Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno

Dex, Ice man, Mišek, kakšen mesec nazaj ste govorili nekaj na temo ruženja menjalnika pri speljevanju ... prejšnji teden sem dobil motor iz servisa in omenjena stvar se je začela pojavljati tudi pri meni. Sicer samo kadar je motor mrzu, pa vseeno.. ZELO moteče, sploh ker imam od doma in iz službe ravno v klanec za speljat in.. imam filing da bo zdaj-zdaj vseskupaj razneslo.

Na servisu so menjali zajlo za sklopko in pa menda je bilo treba podret tudi menjalnik zaradi mojih traparij.

Skratka, vprašanje, a se bo to kaj uneslo, al' misl' zdaj kr' naprej t'kole ružit? Dex, nekaj si omenjal neko rešitev, vendar naj bi pri tem postal menjalnik blazno trd.. lahko poveš kaj več?

p.s. ko se ravno menite o elektriki, na mojem cometu je bilo lani skurjeno navitje.. na več koncih, če slučajno še komu ne polni akumulatorja.. menda je pametno tud to preverit.. vsaj tako so mi rekli na servisu :)

Objavljeno
Skratka, vprašanje, a se bo to kaj uneslo, al' misl' zdaj kr' naprej t'kole ružit? Dex, nekaj si omenjal neko rešitev, vendar naj bi pri tem postal menjalnik blazno trd.. lahko poveš kaj več?

Da, misli kar tako ružit.. Vsaj pri meni je tako, da se to ruženje ni čisto nič vneslo, ampak lahko rečem edino, da se mi zdi, da je čedalje bolj pogosto slišat.. Tudi mene zelo moti, si bom en dan vzel čas in razkopal zadevo, da sam vidim kaj je na stvari in kaj se da naredit..

To glede rešitve ruženja sem pa samo podal Barboričeve besede. Rekel mi je, da je pri teh motorjih praktično nemogoče nastavit vse skupaj tako, da je menjalnik mehak in lepo dela ter, da ne ruži.. Če lepo dela ruži, če ne ruži ne dela lepo :)

Se bom pa kot sem rekel še sam prepričam o tem.. Pomoje se mora dat nekako zrihtat, da dela ok brez ruženja.

p.s. ko se ravno menite o elektriki, na mojem cometu je bilo lani skurjeno navitje.. na več koncih, če slučajno še komu ne polni akumulatorja.. menda je pametno tud to preverit.. vsaj tako so mi rekli na servisu :)

Navitje je ok. Gor je skoraj novo, saj sem moral po sili razmer (zaradi padca) zamenjat magnet in navitje. Orav tako sem naredil no load test, s katerim se preveri delovanje magneta in navitja. Napetost ki pride iz navitja ustreza tisti predvideni v service manualu.. Tnx vseeno za predlog.

LP, DeX

Objavljeno
Kje pa zmerim naprej od reglerja?

Od reglerja pa do akumolatorja, preglej žice če niso kje poškodovane, premeri če lahko z multimetrom.

Objavljeno (popravljeno)
Dex, Ice man, Mišek, kakšen mesec nazaj ste govorili nekaj na temo ruženja menjalnika pri speljevanju ... prejšnji teden sem dobil motor iz servisa in omenjena stvar se je začela pojavljati tudi pri meni. Sicer samo kadar je motor mrzu, pa vseeno.. ZELO moteče, sploh ker imam od doma in iz službe ravno v klanec za speljat in.. imam filing da bo zdaj-zdaj vseskupaj razneslo.

Na servisu so menjali zajlo za sklopko in pa menda je bilo treba podret tudi menjalnik zaradi mojih traparij.

Skratka, vprašanje, a se bo to kaj uneslo, al' misl' zdaj kr' naprej t'kole ružit? Dex, nekaj si omenjal neko rešitev, vendar naj bi pri tem postal menjalnik blazno trd.. lahko poveš kaj več?

ja glede sklopke je tko glej spodnjo sliko...... ob večjih bremenitvah ob speljevanju se del št. 3 nagne in se obdrgne ob del št.1 (košaro sklopke). Poškodbe drgnjenja so vidne tam kjer sem označil z rdečimi pikami. Baje naj bi bla ta dva dela preveč skupaj, da se zadevo nekoliko omilit če podlagaš s podloškami vendar če preveč podložiš se zna zgodit da skolopka ne bo več odvajala 100% in posledično boš začel teško prestavljat. Rešitve jaz ne vidim, ker po moje je problem v sami izdelavi delov ker so stvari premalo natačno narejene. Ne vem ker del se nagne 1 ali 3. Če se 3ka bi se dalo narediti boljšo pušo in bi se s tem problem rešil. Pri 3ki pa se stvar ne da rešiti, samo z menjavo vendar boš verjetno tukaj nov del dobil eksaktno tak kot ga maš že notr.

