Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ja tačke bi blo res fajn, če bi bile malenkost višje. Drugače je pa treba kar pošteno položit, da prime. Tudi meni grabi le na ovinkih, kjer se vozim že par let in res poznam cesto. Drugje zelo redko. Enkrat je bilo že nekaj govora, da naj bi bile pri cometu feltne malo ožje, kakor bi mogle bit. Nekdo je celo nekaj meril.. Ker če gledam gumo dunlop qualifier, je pri cometu bistveno bolj stisnjnena, kot npr pri fazerju letnik 03, ki naj bi imel isto dimenzijo zadnje feltne.. Prav tako mi je napr malo čudno, da ko se voziva s kolegom, ki ima Z 750 npr po ridah in peljeva enako hitro, je potem ko se ustaviva pri njemu videt, da je peljal po celi gumi do roba, medtem ko pri meni ob enki vožnjio ostaja še precej roba. :hmm: Skratka zdi se mi da je sploh nemogoče prit do roba, da bi moral bit motor že tako nagnjen, da vožnja v takem nagibu fizikalno sploh ni mogoča..

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

Prav tako mi je napr malo čudno, da ko se voziva s kolegom, ki ima Z 750 npr po ridah in peljeva enako hitro, je potem ko se ustaviva pri njemu videt, da je peljal po celi gumi do roba, medtem ko pri meni ob enki vožnjio ostaja še precej roba. :hmm: Skratka zdi se mi da je sploh nemogoče prit do roba, da bi moral bit motor že tako nagnjen, da vožnja v takem nagibu fizikalno sploh ni mogoča..

Ja pr 180 gumah prides itaq takoj do roba, k niso tok ovalne k 160.

Objavljeno

Ja pr 180 gumah prides itaq takoj do roba, k niso tok ovalne k 160.

A nima Hyosung 160 gumo zadaj?

Objavljeno

Ja tačke bi blo res fajn, če bi bile malenkost višje. Drugače je pa treba kar pošteno položit, da prime. Tudi meni grabi le na ovinkih, kjer se vozim že par let in res poznam cesto. Drugje zelo redko. Enkrat je bilo že nekaj govora, da naj bi bile pri cometu feltne malo ožje, kakor bi mogle bit. Nekdo je celo nekaj meril.. Ker če gledam gumo dunlop qualifier, je pri cometu bistveno bolj stisnjnena, kot npr pri fazerju letnik 03, ki naj bi imel isto dimenzijo zadnje feltne.. Prav tako mi je napr malo čudno, da ko se voziva s kolegom, ki ima Z 750 npr po ridah in peljeva enako hitro, je potem ko se ustaviva pri njemu videt, da je peljal po celi gumi do roba, medtem ko pri meni ob enki vožnjio ostaja še precej roba. :hmm: Skratka zdi se mi da je sploh nemogoče prit do roba, da bi moral bit motor že tako nagnjen, da vožnja v takem nagibu fizikalno sploh ni mogoča..

Sama feltna je ozja za 0.5 cole. Zato je tudi guma bolj stisnjena. V preteklosti Suzuki RF 600 je imel podobno situacijo.

Jaz sem opazil se nekaj. Original je bla gor guma pirelli diablo in je bila zelo stisnjena pol sem pa dal gor Dunlop D220 je pa mal bols. Na videz je videti d220 visja ceprav je ista dimenzija 160/60/17.

Objavljeno

A nima Hyosung 160 gumo zadaj?

Ima. Jaz sem rekel:

Prav tako mi je napr malo čudno, da ko se voziva s kolegom, ki ima Z 750 npr po ridah in peljeva enako hitro, je potem ko se ustaviva pri njemu videt, da je peljal po celi gumi do roba, medtem ko pri meni ob enki vožnjio ostaja še precej roba..

On pa je pojasnil (z 750 ima namreč 180):

Ja pr 180 gumah prides itaq takoj do roba, k niso tok ovalne k 160.

Sama feltna je ozja za 0.5 cole. Zato je tudi guma bolj stisnjena. V preteklosti Suzuki RF 600 je imel podobno situacijo.

