Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

To potem definitivno odpade.. Qualifier imajo boljši grip kot Pirelli Diablo in na gumo z manj gripa nekako ne bi šel, ker sem se navadil, da drži. Sem se kar nakako odločil za Pilot Power, verjetno kar isto dimenzijo to rundo, da bom lahko primerjal z Dunlopom, potem naslednjič bom začel pa eksperimentirat z dimenzijami (višina, širina..)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To potem definitivno odpade.. Qualifier imajo boljši grip kot Pirelli Diablo in na gumo z manj gripa nekako ne bi šel, ker sem se navadil, da drži. Sem se kar nakako odločil za Pilot Power, verjetno kar isto dimenzijo to rundo, da bom lahko primerjal z Dunlopom, potem naslednjič bom začel pa eksperimentirat z dimenzijami (višina, širina..)

Pri dimenziji bi blo zaradi 0.5 cole manj široke feltne bolj priporočena širina gume 150 bi se lepše vsedla in ne bi bila tako balonasta kot 160.

Verjetno da bi potem moral vzeti 150/65/17.

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Premišljujem tudi v tej smeri :)

Ampak ne razumem teh korejčkov.. Če so se že odločili obut motor v pnevmatike 120 in 160, a je bilo tako težko naredit standardne feltne za te gume :glare: :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Premišljujem tudi v tej smeri :)

Ampak ne razumem teh korejčkov.. Če so se že odločili obut motor v pnevmatike 120 in 160, a je bilo tako težko naredit standardne feltne za te gume :glare: :angry:

Budget bike, pa še učil so se zraven. Šele 2007 huso naj bi bil dokaj ok glede napak. Baje da naj bi bla zadnja feltna dokaj podobna kot pri Suzukiju RF600 in tam je tud bla baje feltna preozka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravnokar prišel od vulkanizerja, zamenjal Qualifierko spredaj za Pilot Power.. Pa se nisem spomnil, da bi pomeril, tvoj post sem pa tudi šele zdaj prebral :)

Bom pa zadaj zmeril, ko bom še zadnjo zamenjal.. Bo itak kmalu, Qualifierka premore še max 1000km zmerne vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Original sem imel gor Pirelli Diablo.. Potem je zadnja šla, sem jo zamenjal s Qualifierko, prva je bila pa še ok.. POtem je še prva šla, sem dal pa še spredaj Qualifier.. Zadnja Qualifier je bila pa takrat tudi že pri koncu, zato sem dal čez kakih 1500km spet novo. Prva je imela torej 1500km več in če predpostavim da bo zdajšnja zadnja še za kakih 1000km, sta se obravili zelo enakomerno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok km si naredil z qualifier?

Jst razmišljam o tej gumi za naslednjo menjavo.

Kakšni so pa drugačni vtisi o gumi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok km si naredil z qualifier?

Jst razmišljam o tej gumi za naslednjo menjavo.

Kakšni so pa drugačni vtisi o gumi?

Vtisi o gumi zelo dobri, razen obrabe..

Prva Qualifierka ki sem jo namontiral (zadnja) mi je držala 5500km, ob menjavi je bil rob čist fertik, pa tudi na sredini je bila že zelo boga, čeprav je še bilo videt obrise profila. Druga zadnja (ta, ki jo imam še sedaj) pa pričakujem da bo zdržala 3500 - max 4000 km, ampak bo že zelo nelegalna. Sedaj jih imam 3k, pa je rob že ful pobran. Po sredni je pa še čisto ok, še delač od indikatorjev. Je pa res da ne nažigam iz mesta.. Sprednja Qualifier mislim, da je zdržala ke okoli 4500km-5000km, se ne spomnim točno kdaj sem dal gor. Po sredini še kot nova, rob pa fentan, brez profila. Mogoče bi se jo dalo še vozit kakih 1000km, ampak sem raje zamenjal, s prvo gumo se nočem igrat. Prednja Pirelli Diablo je zdržala občutno več, opreijem je bil pa ravnotako super.

Kar se pa same vožnje z njimi tiče, jih lahko pa zelo pohvalim. Gume se segrejejo hitro in dobro držijo tudi sicer kadar niso ful vroče. Odkar vozim qualifierke sem doživel tri zdrse in vsi trije so se na srečo končali dobro. Prvič je bil zdrs popolnoma moja krivda, ker sem malce preveč priletel v ovinek s hladno gumo + preveč napumpano.. In je šlo počez, sem šel čez jarek in nekako ujel.

