Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno

Danes začel z operacijo "Predelava original izpuha"

Potem pa potrebujete samo še perforirano cev, ki jo date v ror namesto katalizatorja in malo volne, da se nabaše okol in open ror je tu. Seveda se da vse brez problema spravit nazaj v original stanje :)

LP, DeX

A pol se da vse skupi vrnit v prvotno stanje? Sam bi tud kej takega naredu, sam sem mislu kar na obstoječem roru to delat. Ne bi še enega kupoval....

Ko boš prvič preskusil zvok pa hitro poročat.... B)

Objavljeno

Ja upam da bom čimprej dobil perforirano cev pa volno, da sestavim pa probam :) Bom poročal, brez skrbi

Drugače pa se da vse lepo nazaj sestavit, edino kar je opazit, sta tista dva vara na koncu cevi, ki jih je treba pri razdiranju prerezat. Edino tam je potem videt, da je nekdo nekaj šaril po roru. Lahko pa seveda zavariš nazaj, potem je pa vse tako kot je bilo :)

Bom zdaj en dan dal še fotke gor, da si boš lažje predstavljal kaj pa kako nardit

Objavljeno

Danes sem že mislil da mi je motor crknil ,se mi je zdelo da samo po enem cilindru gre a vseeno sem ga mučil in se peljal do petrola(na armaturki pa so mi svetle še 3 črtice za gorivo) in natočil benzin in nato je spet bilo vse OK.

Bom jaz jutri posnel zvok motorja z odprtim izpuhom in bom dal posnetek gor,samo se mi zdi da ima slabše pospeške ko odpreš izpuh.

LP

Borut

Objavljeno

Bom jaz jutri posnel zvok motorja z odprtim izpuhom in bom dal posnetek gor,samo se mi zdi da ima slabše pospeške ko odpreš izpuh.

LP

Borut

Objavljeno

Ja bom poročal, samo da najdem malo časa, da se zapeljem do Velenja po perforirano cev in volno k enem majstru.. Imam izpite, pa zaenkrat ni časa za te stvari..

Je pa dejstvo, da bi motor ob zamenjavi izpuha, z nastavitvami karburatorjev in večjimi dizami, eliminacijo sekundarnega zraka in športnim filtrom deloval mnogo bolje, kakor v primeru da samo odpreš ror.. Če narediš zgoraj omenjene posege, se po izkušnjah lastnikov (slovenskih in tujih) občutno zboljša delovanje motorja in predvsem navor ter prožnost.

LP, DeX

Objavljeno (popravljeno)

[attachmentid=72588]Novi GT650R za 2007 ...

post-10486-1150117231.jpg

Popravljeno . Popravil NGregor
Objavljeno

Novi GT650R za 2007 ...

A maš mogoče sliko " S " modela ?

Objavljeno

Tole zgleda pa že kr strupeno :)

jap. kot belouška. :grim :P

Objavljeno

podobn lanski fireblade ;) :devil:

Objavljeno

Hudo k`pajk :grim

Objavljeno

Hud!! :OK: :OK: :wub: :wub:

Drugače pa me zanima, ali je kdo že kako dvigal tačke pri Cometu (naked verziji)? Kolikor sem opazil, ima R verzija en adapter med gruštom in nosilcem tačke, ki omogoča nastavljanje tačk po višini? Je mogoče že kdo nabavil tudi za nakeda? Mi počasi že najeda, da drsam po tleh v bolj ostrih ovinkih.. .)

Objavljeno

Drugače pa me zanima, ali je kdo že kako dvigal tačke pri Cometu (naked verziji)? Kolikor sem opazil, ima R verzija en adapter med gruštom in nosilcem tačke, ki omogoča nastavljanje tačk po višini? Je mogoče že kdo nabavil tudi za nakeda? Mi počasi že najeda, da drsam po tleh v bolj ostrih ovinkih.. .)

