Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Merila so le v glavi, da spustiš gas, ko je to potrebno in ne prepozno.

s tem pa mislm da ne bo problema :OK:

sam pred nakupom se morm pozanimat glede blokade... če ne tega motorja ne bo pr men doma še par let :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš kupil Hyosunga se ti bo to zagotovo obrestovalo, ker se boš vsaj naučil šraufat in ugotavljat kaj ne dela pa zakaj ne dela :D

Iskreno? Imam Hyosunga 3 leta.. Motor je primeren tudi za začetnika, tudi za kakšno turco v dvoje je primeren, ni podhranjen in se da lepo peljat, ampak raje kot da kupuješ Cometa, zberi še par eur več in kupi SV650, ali pa za isto eur, ponajdi leto ali dve starejšega SVja. :)

LP, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš kupil Hyosunga se ti bo to zagotovo obrestovalo, ker se boš vsaj naučil šraufat in ugotavljat kaj ne dela pa zakaj ne dela :D

Iskreno? Imam Hyosunga 3 leta.. Motor je primeren tudi za začetnika, tudi za kakšno turco v dvoje je primeren, ni podhranjen in se da lepo peljat, ampak raje kot da kupuješ Cometa, zberi še par eur več in kupi SV650, ali pa za isto eur, ponajdi leto ali dve starejšega SVja. :)

LP, DeX

Ona je drgac pripadnica zenskega spola :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ups, my bad :D Sem nahitro pogledal in prebral mitja26 :D

Se opravičujem :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s tem pa mislm da ne bo problema :OK:

sam pred nakupom se morm pozanimat glede blokade... če ne tega motorja ne bo pr men doma še par let :(

Meni je blokado vgradil servis ROZMAN-TRŽIČ. Takrat sem blokade nabavil sam, vendar menim, da nebi smelo biti problema. Z malo sreče te bo poseg stal okoli 100 eur, ne vem pa točne cene. Motor se spodobno pelje tudi na 25 KW. Končno hitrost sem imel nekje pri 160 km/h.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš kupil Hyosunga se ti bo to zagotovo obrestovalo, ker se boš vsaj naučil šraufat in ugotavljat kaj ne dela pa zakaj ne dela :D

Iskreno? Imam Hyosunga 3 leta.. Motor je primeren tudi za začetnika, tudi za kakšno turco v dvoje je primeren, ni podhranjen in se da lepo peljat, ampak raje kot da kupuješ Cometa, zberi še par eur več in kupi SV650, ali pa za isto eur, ponajdi leto ali dve starejšega SVja. :)

LP, DeX

hmm...mislm da bom bolj težko pršla do še kej €, sem že te težko skupi nabrala, pa more mi še ostat za registracijo avta in motorja, pa še za blokado, tko da...hm nevem no :) od sv650 mi je pa bl všeč sv650s :P drgač pa hvala za inf. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ups, my bad :D Sem nahitro pogledal in prebral mitja26 :D

Se opravičujem :blush:

ni panike-se zgodi :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je blokado vgradil servis ROZMAN-TRŽIČ. Takrat sem blokade nabavil sam, vendar menim, da nebi smelo biti problema. Z malo sreče te bo poseg stal okoli 100 eur, ne vem pa točne cene. Motor se spodobno pelje tudi na 25 KW. Končno hitrost sem imel nekje pri 160 km/h.

o supr! komi čakam :D sam zdej bom vrjetn motor nabavla enkrat pozim, tko da bom mogla še mal čakat... je neki neprčakvanga pršl umes... ubistvu je zlo dobr da se je to zgodl, sam nakup motorja se more premaknt za ene pov leta :( sam sej do takrt mam skutrja :P ful dobra tolažba :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav tukaj na forumu.

Vozil sem cometa 650 N polni dve sezoni pa vse do letošnje velike noči nisem imel nobenih težav z njim. takrat pa je na žalost med vožnjo posukal menjalnik in se lepo sesul....