Druga dva zdrsa sem doživel pa v kratkim. Enkrat sta mi zdrsili obe gumi ko sem se po kolenu pri precej globokem nagibu peljal čez en ovinek, kjer je ful neraven asfalt in sem zgleda pripeljal ravno na tisto grbino.. Malce me je prestavilo, potem so pa gume zopet zagrabile in normalno sem zvozil zavoj do konca. Drugič je bilo pa pri pospeševanu iz ovinka, ko sem odprl drugo prestavo do konca malce prehitro. Tudi tu je guma spustila in spet prijela, tako da ni bilo nič hujšega :) Ampak to je bila zgolj posledica mojega pretiravanja, ker sem si vsakič upal več in vsakič odpiral prej.

Tako da kar se tiče samega oprijema se Qualifier na cometu obnesejo super. Dovoljujejo res maximalne nagibe, precej čez točko kjer primejo original tace. Sam imam le te dvignjene z distančniki, odstranjen pleh pri roru, pobrušen nosilec stranskega stojala, in prišponano vzmetenje, tako da se da res konkretno nagnit. Pa niso gume nikoli spustile ali zdrsavale razen v zgoraj omenjenih situacijah. Pa sem se vozil tudi v bolj večernih urah, ko cesta ni več tako vroča. Skratka Qualifier je zakon v vseh pogledih, razen kar se tiče obrabe.. Bom videl kako se obnesejo Pilot Power in potem primerjal :)

Je pa res tudi to, da sem se s temi gumami zelo malo fural na dolge ture, ampak so bile večinoma krajše turce po bolj zavitih cestah. Če ga ne bi tako nažigal po ovinkih, bi brez najmanjšega problema stisnil kakšen k km več iz njih. Prav tako pa k malo hitrejši obrabi pripomore malce nižji tlak. Gume imam navadno napumpane 2.2 spredaj in 2.4 zadaj, kar najbolj ustreza mojemu stilu vožnje. Za na turo napumpam več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Že nekaj časa se odločam za nakup motorja. Razmišljal sem o husotu al pa SVju. Sicer se bolj nagibam k hyosungu-seveda zaradi kar omejenega proračuna-3000 eur (sem pač še študent)-vendar pa me mal skrbijo okvare. Ogledanga mam husota letnik 05 z 5000km pa me zanima če so pomanjkljivosti letnika 04 (menjalnik, sklopka,..) že odpravljene. Ter kako je z napako na ventilih v prvi glavi, ki naj bi se radi lomili in posledično uničili cyl, bat itd... Skrbi me predvsem ker bi biu motocikel že izven garancije...

Druga varianta pa je SV letnik 00 z 26000 prevoženimi. Lahko pa predlagate tudi kakšen drug podoben naked.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej lepo pozdravljen na forumu

Nisi prvi, ki je v takšni dilemi in tudi ne prvi, ki prosi za nasvete v tej temi :)

Sem napisal že parkrat, pa bom še enkrat. Cometa sedaj furam tretjo sezono, kupil sem novega in če bi še enrat kupoval motor, bi pa veliko raje vzel rabljenega svja. Moj nasvet je torej SV, ker ni vredno živet v strahu, kdaj bo pri tem Hyosungu kaj odpovedalo :glare: Prav tako ni prijetno imeti motor pri serviserju, ko je zunal poleti lepo sonček in se vsi kolegi, ki so kupili japonske motocikle lepo furajo :)

Sklopka preverjeno zajebava tudi na 05. Pri speljevanju se pojavlja nadležno ruženje, ki zna biti zelo motoeče, lahko pa sklopka zafrkava tudi pri prestavljanju..

Z menjalniki je menda pri 05 malo boljše, 04 letniki so imeli serijsko slabe zvezde in je metalo ven iz prestav. Napake so bile odpravljene pod garancijo. Kolikor mi je znano se ta specifična težava pri 05 ni pojavjala, lahko pa se motim. Zna pa menjalnik kljub temu malo hecat, predvsem tako, da je trd in da noče it v nevtralno prestavo, kar je največkrat posledica nepravilnega delovanja sklopke.

Ena izmed hib teh motorjev je tudi elektrika.. Zna skurit regler, pa ne sam pri 04 letnikih ampak tudi kasneje. Prav tako je pri cometih skoraj obvezno zamenjat gume, ki povezujejo frgazarje s cilindri, ker hitro popokajo, tudi pri 05, kasneje ne vem..

Kar se pa tiče napake na ventilih v prvi glavi se pa pojavlja pri vseh letnikih. Ok za 2007 ne vem, ampak za ostale pa, tudi po primerih iz tujih forumov. Če ti to razbije je strošek popravila ogromen. Meni je uvoznik sicer rekel, da smo upravičeni do popravila tudi po preteku garancije ampak ne vem kako to dejansko velja v praksi. Mislim da bolj ne kot ja, ne vem..

