Sinkhet Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 Pri vijakih ki se odvijajo sami si lahko kar hitro sam pomagaš. Ali daš pod njega samozatezno podložko, ali pa malo voska na konec vijaka pa zašraufaš.
SiR Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 al pa posebn lim za šraufe, sliši na ime Loctite ...
HHV Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 Švas aparat je narbol zihr! :whistle:
Basko Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 al pa posebn lim za šraufe, sliši na ime Loctite ... pravilen odgovor :OK: sam sem izgubil en kup vijakov, dokler nisem začel uporabljati modrega Loctite-a
adrenalyn Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 Potem še zadnjič- pri nekaj mesecev starem motorju nima kej it narobe? Kako je pa z napakami in uveljavljanjem garancije? Ti priznajo vse al je kej problemov? Borut23: A za šraufe je poskrbljeno, da ne padajo več ven?
casinoas Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 Seveda ,da gre lahko kaj narobe zato pa ima ta tema že 65 strani.Toliko jih nima noben drug motor na MS forumu. Raje kupi malce švohnej zadevo ,ki funkcionira ne pa da je kar naprej kaj narobe. Ponavadi se kupi motor zato da se na njem uživa, ne pa zaradi tega ,da narediš doktorsko dizertacijo o popravilih in izboljšavah.
motobaby Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 Meni je ostalo še nekaj od mojega husota, če kdo rabi prodam: - oljni filter, - svečke. Vse je novo, zapakirano. Več info na PM. Motobaby
Jure Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 Danes šla u k**** zajla za sklopko. Mi lahko kdo da url, mail ali tel št. od tistega majstra, ki se ukvarja z izdelavo pletenic, o katerem je bilo govora pred nekaj časa na forumu, se mi zdi da celo v tej temi LP, DeX
adrenalyn Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 Končno imam tudi jaz motor - Hyosung GT650R :))) Zej me pa zanima, kateri šraufi se tok hitro zrahljajo, da odpadejo. Na oklepi sm že pošinu, tisti, za mali imbus. Še kateri?
Jure Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 Cometa imam dve leti in sem z njim prevozil nekaj več kot 10.000km, pa ni odpadel še noben šrauf.. Pa tudi potisnil jih še nisem :) Ne se preveč sekirat :)
ICE_MAN Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 Matr bomo se en doktorat nardil okol tega motorja.
adrenalyn Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 Cist tko iz firbca - kolk husotov (650) pa je prbližn na tem forumi? :hmm:
adrenalyn Objavljeno Julij 13, 2006 Opozori Objavljeno Julij 13, 2006 Neki me zanima: a se da za GT650R dobit povišana balanca, tko kot za S verzijo? Je že kdo sprobaval to, ker verjetno so vsi deli isti... Kolk pa kej stane to?
Jure Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 Imam kolega z GT650R, s povišano bilanco, kateri hoče met nizko športno :) Ena in druga staneta kar precej denarja, če naknadno kupuješ. Če si pripravljen zamenjat, je on pravi naslov zate, gre pa za GT650R, ki je praktično nov s par tisoč km. Več info na PM LP, DeX
BAD PIT Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 Nedolgo nazaj sem se pogovarjal z mehanikom o menjavi nizke(športne balance) za GT 650 R ,z balanco od nakeda. Rekel je ,da pride vse skupi z delom vred okol 100k sit (original novi deli).potrebno je zamenjati tudi zavorne cevke,ker so potem orig. prekratke Poznam nekoga z naked verzijo ,ki je pripravljen menjat za tanizko balanco več na PM ali gsm.... lp tomaž
eMBe Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 A ve mogoče kdo koliko stane ogledalo za 650 R ,danes sem taščo učil vozit motor in ko se je ustavljala se je prevrnila:( ! LP Borut odličen način da se je rešiš :OK: :OK: :OK: :lol1: naučiš jo vozit motor pa gasaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :lol1:
adrenalyn Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 Sicer pa bi mal hecn zgledal z oklepom in visoka balanca. Tuk hudo pa spet ni ;) Sem pol vidu, da je res čist vse treba zamenjat. Čist tko, by the way - kolk je pa že kdo največ nateral husota? Tko, da vidim, kolk men števec laže. Men je šlo 241 navzdol po AC.(je pa R izvedba) B)
gody01 Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 Sicer pa bi mal hecn zgledal z oklepom in visoka balanca. Tuk hudo pa spet ni ;) Sem pol vidu, da je res čist vse treba zamenjat. Čist tko, by the way - kolk je pa že kdo največ nateral husota? Tko, da vidim, kolk men števec laže. Men je šlo 241 navzdol po AC.(je pa R izvedba) B) Wow, to pa je dosti :) Na koncu ciljne na Grobniku sem nekje med 205-210 prisel. Je pa res da dokler ni novih bremz ne gre do konca tiscati, tak oda se kak meter na uro bi se mogoce lahko bil.
