Skoči na vsebino

Hyosung GT 650 Comet


pobalin

Priporočene objave

Sam men še zmaraj ni jasno, kaj povzroči tak pospešek --> pri meni, ko zagrabi chattering pospeši motor z mesta tako, kot da bi me zadaj avto ruknil, ker nekje se mora zataknit, ko ti še naprej spuščaš sklopko in potem se sprosti in naenkrat primejo lamele. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri men je drugače, ni nenadnega delovanja sklopke. Ampak deluje normalno edino pri max obremenitvi zaruži da se ti kar vse skupi mal zasmil.

Mal sem robčke pobral, minimalno povečal luknje skozi katere teče olje, ter na novo zložil skupaj ter nastavil tako kot je treba. Fedre sem zategnil križno na 11NM.

Jutr morm še bloke dat nazaj skupi, danes se mi ne ljubi :closedeyes: .

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Utori so najbolj važni, ker se preko njih olje transportira v notranjost sklopke zaradi centrifugalne sile. Ob predpostavki, da je dovod olja preko akse kamor se natakne sklopka.

Naj nekdo proba točno isto modifikacijo, kot je na slikah pa poroča.

Pri mojem mopedu je popolnoma odpravilo chattering.

@Cash Dobro se seznani z delovanjem sklopke in njeno povezavo s simptomi. Potem boš pa že pogruntal, zakaj se tako obnaša kot se.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Delovanje mi je popolnoma jasno, vendar dodok olja pa ne? Huso ima v postisni plošči velike luknje na zunanji in od tam jaz predvidevam da pride skoraj vse olje v notranjost sklopke. Predvidevam da ob rotaciji vse olje zaradi centrifugalne sile se zadržuje na notranjih obodih sklopke ter počasi izteka do lamel skozi majhne luknje. Ko pride ven se ciklus spet ponovi (v tem delu).

Kakor pravite je chattering v bistvu to da so plošče sklopke ter lamele sklopke brez olja oz premalo olja in da zaradi tega prihaja do močnega trenja ter plehnatega zvoka iz sklopke?

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da, do chatteringa pride zaradi pomanjkanja olja na lamelah.

Kolikor gledam po slikah, zgleda da huso sploh nima mazanja sklopke od znotraj po osi sklopke ampak v oljni kopeli od zunaj. Če je tako, nobene luknje ne pomagajo.

Edino če se na obodu pesta naredi utore in luknje, kot je na yamahinih slikah, če bo kaj pomagalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri husotu pomoje olje prihaja v sklopko skozi te luknje na potisni plošči (rdeče pike). Zunanji pokrov pa ima veliko dihtngo, ki sega v notranjost motorja (zelena barva), visoka je cirka 4cm in ima 2 veliki luknji noter. Zdj ne vem zakaj je dihtnga tako narejena.

---MAZANJE SKLOPKE---

1. Košara se konstantno vrti in s tem odriva olje proč od sebe v oljni kopeli.

2. Potisna plošča miruje, ko je stisnjena sklopka takrat se olje lahko mirno pretoči v notranjost sklopke. Vendar ko začneš sklopko popuščat se tudi potisna plošča začne počasi vrtet, ko sklopko spustiš je hitrost potisne plošče enaka košari sklopke. Ko se začne potisna vrtet zaradi centrifugalne sile začne odbijat olje in zmeraj višji so obrati manj olja pride v notranjost.

Correct me if i am wrong!!!

post-1941-1200641102_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kašne pa so posledice, če natočiš čez max olja (recimo 0.5-1cm čez črtico)? V bistvu sej se nima kej zjebat, sej je vse v olju :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kašne pa so posledice, če natočiš čez max olja (recimo 0.5-1cm čez črtico)? V bistvu sej se nima kej zjebat, sej je vse v olju :unsure:

Posledično se pritisk olja poviša na oljni pumpi in v motorju, kar ni dobro za vse gumaste tesnila kot ni dobro za obročke na batu po veliki možnosti bi motor prisilu da bi začel pit olje.

Huso ga pa originalu ne pije oz vsaj pri men se ga v 6000km skoraj ne dotakne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, tenx stari. Sam tej zadevi mormo pridt do dna :evilgrin:, pa če nardimo še 100 strani

Popravljeno . Popravil Cash
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Posledično se pritisk olja poviša na oljni pumpi in v motorju, kar ni dobro za vse gumaste tesnila kot ni dobro za obročke na batu po veliki možnosti bi motor prisilu da bi začel pit olje.

Huso ga pa originalu ne pije oz vsaj pri men se ga v 6000km skoraj ne dotakne.

Meni je pa Huso popil precej olja.. :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Race track......mogoče slabo utekanje.......

