Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Pri vijakih ki se odvijajo sami si lahko kar hitro sam pomagaš.

Ali daš pod njega samozatezno podložko, ali pa malo voska na konec vijaka pa zašraufaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al pa posebn lim za šraufe, sliši na ime Loctite ...

pravilen odgovor :OK:

sam sem izgubil en kup vijakov, dokler nisem začel uporabljati modrega Loctite-a

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem še zadnjič- pri nekaj mesecev starem motorju nima kej it narobe? Kako je pa z napakami in uveljavljanjem garancije? Ti priznajo vse al je kej problemov?

Borut23: A za šraufe je poskrbljeno, da ne padajo več ven?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda ,da gre lahko kaj narobe zato pa ima ta tema že 65 strani.Toliko jih nima noben drug motor na MS forumu. Raje kupi malce švohnej zadevo ,ki funkcionira ne pa da je kar naprej kaj narobe. Ponavadi se kupi motor zato da se na njem uživa, ne pa zaradi tega ,da narediš doktorsko dizertacijo o popravilih in izboljšavah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je ostalo še nekaj od mojega husota, če kdo rabi prodam:

- oljni filter,

- svečke.

Vse je novo, zapakirano.

Več info na PM.

Motobaby

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes šla u k**** zajla za sklopko. Mi lahko kdo da url, mail ali tel št. od tistega majstra, ki se ukvarja z izdelavo pletenic, o katerem je bilo govora pred nekaj časa na forumu, se mi zdi da celo v tej temi

LP, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Končno imam tudi jaz motor - Hyosung GT650R :)))

Zej me pa zanima, kateri šraufi se tok hitro zrahljajo, da odpadejo. Na oklepi sm že pošinu, tisti, za mali imbus. Še kateri?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cometa imam dve leti in sem z njim prevozil nekaj več kot 10.000km, pa ni odpadel še noben šrauf.. Pa tudi potisnil jih še nisem :) Ne se preveč sekirat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neki me zanima: a se da za GT650R dobit povišana balanca, tko kot za S verzijo? Je že kdo sprobaval to, ker verjetno so vsi deli isti... Kolk pa kej stane to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam kolega z GT650R, s povišano bilanco, kateri hoče met nizko športno :) Ena in druga staneta kar precej denarja, če naknadno kupuješ. Če si pripravljen zamenjat, je on pravi naslov zate, gre pa za GT650R, ki je praktično nov s par tisoč km. Več info na PM

LP, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nedolgo nazaj sem se pogovarjal z mehanikom o menjavi nizke(športne balance) za GT 650 R ,z balanco od nakeda.

Rekel je ,da pride vse skupi z delom vred okol 100k sit (original novi deli).potrebno je zamenjati tudi zavorne cevke,ker so potem orig. prekratke

Poznam nekoga z naked verzijo ,ki je pripravljen menjat za tanizko balanco več na PM ali gsm....

lp tomaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ve mogoče kdo koliko stane ogledalo za 650 R ,danes sem taščo učil vozit motor in ko se je ustavljala se je prevrnila:( !

LP

Borut

odličen način da se je rešiš :OK: :OK: :OK:

:lol1: naučiš jo vozit motor pa gasaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa bi mal hecn zgledal z oklepom in visoka balanca. Tuk hudo pa spet ni ;)

Sem pol vidu, da je res čist vse treba zamenjat.

Čist tko, by the way - kolk je pa že kdo največ nateral husota? Tko, da vidim, kolk men števec laže. Men je šlo 241 navzdol po AC.(je pa R izvedba) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa bi mal hecn zgledal z oklepom in visoka balanca. Tuk hudo pa spet ni ;)

Sem pol vidu, da je res čist vse treba zamenjat.

Čist tko, by the way - kolk je pa že kdo največ nateral husota? Tko, da vidim, kolk men števec laže. Men je šlo 241 navzdol po AC.(je pa R izvedba) B)

Wow, to pa je dosti :)

Na koncu ciljne na Grobniku sem nekje med 205-210 prisel. Je pa res da dokler ni novih bremz ne gre do konca tiscati, tak oda se kak meter na uro bi se mogoce lahko bil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno zanimivo vprašanje: pri R modelu, k ma nizko balanco, je dosti teže na rokah. Mislite, da se da kej kompenzirat, če nabaviš tank torbo in se potem nasloniš/uležeš nanjo? :) Ma kdo kej izkušenj s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno zanimivo vprašanje: pri R modelu, k ma nizko balanco, je dosti teže na rokah. Mislite, da se da kej kompenzirat, če nabaviš tank torbo in se potem nasloniš/uležeš nanjo? :) Ma kdo kej izkušenj s tem?

hja, samo pol moreš met kar vlko in vedno polno tank torbo. ne vem, če je ravno smisel v tem...mogoče bi se dalo to na kakšni dolgi vožnji na avtocesti prakticirat, drugač pa mislim, da ni uporabno. ne vem no, sam še nisem probal, ker mam dokaj malo tank torbo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno zanimivo vprašanje: pri R modelu, k ma nizko balanco, je dosti teže na rokah. Mislite, da se da kej kompenzirat, če nabaviš tank torbo in se potem nasloniš/uležeš nanjo? :) Ma kdo kej izkušenj s tem?

Izkušenj sicer nimam, gotovo pa precej pomaga. Lahko se pa poslužiš še vsaj dveh variant, če se ti ne da tanktorbe vlačit okoli:

- pustiš si rasti ogromen trebuh in se nasloniš nanj

- s hozntregerji se zahaklaš za tisto ročko od sopotnika in nihaš na njih. Če imaš nastavljive hozntergerje, si pa sploh zmagal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno zanimivo vprašanje: pri R modelu, k ma nizko balanco, je dosti teže na rokah. Mislite, da se da kej kompenzirat, če nabaviš tank torbo in se potem nasloniš/uležeš nanjo? :) Ma kdo kej izkušenj s tem?

to je pač bolj športno-agresivno krmilo za višje hitrosti ... na cestah, kot so slovenske, pride bolj prav široka rogovilasta balanca ... pa še za po mestu je boljša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

niske bilance se po nekem casu navadis mas pa pri visihhitrosti v uvinkih lepsi filing ka se dogaja z motorjem se meni zdi ne me držat za besedo sam mam pac tak filing :hmm: pa semočnejse roke dobiš :devil: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes menjal ketno pri 18k prevoženih-je bla že popolnoma kritična,prav tako zobnika.

Plačal 45k SIT in sicer: ketna neoriginal 22k sit (orig. pride okol 33k)

zobnika original za husota 23k sit

Pred kratkim sm mislu ,da sm skuru lamele,tud mehanik je reku ,da jih bo treba menjat,sam na koncu smo pogruntal,da je bila zajla sklopke preveč našponana-če bi mogu še lamele menjat bi bil totalen bankrot-namreč original lamele za hyosunga pridejo okoli 60.000 sit z delom vred <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Halo.

Fantje, če se prav spomnim, se je nekdo hvalil, da ima mašino od sesutega Husota. Kako je sedaj s to stvarjo? Samo vprašam, se razume.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!