Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


Priporočene objave

Objavljeno
Kar je DEX gor napisov je čisto res. Motorček se res dobr pele ampak ima nekaj hib in tudi kvaliteta ni na nivoju vsaj pri letnikih 04,05,06, čeprav so se popravljal tako da je 06 letnik boljši od 04 in 05.

Po svetovnih forumih pa pravijo da je 07 letnik totalno bug-free brez napak, ki so jih imeli prejšni letniki. Za popravo napak sem tudi jaz opazil na nekaterih delih ker so drugačni od starjših letnikov.

Če kupuješ husota kupi letnik 07 s črnim okvirjem.

Mislim da tukaj dileme ni in vzemi sv650, je vsaj dokaj ziher glede vzdržljivosti.

Čeprav so pa tukaj kilometri 26000km za 7 let star motor se mi zdi kar nekoliko malo 3700km na leto. Jst mislm v reali jih lahko kar 5000+ na leto računaš pa še to je zelo malo. Vendar tudi pri sv-ju 50000km ni problem.

Ja sej sem se po prebrani skoraj celi temi tudi sam začeu nagibat k SV-ju, sam zanima me pa še, če se mi bolj splača našparat še kakšnih 700eur-za kar dobiš husota 04 novega pod garancijo (v koliko se serijsk napake RES odpravijo pod garancijo???) oz. če je vseeno bolš kakšen sv okol 15000 km brez garancije.

Se opravičujem ker težim-vem da je bilo okoli tega že ogromno napisang- samo vseeno bi se rad 100% prepričal preden zapravim težko privarčevan denar :krneki:

Pa hvala za pomoč...

Objavljeno
Ja sej sem se po prebrani skoraj celi temi tudi sam začeu nagibat k SV-ju, sam zanima me pa še, če se mi bolj splača našparat še kakšnih 700eur-za kar dobiš husota 04 novega pod garancijo (v koliko se serijsk napake RES odpravijo pod garancijo???) oz. če je vseeno bolš kakšen sv okol 15000 km brez garancije.

Se opravičujem ker težim-vem da je bilo okoli tega že ogromno napisang- samo vseeno bi se rad 100% prepričal preden zapravim težko privarčevan denar :krneki:

Pa hvala za pomoč...

Pri Hyosungu so se večkrat pojavljale težave pri uveljavljanju garancije.. Je pa to odvisno tudi od serviserjev, nekateri so boljši glede tega kot drugi. Padlo je pa tudi več kritik na račun uvoznika. Ampak se mi zdi, da je sedaj, ko je comet zunaj par let vseeno manj problematično uveljavljat garancijo, ker je že splošno znano, katere so "standardne" napake teh motorjev in je to bolj ali manj jasno tudi uvozniku in serviserjem.

Jaz ti še vedno svetujem nakup SVja, ker vem kako je bilo pri meni.. Tudi če odštejem težave pri uveljavljanju garancije, ki sem jih imel, je bilo vseeno skrajno neprijetno bit kar naprej brez motorja, ker je bil le ta pri serviserju, medtem ko so se vsi ostali kolegi vozili in lepo koristili lepe sončne poletne dni. Vedeti moraš tudi to, da če nisi ravno iz kraja, kjer imaš servis blizu, je skrajno neprijetno (in tudi drago) kar naprej tja vozit motor, ga puščat tam na popravilu, najt prevoz domov, nato pa čez en teden zopet ponajt prevoz tja, da lahko pripelješ motor domov. Isto sranje je, če pelješ s prikolico, it moraš dvakrat, kar tudi ni poceni. Jaz sem npr. vozil v Žužemberk, kar je iz Cerknice cca 90km v eno smer, torej je šlo vsakič za 180km bencina na motorju in za 360km pri "spremljevalnem" avtomobilu, da me je pripeljal domov in peljal tja, ko sem šel po motor. To je v mojem primeru samo z bencinom strošek cca 35 - 40eur, tudi če je vse popravljeno pod garancijo..

Prav tako ne pozabimo grenkega priokusa, ki ga imaš pri Hyosungu, da lahko vsak čas razsuje mašino zaradi ventilov na prednji glavi.. Predstavljaj si komplikacij, da ti to naredi nekje v Švici, ko si na malo daljšem izletu..

Plus SV ma fulllll boljše zavore :D

No dovolj bluzenja, jaz bi kupil SV, ti pa kakor želiš. Res je tudi to, da še se boš odločil za nakup Hyosunga, imaš lahko srečo in boš dobil motor, ki te ne bo nič zajebaval, so tudi taki primerki tu na forumu, le da so na žalost v manjšini.. :)

LP, DeX

Objavljeno

Mah ja-hyosung pol skor 100% odpade-bi meu na konc več stoškov pa skurjenih živcev (sploh ker nisem najbolj potrpežljive narave) kot pa koristi pa veselja. Bom kar mal SV-je začel ogledovat.

