Cash Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 (popravljeno) A je možno, da se zatikajo obroči med lamelami, ki imajo zobce na notranjem obodu ob kos na 2.slikci? Recimo, da se postavijo malo postrani in ne stečejo lepo skupaj, ko pa pride sila malo večja, potem zdrsnejo kosi skupaj. Jst sumim to. Ker, ko je pri meni motor mrzel, je olje gosto in je trenje manjše, zato mi motor ne ruži, ko pa je olje vroče, je bolj redko in medlamelni obroči se lažje zataknejo, kar se pri meni dogaja. Popravljeno Januar 17, 2008. Popravil Cash
Cash Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 (popravljeno) Tu je še slikca http://www.motosvet.com/album/images/2007/...or_kupplung.jpg Na sliki vmesni obroči (št.10) se verjetno zatikajo na delu (št.3) ICE MAN, kaj ti košara kaj plete, ko se vrti? Popravljeno Januar 17, 2008. Popravil Cash
Jure Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 vidim da bi cometa bilo potrebno priporočiti vsem začetnikom. toliko tehničnih dilem in rešitev v domači garaži še nisem srečal pri ljudeh ki vozijo motorje mlajše od 20 let. v principu še nisem slišal nobenega ki vozi japonce da bi sploh moral vedeti kje točno je sklopka :evilgrin: za voznike nemcev itak vem da se ukvarjajo (če sploh) samo z elektroniko, italijani pa nabavljajo samo kak nov del. vem da je :topic: ampa kne morem se zadržat! :blush: S tega vidika je comet super motor.. Jaz sem se vse navadil pri tem motorju, od popolne demontaže mašine, menjalnika, nastavljanja ventilov, merjenja štroma pa do modifikacij s povečano količino goriva/zraka in nastavljanjem le tega za optimalno delovanje.. Dvomim, da bi od katerega koli drugega motorja odnesel toliko znanja :rolleyes: Kje je še treba podret celo mašino 2x na sezono, da zamenjaš zobnik 3. prestave :evilgrin: @ICE_MAN, glede stiskanja vijakov vzmeti sem ti že na Hyosung forumu napisal kako pa kaj. Naredi po filingu, pa je. Drugače pa je ta sklopka eno čudo ja, jaz pri svoji nisem mogel ugotovit kaj jo jebe.. Najbolj zanimivo je bilo pa to, da ko sem jo zamenjal (imel eno extra od dodatne mašine), je ruženje za par k km nehalo. Med sklopkama ni bilo pa popolnoma nobene razlike, ko sem jih primerjal :krneki:
ICE_MAN Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 (popravljeno) A je možno, da se zatikajo obroči med lamelami, ki imajo zobce na notranjem obodu ob kos na 2.slikci? Recimo, da se postavijo malo postrani in ne stečejo lepo skupaj, ko pa pride sila malo večja, potem zdrsnejo kosi skupaj. Jst sumim to.Ker, ko je pri meni motor mrzel, je olje gosto in je trenje manjše, zato mi motor ne ruži, ko pa je olje vroče, je bolj redko in medlamelni obroči se lažje zataknejo, kar se pri meni dogaja. Hja ne vem pa tud če zdrsnejo vse skupaj ne bi smel pridt do takih sil da bi vse skupaj zamaknlo (košaro št1, št3). Največji štos je da ni nikjer nobenega lufta in tud tiste razice so zelo majhne. Na 3tji sliki je majhna raza po obodu in tud na košari. Ta obod bom malo na fino obrusil in s tem malo povečal razmak med elementoma. Med št3 in št1 mi je pa že serviser dodal 1 majhno podložko. Sklopka dela normalno, lepo prijemlje skozi cel hod, razen ob speljevanju nad 6000obr/min pa zapiska na koncu hoda. Popravljeno Januar 17, 2008. Popravil ICE_MAN
Cash Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 (popravljeno) Aja, pa še to: košara št. 3 se ne premika po osi, premika se plošča št.16 in posledično se razmaknejo vse lamele do št.3. Št. 3 je privijačena na št.1 Popravljeno Januar 17, 2008. Popravil Cash
danci1973 Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Aja, pa še to: košara št. 3 se ne premika po osi, premika se plošča št.16 in posledično se razmaknejo vse lamele do št.3. Št. 3 je privijačena na št.1 Če govoriš o številkah na slikci, potem št. 3 NI privijačena na št. 1, ampak na os, ki gre SKOZI št. 1 in poganja menjalnik. Ko ni lamel in plošč noter, se mora št. 3 vrteti neodvisno od št. 1. D.
Cash Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Ja, ja, maš prou, sm se komi zdej spomnu, ko sem jo šraufal. :unsure:
ICE_MAN Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Danci sem slišal da si od dexa kupil rezervno mašino, pa bi te poprosil če malo pri sebi pogledaš če ti kaj na pamet pade kaj bi lahko bilo narobe. Prvo kot prvo sem opazil da so na zadnji strani košare sklopke različni fedri eden je zelo majhen ostali zelo močni. Kaj pomeni da sklopka plede?