Jaz sem opazil se nekaj. Original je bla gor guma pirelli diablo in je bila zelo stisnjena pol sem pa dal gor Dunlop D220 je pa mal bols. Na videz je videti d220 visja ceprav je ista dimenzija 160/60/17.

Podobno sem opazil tudi jaz. S tem da sem dal jaz gor Dunlop Qualifier. Guma je vizualno in tudi dejnsko širša od Pirelli Diablo. Sem zmeril, in je širša več kot 1cm, kljub temu, da so dimenzije bile pri obeh identične. Je pa še vedno ožja in bolj stisnjena, kakor npr na Fazerju.. Tako da pomoje prav tiste 0,5 cole onemogoča zvozit gumo do konca .)

Objavljeno

baj d vej- jst sm pri Pirelli Diablo prsu do roba gume,pri D208 ne gre,tudi pri meni ostane cca 8mm mesa pri straneh.

Objavljeno

Jaz pa tudi pri Pirelli nisem zvozil do roba.. Verjetno je krivo tudi to, da sem se takrat motorja še privajal in se nism spuščal v kakšne velike nagibe..

Se mi pa zdi čudno, da si pri Pirelli Diablo zvozil rob, pri D208 pa ne, ker je slednja širša (preverjeno). Bi mislil, da je posledično manj stisnena in ima manjši lok kot Diablo :hmm: Zgleda da so Dunlopke drugače narejene in se drugače uvijejo, ko so enkrat na feltni. :hmm:

Objavljeno

Pri d 208 ne gre do roba,pa da si Tito,je pa res ,da ko je guma že bol proti koncu,mi rata tud na ene 4-5 mm pridet.

Do sedaj sem redno uporabljal omenjene gume,samo bom zamenjal,(verjetno spet Pirelli) ker,mi motor z dunlopkami nekako ne pade v ovinek,kot je prej z originalnimi.

Objavljeno

Pri d 208 ne gre do roba,pa da si Tito,je pa res ,da ko je guma že bol proti koncu,mi rata tud na ene 4-5 mm pridet.

Do sedaj sem redno uporabljal omenjene gume,samo bom zamenjal,(verjetno spet Pirelli) ker,mi motor z dunlopkami nekako ne pade v ovinek,kot je prej z originalnimi.

Hecno, smo dali na našega Dunlop Qualiferke in v primerjavi z originialnimi Bridgestonkami zdaj kar sam ovinke vozi :OK:

Bom pa res moral pogledati, ali sem prišel kam blizu roba na Grobniku z njimi. Se mi zdi da ne, čeprav sem čohal že z vsem možnim (OK, na R se s tačkami ne pride do dol, se pa z nekimi šravfi od auspuh cevi in s stojalom drsa).

Objavljeno

BAD PIT in jaz sva imela original gor Pirelli Diablo, ne Bridgestone.. Jaz imam zdaj Dunlop Qualifier in se mi zdi da so gume tam tam v primerjavi z original. Ne vem pa kakšne so Bridgestone, apmak Pirelli Diablo so tudi po testih zelo dobre gume.. Bom pa verjetno ostal kar pri Dunlopu, ker po dosedanjih izkušnjah dobim enako za manšo ceno, če primerjam z Diablo :)

Objavljeno

Hecno, smo dali na našega Dunlop Qualiferke in v primerjavi z originialnimi Bridgestonkami zdaj kar sam ovinke vozi :OK:

Bom pa res moral pogledati, ali sem prišel kam blizu roba na Grobniku z njimi. Se mi zdi da ne, čeprav sem čohal že z vsem možnim (OK, na R se s tačkami ne pride do dol, se pa z nekimi šravfi od auspuh cevi in s stojalom drsa).

Na levi je še cca. 5 mm, na desni pa cca. 10mm...

D.

Objavljeno

Na levi je še cca. 5 mm, na desni pa cca. 10mm...

D.

Enako; D208

LP

Objavljeno

Potem je stanje približno tako kot pri meni na Qualifier. 8-10mm na vsaki strani nezvoženga .)

A je mogoče kdo že imel gume, ki pašejo na to feltno tako, da je lok manjši, oz. da se da skoristit celo površino gume? Ker pri Dunlopkah pač ostaja 1cm gume neizkoriščen..