Pa hvala za nasvete!!

Objavljeno
Koliko vam kaj držijo ploščice? Jaz sem jih včeraj zamenjal, so šle v cca 6k km.. Gre pa za AP racing iz Sinterja. Se mi zdi da so kar hitro šle :hmm:

Jst jih mam gor kakšne 1000km pa se ni zdijo ok. Glede obrabe pa ne morem še kaj rečt.

Jst mam verzijo od triupmh daytone 955 in to najtršo racing verzijo. Sem opazu da na prvi moment ploščice ne primejo najbolš dokler se ne ogrejejo potem je zaviralni moment bistveno boljši.

Mam tudi opletene cevi + racing ploščice in bremze res cool primejo ne tko kot pri originalu. :rolleyes:

Ampak sem opazil da disk bolj občutno pobira :unsure: .

Objavljeno
Ampak sem opazil da disk bolj občutno pobira :unsure: .

Normalno... Klik.

D.

Objavljeno (popravljeno)

Ena modifikacija lepo ne :worship: :

Mods to date

- Showa fully adjustable USD forks

- Custom-made adjustable steering damper

- Honda VTR1000 SP-1 (Nissin) calipers and brake disks

- Honda VTR1000 SP-1 front wheel

- Yamaha FZ-1 master cylinder

- Aftermarket front fender for Honda VTR1000 SP-1

- Ohlins rear shock

- Hyosung GV650 tail light

- Aftermarket mirrors

- Suzuki SV650 (pre-2003) swingarm

- Kenz twin carbon mufflers for SV

- Yamaha YZF-R1 (2006) ignition coil set

- Denso Iridium power spark plugs

- Acewell digital speedometer

- Altonics HID + wiring

- Aftermarket blinkers

- Custom-made crash protectors (effectiveness not tested Very Happy)

- Braided brake lines

- Aftermarket handle bar

- Aftermarket windscreen/headlight surround

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

post-1941-1181133290_thumb.jpg

post-1941-1181133295_thumb.jpg

post-1941-1181133299_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno

Je ta motor možno zablokirati na 25kW in ga potem registrirati? Če da, kdo to lahko naredi? Kolikšna je cena?

Objavljeno (popravljeno)
Je ta motor možno zablokirati na 25kW in ga potem registrirati? Če da, kdo to lahko naredi? Kolikšna je cena?

DA, odgovor je nekaj postov nazaj preberi!!! in ne ponavljaj enih in istih vprašanj.

:trance_33_sleep:

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno
se opravičujem. sem že našel.

Sej je ok, samo nabira se veliko enih in istih vprašanj. :rolleyes:

Objavljeno
Ena modifikacija lepo ne :worship: :

Mods to date

- Showa fully adjustable USD forks

- Custom-made adjustable steering damper

- Honda VTR1000 SP-1 (Nissin) calipers and brake disks

- Honda VTR1000 SP-1 front wheel

- Yamaha FZ-1 master cylinder

- Aftermarket front fender for Honda VTR1000 SP-1

- Ohlins rear shock

- Hyosung GV650 tail light

- Aftermarket mirrors

- Suzuki SV650 (pre-2003) swingarm

- Kenz twin carbon mufflers for SV

- Yamaha YZF-R1 (2006) ignition coil set

- Denso Iridium power spark plugs

- Acewell digital speedometer

- Altonics HID + wiring

- Aftermarket blinkers

- Custom-made crash protectors (effectiveness not tested Very Happy)

- Braided brake lines

- Aftermarket handle bar

- Aftermarket windscreen/headlight surround

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

lepo lepo, sam za tok kesha k ga je ta tip vrgu da je ta jajcka zmodificiral bi dobu ze en ornk motor! :headbang: :rolleyes:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No najprej en lep pozdrav vsem na forumu

Tudi jaz sem lasnilk hyosunga 650r in moram reč da za 1x nimam tolk oz takšnih težav z mopedom je letnik 06 in cca 8 000 km prevoženih.Zamenjal sem samo benz pipco ter ploščice zavorne .

imam pa vprašanje

Kje se lahko kupijo povečane dize ?ker ne bi rad da mi gre kak cilinder v k... , če je to seveda rešitev . no upam da je ker vidim da imate tu nekateri kar predelane oz izboljšane mopede.

hvala za odgovor

lp

Objavljeno
No najprej en lep pozdrav vsem na forumu

Tudi jaz sem lasnilk hyosunga 650r in moram reč da za 1x nimam tolk oz takšnih težav z mopedom je letnik 06 in cca 8 000 km prevoženih.Zamenjal sem samo benz pipco ter ploščice zavorne .

imam pa vprašanje

Kje se lahko kupijo povečane dize ?ker ne bi rad da mi gre kak cilinder v k... , če je to seveda rešitev . no upam da je ker vidim da imate tu nekateri kar predelane oz izboljšane mopede.

hvala za odgovor

lp

Glede na to, da GT650 uporablja enak vplinjač kot Suzuki SV650, letnik 1999-2002, imaš več variant:

  • kupiš lahko dize za Suzuki SV650, letnik 1999-2002. Te so večje kot tiste, vgrajene v GT650 in bi verjetno že zadoščale kot preventiva pred pregrevanjem.