Najboljša stvar, ki se jo da naredit je ta, da se pri tem motorju takoj zamenja dize z večjimi, s čemer se obogati mešanico in zapre vpihovanje sekundarnega zraka, s čemer se zmanjša temperaturo v cilindrih in podaljša živjenjsko dobo. Baje da pomaga.

Kaj naj rečem. Comet je v bistvu zelo soliden motorček za denar, za katerega se prodajajo. Pelje se super, zgleda fajn, ampak kar se pa kvalitete tiča pa to ni to. Ne vem kako je pri 1007 letnikih mogoče je boljše, ampak 04 in 05 sta pa polna napak. Je pa tako, a lahko dobiš motor, ki ne zajebava nič, lahko pa takega, da boš imel skozi na servisu. Jaz sem na žalost padel v to drugo kategorijo in lahko rečem, da ponovno Hyosunga zagotovo ne bi kupil, ampak bi se odločil za SVja oziroma kakšno drugo podobno varianto, da je le japonski motor :) Še zdaj mi je žal Kawasakija :)

LP, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej lepo pozdravljen na forumu

Nisi prvi, ki je v takšni dilemi in tudi ne prvi, ki prosi za nasvete v tej temi :)

Sem napisal že parkrat, pa bom še enkrat. Cometa sedaj furam tretjo sezono, kupil sem novega in če bi še enrat kupoval motor, bi pa veliko raje vzel rabljenega svja. Moj nasvet je torej SV, ker ni vredno živet v strahu, kdaj bo pri tem Hyosungu kaj odpovedalo :glare: Prav tako ni prijetno imeti motor pri serviserju, ko je zunal poleti lepo sonček in se vsi kolegi, ki so kupili japonske motocikle lepo furajo :)

Sklopka preverjeno zajebava tudi na 05. Pri speljevanju se pojavlja nadležno ruženje, ki zna biti zelo motoeče, lahko pa sklopka zafrkava tudi pri prestavljanju..

Z menjalniki je menda pri 05 malo boljše, 04 letniki so imeli serijsko slabe zvezde in je metalo ven iz prestav. Napake so bile odpravljene pod garancijo. Kolikor mi je znano se ta specifična težava pri 05 ni pojavjala, lahko pa se motim. Zna pa menjalnik kljub temu malo hecat, predvsem tako, da je trd in da noče it v nevtralno prestavo, kar je največkrat posledica nepravilnega delovanja sklopke.

Ena izmed hib teh motorjev je tudi elektrika.. Zna skurit regler, pa ne sam pri 04 letnikih ampak tudi kasneje. Prav tako je pri cometih skoraj obvezno zamenjat gume, ki povezujejo frgazarje s cilindri, ker hitro popokajo, tudi pri 05, kasneje ne vem..

Kar se pa tiče napake na ventilih v prvi glavi se pa pojavlja pri vseh letnikih. Ok za 2007 ne vem, ampak za ostale pa, tudi po primerih iz tujih forumov. Če ti to razbije je strošek popravila ogromen. Meni je uvoznik sicer rekel, da smo upravičeni do popravila tudi po preteku garancije ampak ne vem kako to dejansko velja v praksi. Mislim da bolj ne kot ja, ne vem..

Najboljša stvar, ki se jo da naredit je ta, da se pri tem motorju takoj zamenja dize z večjimi, s čemer se obogati mešanico in zapre vpihovanje sekundarnega zraka, s čemer se zmanjša temperaturo v cilindrih in podaljša živjenjsko dobo. Baje da pomaga.

Kaj naj rečem. Comet je v bistvu zelo soliden motorček za denar, za katerega se prodajajo. Pelje se super, zgleda fajn, ampak kar se pa kvalitete tiča pa to ni to. Ne vem kako je pri 1007 letnikih mogoče je boljše, ampak 04 in 05 sta pa polna napak. Je pa tako, a lahko dobiš motor, ki ne zajebava nič, lahko pa takega, da boš imel skozi na servisu. Jaz sem na žalost padel v to drugo kategorijo in lahko rečem, da ponovno Hyosunga zagotovo ne bi kupil, ampak bi se odločil za SVja oziroma kakšno drugo podobno varianto, da je le japonski motor :) Še zdaj mi je žal Kawasakija :)

LP, DeX

Kar je DEX gor napisov je čisto res. Motorček se res dobr pele ampak ima nekaj hib in tudi kvaliteta ni na nivoju vsaj pri letnikih 04,05,06, čeprav so se popravljal tako da je 06 letnik boljši od 04 in 05.

Po svetovnih forumih pa pravijo da je 07 letnik totalno bug-free brez napak, ki so jih imeli prejšni letniki. Za popravo napak sem tudi jaz opazil na nekaterih delih ker so drugačni od starjših letnikov.

Če kupuješ husota kupi letnik 07 s črnim okvirjem.