Se ne splača, ker takoj, ko dvigneš tačke, začneš drsat z izpušno cevjo oz. vijakom objemke (v desnih ovinkih) ali z nosilcem za 'stojalo' (v levih). Poleg tega postane pozicija sedenja precej neudobna (vsaj meni pri 188 cm) in kolena grdo trpijo.

Tako je pri 'R' verziji - je pa res, da ima ta verjetno že v osnovni poziciji tačke malo bolj nazaj in gor...

D.

Objavljeno

Ja, R verzija ima že v osnovi malo nazaj zamaknjeno in dvignjeno, tudi če ne prešraufaš na višje luknje, ker že sam adapter malo zamakne nosilec in s tem tačko. In to bi bilo ubistvu zame dovolj. Ker po tebi sodeč, tudi meni (186cm) verjetno ne bi odgovarjala preveč pokrčena pozicija zaradi pretirano dvignjenih tačk.

Nosilca za stojalo in objemk zaenkrat še nisem zapel, vendar pa redno drsam v desnih ovinkih kadar je gor še punca, po plehu, ki ščiti izpušno cev.. Pa ni težka.. :)

Objavljeno

Se opravičujem za prejšnjo napačno informacijo...na sliki ni GT650R model 2007 vendar posebna izdaja letošnjega modela ki se mu reče GT650R-TTC.

Tukaj še nekaj slik od lepotca:

[attachmentid=72635]

[attachmentid=72636]

[attachmentid=72637]

post-10486-1150146053.jpg

post-10486-1150146063.jpg

post-10486-1150146071.jpg

Objavljeno

Jst bi imel tak lep črn ror.. Ve kdo, kam bi lahko dal originalnega črno eloksirat? :)

Objavljeno

Jaz sem poizvedoval nekaj časa nazaj, vendar je splošni vtis tak, da bom raje barval, ko se bo enkrat karbon ovoj popolnoma oluščil!

Uporabil bom pa tole: BARVA

Dobi se v Louisu, po mojem ta tudi nekje pri nas.

Je pa sijajni finish - pravi emajl.

LP P

Objavljeno

Jaz sem enrkat en tak specialen sprej za avspuhe, odporen na zelo visoke temperature uporabil za barvanje Lipnika pri Atx-u.. Pa ni bilo preveč OK. Ok, takoj ko pobarvaš je vse v redu, ampak tista barva je zelo občutljiva. Vse se pozna gor, umazanija se pa kar zapeče. In že po prvem temeljitem čiščenju ni več tako lepo, apmak je kar flekasto.. .)

Še nekaj me zanima. Koliko imate zvožene gume pri Cometih. Jaz grem v ovinkih že po tačkah, pa je še vedno cca 1 cm nezvoženega roba ob robovih gume. Pa je treba kar fajn položit do tačke.. Se mi zdi, da sploh ni mogoče prit do roba, zgleda da feltna bolj stisne gumo kot bi morala :?

Objavljeno

Ja s temi spreji je kriz tko k je dex reku. Svinarija se kr gor zapece. Bols da das vse skupi eloksirat. Jas sem dal enkrat bremz rocke pri prejsnem motorju eloksirat in je super. Ena delavnica ki to dela je na dolenski cesti na skofljici, ena druga pa je na litijski v zraven stepanskega naselja. Vsi pa delajo natur in crn elux. Kaksne druge barve modra,rdeca,zlata so bolj redke in moras imet sreco da mojster ima neko veliko narocilo za to barvo pa pol zraven da se tvoj kos.

Objavljeno

A veš mogoče, koliko približno stane eloksiranje? Je ful velik strošek?

Objavljeno

Nekaj se je o olju in podobnem že govorilo na forumu.... zanima pa me sledeče:

Kako kontrolirate olje v motorju?

1. Kot pravi proizvajalec, da (hladen) motor pustiš teči par minut, ga ugasneš, počakaš 3 minute in pogledaš skozi okenček

2. Po kaki vožnji, ko je motor segret na delovno temperaturo, ugasneš, počakaš par minut in pogledaš skozi okenček.

Če delam po točki 1, je nivo olja komaj komaj na črti min, če pa delam po točki 2 je nivo olja še više od črte max.

