djeZo Objavljeno Marec 27, 2005 Opozori Objavljeno Marec 27, 2005 zanima me kaksni so efekti prevec zvitega zvonca (al kak se ze temu rece)?
_Roba_ Objavljeno Marec 28, 2005 Opozori Objavljeno Marec 28, 2005 Zvonca?more info pls :blink: ← Wing Bell oz. Pokrov sklopke mam prav?
djeZo Objavljeno Marec 28, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 28, 2005 ja! zanima me namrec, ce prihaja do kaksnih tresljajev ali cesar koli podobnega, ce je zvonec prevec zvit.
_OKI_ Objavljeno Marec 28, 2005 Opozori Objavljeno Marec 28, 2005 Verjetno neenakomerno grabi in imaš težave pri speljevanju, ko pa enkrat od obratov zalepi čeljusti na wing bell, pa verjetno nebi smelo bit težav, razen če je fejst zvit. Samo zakaj bi sploh bil zvit :blink: Če ti kaj zvije sčasoma od obratov pa tega, ti sklpko potegne. Nevem zakaj bi zvonec, razen če si tolko gor :)
djeZo Objavljeno Marec 28, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 28, 2005 ja ni glih najbolj raven. ce ga zavrtim tak bolj bingla sem in tja :blink:
_Roba_ Objavljeno Marec 28, 2005 Opozori Objavljeno Marec 28, 2005 Ko ga imas gor in vrtis ti bingla?Kaj pa os zobnika oz. lager?
djeZo Objavljeno Marec 28, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 28, 2005 tisto je vredu ravno. pa glavna gred je mogoce malenkost zvita? drek ko ni axialnega vpetja :BUA: zaj pa ne vem al sem gred zvil z odpiranjem variomata (kljuc za oljni filter), al zaradi tega, ko sem pol leta skut vzigal samo na kurbl al pa se je sama zvila. kakorkoli ze, en od teh problemov mi daje izjemne tresljaje, ki popolnoma izginejo ko stvar pride v resonanco (se popolnoma umiri), pa se dosti bolj gre pol. tak da sumim vse, od gredi, zvonca do prenosov. nekaj od tega mora bit.
nitro freek Objavljeno Marec 28, 2005 Opozori Objavljeno Marec 28, 2005 tisto je vredu ravno. pa glavna gred je mogoce malenkost zvita? drek ko ni axialnega vpetja :BUA: zaj pa ne vem al sem gred zvil z odpiranjem variomata (kljuc za oljni filter), al zaradi tega, ko sem pol leta skut vzigal samo na kurbl al pa se je sama zvila. kakorkoli ze, en od teh problemov mi daje izjemne tresljaje, ki popolnoma izginejo ko stvar pride v resonanco (se popolnoma umiri), pa se dosti bolj gre pol. tak da sumim vse, od gredi, zvonca do prenosov. nekaj od tega mora bit. ← Glej ko jst na svojem motorju to naredim kar si ti omenu mi isto deluje kot da bi biu zvit. Sam to sm vidu pr vsakmu motorju ko sm ga šraufu. Tak da pomoje to ni vzrok da ti ga trese. Pomoje maš slab jermen zato ti trese. Men se je isto dogajal. Če pa ti trese zato kr si kej narobe sestavu al pa da si slučajno kej glavno gred zvil pol jo boš mogu pa zihr menat. Če si narobe sestavil pa še enkrat razdri pa poglej ka si narobe naredu. Kr mogoče si kej nahitr naredu pa si kej zamešu. Sam če si vredu dau skup pa to pol je lahka sam jermen.
djeZo Objavljeno Marec 29, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 29, 2005 ne lol nisem narobe sestavo, ziher ne. ker mi ga trese ze 2 leti, pa v tem casu sem ga ze 100 krat razstavo pa sestavo. edino kaj sem opazil razliko enkrat, da mi ga je prej vrglo v resonanco ko sem olje za prenose menjal (oz. sem ga malenkost ven izlil). in je stvar prisla prej v resonanco. mozno da so prenosi kaj, samo mi ni jasno kak lahko prenosi ustvarjajo take tresljaje in celo zavirajo :eek:
_OKI_ Objavljeno Marec 29, 2005 Opozori Objavljeno Marec 29, 2005 Če boš vse olje ven vlil, bo še bolj šlo, samo potem boš lahko prenose pometo ven čez čas :)
djeZo Objavljeno Marec 29, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Marec 29, 2005 Če boš vse olje ven vlil, bo še bolj šlo, samo potem boš lahko prenose pometo ven čez čas :) ← hehe verjamem.
dj_runner Objavljeno Marec 29, 2005 Opozori Objavljeno Marec 29, 2005 Če je tema že glede zvonca. Kaj ti pripomore npr malossi ring bell?
nitro freek Objavljeno Marec 29, 2005 Opozori Objavljeno Marec 29, 2005 Če je tema že glede zvonca. Kaj ti pripomore npr malossi ring bell? ← To ti pripomore le k temu da se ti pri visoki hitrosti ne razleti ta wing bell. Kr se ti lako sklopka pregreje oz wing bell pa se raztegne in poči pol pa gre sklopka in wing bel v kurac pa še kej druga zraven. Wing bell je itak enak ko navadn sam razlika je v tem da ma športni wing bell ojačitev ki je na zunanji strani wing bella. Zato da zdrži visoke vrtljaje.
k&4 Objavljeno Marec 29, 2005 Opozori Objavljeno Marec 29, 2005 predstavljam si da je tudi iz trpežnjših materialov in da bolje odvajajo toploto ali pač ne :? malosijevi in drugi
_Roba_ Objavljeno Marec 30, 2005 Opozori Objavljeno Marec 30, 2005 Wing bell je itak enak ko navadn sam razlika je v tem da ma športni wing bell ojačitev ki je na zunanji strani wing bella. Zato da zdrži visoke vrtljaje. ← Nebi rekel,da je enak...Ko se imel se navadno salco in delto je prijemala sam po sredini nic kaj po celi lameli....Ko pa sem dal Wing Bell not pa je grabla po celi povrsini oz. se :)
nitro freek Objavljeno Marec 30, 2005 Opozori Objavljeno Marec 30, 2005 Nebi rekel,da je enak...Ko se imel se navadno salco in delto je prijemala sam po sredini nic kaj po celi lameli....Ko pa sem dal Wing Bell not pa je grabla po celi povrsini oz. se :) ← Pa je kej bolš potegnal pa šlo.
_Roba_ Objavljeno Marec 31, 2005 Opozori Objavljeno Marec 31, 2005 (popravljeno) Nevem sem cist vse na 1x menjal.... Popravljeno Marec 31, 2005. Popravil _Roba_
vuca77 Objavljeno April 2, 2005 Opozori Objavljeno April 2, 2005 malossi wing bell je tudi malnkost širši ,da pokrije celotno lamelo od delta clutch sklopke. Sedaj vozim ta pokrov na evolution celindru in ni spremenil barve ni malenkost. Evo vam še slike orgina in wing bell: LP, Matej
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se