  • naročiš 'generične' male, okrogle Mikuni dize (obstajajo namreč še velike okrogle in šestkotne Mikuni dize) željene velikosti. Žal ne vem, če se da to dobit kje v Sloveniji, pa tudi v tujini ni kar tako.

  • kupiš Dynojet komplet za SV650 1999-2002. Ta komplet vsebuje več različno velikih diz, drugo iglo in vzmet. Tako imaš več možnosti za nastavitev vplinjača glede na okoliščine.

Tukaj pa najdeš kar dober opis, kako se dize zamenjajo...

D.

Objavljeno
No najprej en lep pozdrav vsem na forumu

Tudi jaz sem lasnilk hyosunga 650r in moram reč da za 1x nimam tolk oz takšnih težav z mopedom je letnik 06 in cca 8 000 km prevoženih.Zamenjal sem samo benz pipco ter ploščice zavorne .

imam pa vprašanje

Kje se lahko kupijo povečane dize ?ker ne bi rad da mi gre kak cilinder v k... , če je to seveda rešitev . no upam da je ker vidim da imate tu nekateri kar predelane oz izboljšane mopede.

hvala za odgovor

lp

No nekaj ti je že Danci povedal, pa da malo dopolnim odgovor.

Evrospka izvedba Cometa ima glavne dize Mikuni 125, Ameriška različica uporablja Mikuni 130, SV650 pa uporablja Mikuni 137,5. V vseh treh primerih gre za popolnoma identične vplinjače, edina razlika so dize, ter pri SVju še tamala diza (pilot jet), ki je pri slednjem malo manjša kot pri Cometu, sam to itak nima velike veze.

Dize kupiš pri Panigazu v kranju, cca 5 eur ena, rabiš dve, po eno na vsak frgazar. Samo rečeš da rabiš Mikuni dize ki ustrezajo za SVja in to jih prinese, imajo na zalogi vse velikosti.

Dynojet kita za SV se ti pomoje ne splača kupit. Igle, ki pridejo pri tem kitu, se sodeč po izkušnjah iz tujih forumov na cometu ne obnesejo najbolje, oziroma z njimi ne narediš veliko. Za Cometa se dobi prav za ta motor prirejene dize pri podjetju TULSA iz Amerike, ki se ukvarja s predelavo Hyosungov. Pilot jet, ki jo boš dobil pri Dynojet kitu za SVja je sicer večja od tiste, ki jo serijsko uporablja SV, ampak še vedno manjša od tiste, ki jo serijsko uporablja Huso, tako da tudi s tem kosom si ne boš nič pomagal. Vzmeti so itak dobre, te ki jih imaš sedaj.. Skratka če potegnemo črto, boš iz Dynojet kita uporabil samo glavne dize. Te pa lahko kupiš posebej pri Panigazu po 5eur za komad in tudi če kupiš 5 različnih parov, da boš probaval katera velikost se najbolj obnese, te bo vseeno prišlo pol ceneje kot če kupiš Dynojet kit, efekt bo pa isti.

Glede igel se pa ne sekiraj preveč, te so čisto ok, lahko jih dvigneš za kako stopnjo, če bi rad obogatil mešanico, drugače pa kolikor je meni znano itak igle igrajo vlogo samo pri vožnji, ki ni pod full gasom. Ker ko ti odpreš gas do fula je igla itak popolnoma dvignjena in gre motor enako ne glede na to kakšno iglo imaš not :) Tako da za izkoriščanje max power je vseeno :)

Aja še to.. Če boš kaj gledal po netu pa iskal katera veliksot diz bi bila zate najbolj primerna imej v mislih to, da so Dynojet dize drugače označene kot Mikuni dize. Če boš dal noter npr Mikuni 140 je to približno tam tam kot če bi dal DJ 150.. To ti govorim zaradi tega, ker če vzameš dejstvo, da imaš sedaj noter dizo 125, ki je Mikuni, potem pa greš kupit "večjo dizo" npr 135 ki je DJ, pa boš popolnoma na istem :D

Skratka jaz uporabljam dize Mikuni 145, kar je za 20 več kot je bilo original, pri popolnoma odprtem roru (fi60) in popolnoma odprtem zračnem filtru. Ko je bil filter samo malce manj odprt kot čist na ful je še trokiralo, ker je bilo preveč bencina in premalo zraka.. :)

LP, DeX

Objavljeno

hvala obema za odgovor

bom kar probal res par modelov kupit pa bomo videli katera je ok.

