Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

mene pa zanima, glede odprtih motorjev an, pol npr. tehnicn pa to... ga pades an? pa me zanima od teh ktm-ov pa husqvarn kok pa grejo kej zaprta verzija? zanima me sam supermoto... pa kaj nardis pol za odprto? aja.... npr mas eno zaprto verzijo an, ma tok pospesku da gre lahko po zadnjem tud? :eek:

Popravljeno . Popravil kocar
Objavljeno (popravljeno)

Imam Husqvarno SM125s in zaprta leti 115km/h, jaz imam pa odprto in mi gre 160km/h. Imam pa blokade iz izpuha zunaj. Itak da gre tudi po zadnjem odprta.

Popravljeno . Popravil Unikat
Objavljeno

moj tomos gre po zadnjem če treba... sam se morem potrudit.. skuterji pa vse tut leti po zadnjem, tak da ni panike :OK:

Objavljeno

unikat kok casa jo pa ze mas? pa a se da odprto tud registrerat al sam pol ko ga na tehncinga pels kej spremenis za takrt? sam kaj? samo eni pravjo da se huse kvarjo, je to res? pa kolk je taka nova? k jst ce bom nabavu bom itak novo, k z rabljeno robo mam bl slabe izkusnje

Objavljeno (popravljeno)

Imam jo 2 tedna. Odprto boš bolj težko registriral edin, če na tehničnem koga poznaš ki ti to lahko zrihta. Na ta način sem jaz to rešil. :D Glede kvarljivosti je pa tko: Odvisno, kako jo vzdržuješ. Bat menjaj na vsakih 10.000km, poleg mešanice ki jo motor sam meša dodajaj še posebej pol kozarčka olja, izbiraj kvalitetno olje (TTS, Motul800), prvo ga dobro ogreješ in še nato ga lahko tišiš, redni servisi in potem skoraj sigurno ne boš imel problemov z njo! Če pa za motor skrbiš kot za Tomosa in ga imaš samo za ganjat okol, potem ti pa zna zaribat. Nova te pride 1.300.000, jaz sem dal za letnik 2001 (12. mesec) 700.000sit. Je pa to res strojčina in je res zakon motor! Jst ti ga priporočam, čeprav je mogoče malo drag, sam se ga pa definitivno splača kupit. Pa še za info: Motor žre bencina kukr ga vidi. Vsak dan, preden se grem vozit, moram tankat. Drugače pa, če boš kupil ta motor, imaš denar tudi za bencin in ti to ne bo problem.

Še ena slikca, da vidiš kako zgleda:

husaaaa0dn.jpg

Popravljeno . Popravil Unikat
Objavljeno

ja res.. kolko ti žre? ker sem zainteresiran ba di ga nabavu. vsak dan ga tankaš? kolko km pa nardiš pol dnevno? :eek:

Objavljeno

Nisem še meril tega, vem samo po občutku koliko bencina je bilo preden sem se začel vozit in koliko ga je bilo potem ko sem se nekje ustavil in pogledal v rezervoar- ufff.... Recimo da mi 5l na 100km. Sam to sem krneki bleknu, mogu bi zmert. Naslednič ko se grem vozit bom dal števec na 0 in zmeril, potem pa tu napišem.

Objavljeno
ufff.... Recimo da mi 5l na 100km. Sam to sem krneki bleknu, mogu bi zmert.

A to je zate velik?? :blink:

To si lahko srečen če ti sam tolk kur .) ... pr teh mašinah je 5 minimalna poraba...pol gre samo še na gor :grim

Objavljeno

kolk benza pa lahko natankaš not? 10l, 13l?

Objavljeno

ma saj to še ni tak hudo.. kaj bi jst dal da bi mel na tomosu 11l tank... :OK:

Objavljeno

ja men trenutno k mam yamaho dt125 mi zre okol 11l na 125km, tko da k si reku da ti velik zre, sm mislu da ti 10l na 50km zre :slap: , tist bi biv bl problem :P

Objavljeno

Na tehničnm ti ne ugotovijo če maš odprt motor!

To ugotavlajo pr mopedih k ne smejo jit več kt 45km/h pr 125 je pa omejitev na 11kW...jst mam od oka 14kW pa nikol nobenga problema na tehničnm!

Objavljeno

:topic: heh men je dejansko tezil zarad rdecih parkirnih luci tko da sm jih mogu tm zamenjat, pa na dalec je pogledou motor pa je reku tole je pa zlo tanek auspuh to zihr ni nc not ? kasnej sm zvedu da je mislu da je motor navit k je meu tanek auspuh ????? WTFFF aja mislu je da je motor 600k :eek: :eek: :eek: :eek: aja pa pogledou je zmigovce pa reku da so pobarvani hehee, je reku da je to na delc vidu :>> (no, niso bli...):topic:

glede odprte masine pa nic, pogleda ce vse sveti pa bremza, to je vse ... :rolleyes:

tko da se nimas cesa bat :grrr :grrr

Objavljeno

ja kaj pa če u papirih piše preveč pol pa težijo?

