Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni!

Rad bi kupil180ccm gilero runner ampak registriral bi jo kot 50ccm( pomemben clan nase druzine( mojster za finance) nima vozniskega dovoljenja za A kategorijo!

Lepo prosim, ce bi mi kdo, ki ima kaksne izkusnje, svetoval kako naj to izvedem?!

Za odgovor se vam vnaprej zahvaljujem! :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

JA itak greš na UE in tam te še posebej vprašajo pod kateri razred boš registriral.

Hvala za idejo, bom letos svojega Varadera 1000 registriral kot moped, je zavarovanja borih 30 jurjev namesto 140 :lol1: :lol1: :lol1:

Svašta

P.S.

PA tema za sesalce je tukaj SESALCI

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno (popravljeno)

A mi lahko kdo iz prve roke odgovori, kaj je tako nerazumljivega s temo 125-250 ccm motorji? Oz koji kurac iz Runnerjem 180 svinjat v odprtem razredu????

Pizda vsak loj, svinja po temu delu kot mu paše! A kdo od vas genijev mogoče prebere navodila na vrhu?

Popravljeno . Popravil Zoolo
Objavljeno

Zadeva bo na koncu 50 ccm, se pravi naj tud cilja v spodnji razred :OK: Poleg tega mu lahko iz prve roke povem da se tega po zakonu ne sme, iz še bolj prve roke pa, da vsaj pri nas kontrolirajo cilindre mulcem in da niso policaji taki loji, da ne bojo opazili, da ima model namesto 50 ccm 180 ccm.

lp

Rudi

Objavljeno
A mi lahko kdo iz prve roke odgovori, kaj je tako nerazumljivega s temo 125-250 ccm motorji? Oz koji kurac iz Runnerjem 180 svinjat v odprtem razredu????

Pizda vsak loj, svinja po temu delu kot mu paše! A kdo od vas genijev mogoče prebere navodila na vrhu?

ma kaj si živčen če je tip nov na forumu..... :BUA:

Objavljeno

... nič živčen, ampak, če zna tipkat, zna tut navodila prebrat, .... :xx:

Objavljeno

Če je še tema aktualna. Najbrš si mislu tko nardit k majo 70cc skuterji lahko 50cc ragistracijo. Fora je da njim v paperjih piše 50cc, teb pa ne ;). Tko da ni varjante da bi registreru za manj. Dokazat jim pa tud noben ne more da majo večjo cc, razen če gre mašino razderat ker 70cc celinder ni nč drgačen ko 50cc. Pa še komu se pa da s tem zajebavat zato da bo 14letnika z*j*bu.

Z 180cc pa ni šans, razen če ti kdo priredi homoligacijo, pa če so slepi na tehničnem.

Objavljeno
Če je še tema aktualna. Najbrš si mislu tko nardit k majo 70cc skuterji lahko 50cc ragistracijo. Fora je da njim v paperjih piše 50cc, teb pa ne ;). Tko da ni varjante da bi registreru za manj. Dokazat jim pa tud noben ne more da majo večjo cc, razen če gre mašino razderat ker 70cc celinder ni nč drgačen ko 50cc. Pa še komu se pa da s tem zajebavat zato da bo 14letnika z*j*bu.

Z 180cc pa ni šans, razen če ti kdo priredi homoligacijo, pa če so slepi na tehničnem.

al pa ce kaksnga poznas tm :whistle:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Zadeva bo na koncu 50 ccm, se pravi naj tud cilja v spodnji razred  :OK: Poleg tega mu lahko iz prve roke povem da se tega po zakonu ne sme, iz še bolj prve roke pa, da vsaj pri nas kontrolirajo cilindre mulcem in da niso policaji taki loji, da ne bojo opazili, da ima model namesto 50 ccm 180 ccm.

lp

Rudi

Ne bojo, so loji :slap: Skoraj 95% voznikov 125+ Runnerjev ima rumeno tablico ali je pa sploh nima pa se nobeden ne sekira, niti če kličeš na policijsko postajo in jim to poveš (razlika je namreč v številki šasije zaradi začetnic ZPC - ZPM). Meni osebno se to ne zdi prav, da nekateri hočejo sistem okoli prnest, medtem ko se ga drugi moramo držat.

Objavljeno

se en dokaz vec, da je drzava u k****. Dejte mene zvolit namest janšata pa boste vidl kwa se prau zivlenje :004 :kva2: :naughty:

sori za :topic:

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!