Men ne pije olja ne glede na režim vožnje (tiščanje, počasi.....). V 6000km če je ob menjavi nalito na full mi pade za 20% nižje na okenčku al pa še toliko ne skratka cirka 1--1,5dcl na 6000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, motor je pri meni dihal, to je res :D Ampak sem ga tudi vedno vzdrževal, redno menjal olje, nikoli tiščal hladnega, ga vtekal prvih 1000 km.. Spil je pa vsaj 1,5l na servisni interval.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ga vtekal prvih 1000 km..

A si se pri tem držal tovarniških priporočil?

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se..

Sem najprej razmišljal o drugačni - hitri metodi vpeljevanja, ki jo nekateri bolj priporočajo, ampak sem se potem odločil za tovarniška navodila in se jih tudi držal..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se..

Sem najprej razmišljal o drugačni - hitri metodi vpeljevanja, ki jo nekateri bolj priporočajo, ampak sem se potem odločil za tovarniška navodila in se jih tudi držal..

Zato pa ti je pil olje... :P

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi vpeljal motor po tovarniških priporočili in motor ne pije olja...posledica pitja olja pri dexu je pomoje da je bla mašina zelo tiščana po dirkališčih, visok stres in ta motor pač ni narejen za to....jebat ga :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi vpeljal motor po tovarniških priporočili in motor ne pije olja...posledica pitja olja pri dexu je pomoje da je bla mašina zelo tiščana po dirkališčih, visok stres in ta motor pač ni narejen za to....jebat ga :krneki:

Naš Hyosung je bil cca. 95% tiščan po dirkališčih, le kakih 5% se je uspel vozit 'normalno' po cestah. Na dan, ko smo ga prevzeli, je sicer crknil in ni več vžgal - ampak se je to zgodilo še na dvorišču dobavitelja, tako da smo ga kar tam pustili.

Preden smo ga potem drugič prevzeli, smo šli na cca. 100km testne vožnje, drugi dan pa smo zamenjali olje. Čez par dni smo moped naložili na prikolico, se zategnili do Pannonia Ringa, kjer smo ga potem žgali 4 ure brez prekinitve. Za moped so edine pavze bile menjavanje voznika (bili smo trije) in tankanje.

Pa ne pije olja, ne ruži mu sklopka, prestave delajo še vse, akumulator je še prvi in še vedno dela, ... Zgleda, da naš NI bil ponedeljkov. :P

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na motohappeningih bojo mel husoti svoje dirke..

v motopulsu prebral..

za tiste k ga še niste prodal pa k vam ne crkujejo prestave in vse ostalo..se pravi sam za dančija :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naš Hyosung je bil cca. 95% tiščan po dirkališčih, le kakih 5% se je uspel vozit 'normalno' po cestah. Na dan, ko smo ga prevzeli, je sicer crknil in ni več vžgal - ampak se je to zgodilo še na dvorišču dobavitelja, tako da smo ga kar tam pustili.

Preden smo ga potem drugič prevzeli, smo šli na cca. 100km testne vožnje, drugi dan pa smo zamenjali olje. Čez par dni smo moped naložili na prikolico, se zategnili do Pannonia Ringa, kjer smo ga potem žgali 4 ure brez prekinitve. Za moped so edine pavze bile menjavanje voznika (bili smo trije) in tankanje.

Pa ne pije olja, ne ruži mu sklopka, prestave delajo še vse, akumulator je še prvi in še vedno dela, ... Zgleda, da naš NI bil ponedeljkov. :P

D.

Heh, Huso je pač motor, ki ga je treba tiščat kolikor gre. Prava racerska mašina za napiste, ne pa za pussije ko se po cestah nekaj frajerišijo. Ma vgrajeno protiorožje za take (razpad sestavnih delov) :)

Popravljeno . Popravil gody01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na motohappeningih bojo mel husoti svoje dirke..

v motopulsu prebral..

za tiste k ga še niste prodal pa k vam ne crkujejo prestave in vse ostalo..se pravi sam za dančija :whistle:

Zanimivo, lani jih na HR še skoraj poznali niso. So se vsi čudili kaj za en moped je to.

A letos pa bojo že imeli svoje dirke ... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh, Huso je pač motor, ki ga je treba tiščat kolikor gre. Prava racerska mašina za napiste, ne pa za pussije ko se po cestah nekaj frajerišijo. Ma vgrajeno protiorožje za take (razpad sestavnih delov) :)

Sem vedel, da nekaj narobe delam, premalo sem ga tiščal :evilgrin::D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, lani jih na HR še skoraj poznali niso. So se vsi čudili kaj za en moped je to.

A letos pa bojo že imeli svoje dirke ... :hmm:

tako ja..in hrvaški zastopnik po ugodni ceni ponuja race opremo..kolikor se spomnim so to poliestri in neke drobnarije..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za našega Husota se je božič komaj začel... :naughty:

Je Bil že cajt, pravi demon si za Huso-ta :evilgrin:

A letos pa bojo že imeli svoje dirke ... :hmm:

Pejdi jim pokazat, česa je sposoben tvoj Huso :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

Popravljeno . Popravil Port Folio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!