Cash Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 S tem, da če ti sklopka plete sem mislil to, da ko se vrti, se ne vrti ravno, ampak se malo ziba levo in desno, če jo gledaš od zgoraj (enako, kot če se pelješ za kako staro kanto, pa ji guma plete levo in desno). To preveriš tako, da daš v 5 brzino in greš malo naprej.
simonsi Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Sklopka dela normalno, lepo prijemlje skozi cel hod, razen ob speljevanju nad 6000obr/min pa zapiska na koncu hoda. Meni se še vedno zdi, da gre za chattering sklopke. O simptomih, vzrokih in popravilu sem že pisal in tudi sam doživel. Če koga zanima naj si sam poišče, ali pa bom mogoče sam nalinkal.
Cash Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 (popravljeno) No, dej linke. Hvala :rolleyes: Predvsem vzroki in popravilo me zanima. Nardim vse, sam da me ne bo jeb... ta sklopka Popravljeno Januar 17, 2008. Popravil Cash
danci1973 Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 http://www.factorypro.com/tech/clutch_y.html http://homepages.paradise.net.nz/lpgb/main...utch/clutch.htm
Cash Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 V ta drugi kos, ki si ga prilepil pod 1 link sem jaz zvrtal tolko lukenj, da Bog pomagaj, prvi kos nisem nič spreminjal. No potem, ko sem sestavil in se šel peljat, ni čisto nič ružilo, pa sem speljeval v vseh mogočih načinih, začelo je ružiti drugi dan in od takrat ruži kot prej, pred predelavo. :unsure:
simonsi Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Chattering Obvezno naredi še utore v pesto sklopke, ravnaj se po slikcah in ne pretiravaj. Možno je, da ti bo sklopka drsela, v tem primeru podložiš fedre za približno 1mm.
Cash Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Tud s to Suzo (Smarty23), ki si prilepil link, sem se vozu in dela podobno, vendar mnogo manj kot pri meni. Tip (moj frend) je šel tudi na servis, kjer mu niso znali pomagat, pa tudi iz matične tovarne "niso vedeli" nič. No sedaj se vozi naprej, pa pravi, da se je malo uneslo. :unsure: Bom pa probal dati najprej un aditiv od STP-ja, da vidim, če bo kej bolje. :unsure:
simonsi Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Če misliš dat un aditiv, ki zgosti olje, lahko še mašino zraven farderbaš. :krneki:
Cash Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Tega mislim dat http://avtodeli.enakupi.com/STP-Oil-Treatm...l-pr-16719.html
simonsi Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 To je za v avte. Po možnosti ima še teflon noter. Če imaš kaj rad svoj motor, ne tega noter sipat.
ICE_MAN Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Jaz imam to že vse od novega motorja in tud na servisu niso znal pernamentno zrihtat stvar, ko so sklopko raztavl je blo ok za 2-3dni potem pa spet stara pesem. Olje sem skozi imel motul 5100 15W-50.
ICE_MAN Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Imel sem idejo da bi mogoče navrtal tale del da bi olje prišlo zadaj med košaro in ta del*. Zadaj je podložka med deloma, ki je skoraj brez mazanja. Opazil sem tudi da se je minimalno zadeval ta del* v košaro na enem majhnem delu in bi enostavno obrusil ta del* po robovih da bi zvečal toleranco med elementoma. * ta del --> na sliki (kako se po slo imenuje ta del, gor so vpete plošče sklopke in lamele)
ICE_MAN Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Tam kjer so rdeče pike bi naredu luknje za dotok olja, tam kjer je zelena črta bi pa malo rob obrusil (seveda po celem obodu). Kjer je zeleni rob se lepo vidijo majhne raze občasnega drsanja po košari sklopke.
Cash Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 ICE man, ma kaj ti imaš ta aditiv noter, ki sem ga jaz prilepil in ti še vedno ruži. Praviš, da ti ruži pri speljevanu nad 6000 obratov. Fora je v tem, da men zaruži že pri 3000 obratih in bi zadevo omilil vsaj za speljevanje, ker niti speljat ne morem normalno in mi je tok nerodno pred folkom, kot da ne bi znal speljati. Ma še malo mi manjka, pa bom ta motor zapelu u graben. :headbang:
ICE_MAN Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 (popravljeno) ICE man, ma kaj ti imaš ta aditiv noter, ki sem ga jaz prilepil in ti še vedno ruži. Praviš, da ti ruži pri speljevanu nad 6000 obratov. Fora je v tem, da men zaruži že pri 3000 obratih in bi zadevo omilil vsaj za speljevanje, ker niti speljat ne morem normalno in mi je tok nerodno pred folkom, kot da ne bi znal speljati.Ma še malo mi manjka, pa bom ta motor zapelu u graben. :headbang: Hja cirka 6000rpm včasih tud manj. Jst mam podloženo sklopko (serviser naredu) med košaro in *(prejšni post). Jst sm se nekak navadu na tak tretma speljem k penzionist pol pa po gasu pa še po sklopki zraven in moped gre lepo na zadnjo pa še sklopka ne ruži :yea1: Popravljeno Januar 17, 2008. Popravil ICE_MAN
MarduK Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Tam kjer so rdeče pike bi naredu luknje za dotok olja, tam kjer je zelena črta bi pa malo rob obrusil (seveda po celem obodu). Kjer je zeleni rob se lepo vidijo majhne raze občasnega drsanja po košari sklopke. Prinesi k Malnar Racing Team, ti bodo lepo na stružnico opedenali, da ne boš doma s flexarco drgnu...:)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se