Mislim da tukaj dileme ni in vzemi sv650, je vsaj dokaj ziher glede vzdržljivosti.

Čeprav so pa tukaj kilometri 26000km za 7 let star motor se mi zdi kar nekoliko malo 3700km na leto. Jst mislm v reali jih lahko kar 5000+ na leto računaš pa še to je zelo malo. Vendar tudi pri sv-ju 50000km ni problem.

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravnokar prišel od vulkanizerja, zamenjal Qualifierko spredaj za Pilot Power.. Pa se nisem spomnil, da bi pomeril, tvoj post sem pa tudi šele zdaj prebral :)

Bom pa zadaj zmeril, ko bom še zadnjo zamenjal.. Bo itak kmalu, Qualifierka premore še max 1000km zmerne vožnje.

Ti DEX, bi moral z prvo tudi zadnjo zamenjat, posebaj ker je drug model gume. Potem bi šele bilo tisto ta pravo. Fučkaš teh slabih 1000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj bi bilo kaj narobe s tem.. Konec koncev je spredaj SS guma in zadaj SS guma. Ok, logično, da se bo motor lepše peljal in lepše padal v ovinek, ko bo tudi zadaj nova guma, enaka prvi, ampak tudi s to kombinacijo ni čisto nič narobe.

Glede 1000km je pa tako.. Meni zadnja guma zdrži cca 4000km (sedaj jih ima 3000) in stane npr. 30k sit oziroma 125eur. 1000km je torej četrtina gume in potemtakem vržem skozi okno 30eur, kar pa ni malo denarja zame.

Drugače pa ni prvič, da sem vozil različne gume, sem imel tudi kombinacijo Qualifier in Pirelli Diablo, in se je obneslo super, oprijem brezhiben tudi v navečjih nagibih, motor miren, vse ok.. Važno je samo, da sta npr. obe gumi športni, da ne spusti ena prej kot druga, ter potrebno je vzeti v zakup, da je treba ogret obe gumi.. Sedaj ko je npr. spredaj Pilot Power, ki rabi malce dlje da se segreje, kot prej Qualifier je potrebno prvih nekaj km bolj previdno.. Ampak to bo itak treba, tudi ko bo tudi zadaj Pilot Power :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem rekel, da je kaj narobe, ni pa najboljše ;) Ampak to sodi v drugo temo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od takrat ko je pirišla ven in jo je Dunlop po svojih razpredelnicah uvrstil v kategorijo High-Performance/Sport, kamor sodijo tudi 208rr, 209, ipd.. :glare:

Mislim pa, da je nekako samoumevno, da sem s pojmom SS gume mislil športno gumo za normalno cestno uporabo, ker konec koncev se pogovarjamo o gumah, ki se jih vsakodnevno uporablja na cesti in ne o pnevmatikah tipa BT002, Diablo Super Corsa in podobne, ki so sicer prave SS gume, ampak temu primerno tudi zasnovane za vožnjo po pisti in ne toliko za normalno vožnjo po cesti, ker jih niti ne ogreješ, če res ne tiščiš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se posipam s pepelom :krneki:

Izraz SS sem uporabil zgolj zato, ker je to pogosto uporabljen izraz (vsaj pri nas) v raznih pogovorih kadar motoristi debatiramo o gumah. Če rečeš SS guma vsak razume to kot športno gumo za na cesto, ker v večini nismo ravno neki redni obiskovalci dirkališč, da bi uporabljali pnevmatike za na pisto. Bom naslednjič bolj previden pri terminologiji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je čisto vseeno kako ti imenuješ gume.

Pač mi ta dunlopka ne deluje preveč super sportsko. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi prav :) Drugače pa je Qualifier guma, ki je lani prišla original namonirana tudi na nekaterih 1000SS motorjih. Pač dojemava gume in njihovo poimenovanje malce drugače, nič ne de. Ne vem pa zakaj o tem debatirava tu, ker nima ravno veliko zveze s cometom, zato bi bilo fajn če Ice pobriše teh nekaj zadnjih postov, vključno s temle.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so neke gume montirane na ss motorju, zaradi tega še niso ss.

Tukaj pa zato debatirava, ker sem se ravno zapičil v tvoj post. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem razložil kaj sem mislil s SS oziroma kaj pojmujem pod tem pojmom kadar se debatira o "navadnih" gumah za na cesto in potem še enkrat napisal:

Pač dojemava gume in njihovo poimenovanje malce drugače, nič ne de.

:)

Sedaj pa res že dovolj :topic:

Nazaj k cometu..

Koliko vam kaj držijo ploščice? Jaz sem jih včeraj zamenjal, so šle v cca 6k km.. Gre pa za AP racing iz Sinterja. Se mi zdi da so kar hitro šle :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!