Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Lepo to.... samo neki mi ni jasno. Zakaj sploh potrebuješ novo perforirano cev???

Jaz sem na originalnem vzel ven katalizator pa ni nič ropotalo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem na originalnem vzel ven katalizator pa ni nič ropotalo.

LP

:D no, zdaj sem pa res v dvomih :D

Tudi sam sem mislu samo odstranit katalizator in ostalo pustit kot je.... Poleg tega, če bi kdaj slučajno moral spet montirat katalizator, je to dost bolj enostavno, kot pa če moram še cev menjavat itd.

Ne vem..... bom poskusu sam katalizator vn vzet in probat :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No poročaj, kako se obnese. Jaz imam filing, da bo to grmelo ko bombnik :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V, ki ste rore modificirali.... dejte mi še to povedat:

Ste prej prevrtali tista dva vara (kako ste jih) in potem dobili dol spodnji pokrovček (kromiran), ali ste kromiran pokrovček sneli še preden ste prevrtali vare?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako.... začel sem z razstavljanjem auspuha. Nekaj me zafrkava pri demontaži notranjosti. Zadnji pokrovček snamem brez težav. Samo kovice sem prevrtal. Nato pa nastopi spodnji pokrovček (tam kjer se auspuh privijači na koleno). Kovice sem prevrtal, pokrovček pa ne gre dol.

Nato sem se lotil zgornjega dela..... tam je videt neke majhne zvare... a tisto bi moral odstranit. Ne vem kako spodnji del povleč ven iz cevi, če pa je zgoraj zavarjeno.

DeX a si ti vleku notranjost auspuha proti dol (v smeri treh pritrdilnih vijakov) al si vleku navzgor?

Ne vem kako bom tiste vare prebrusil, ker so čist notri in je težko dostopat....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vidim, da sem se nekaj uštel pri opisu postopka. Dol ne moreš povlečt, ker ima katalizator na zgornji strani rob, tako da je edina šansa da povlečeš katalizator ven iz rora iz zgornje strani.

Problem pa nastane ker je tisti spodnji pokrovček na zadnjem(spodnjem delu) privarjen na katalizator s tremi vari. Pri meni sta bila dva vara že sama od sebe počena in sem tretjega kar odtrgal in ni bilo velikih težav.. Pri tebi pa zna bit to malo večji problem. Poskusi potisnit katalizator par cm dol, pomoje bi kljub robu šel nekaj cm in tako boš imel spodaj malce placa, da boš s fleksarco prerezal vare kjer je spodnji pokrovček privarjen na celoten katalozator.

V vsakem primeru pa moraš najprej, preden se lotiš karkoli od zgoraj opisanega, prevrtat oba gornja vara na zgornjem kromiranem pokrovčku in smet zgornji pokrovček. Brez tega ne moreš potisnit dol katalizatorja za par cm, da si narediš spodaj prostor za rezanje..

Upam da ti rata :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje puste original rore namer. Narocte aluminij wingsa brez ploscice dajte gravirat original napise ,pa se db killer vzames ce gres kam v tujino in ga sam notr das k je treba. Tko mam jst ,pa me velik folka prasa ce mam original ror.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti maš gravirano? Lahko zvem kje so ti to naredili?

Drugače pa nekateri to počnemo tudi zaradi $$, mene je prišel nakup še enega original rora točno pol ceneje kot alu Wings -cena brez davka, če upoštevamo pa polno ceno je razlika še večja, pa še gravirat ni treba nič, ker je original :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ICE_MAN kaj pa si vgraviral?

Na mojem loncu piše sam HYOSUNG GT 650 - e9, pa še neki po korejsko....

Vedno bolj tudi sam razmišljam če bi wingsa nabavu pa dal vgravirat napis kot je na original loncu... :unsure:

Serviser mi je predlagal LeoVince, sam je cena okol 300€.

In pol mi to ni jasno.... sicer imam homologacijo ampak kaj ko me lahko možje ustavijo brez db-killerja in bo itak stvar preglasna....

kaj se pol zgodi??? A je pomembna homologacija al db ki jih pokaže napravca????

Ne vem.... :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ICE_MAN kaj pa si vgraviral?

Na mojem loncu piše sam HYOSUNG GT 650 - e9, pa še neki po korejsko....

Vedno bolj tudi sam razmišljam če bi wingsa nabavu pa dal vgravirat napis kot je na original loncu... :unsure:

Serviser mi je predlagal LeoVince, sam je cena okol 300€.

In pol mi to ni jasno.... sicer imam homologacijo ampak kaj ko me lahko možje ustavijo brez db-killerja in bo itak stvar preglasna....

kaj se pol zgodi??? A je pomembna homologacija al db ki jih pokaže napravca????

Ne vem.... :angry2:

Sem že prejšnji teden posnel zvok motorja z odprtim izpuhom ampak ga ne morem dati na forum ker je prevelik 4.5 mb tako če hoče kdo slišat mi naj na PM pošlje email naslov pa mu pošljem posnetek.