Zdaj ga pač prodam v takšnem stanju kot je.

Motor sicer ni bil nikoli na tleh, ima novo prednjo gumo, zavore in je bil letos pripravljen na sezono.

Lep pozdrav

Daniel

post-15934-1180561866_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav tukaj na forumu.

Vozil sem cometa 650 N polni dve sezoni pa vse do letošnje velike noči nisem imel nobenih težav z njim. takrat pa je na žalost med vožnjo posukal menjalnik in se lepo sesul....

Zdaj ga pač prodam v takšnem stanju kot je.

Motor sicer ni bil nikoli na tleh, ima novo prednjo gumo, zavore in je bil letos pripravljen na sezono.

Lep pozdrav

Daniel

Po teli sliki dvomim da ni bil na tleh, ker štrihan je bil 100% ker na tanku ni napisa in ga ne morš spravt dol ker je prelakiran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po teli sliki dvomim da ni bil na tleh, ker štrihan je bil 100% ker na tanku ni napisa in ga ne morš spravt dol ker je prelakiran.

He, he, :P :D prav mu je, kaj pa piše male oglase tu, namesto tam kjer jim je mesto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, da je bil štrihan :)

Ni pa nujno to sedaj ravno grozno. Moj je tudi štrihan, pa je sedaj kar se barvanja tiče zadeva še lepša kot original (z manj napakami), razlog za štrihanje je bilo pa par prask, ker sem se zložil pred hišo :) In to se motorju npr. v nobenem pogledu ne pozna v negativni obliki, ker ni bil tak padec, da bi poškodoval še kaj drugega, ampak zgolj zdrs, ki je imel za posledico en kup prask in polomljenih ročk, ki so itak bile takoj zamenjane z novimi.. :) Tako, da barvan motor ne pomeni nujno najhujše, lahko je samo par prask, pa je treba poštrihat, če se jih hočeš znebit.. Je pa seveda pošteno, da se to ob prodaji pove :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater je težko ugotovit, da je bil "štrihan" ga ni na svetu original hyosunga zeleno modre v vijolčno perla barve.

Razlog, da sem ga pobarval je ta, da se mi ni dopadla razlika v niansi rumene barve na keslu in ostali plastiki. pa sem se odločil in reskiral kar nekaj denarja in motor pašteihal v perlo.

Se pa na motorju takoj vidi ali je bil na tleh ali ne. Se lahko plastike od znotraj pregleda, če so ble lepljene... itd.

Cena motorja pa ni skrivnost znaša celih 1.500 €

Lp

Daniel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pobi pa punce za hvalt res ni tale hyousung - poglejte tega na netu - pr 13000km:

MOTOR IMA OKVARO NA PRVI GLAVI,DVA VENTILA JE ZLOMILO,DVA PA STA ZVITA,DRUGAČE JE DOBRO OHRANJEN

http://www. avto. net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1472821 (Presledke zbrište)

Kdorkoli naj kup sv-ja pa če 5let starejšga!!!

Pač nasvet - jz sm ga mel pa je majka - dela ko ura res skoz!!! :worship:

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja objava iz teme o gumah, sem še tu postal, mogoče ima kdo kakšne izkušnje..

Na mojem cometu bo počasi čas, da zamenjam gume.. Sedaj sem skozi fural Dunlop Qualifier in sem z oprijemom zadovoljen, vendar guma zelo hitro gre.. Na zadnji imam cca 2500km pa je rob že precej zdelan, mogoče bo zdržala 3500km.. Prva ima cca 3500km in je rob fertik, kar mi nekako ne gre v račun, glede na to, da bi morala prva zdržat nekako vsaj 1,5 zadnje..