Objavljeno

Kaj se tolk sekiraš za tist rob gume? A zato ker zgleda, kot da ne upaš/znaš položit?

Jaz bi bil še vesel, če bi mi tolk roba ostajal, ga vsaj lahko nagneš, brez skrbi, da bi prišel čez rob.

Objavljeno

Ne ne, se ne sekiram :) Ampak jaz sem razmišljal v smeri, da je škoda da ostaja toliko gume neizkoriščene, kar pomeni da je posledično manj tekalne površine v nagibu, zaradi stisnjenosti gume, kar lahko pogojuje manjši oprijem, kakor pri gumi s pravim lokom, kjer izkoristiš vso površino :) Sicer ta razlika je verjetno minimalna in za enega amaterja kot sem jaz nepomembna, ampak uprašat ni greh :)

Objavljeno

Sila trenja, lepenja ni odvisna od površine. En nelogičen fizikalni zakon, razlago in uporabo pa sam interpretiraj.

Ali pa daj bolj jurčkasto (ožjo) gumo.

Objavljeno (popravljeno)

Moje mnenje je da bi na ta motor bolj pasale 110 in 150 gume (glede na dimenzijo feltn).

Mislm da tale 160 in 120 k je gor je sam bl marketniska poteza da motor ne bi zaostajal na papirju po preformansah.

Pa se nekaj se mi cudno zdi. Same feltne ,ko smo centrirali nove gume so ble izjemno teske za svojo velikost?

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno

A je mogoče kdo že imel gume, ki pašejo na to feltno tako, da je lok manjši, oz. da se da skoristit celo površino gume? Ker pri Dunlopkah pač ostaja 1cm gume neizkoriščen..

imel sem ST gumo Metzeler Z6, na kateri sem izkoristil celo gumo, vendar z njo sploh nisem bil zadovoljen (sicer vsi hvalijo to gumo). Verjemi, da je bolje, da ti kak mm ostane viška kot kak premalo.

Objavljeno (popravljeno)

Verjetno imaš prav :) Bom kar pri Dunlopkah ostal, bom lahko vsaj 100% izključil možnost, da ne bom prevozil roba gume, ker ga pač ni mogoče :D

Drugače sem pa z Dunlop Qualifier zelo zadovoljen, priporočam tudi drugim. Bom videl koliko bo zdržala. Ene 5k bi pomoje mogla. Edino kar me malce moti, je to, da jo pri strani stopničasto požira. Ob kanalih jo na eni strani kanala malce trga, pri drugi pa viha. Pri Pirelli Dialbo tega pojava nisem opazil. Se pri D208 dogaja isto?

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

Ob kanalih jo na eni strani kanala malce trga, pri drugi pa viha. Pri Pirelli Dialbo tega pojava nisem opazil. Se pri D208 dogaja isto?

Objavljeno

No, še obljubljene slike razstavljenega izpuha

Postopek, kako to naredit je pa opisan par strani nazaj

[attachmentid=72893][attachmentid=72894][attachmentid=72895][attachmentid=72896]

post-1190-1150391837_thumb.jpg

post-1190-1150391849_thumb.jpg

post-1190-1150391861_thumb.jpg

post-1190-1150391873_thumb.jpg

Objavljeno

Lepo to.... samo neki mi ni jasno. Zakaj sploh potrebuješ novo perforirano cev???

Objavljeno

Ker je lonec prazen, ko vzameš ven katalizator. In to bi preveč ropotalo, pa še zvok bi bil grd. Zato je treba dat noter perforirano cev, tolikšnega premera kot je izhodna luknja, okol pa volno nabasat. Tako so narejeni vsi športni open rori :)

Objavljeno

Ker je lonec prazen, ko vzameš ven katalizator. In to bi preveč ropotalo, pa še zvok bi bil grd. Zato je treba dat noter perforirano cev, tolikšnega premera kot je izhodna luknja, okol pa volno nabasat. Tako so narejeni vsi športni open rori :)

Aha, sej se mi je zdelo ja.... Se bom js tud tega lotu, sam moram kje okol Ljubljane al pa Kopra dobit tako cev in volno. Upam da bom čimprej prišu do materiala :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!