Objavljeno
ja men trenutno k mam yamaho dt125 mi zre okol 11l na 125km, tko da k si reku da ti velik zre, sm mislu da ti 10l na 50km zre :slap: , tist bi biv bl problem  :P

:blink: :eek: ?

pa si ziher da je s tvojim motorjem vse ok? no ja, res da je odvisno od nacina voznje, ampak tudi sam mam yamaho dt 125 motor je odblokiran(zvrti se cez 10k rpm, koncna je 130km/h), pa tudi ce grem kdaj na kako "hard enduro"furo v pravem pomenu besede (torej ni vazno ce je breg gor, breg dol, voda, blato, luknje ...itd itd,) pa ga lahko gonim do konca, vsaka prestava do rdecega polja, pa mi poraba se nikoli ni presegla 8 litrov na 100 km/h, pa ajde da nemo pretiravali, recemo recimo 8,5 MAX!

pri tebi pa to znese 8,8 litrov na 100 km, kar mi ni logicno, razen ce si to mero, ko si bil na kaki bliznji kross progi :D :D poleg tega pa: kako si sploh uspel zmerit tocno 11 litrov na 125 km?? :blink: v dt-jko gre max 10 litrov z rezervo vred. torej si skuro cist cel tank pol pa nalil se 1liter bencina, da si lahko zmero 11litrov na 125km? no v glavnem- pomoje nimas vredu nastavlenega fergazera, al kaj podobnega, razen ce mas dt navitega pa tunanega na okoli 30 konjev :OK: :OK:

@unikat zate pa to: glede tega tvojega "pol kozarcka olja se v tank", nevem ce bi jaz to delal. glede na to da tvoja husa se ni nevemakoliko v kilometrih, pa da je 2001 letnik je skoraj nemogoce, da bi ti pumpica delala preslabo mesanico, hocem povedat, da premocna mesanica tudi ni full zdrava za motor(no ja, bolse je, kot presibka, pa odvisno tudi, kake velikosti je ta tvoj"kozarcek" :D :) ), zato, kr prevec olja ti lahko kar fajn zapaca avspuh, izpusni ventil, kanal pa to, sploh ker pravis da dolivas tts olje. pa se to: ce ze mores dajat olje v tank, naj bo to isto olje, kot ga mas v tanku od pumpice, kar pa motul 800(kot si napiso) ziher nimas, ker to je samo za vnaprej pripravljeno mesanico.

LP, pa ne narobe razumet, napisal sem pac svoje mnenje, ce kdo misli da se motim, me lahko popvravi! :OK: :D

Objavljeno

Lih danes mi je prjatu rekel da to ni lih najbolš da dolivam olje, tko kot si ti reku. Baje lohka začne trokirat. No, sej nebom več, samo mene skrbi da mi zariba. :hmm:

Objavljeno

saj pravim: glede na to, da je tvoj motor zelo dobro ohranjen, kot pravis, pa da nima dosti kilometrov nimas kaj falit .) danes sem jemal narazen pumpico na moji 125, pa sn ugotovo, da je v bistvu edina stvar, ki se obrabi semering, ki skrbi za tesnenje bata, ki crpa olje. (govorim za dt 125, samo so itak vse pupmice pomoje nerjene na isti princip). torej- pumpice zacnejo pesat tam nekje na 30k, 40k, al pa se vec kilometrov(moja dt ma ze krepko cez 50k :kva2: ), tak da se res nimas kaj bat .) sicer pa ko peljes motor na redni servis, malo zagnjavi, da ti preverjo se delovanje pupmice, pa je to to :OK: ce se bos pa bolse pocutil, pa naredi kaksen test, npr v tank nalij tocno 10 litrov olja, torej more ob npr2,5% mesanici (al kolko ze pac mas..) pozret 2,5 dcl olja. in ko bos skuro tistih 10 l(no ja, pazi da nes ostal kje na cesti :D ), pa potem preveri kolko ti je slo olja, pa bos pol lahko cist mirno spal :lol: :OK:

lp

Objavljeno

cation sej sm reku okol 11l, ja je pa tud res da pr men ni nikol sam po cesti an, ubistvu sploh nikol ni.... mam jst bl cross varjante sam useen, zre tok... mam pa tud iz avspuha vse vn dano, spredi pa tud zadi.... lahk da tok zre k je tok str... :blink:

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!