No nima veze. Odločil sem se, da poskusim Michelin Pilot Power, upam da bodo trajale malce dlje kot te Dunlopke.. Sedaj pa me zanima, kakšna je razlika med gumo dimenzije 120/60 in 120/70.. in 160/60 in 160/65.. Ok, jasno mi je da so slednje višje ampak zanima me kako se ta sprememba višine pokaže v praksi. Kako je z lokom gume. Pri cometu pridejo gume npr. že itak malce bolj strisnjene stisnjene, da je lok tako velik, da v nobenem primeru ne moreš zvozit roba, tudi z vožnjo po kolenu, dvignjenih tacah, ipd ne.. Pa ni problem v konstrukciji motorja, da se ga ne bi dalo tako položit ali kaj podobnega, ker sem se že velikokrat fural za kakšnimi SS motorji, pa so vsi peljali do roba, medtem ko je pri meni ostalo še 1cm gume, enostavno ima guma prevelik lok.. Kaj bi se spremenilo, če bi dal npr 120/70 in 160/65, bi bil ta lok gume manjši in bi se dalo tekalno površino gume bolj izkoristit, ali bi nezvožen in neuporabljen del pri robu postal še večji.

tnx, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, nova žalostnojeznainrazjarjena novica in sicer -----------> Sklopka še zmer jebe in bom popiz-d-uuuu, tko, da jst se ne grem več te fore.

U glavnem, ni vam treba nič predelovat, kar sem vam opisal par postov nazaj, ker je stanje isto, ne vem pa, zakaj mi je zadnjič speljevalo ful lepo, zdej pa spet ruži, preprosto, ne vem :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ujaaaaaaaaaaa, končno dobil nazaj svojega husota! Naredil prvih 65km (ajnfaranje). Novi ventili, nova vodila (naredo jih je majster, ker jih ne prodajajo brez glave..!), tefloni, bat z obroččki in dihtunge. Ojnica ni dobila ničč, prav tako je telo glave OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tesnila ventilskega stebla

tesnilo glave motorja

tesnilo valja

bat

3 x batni obročki

2 x sesalni ventil

2x izpušni ventil

_____________________

329,40

+ poštnina :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ujaaaaaaaaaaa, končno dobil nazaj svojega husota! Naredil prvih 65km (ajnfaranje). Novi ventili, nova vodila (naredo jih je majster, ker jih ne prodajajo brez glave..!), tefloni, bat z obroččki in dihtunge. Ojnica ni dobila ničč, prav tako je telo glave OK.

Sam da si zrihtal :OK:

Ubistvu si prišel še kar poceni skozi glede na to, da je drugače samo glava okoli 1k eur če se ne motim :)

Koliko te je prišlo pa delo če ni skrivnost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, nova žalostnojeznainrazjarjena novica in sicer -----------> Sklopka še zmer jebe in bom popiz-d-uuuu, tko, da jst se ne grem več te fore.

U glavnem, ni vam treba nič predelovat, kar sem vam opisal par postov nazaj, ker je stanje isto, ne vem pa, zakaj mi je zadnjič speljevalo ful lepo, zdej pa spet ruži, preprosto, ne vem :headbang: :headbang:

Tnx za opozorilo.. Sem imel ravno ta teden v planu ta poseg.. Mogoče bom vseeno odprl pa pogledal kaj je na stvari v mojem primeru, če je mogoče res krivo tisto kar je omenjal ICE_MAN. Verjetno da bo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam da si zrihtal :OK:

Ubistvu si prišel še kar poceni skozi glede na to, da je drugače samo glava okoli 1k eur če se ne motim :)

Koliko te je prišlo pa delo če ni skrivnost?

Am delo 100€ hehe. Kolega je.Ni hotel nič. (na Partisu sem mu pomagal haha) Glava s komplet ventiljem in ostalim je res 1050€. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja objava iz teme o gumah, sem še tu postal, mogoče ima kdo kakšne izkušnje..

Jst mam gor Dunlop D220 pa so izjemno trde. Mam z njimi ze skor 6000km pa se jim skor nc ne pozna obrabe. Res pa je da se vozim normalno. Res pa je tudi da guma napram Pirelli Diablo popolna nula. Držijo slabš 100let se ogrevajo, pa še dobrega občutka nimam na njih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!