Ne vem če je olje v takem primeru dobro doliti, saj bo ob segretju motorja nivo segal čez črtico max.

Hvala za odgovore.... B)

Objavljeno

A veš mogoče, koliko približno stane eloksiranje? Je ful velik strošek?

Ne eloksiranje ni velik strosek. Cirka 30eur na m2 za crno pa natur, mislm da tm nek. Ostale barve so drazje in tudi manj pogoste.

Crna barva ma najdebelejsi nanos ne vem tocn kok bi mogu v strojniski prirocnik pogledat.

Nekaj se je o olju in podobnem že govorilo na forumu.... zanima pa me sledeče:

Kako kontrolirate olje v motorju?

1. Kot pravi proizvajalec, da (hladen) motor pustiš teči par minut, ga ugasneš, počakaš 3 minute in pogledaš skozi okenček

2. Po kaki vožnji, ko je motor segret na delovno temperaturo, ugasneš, počakaš par minut in pogledaš skozi okenček.

Če delam po točki 1, je nivo olja komaj komaj na črti min, če pa delam po točki 2 je nivo olja še više od črte max.

Ne vem če je olje v takem primeru dobro doliti, saj bo ob segretju motorja nivo segal čez črtico max.

Hvala za odgovore.... B)

Pri meni je olje ze pri hladnem motorju na max. Kako pa mehanik ve koliko olja je vlil v masino? Verjetno vliva hladno olje in tudi preverja po okencku.

Pri meni ko je motor vroc je olje spet priblizno na max ni velikih odstopanj hladno toplo (saj jaz jih ne opazim).

Ocitno imas malo mal olja v motorju.

--Ce si imel motor na servisu je lahko da so ti ga premalo nalili (maloverjhetni razlog)

--Motor hudo pije olje (neki je narobe z njim, meni se po 6000km tudi ne pipne olja)

--Ce si mel padec je mozno da da ga kje kaj steklo ven

Pri Cometu je zoprno ker nima kontrolne luci olja.

Objavljeno

Kako vplivajo pa visoke temperature na lonec ki je črno eloksiran? Lahko kej škodi?

Glede olja je pa tudi pri meni nekako tako kot je napisal ICE_MAN

Objavljeno

Sem mal razmišljal in tudi ugotovu razlog.

Motor sem pred dvema tednoma peljal na servis..... bil je vroč.... mehanik je olje iztočil in takoj nalil novega. Vlil ga pa je v vročo mašino, kar pomeni, da se vol. olja mal poveča in je bil nivo ravno med min in max. Ko pa motor stoji recimo dan v garaži in po zagonu prekontroliraš olje je olje seveda nižje, ker je tako olje kot motor hladno in ima manjšo prostornino.

V glavnem, mal ga bom dolil pa je. :)

To da bi olje papal pa ni, ker tako stanje opazujem že cca. 500 km pa je še vedno isto.

LP

Objavljeno (popravljeno)

Je mogoče že kdo nabavil tudi za nakeda? Mi počasi že najeda, da drsam po tleh v bolj ostrih ovinkih.. .)

Najeda :eek: :?

S tem si pa ja najaki model na vasi :)

Še nekaj me zanima. Koliko imate zvožene gume pri Cometih. Jaz grem v ovinkih že po tačkah, pa je še vedno cca 1 cm nezvoženega roba ob robovih gume. Pa je treba kar fajn položit do tačke.. Se mi zdi, da sploh ni mogoče prit do roba, zgleda da feltna bolj stisne gumo kot bi morala :?

Jst lahko pr mojmu suzukiju (enaka dimenzija feltn) na prste rok prestejem kokrat sem podrsu s tacko, pa mam gume znucane do roba. Kot kaze mas res prenizko tacke :hmm:

Popravljeno . Popravil Brihta

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!