adrenalyn Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 Še eno zanimivo vprašanje: pri R modelu, k ma nizko balanco, je dosti teže na rokah. Mislite, da se da kej kompenzirat, če nabaviš tank torbo in se potem nasloniš/uležeš nanjo? :) Ma kdo kej izkušenj s tem?
tom Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 Še eno zanimivo vprašanje: pri R modelu, k ma nizko balanco, je dosti teže na rokah. Mislite, da se da kej kompenzirat, če nabaviš tank torbo in se potem nasloniš/uležeš nanjo? :) Ma kdo kej izkušenj s tem? hja, samo pol moreš met kar vlko in vedno polno tank torbo. ne vem, če je ravno smisel v tem...mogoče bi se dalo to na kakšni dolgi vožnji na avtocesti prakticirat, drugač pa mislim, da ni uporabno. ne vem no, sam še nisem probal, ker mam dokaj malo tank torbo
Pravokotar Objavljeno Julij 16, 2006 Opozori Objavljeno Julij 16, 2006 Še eno zanimivo vprašanje: pri R modelu, k ma nizko balanco, je dosti teže na rokah. Mislite, da se da kej kompenzirat, če nabaviš tank torbo in se potem nasloniš/uležeš nanjo? :) Ma kdo kej izkušenj s tem? Izkušenj sicer nimam, gotovo pa precej pomaga. Lahko se pa poslužiš še vsaj dveh variant, če se ti ne da tanktorbe vlačit okoli: - pustiš si rasti ogromen trebuh in se nasloniš nanj - s hozntregerji se zahaklaš za tisto ročko od sopotnika in nihaš na njih. Če imaš nastavljive hozntergerje, si pa sploh zmagal.
SiR Objavljeno Julij 16, 2006 Opozori Objavljeno Julij 16, 2006 Še eno zanimivo vprašanje: pri R modelu, k ma nizko balanco, je dosti teže na rokah. Mislite, da se da kej kompenzirat, če nabaviš tank torbo in se potem nasloniš/uležeš nanjo? :) Ma kdo kej izkušenj s tem? to je pač bolj športno-agresivno krmilo za višje hitrosti ... na cestah, kot so slovenske, pride bolj prav široka rogovilasta balanca ... pa še za po mestu je boljša.
king ace Objavljeno Julij 16, 2006 Opozori Objavljeno Julij 16, 2006 niske bilance se po nekem casu navadis mas pa pri visihhitrosti v uvinkih lepsi filing ka se dogaja z motorjem se meni zdi ne me držat za besedo sam mam pac tak filing :hmm: pa semočnejse roke dobiš :devil: :devil:
BAD PIT Objavljeno Julij 17, 2006 Opozori Objavljeno Julij 17, 2006 Danes menjal ketno pri 18k prevoženih-je bla že popolnoma kritična,prav tako zobnika. Plačal 45k SIT in sicer: ketna neoriginal 22k sit (orig. pride okol 33k) zobnika original za husota 23k sit Pred kratkim sm mislu ,da sm skuru lamele,tud mehanik je reku ,da jih bo treba menjat,sam na koncu smo pogruntal,da je bila zajla sklopke preveč našponana-če bi mogu še lamele menjat bi bil totalen bankrot-namreč original lamele za hyosunga pridejo okoli 60.000 sit z delom vred <_<
Tedybear Objavljeno Julij 17, 2006 Opozori Objavljeno Julij 17, 2006 Halo. Fantje, če se prav spomnim, se je nekdo hvalil, da ima mašino od sesutega Husota. Kako je sedaj s to stvarjo? Samo vprašam, se razume.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se