LP

Borut

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A LeoVince dela rore za Cometa? Kolikor jaz vem ne.. Ok, paše od Zx6r, 2001 letnik, ampak to ni to, ker more bit v papirjih naveden tip motorja, če hočeš homologirat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem jaz dobu informacije.... baje da pomeriš prirobnico, kjer je auspuh prišravfan in jim pošlješ mere pa ti ga naredijo po meri.

Možno, da je zaradi tega še dražji.... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm, kar malo dvomim v to .) Tudi če naredijo po meri, potem to avtomatsko pomeni, da izpuha nimajo v serijski proizvodnji iz česar sledi, da nimajo zrihtanih papirjev za ta tip motorja...

Drugače pa za Cometa obstaja IXIL(250eur) športni izpuh, ter BOS(380eur). Oba imata papirje.

Pašejo(dimenzijsko) pa tudi vsi izpuhi za ZX6r, od letnika 99 al 00 do 02 če se ne motim. Samo tu spet nastanejo problemi pri homologaciji, tudi če ima ror certifikat, ni Comet naveden notri in je problem homologirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No na roru pise Hyosung pa homologacijske oznake, pa opozorilo da ne prijemaj rora ko je vroc. Graver mi je na CNC graverno napravo naredil tako strokovno da je popolnoma identicno originalu.

Glede preglasnosti tud ce mas homologiran ror pa ce nimas db killerja not to pol po zakonu ni ok ,ker je motor preglasen in db killer lahko vzames ven samo na pisti.

Zaenkrat na terenu se ne merijo glasnosti motorjev, ko bojo smo ga vsi naj... ker bo pol vseen kaksen ror mas vse bo moralo biti tiho.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:( Bojim se, da bo kmalu vzeto veselje vsem, ki imamo radi "pravi" zvok motorja. Še malo pa nas bodo vse postrigli..... sej kazni so že visoke za vse možne neumnosti. Še glasnost začnejo merit pa smo tam.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cav,

jst mam tud auspuh brez ploscice, pa me zanima kam si (ICE_MAN) dal to gravirat in koliko je to $$$.

Sem ze veliko to spraseval pa baje da to tle v okolici NM ne morejo. So rekli, da se da naredit na ravno ploscico in da bi dal pol to gor na auspuh. To mi pa glih kaj prevec na disi :BUA: , ker se ze na dalec vid, da je fejk.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cav,

jst mam tud auspuh brez ploscice, pa me zanima kam si (ICE_MAN) dal to gravirat in koliko je to $$$.

Sem ze veliko to spraseval pa baje da to tle v okolici NM ne morejo. So rekli, da se da naredit na ravno ploscico in da bi dal pol to gor na auspuh. To mi pa glih kaj prevec na disi :BUA: , ker se ze na dalec vid, da je fejk.

lp

S CNC graverno napravo se da brez problema delat tud na okroglino. Jst sm tkole naredu vzel sem list papirja ter navaden svincnik. Prekril original izpuh ter zacel risati po papirju tako da sem dobil eksaktni odtis originala. Odtis in izpuh sem odnesel graverju na trzasko cesto v lj. Ce gres proti morju po avtocesti gres dol na izvozu brezovica, zavijes desno kot da bi sel proti mestu. Tam po cirka 500m je na levi strani graver, ne mors zgresit ma velko tablo zunaj.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ICE_MAN pa so te kdaj kaj mučili zaradi glasnosti ipd.? Saj se voziš brez db-killerja ne?

A ni to kar si ti naredu malce protizakonito?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda da je protizakonito. A da vrtas original ror pa ni, pa se s takim vozis po cesti. Namen tega je da nicesar ne unicis in lahko motor takoj spravis v takojšno originalno stanje če želiš.

Skoz se vozim brez db killerja, ko grem mem polcajov pac ne nazigam , ker je motor precej glasen. Nikoli se zaenkrat nisem imel problemov. Kadar grem pa v tujino pa obvezno dam db killer not. Potem je motor kar tisji mogoce za par % glasnejsi od originala. Ce je db killer not ti pomoje ne bo noben tezil ker je izgled kot original pa se tih je kot original.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker se tle lih o tem menite...

Moj serijski izpuh ima glasnost 91db(GSX-R600), po tem ko ga bom zablokiral bo ta vrednost padla na 77db. Piše tko v TÜV certifikatu od blokade. Glede na to da imam Leota še vedno verjetno ne bo presegal tistih prvotnih("originalnih") 91db, ampak policaji bojo še vedno težili ker ni homologiran, right? In če ga homologiram(veze... ), a na LPPju merijo glasnost izpuha ali samo papirji in to?

db killer:

IPB Slika

Popravljeno . Popravil Stric Burek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mislm da jih zanimajo samo papirji, seveda mors poleg papirjov tud z denfrom pridt na homologacijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoce kdo ve kje bi se dalo dobiti slike od nosilca za husota (da bi ga naredil kaksen kovinar) oz. ce se da kje kupiti kaksen ponaredek nosilca. Se mi zdi, da je original malo predrag.

lp B

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!