Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Vseeno za 150k lahko dobiš zelo soliden ( tudi 125 cc) motor, samo je pac ukraden, tako da se spust v taksne posle in dobis karkoli ti srce polzeli. Samo jaz osebno tega raje ne bi naredil, kajti se mi zdi, da ni "fer" do nas skuterasov (motoristov), da nam "pajsnes" motor in se z njim naokoli vozis. VEM malce :topic:, ampak I don´t care. Drugace pa je meni osebno Aprilija najlepši motor, samo še palastiko kupiš, da zamenjaš sedež in dvigneš zadnjo povešeno rit. Noben drug 50, 125 cc nima takšnih aerodinamičnih in lepih proporcev ( mogoče se kakšen mito ).

Drugače je pa DERBI nek mutant od motorja, videl sem ga v Španiji, jih je kot gob po dežju, ni zelo lep, je imam malce previsoko težišče, tako da že vleče nekam v enduro, k " kao" "dirkalni" motor ( saj veste CBR 125R, BWAHAHAHAHAHAHAHHA :slap: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :kva2: :lol1:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Str sm 20 let in sm si zamislu,da bi si kupu motor (avto je predrg :( ). sam zj ne vem kva pa kirga. neki sm gledou tomosove ctx 80 pa bt 50 mjbi še atx,sam se ga mnda ne splača(?). neki u tem smislu sm tut mislu. zj za kok bi to dobu (tko ena zmerna cena) vred s čelado, registracijo....uglavnm usm? al pa če mi predlagate kj druzga?

LP

Objavljeno

Ja zdej je odvisn...kok se bos vozu okol...pa kok misls met stroskov z njim..itd. Ce mene rpasas bi ti reku da uzams ATX-a pa probi cim bl originalnga dubit ;) k zdej so ze usi sfu... :P drgac pa za info..dubis Fiat Uno dost uredu ohranjenga za 100k sit ;) ;) B)

Objavljeno
drgac pa za info..dubis Fiat Uno dost uredu ohranjenga za 100k sit ;) ;)  B)

Sam registracija in servisi ga bojo pa mal vec prsli k za atx-a .)

Objavljeno

avto dobiš tud za manj kot 100K,je pa res registracija še enkrat tolk...

ker izpit pa maš?za ctx-a morš met že A-kategorijo do 125ccm,medtem k atx-a in ostale mopede lahko voziš z A do 50 (prejšnja H)

če ti finance in izpit dopuščajo,poglej še kšne 125 4T (yamaha SR,suzuki DR...) te motorje uporabljajo avto šole,delajo BP z majhnimi stroški.

ceno registracije si izračunaj na amzs.si,osnovna oprema cca. 50K,rabljena lahko cenej..

Objavljeno

Obvezno si kup automatica a35(colibri mašina)+resonanca in to je to mala poraba-, dobra 2l gre dobrih 60,mašinca je super se ne kvari,stroški so neznatni ,delov je malo morje,dobiš pa že zeloo lepga tm od 35-50k.Na atx-a pozab,ker so vsi več al manj zgoneni,pa tut ,če dobiš original ne gre nikamor-slabše kot automatic,tako da razen tega da izgleda kot motor nima nobene prednosti pred avtomatikom. :)

Objavljeno

ma dj s temu automaticam mej sram se furat :lol: furat se mislm na krajše razdalje tko 5km al pa kj tacga....

seprau z izpitam za avto loh furam atx, za bt pa ctx morm pa narest izpit za 125? ka pa če me kaps dubi brez izpita za 125? kva so posledice :rolleyes: ?

a če ne dobim atx bol nouga oz. dobr ohranenga, se poi bol splača kj druzga? mya valda bi rt tak motor da bo zdržou saj do nouga leta :D .

Objavljeno
nobena ne ve?....šment...

kupš ATX-a, daš gor e90, in maš majko od motorja, dobri pospeški in končna okol 100.

Objavljeno (popravljeno)

ja za ATX- bi ene 70jurjov dou, za registreranga, pol pa še za lepo CTX/e90 mašino ene 35-40k.

Popravljeno . Popravil mathias
Objavljeno

mya kok starga atx pa se splača kupt? sj bom že kšnmu frendu k se spuzna reku, da bo šu z mano gledat, sam tko pač....

Objavljeno

atx je tko,če boš mel original pa sam ror zamenjan ti bo šou mn kt a35 automatic tm ene 55-bo pa zanesljiv motorček-glede okvar.Če ga boš pa sfriziru bt-cilinder +ferg bo šlo tm do 75 realnih sam bodo mnogo bolj pogoste okvare(sklopka,kajla v menjalniku itn..),tko da odloč se sam...Če bi rabu zanesljivega tomosa bi kupu automatica oz.colibrija.

Objavljeno
mya kok starga atx pa se splača kupt? sj bom že kšnmu frendu k se spuzna reku, da bo šu z mano gledat, sam tko pač....

Ni važn kok je star tm od letnika 98 naprej,glej predvsem da bo čim bolj originalen-nalepke na tanku,da ni štrihan,da ma original cilinder ror...

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima ker 50cc motor bi mi priporočali. Cena do ene 450 000 sit v sili še 500 000 sit.

Nagnjen sem bol k super, naked, endur. :OK:

Pa mora dokaj dobro letet (pospeški, končna hitrost, zvok...) :?

Objavljeno

Super naked endurc no za endurce newem tok nebos novih dubu kej pocen cestaki so okol 700 k

Za 500 k pa dubis dobre skuterje gilera runner aprilia sr pa yamaha aerox. To mislm da bi ti najbl priporocu drgac pa se ksn peugeot pa nrg. Cestaka pa nebos dubu tok pocen usaj novga ne.

Objavljeno

Un ta prvi Malaguti Drakon NKD 50 je carski. Tega bi jast takoj kupu-sam najprej morm svojga zrihtat pa prodat :S

A kdo kej več ve o njem?

LP

Objavljeno

Tist MX gre moj kurac čez 90. .)

Objavljeno (popravljeno)

Edn z našga konca ma original dt50 (odblokirana, yamaha), digitaln števc in gre baje več k 90 :D

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno

Jebo vas, men gre po števcu 102, pa to ne pomen da gre tud v resnici tok.

Objavljeno

To js pravm, ampak js nimam prav :D

Objavljeno

Edn z našga konca ma original dt50 (odblokirana, yamaha), digitaln števc in gre baje več k 90 :D

fantje, kar se tiče realnih hitrosti, je danes stvar precej preprosta... GPS... tudi kolesarskemu števcu ne verjamem tako, kot z GPSom izmerjeni hitrosti... ko mi kdo posname na motor nastavljen GPS, reset max. hitrosti na 0, potem pa max., ki ga je izmeril GPS na koncu, pa ko se tu pojavi 3-mestna številka, potem šele lahko razpredamo o 105 km/h...

Objavljeno

to z GPS-om je pa dobra ideja :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!