BAD PIT Objavljeno Maj 27, 2006 Opozori Objavljeno Maj 27, 2006 sm pozabu vprašat majstra,vem samo da ga je noter vlil 0,8 l in ,da je bla cena 2700. sit
Jure Objavljeno Maj 27, 2006 Opozori Objavljeno Maj 27, 2006 Aha, bom na naslednjem servisu povprašal serviserja kaj mi priporoča.. A se kej poznajo večje dize?
BAD PIT Objavljeno Maj 27, 2006 Opozori Objavljeno Maj 27, 2006 se :grim in to očitno že pri nizkih obratih-prej motor pri pospeševanju (pri cca 4ooo obr.) ni imel nobene odzivnosti,ko sem nenadno privil gas do konca,je najprej močno vsekalo v airbox šele čez čas,je motor začel vleči... zdaj potegne fenomenalno,tam pri 7000 se nekako najbolje počuti in danes,ko sem ga po ravnini nateral se je števc brez problema obrnu na 225. zdej šele vidm kolk je huso z original nastavitvami zamorejen do podna.. :grrr še neki tko bol na oko-mislm ,da huso zdej kašn deci več spije...ampak se splača :OK:
Borut23 Objavljeno Maj 28, 2006 Opozori Objavljeno Maj 28, 2006 (popravljeno) se :grim in to očitno že pri nizkih obratih-prej motor pri pospeševanju (pri cca 4ooo obr.) ni imel nobene odzivnosti,ko sem nenadno privil gas do konca,je najprej močno vsekalo v airbox šele čez čas,je motor začel vleči... zdaj potegne fenomenalno,tam pri 7000 se nekako najbolje počuti in danes,ko sem ga po ravnini nateral se je števc brez problema obrnu na 225. zdej šele vidm kolk je huso z original nastavitvami zamorejen do podna.. :grrr še neki tko bol na oko-mislm ,da huso zdej kašn deci več spije...ampak se splača :OK: Naj mi nekdo oznaci katero je DIZNA. LP Popravljeno Maj 28, 2006. Popravil Borut23
Borut23 Objavljeno Maj 28, 2006 Opozori Objavljeno Maj 28, 2006 jet=diza Ja in katero je sedaj potrebno zamenjat če so pa tri? LP
simonsi Objavljeno Maj 28, 2006 Opozori Objavljeno Maj 28, 2006 main jet po potrebi, želji še pilot jet
Borut23 Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 Ja, gostejše olje sm vlil ravno s tem namenom,ker imam bolj športen tip vožnje,in mi z originalnimi nastavitvami vilic motor pri intenzivnem zaviranju preveč "plava". Tako da si povrtal samo št.2 drugo si pustil vse original? LP Borut
simonsi Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 5 stotink ne boš nikoli natančno "povrtal"
Sh4doW Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 ... eni se z orodjem matrate lukne delat, men pa to kr brez rata ... stvar je sledeča ... že drugič mi je ratal motor spravt na tla, le da je zdej mal več "škode" kot prvič. Da bom mel o čem pisat, prilagam slike. [attachmentid=71191] "cev" + luknja ... [attachmentid=71190] .. in kam ta cev paše. Po prvem zdrsu mi je ratal lukno zakitat, zdej je pa na žalost že mal prevelika ratala, tko da sm mogu 2x med vožnjo dotočt v hladilnik predn sm se nazaj dam prpelu. Prov presenečen sem nad dejstvom, da je žleb na moji bajti verjetno močnej kot tale ... cev ... skratka vprašanje, se mi splača dat nardit eno "orng" cev in vrezat navoj notr, al dam tist neki sitniša saplexu, da mi novo cev pošlje? btw, a paše tud od kakšnga druzga motorja cev notr, al je to hyosung-specific? in ko sm ravno pr tem, je že kdo na nakedu menjal lučko za smernik na armaturi? men mal kompliceran vseskup deluje in mi niti ni jasn kje bi se lotu zadeve ... spredno luč že spravm dol ampak pol je pa tolk enih šravfov tam spodi da se bojim da mi bo prej ratal spredne vilce odšravfat kot pa armaturo ... ma mogoče kdo kakšn service-manual al pa kej podobnga za cometa? hvala že vnaprej.