Generalno ni to nič hudo narobe razen ruženja in mogoče kakšnih majhnih opilkov v olju. Pri meni se to zgodi če hočem malo bolj na grobo speljati. Ampak jaz tako ali tako vedno speljem kot penzionist in zato tega skoraj da ne opazim.20070524080523_hyosung_naked_650_motor_k

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno

Ql razlaga :OK:

Vendar meni velikokrat zaruži tudi ko speljem čisto počasi.. :BUA:

Objavljeno

No evo, sm se razpiz.. in naredu in sicer je situacija taka. Pri tej pof.... sklopki pač pri speljevanju ruži in gre vsem na k.... No fantje, zdej vam bom podal recept, vendar boste vse delali na lastno odgovornost, za kakršnekoli posledice ne odgovarjam

No pa k stvari: tisti del, na katerega je ICE MAN narisal rdeče pikice v bistvu ne drsi, ker sem tudi zdaj razdru sklopko in je moj del št.3 čisto nedotaknjen in ni nikakršnih sledi, da bi kaj drsalo, ampak zagrabijo zunanje lamele, ki so podhranjene olja, mi je pa skoraj pri vsakem speljevanju cuknilo in ružilo za popiz...

Ta del, ki je na sliki št.3 ima, če se ne motim 4 al 5 mikenih luknjic premera cca.3mm, nisem meril, skozi katere glih da gre zrak, ne pa še olje, za katerega so namenjene. No in tam sem jaz povrtal te luknjice na fi4 in dodatno zvrtal 15 luknjic fi4, tko,da sedaj lamele dobivajo malo več olja skozi sredinsko gred.

Nato sem tudi po posvetu z enim serviserjem, katero ime naj bo skrivnost, da ne bo kaj narobe, odstranil 2 obročka in sicer št 26 in 27.

Nazaj sestavil in ruženja pri speljevanju ni več, no skoraj ---> zaružilo mi je le enkrat, samo takrat sem res oreng speljal, da sem videl, kakšna bo situacija, samo sem zelo zadovoljen, ker tudi pri speljevanju v klanec mi ne ruži več. Mi je pa ta serviser tudi predlagal ,da naj dam sintetiko, sedaj imam pol sintetiko (motul 5100), imam pa ga do zgornje črtice.

No, da ponovimo: odstraniš oba obročka 26 in 27 in naliješ sintetiko, + sklopko si naštelaš tako, da ko je ročka spuščena, ima nekaj lufta ---> to mi je predlagal serviser, jaz sem pa na lastno pest še naredil dodatne luknjice in pustil motula 5100. Zamisel za luknjice sem dobil na unmu linku od Suzuki GSX 1000-R, ki ga je prilepil nekdo v tej debati, je pa v uni debati še en link, kjer je nek uporabnik Yamahe zvrtal te luknjice v ta del (seveda jih je zvrtal samo 4 al 5), pa še mnogo drugih sprememb je naredil, katerih se jaz nisem lotil

Če še kdo ne ve, se temu ruženju sklopke pravi "chattering sklopke", vendar to veste verjetno že vsi, sem samo ponovil.

No tako, zdej bom testiral še ene par dni, da vidim, če mi bo sklopka po novih modifikacijah kaj drsela in seveda poročam.

Lep pozdrav vsem, matr sm vesel :rolleyes:

Objavljeno

Na tej slikci je vidno, kako so zvrtane te luknjice, no jaz sem zvrtal po 2 luknjici vzporedno, kot je na sliki (fi 4 mm) in še vmes med prvo vrstico in naslednjo, tam kjer ni nič luknjic sem ravnotako dodal po 2. Ta slikca pa je od unga modela, ki je delal te performanse na Yamahi, samo, da je on še nekaj drugega povrtaval na drugi strani tega dela.

post-12257-1180026499_thumb.jpg

Objavljeno

Une linke v temi o gsxr1000 sem jaz dal. :whistle:

Objavljeno

Cash, hvala za opis postopka :OK:

Malo še pretestiraj, poročaj in če bo ok, se v kratkem tudi jaz lotim tega posega :D Je že čas, da ukrenem nekaj glede tega ruženja :)

Good job :)

Objavljeno

Moram se zahvaliti tudi uporabniku "Mišek", ki mi je povedal ime serviserja, pri katerem je on popravil to sklopko in mu skorajda ne ruži več.

Dex, dej, če se boš lotu, bi bilo dobro, da bi ti pri svojem motorju najprej odstranu samo tista 2 obročka in nazaj sestavu, pa sprobu, ker lahko, da ni potrebno vrtati tistih luknjic!?

Objavljeno

Sem tudi sam imel v planu nekaj takega probat :)

Bom pa to naredil, ko bo čas za redni servis.. Bom vse obenkrat, da ne bom dvakrat spuščal olja ven.. :)

Objavljeno

Aha, ok. Kakšno olje pa nameravaš dat noter? Sintetiko al polsintetiko?

Objavljeno
Sem tudi sam imel v planu nekaj takega probat :)

Bom pa to naredil, ko bo čas za redni servis.. Bom vse obenkrat, da ne bom dvakrat spuščal olja ven.. :)

Za šarjernje po sklopki ne rabiš olja ven spuščat.

