Unikat Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 Danes sem nekaj šraufal motor, pa naletim na eno stvar, ki pa nevem kaj je. Zgleda pa kar pomembna. Na njej piše ACTUATOR. Kdo ve kaj je to in čemu služi?
Crownless Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 Kje na motorju naj bi se to nahajal. Pa slikaj po možnosti no. Pa kaj šraufaš če ne veš kaj delaš :D :slap: Crownless
Unikat Objavljeno April 3, 2005 Avtor Opozori Objavljeno April 3, 2005 Šraufam zato, ker mi je motor včeraj zaribal. Bom slikal.
veveritos Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 o pa še mal nam povej, kaj si delal, da ti je motor zariba? in pazi da neboš zdaj še kaj bol zajebal. pa še neki :topic: kolko si ti velik? pa maš probleme za dol stopit z nogo z huse?
batzajla Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 servo motorček za izpušni ventil? :hmm:
Unikat Objavljeno April 3, 2005 Avtor Opozori Objavljeno April 3, 2005 (popravljeno) Me je kr mal sram povedat... Tkole je blo: Meni akumulator zelooo slabo dela, oziroma je bil unučen in se ga ni dalo napolnit. Odločil sem se da grem po kosilu po novega v Ljubljano. Jst sem prvi pojedel kosilo in sem rekel doma da pridem za 2 minutki nazaj, samo en krog grem. Grem po eni zelo dolgi ravnini in ga tiščim 140km/h, naenkrat pa zadnje kolo zablokira, me vrže naprej na balanco in zadje kolo začne zelo zanašat levo, desno. Zapeljem na nasprotni pas in se skoraj zabijem v nek avto. Motor sem lovil ene 5 sekund in mi ga je komaj, komaj uspelo ujeti. Se ustavim ob cesti, pokličem prijatelja in ga naloživa v kombi in ga odpeljeva domov. Doma smo ga neki gledal in ugotovimo da v rezervoarju za olje za mešanico in bilo niti kapljice olja. Ker pa je bil akumulator prazen, mi lučka za olje ni svetila. Tako, da je zmanjkalo olja in motor mi je zaribal. Če se po kolisu nebi šel vozit bi bilo vse OK... :cry: Velik sem pa 185cm (14 let) :D Tako, da nimam problemov dol stopit. Popravljeno April 3, 2005. Popravil Unikat
veveritos Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 evo ti.. in toliko za tvojih 6 let al kolko brez nesreče....
Crownless Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 Mislm da ko motor gori se lučke pržigajo tut če ni akumulatorja....črpajo elektriko pač od alternatorja al kaj je že tisto :? Tko da poglej če je slučajno lučka ali stikalo pri olju zanič Crownless
mi Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 servo motorček za izpušni ventil? :hmm: ← nee, je prevelik, sm mislu da je zaganjač sam ni :? :? sm mal premal motorjev še prešraufov da bi vedu aja dej povej kje točno si najdu tole(v motorju)
veronek Objavljeno April 3, 2005 Opozori Objavljeno April 3, 2005 to je servo motorcek za izpusni ventil!! :grim Niti ni tako pomemben ga lahka tut stran das bo brez tut delu!!! .)
Jerry_exc Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 to je servo motorcek za izpusni ventil!! :grim Niti ni tako pomemben ga lahka tut stran das bo brez tut delu!!! .) ← ja lahko ga stran daš... pa sam ventil naštelaš kukr ti paše... maš dve možnosti al ti ga na niske obrate mori alpa na visoke. ta motorčk ti pa regulira ventil tko da nej bi biv skos optimalen... tko da jest tega neb stran dav.
cation Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 nevem od kod vam logika, da bi lahko ta servomotorcek kar vstran odklopo :blink: ce bi bil nepotreben, ga itak nebi blo, pravzaprav sploh ventila nebi blo v izpusnem kanalu, tako da se glih ne strinjam s tem odklapljanjem, sicer pa tvoja stvar kaj bos naredo .) ker ce bos ventil nastavil tak, da bo vedno odprt, potem motor na nizkih obratih nebo lepo deloval, ce bos mel malo bolj zaprtega, pa na visokih ne. glede tvojega dogodka socustvujem s tabo, fuul mi je zal za tak motor, ceprav sploh ni moj.. :cry: je pa vsekakor to sola, ki mislim da bo precej zalegla....
Dolenc™ Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Jst sem brez motorčka pa ti lahko povem kako deluje. Najprej je bil ventil odprt nekje 3/4, pa je zgubu na končni, tm ene 20-30km, moč na niskih obratih(pod3k) je bla zelo boga, za v kaki hrib pridet je blo pa tud grozno, če si biv do 3k obratov. Zdej je ventil do konca odprt, končna naj bi bila bolša kot z motorčkom, ker motorček ne odpre do konca. Bom preveru ko bo bat utečen ;). Moč na niskih obratih se je malo izbolšala(presenečenje), za v kaki hrib pridet je zdej dost bol in tud če se dva pelava lepš vleče. Po besedah drugih naj bi lepš vleklo v visokih obratih, kokr z motorčkom. Ko sem še imel delujoč motorček, sem se pa še uzad vozu tko da neke konkretne primerjave s tem ne morem, kokr se pa spomnem je bla podobna situacija kot je zdaj.
veronek Objavljeno April 4, 2005 Opozori Objavljeno April 4, 2005 Prvo kot prvo to je blo recen bol sarkasticno kot kakorkoli drugace kr se je kao rekl da je to ful pomembna stvar!! se pa ubistvu tut brez da pelat!! brez reguliranja izpusnega kanala (ali pac ventila kokerkoli reces) se v nizkih obratih pozna saj ima preveliko "izpuha" in motor nima toliko moci in navora!! torej ce ga nimas je pol bolj "spartanski" motor oz ni tako kultiviran!!
Zok Objavljeno April 5, 2005 Opozori Objavljeno April 5, 2005 nevem od kod vam logika, da bi lahko ta servomotorcek kar vstran odklopo mogoce od tod, da AF1 in RS 125, verzija z E-RAVE z odklopljenim servotom in RAVE fiksiranem v odprtem polozaju delujeta bolj linearno, in da je pospesek v prvi prestavi doooosti boljsi? :D
Unikat Objavljeno April 5, 2005 Avtor Opozori Objavljeno April 5, 2005 V petek dobim nazaj pobrušen cilinder, pa bom verjetno dal ta motorček kar nazaj, ker z njem nisem imel nobenih problemov... Bom vidu no, sam verjetno bom dal kar nazaj gor.
Priporočene objave