TBoxer Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 Jst na tvojem mestu bi raje dal original, ker če ti slučajno še kdaj pade in da narediš konektor treden ti bo kaj drugega polomilo in bo takoj več $$. Tako smo bili mi enkrat pametni, ker so nam vseskozi kradli znak od alfe iz zadnjega prtljažnika, pa smo vrezali navoj in prišravfali na prtljažnik, naslednjič smo morali dat klepat prtljažnik, ker so ga nadebudneži vsega povili s šraunfencigrji in je bilo stroškov za 50 znakov. :slap: lp
Sh4doW Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 Najbrž maš prav TBoxer, sem tud že sam tko razmišljal ... verjetno je z nekim namenom tko "cenena" cev gor, sam men ni dano da bi vedu zakaj, mogoče ma še kdo drug kakšno idejo/predlog. p.s. service manual sm najdu tukaj, tukaj, in tukaj.
simonsi Objavljeno Maj 29, 2006 Opozori Objavljeno Maj 29, 2006 Če si posnel navoje v bloku bo malo problem. Mogoče je dost "mesa" okol in bi se dalo navoje vrezat in nardit/kupit cev. Ali pa daš nov pokrov vodne pumpe in novo cev. Pa kreš pade si nabavi :devil: :P
Sh4doW Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 Če si posnel navoje v bloku bo malo problem. ... Ali pa daš nov pokrov vodne pumpe in novo cev. cev se je prekrivila oz. lukna je ratala ravno na vrhu navoja, tko da se je celoten navoj čist lepo ven odšraufal :whistle: in ravno to mi mal mori, da se prelomi "za brezveze" ... magari dam nardit eno ukrivleno jekleno cev, tko da naslednič motor pade na tist pokrov vodne pumpe al pa neki :? in bo vsaj neki konkretnga za zamenat ... ... Pa kreš pade si nabavi :devil: :P Verjetno si jih bom res mogu omislt ... v tretje bom najbrž več škode pridelal, tko da raj zdej neki mal dnarja za to, kot pa pol tolk več za kej druzga :whistle: p.s. v service manualu ni niti ena stran posvečena razdiranju armature ... kot sm reku ... prej bom verjetno vilce dol spravu kot pa lučko za žmigavc zamenu :slap:
rebel Objavljeno Maj 30, 2006 Opozori Objavljeno Maj 30, 2006 v tretje bom najbrž več škode pridelal, tko da raj zdej neki mal dnarja za to, kot pa pol tolk več za kej druzga :whistle: prej bom verjetno vilce dol spravu kot pa lučko za žmigavc zamenu :slap: po moje je boljše da bi peš hodu kot pa da se zvračaš z motorjem ... .. in če ti ni jasno kje se žarnico na aramaturki zamenja .. pol .. ne vem ... posveti se filozofiji... tujim jezikom .. ne pa motorjev šraufat ...
Sh4doW Objavljeno Maj 31, 2006 Opozori Objavljeno Maj 31, 2006 Sam za info, če bo mel še kdo kdaj potrebo po menjavi omenjene cevke (iz takšnega ali drugačnega razloga) : uradno se je posebej ne dobi, dobiš pa jo skupaj z vodno črpalko, ki stane 44100 sit :hmm: Skratka, včeri sm dal nardit novo, dones nesem samo še navoj vrezat in to je to ... :yea1:
Jure Objavljeno Maj 31, 2006 Opozori Objavljeno Maj 31, 2006 Pofotkej ti to zadevo, ko boš namontiral. Da vidimo kako zgleda :)
simonsi Objavljeno Maj 31, 2006 Opozori Objavljeno Maj 31, 2006 Sam za info, če bo mel še kdo kdaj potrebo po menjavi omenjene cevke (iz takšnega ali drugačnega razloga) : uradno se je posebej ne dobi, dobiš pa jo skupaj z vodno črpalko, ki stane 44100 sit :hmm: Skratka, včeri sm dal nardit novo, dones nesem samo še navoj vrezat in to je to ... :yea1: Upam, da si naredil bolj švoh, da ne boš naslednjič pol bloka odtrgal ;)
ICE_MAN Objavljeno Maj 31, 2006 Opozori Objavljeno Maj 31, 2006 (popravljeno) Jst bi stvar nesu k kaksnemu strugarju da ti on to stvar zrihta. Na cnc struznico se da marsikaj narest. Ce nimas koga ,ki ga poznas mam jaz enega ki zlo ok nardi. Ceprav bi se dal tole lukno mogoce tud z hard lotom zaprt, sam pol bi mal navoja nakonc unicu. Pac ne bi cist do konca privil nazaj. Popravljeno Maj 31, 2006. Popravil ICE_MAN
simonsi Objavljeno Maj 31, 2006 Opozori Objavljeno Maj 31, 2006 Takole cevko ni noben problem na navaden drej ponk nardit, oz samo navoje vrezat v cevko pravega premera. :D
Borut23 Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 A ve kdo kolk stane sajla za sklopko? LP Borut
Pervy Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 A ve kdo kolk stane sajla za sklopko? LP Borut zajla za kuplungo? odvisno od modela motorja/mopeda bi rekel :lol1:
Borut23 Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 A ve kdo kolk stane sajla za sklopko? LP Borut za 650 R
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se