Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Aja, pa gume dobiš še ceneje na avto_netu, se mi zdi da je en oglas za komplet Qualifier 120/60 in 160/60 okoli 185eur. Pa niso to kakšne stare ali rabljene oglas je od enega vulkanizerja, ki ponuja tudi veliko drugih gum. Poglej malo v kategoriji moto oprema.

LP, DeX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponudba iz Avto_neta:

120/70-17 QUALIFIER 84 €

160/60-17 QUALIFIER 106 €

Pa verjetno je 120/60, ki je predvidena za cometa še par eur cenejša, tako, da te komplet pride pod 190eur, kar je zelo ugodno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa gume dobiš še ceneje na avto_netu, se mi zdi da je en oglas za komplet Qualifier 120/60 in 160/60 okoli 185eur. Pa niso to kakšne stare ali rabljene oglas je od enega vulkanizerja, ki ponuja tudi veliko drugih gum. Poglej malo v kategoriji moto oprema.

LP, DeX

oj hvala za tole Dex. Za dize bi te pa res prosil enkrat ko bos mel cas seveda. Se bova zmenila na PM.

lp Bojca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni problema :)

A ve mogoče kdo, koliko stane original zračni filter? Počasi se mi bliža servis, pa bi ga moral že prejšno rundo zamenjat pa nisem.. BNC športni je menda okoli 80eur, pa ne vem kaj se mi bolj splača, tega ali original, v vsakem primeru bom moral sam oba odprt do konca.. S tem da BNC je trajen, ker se ga da pucat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spiham ga itak ob vsakem servisu :) Ampak pomoje je vseeno bolje, da se ga vsake toliko časa zamenja..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj? Če ga odprem bo isto kot sedaj, le da se da BNC filter pucat, navadnega pa kao ne..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pol pa še jst, ker nočem kej zaj.... Dvignu bi igle za 1 stopnjo, pa obe dizi zamenjal. Lahko predlagam, ko boš delal drugim, lahko jaz zraven sam šraufam svojga, da teb ne bo treba, ti pa boš sam povedal kako pa kaj. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sej če bomo 4 tam, lahko vse tri naenkrat šraufamo :) Ni težko. Drugače pa ni problema, komot prideš :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No evo, pa smo se zmenili, ta teden nabavim dize, ti pa ene par dni prej povej, kdaj boš meu še ostale "stranke" :P

Sej mojo cifro maš še, ne?

Popravljeno . Popravil Cash
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U u u u u ... vsekakr zanimivo prit pogledat kak boste šraufali ... če smem .. pa skočimo na kavo

mam pa eno vprašanje ... nevem a se to samo meni dogaja al kaj...pač zdi se mi več kot odveč da sem zamenjal v dveh mesecih že 5x zadnjo žarnico ker mi skoz pozicija pregori ... a je to normalno , a se da kaj naredit? ker če ne, pol bom zadnjo luč menjal z LED lučko.

Hmmm v bistvu sem dal LED smerokaze že gor, so mi pa tudi rele zmontirali da normalno utripajo, mogoče to vpliva?

Pa jebemu boga, spet sem zgubil 2 šraufa na plastiki..znorim lahko z to površnostjo no ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj? Če ga odprem bo isto kot sedaj, le da se da BNC filter pucat, navadnega pa kao ne..

Zato, ker ima "športni" filter večjo prepustnost in imaš pol preveč zraka.

Al kaj si ti imel v mislih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ubistvu imata kar se tiče sten filtra zelo podobno prepustnost.. Športni ima v defaultu večjo zato ker ima sredinjsko luknjo bolj odprto kot navadni in posledično prepušča več zraka. Ampak to je za moj motor oziroma moje nastavitve frgazarjev z novimi dizami premalo, zato sem odrezal komplet gornji del filtra. In tudi pri športnem BNC filltru bi moral to naredit, ker kljub temu da ima rpecej večjo prepustnost kot original, je to še vedno premalo :) Tako da mi je čisto vseeno katerega imam kar se tiče prepustnosti, pri obeh bo potrebno odrezat vrh :)

To je original filter, ki je delno odprt. Ta že odrezan tulec , ki je zraven, je tudi vsa razlika med original in BNC, saj slednji tega že po defaultu nima, zato večja prepustnost:

post-1190-1182165764_thumb.jpg

To je BNC, ni tistega tulca noter:

post-1190-1182165778.jpg

To je pa moj sedaj. Vse kar je bilo manj odprto, je bilo premalo zraka:

post-1190-1182165792_thumb.jpg

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja objava iz teme o gumah, sem še tu postal, mogoče ima kdo kakšne izkušnje..