Cash, a ti zdaj sklopka kaj drsi?

Objavljeno (popravljeno)

Noter bom dal polsintetiko, kot dosedaj..

Moja logika pravi, da je treba olje ven spustit, glede na to da je mokra sklopka.. Lahko se pa tudi motim, sem sicer že podiral sklopko pri cometu, na tisti drugi mašini, ki jo imam, samo je itak bilo olje že prej spuščeno ven..

Cash, si moral spustit olje ven ali ne?

Tu je pa par fotk GT650N v akciji :D Nekatere modifikacije narejene čez zimo niso samo estetskega značaja, ampak dejansko precej doprinesejo k voznosti (krmilo, distančniki.. ) teh jajc, predvsem če se rad malce bolj dinamično pelješ.. :OK: Skratka skoraj nikjer nič več ne drsa :D

post-1190-1180100439_thumb.jpg

post-1190-1180100496_thumb.jpg

post-1190-1180100540_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

Joj kva boš pa ti enkrat odletu vn iz uvinka, pa še na ridah k je en kup ograj.

Drugač si ga pa dobr zapeglov.

Objavljeno

Upajmo da ne :) Je pa seveda za tako početje treba imet primerno ogrete gume, sem jih videl že ene par it po tleh, ko so probavali take manevre takoj po postanku na ovinku s hladnimi gumami.. Drugače mislim, da bi se dalo še malo bolj položit v tem ovinku, ker pri tem nagibu je občutek še zelo ziher, ampak ne bom probaval, tiste ograje res ne delujejo privlačno :unsure:

Objavljeno

Da se jst tolk nagnem, me najdejo 100m dol v gozdu :blink: Dex, samo pazi na olje na cesti, ker je zadnjič moj sodelavc skor pogrnu na ridah z motorjem zaradi olja.

No, zdej pa k sklopki; hja, učir sm šou eno testno vožnjo na hitro in nisem slišou, da bi sklopka kej zdrsovala, za popravilo le te pa ne rabiš dajat ven olja. Jst sm samo s sprednjo gumo zapeljal na eno uno "H" ploščico, ki pride za dvorišča (višina cca 6 cm) in motor normalno naslonu na tačko.

Potem sem odvil vijake (št.8), ki so bili v mojem primeru ful zapečeni in sem zjebal 2 gedora (nista bila od Uniorja, prej Made In China), uporabiti pa sem moral nov zvezda ključ od Uniorja. No, ko odšraufaš, se ti malce pocedi olje iz 2 kanalčkov, preko katerih potuje olje, ne vem pa, kak namen ima, ker gre olje iz notranjosti mašine skozi zunanji pokrov in nazaj noter. Iz zunanje strani sta vidni 2 vzdolžni izboklini pod kotom 90 stopinj, zadostuje pa ena cunja, da parkrat obrišeš, ker bo kr en čas počasi lezlo ven. Sledi odvijačenje vijakov (št.10) s fedri, snameš pokrov lamel, nato rabiš gedoro št.27, da odviješ sredinsko matico. (ker se vse skupaj vrti, sem jo jaz odvil tako, da sem parkrat po račni potolkel s kladivom v smeri odšraufavanja-ne noter, da me ne bo kdo narobe razumel), še prej pa moraš zravnat podložko, ki je namenjena proti odvitju matice). Snameš komplet vse lamele in pri zadnji-notranji lameli (črne barve) sta 2 obročka, premera cca. ene 10 cm, zgledata pa kot batna obročka. Nato daš vse nazaj noter, greš na eno furo in ko prideš nazaj, tečeš hitro k tipkovnici napisat na Motosvet rezultate testiranj :yea1:

Preden sm dal zunanji pokrov gor, sm ga na šipi (ker je najbolj ravna) zbrusu na vodobrusni poli 150, tesnilno gumico in površino okoli nje pa namazal z mastjo.

No, to je to :D

Objavljeno

Če nimaš pnevmatske pištole za losanje matice na sklopki, daš v 5. prestavo, stisneš zadnjo bremzo in se lepo odšraufa. Pa ne pozabit fajn nazaj zategnit.

Objavljeno

mene pa zanima če se da cometa zablokirat na 25kw? a obstaja blokada za njega pa kok stane? :?

Objavljeno

aja pa še to: kok je ta motor primeren za začetnika(4 leta izkušenj na 50ccm skuterju...)?

Objavljeno
aja pa še to: kok je ta motor primeren za začetnika(4 leta izkušenj na 50ccm skuterju...)?

odvisno, kolk je ta začetnik primeren za tak motor. ...

Objavljeno
odvisno, kolk je ta začetnik primeren za tak motor. ...

Kakšna merila pa so za ta motor, da se ve če je primeren al ne? :)

Objavljeno

Merila so le v glavi, da spustiš gas, ko je to potrebno in ne prepozno.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!