še 1x hvala

lp

Objavljeno (popravljeno)

Dex ima prav......najbolši kit je od tulsa cycle supply--->KLIK---> Hyosung Racing by TCS in stane samo 70$ to je približno 14 starih tisočakov.

Jst mam:

-- wingsov ror

-- zaprt sekundarni sistem

-- dize dvignjene iz 125 na 142,5 (Mikuni oznake)

-- predelan air box

-- dvignjen tank za izboljšan dotok svežega zraka do zračnega filtra

-- za 1 zob spredaj krajši zobnik (ga morem še montirat)

Z letnikom 2006 se nimaš za bat poškodb ventilov, ker so bile spremenjene glave oz vodila ventilov. To hibo so imeli samo letniki 04 ter prvi mesci 05, bi blo pa fino da zapreš sekundarni sistem vpihavanja zraka inb povečaš dize na 135 ali 137,5 pa pustiš vse ostalo original, pa ti bo motor dolgo služil.

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno (popravljeno)

TCS drugače tekmuje z Cometom 650 in so razvili več tekmovalnih delov kot so:

-- big bore-kit

-- racing preformance cams (racing odmične gredi)

-- jet kit

-- suspension upgrades (zadnji fedri, custom made sprednji fedri po naročilu.... )

Če hočeš preformance potem vzami njihov jet kit ki vsebuje tudi navodila za predelavo zračnih loput, drugačne igle.... vse skupaj je pa dyno pretestirano za čim boljši razultat.

post-1941-1181888959.jpg

post-1941-1181888963_thumb.jpg

post-1941-1181888967.jpg

post-1941-1181888971.jpg

post-1941-1181888976.jpg

post-1941-1181888979.jpg

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno

A potem, če ne predeluješ nič zračnega filtra, bi v bistvu morale pasati dize Mikuni 137,5. Ror imam pa odprt, samo na koncu je fi odprtine original.

Ker, če je tako, jih grem drug teden iskat h Panigazu.

Dex, ma kaj kej bližje PO ni nikjer, kjer bi jih meli?

Objavljeno
A potem, če ne predeluješ nič zračnega filtra, bi v bistvu morale pasati dize Mikuni 137,5. Ror imam pa odprt, samo na koncu je fi odprtine original.

Ker, če je tako, jih grem drug teden iskat h Panigazu.

Če vzameš v zakup, da so frgazarji enaki kot pri Svju in da je mašina kopija Svjeve, potem bi moglo bit s 137,5 ok.. Ampak meni se zdi, da zna bit mešanica kar malce bogata, če boš pustil zračni filter tak kot je. Mogoče se motim, ampak sodim po tem, ker imam dize 145 in je bilo ok šele ko sem pri filtru popolnoma odrezal pokrov in res fulll zvečal luknjo in pretok napram originalnem stanju. Probaj pa boš videl..

Dex, ma kaj kej bližje PO ni nikjer, kjer bi jih meli?

Ne da bi jaz vedel.. Drugače pa lahko pokličeš, pa ti pošljejo po pošti, v eno kuverto ti s plačilom ob prevzemu ti zapakirajo pa je :)

Objavljeno

Točno tko bom naredu Dex, kr u kuverto, pa po pošti. Nabavu pa bom Mikuni 137.5, pa če bo kej trokiralo, pa ene 2 luknji zvrtat poleg ta velike.

Hvala za nasvet!

Objavljeno

Pozdravljeni,

motor prodajam ze kr nekaj casa in je kot nepremicnina :headbang:. Cenim ga na 2500€ in se mi ne zdi veliko glede na dodatno opremo.

Odlocil sem se, da ga dam na servis ter nabavim novi gumi. Zanima me kaj predlagate in koliko € je servis na 12k km.

Ali zamenjam samo prvo gumo (je se original), zadnja je se nekje 3 - 4 mm, ali pa naj nabavim kr cel komplet. Dilema je tudi zato ker sem s prvo gumo naredil 11k km z zadnjo pa nekje 4-5km in je logicno da bo tud naslednja prva guma "prezivela" dve zadnji. Na bolhi sem nasel cene za nove gume Qualifier (120/60/17->90 € in 160/60/17->120 €) in D208RR (120/60/17->90 € in 160/60/17->125 €) Torej obe gumi bi dobil za 210€ (50k sit) + montaza.

Zaenkrat nimam tezav me je pa kr malo strah zaradi ventilov. Koliko casa vzame nekomu da zamenja dize (sam dvomim da bi bil sposoben :whistle: )

lp Bojca

Objavljeno

Menjava diz bi mi pomoje vzela dobro urco :) Lahko pripelješ po izpitih, torej julija :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!