Na mojem cometu bo počasi čas, da zamenjam gume.. Sedaj sem skozi fural Dunlop Qualifier in sem z oprijemom zadovoljen, vendar guma zelo hitro gre.. Na zadnji imam cca 2500km pa je rob že precej zdelan, mogoče bo zdržala 3500km.. Prva ima cca 3500km in je rob fertik, kar mi nekako ne gre v račun, glede na to, da bi morala prva zdržat nekako vsaj 1,5 zadnje..

No nima veze. Odločil sem se, da poskusim Michelin Pilot Power, upam da bodo trajale malce dlje kot te Dunlopke.. Sedaj pa me zanima, kakšna je razlika med gumo dimenzije 120/60 in 120/70.. in 160/60 in 160/65.. Ok, jasno mi je da so slednje višje ampak zanima me kako se ta sprememba višine pokaže v praksi. Kako je z lokom gume. Pri cometu pridejo gume npr. že itak malce bolj strisnjene stisnjene, da je lok tako velik, da v nobenem primeru ne moreš zvozit roba, tudi z vožnjo po kolenu, dvignjenih tacah, ipd ne.. Pa ni problem v konstrukciji motorja, da se ga ne bi dalo tako položit ali kaj podobnega, ker sem se že velikokrat fural za kakšnimi SS motorji, pa so vsi peljali do roba, medtem ko je pri meni ostalo še 1cm gume, enostavno ima guma prevelik lok.. Kaj bi se spremenilo, če bi dal npr 120/70 in 160/65, bi bil ta lok gume manjši in bi se dalo tekalno površino gume bolj izkoristit, ali bi nezvožen in neuporabljen del pri robu postal še večji.

tnx, DeX

Pri dimenziji bi blo zaradi 0.5 cole manj široke feltne bolj priporočena širina gume 150 bi se lepše vsedla in ne bi bila tako balonasta kot 160.

Verjetno da bi potem moral vzeti 150/65/17.

No če slučajno koga zanima.. Končno zamenjal tudi zadnjo gumo. Sedaj imam gor Michelin Pilot Power 120/60-17 in 160/60-17. Dileme z neizkoriščeno gumo po robu ni več. Pilot Power iste dimenzije ima drugačen lok kot Qualifier in se mi zdi da paše na Cometa kot ulita. Danes sem jo lepo vpeljal in guma gre lepo do roba, kot je prav. Na cometu sem skratka videl že Qualifer, 208, 208rr, Pirelli Diablo In Bridgestone BT020 in se mi zdi, da je ta Michelinka daleč najbolj primerna za to feltno oziroma se najlepše uleže. Enako pravijo tudi na tudij forumih. Je pa res, da je ožja kot Dunlopke iste dimenzije in ne zgelda tako "jebačko" :D

Oprijem je pa čista desetka, je pa res, da mora bit guma segreta, ker hladna kar drsi, bolj kot Dunlop + kasneje se segreje.. To je v bistvu pa tudi edini minus, poleg malce višje cene. Sem kar zadovoljen zaenkrat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čez vikend+pon sva bla z mardukom v Črni Gori. Seveda jaz z Husotom on pa z Zx12R. Nardila sva cirka 1650km v 3 dneh od tega prvi dan v enem kosu skoraj 800km.

Ko bom doma bom kakšno slikco :photo: prpopov pa kakšen komentar zraven dal....

:grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Je kr mal muka tole v CG :worship:

En kolega mi je rekel, da ma najcenejs gume tukaj na dolenjskem g. Kovacic (pri Šentjerneju) in sem ga poklical ter se zmenil za spredaj dunlop d208 (82€ z montazo) + centriranje. Sem hotel dat michelinko samo glede na to da se ne bom menjal zadnje gume (dunlop) mi je predlagal kr dunlop.

Kdo ve ali ma Barboric dopust ker se ne javlja na telefon? Koliko pride servis na 12k in kaj se vse menja?

lp B

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da............ :wacko:

RESPECT :worship: jaz z mojo neupam daleč..jebenti, svake nekaj km zgubim en vijak al pa neka druga pizdarija...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, danes sem naroču dize pr Panigazu. Je meu sam eno (Mikuni 137.5), eno pa bo treba čakati 10 dni. Bom poročal, ko dobim, da se pol Dex zmenmo za en dan, ni važno kater. Seveda dobiš pol za pir, šraufati ti ne bo treba, bom jaz :D

Lep pozdrav, Cash

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!