Skoči na vsebino

Pnevmatike prihodnosti


Jacque

Priporočene objave

to je ze staro sm gledu predstavitev ze skor pred letom al kdaj

pa ce je tok hudo kokr govorijo,nevem zakaj potem se ni v prodaji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam če bojo res te gume prevzele trg, pole smo ga opleli z 17" prečudovitimi feltnami z 5cm offset-om in 35 presečnimi gumami na Cliotih, Golfih 3, Bravotih itd :(

Ah nč ne bo s tega :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je šele grdo izgledala prva kočija, v katero ni bilo več vpreženih konj!!! Ali pa ona mazda 121 iz devetdesetih.

Kaj pa... če bodo morda... odporne... na "gumidefekt"? Ha, to bi pa že bilo nekaj vredno, mar ne?

P.S.: Ampak se pa strinjam z vami - lepe pa res niso.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ops... družba, saj jih nič ne stane bokov zapreti pa boste lahko še naprej uživali v vsej šminki, prav kakor do sedaj, le da bo notranja struktura drugačna in bržkone ne bo odvisna od pritiska v avtoplaščih! To je pa že nekaj, na kar bi morali nazdraviti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In v čem naj bi bile boljše, bolj varne....men izgledajo tako nek ,,kočijaško,,.

LOJTRNIK....je meu neki tazga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tehnologija zelo zanimiva, se pa vračamo k izgledu koles od voza :) al pa kake stare kočije... mogoče bojo dali še kako prevleko čes, pol pa bi znalo bit

LP

-matej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no sej če se gre za tresenje...lahko gume napolniš tudi s peskom....to je pa ostudno, kdaj bodo že pogruntali rečmo antigravitacijo... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej si pa predstavljajte Schumija s takimi peciklni...pa, da se zmaga povrh :OK: ...sele potem, kak naval bi to bil :OK: , bi stali pred trgovinami kot vijetnamci za riz :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni se zdijo pa cisto ok. pa kaj ce se vidi skozi?

prednosti, decki, prednosti. vecja platisca dovoljujejo vecje zavorne kolute in vecje "luknje" dovoljujejo boljse hlajenje. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vecja platisca dovoljujejo vecje zavorne kolute in vecje "luknje" dovoljujejo boljse hlajenje. :naughty:

Ja platišča, ma ne gume. Poglej na audiju k ma anti 12col feltno, kaj boš dau zaen kolut gor :hmm: 10col max to pa veš d je v naših mera 24,5cm Ta disk ne žlajfa niti na skuterju :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi ti to meni prevedel prosim v slovenscino? lahko tudi v nemscino ali anglescino.

pojma nimam kaj bi sploh rad povedal. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi ti to meni prevedel prosim v slovenscino? lahko tudi v nemscino ali anglescino.

pojma nimam kaj bi sploh rad povedal. :?

Lahko :grim sam zate:

Alora: Kot si rekel, da večja platišča dovoljujejo večje zavorne kolute, to drži. Toda, če pogledaš na sliko, ima audijev avto platišče max velikosti 12-13 col, kar pomeni, da na te ne moreš namontirat velikih kolutov, kot si ti omenil (ala 30cm ipd.) kapiš :hmm: Torej bo treba tudi večja platišča pogruntat za dat gor večje kolute. In pole lahko pridemo spet na 17-19col platišča pa 35mm presečne gume, kar bojo te trakci notr precej kratki :hmm: in vprašnje učinka. Le na ta platišča se lahko namontira večje kolute ala 15col ki imajo večji zavorni učinek.

Bo dovol jasno :hmm:

P.S. Platišče je mišljeno kot feltna in ne kot guma :doze:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja. najlepsa ti dala za prevod. :P

sedaj se komentar slike in "pnevmatik".

taisti clanek je objavljen tudi v auto touring (klubski cajtng od oeamtc) in tam pise nekako takolele: to na sliki je probna in testna verzija (BTW ima audi 15" platisca), in ker so lahko tiste gumijaste "sprikle" krajse bi lahko montirali vecja platisca in komfort bi bil enak kot s 15 colskimi navadnimi gumami. te na sliki so samo za pokusino.

gume dovoljujejo vecje hitrosti skozi ovinke, imajo enake ali boljse lastnosti avtodampinga (kar je primarna funkcija zraka v platiscu) in obloga oz. profil se lahko enkrat zamenja in "sprikle" ostanejo na platiscu. najvecja predsnot pa je, da se guma ne more vec poskodovati ce se zapelje z njo cez robnik ali podobno.

v glavnem cez kaksnih 10 let bi naj bil sistem nared za prodajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja. najlepsa ti dala za prevod. :P

Bo :grim

Aha, torej bojo te šprikle notr krajše in bojo tudi feltne lahko 18col z nizkopresečnimi gumami imele isti efekt :OK: COOL Bom kupu :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Postena zadeva. Če pomislim kolk bolj ekoloska bo ta stvar.. tukej je vsaj 2x manj gume porabljene. + ne mores preluknjat. sploh pa se mi zdi super to da je s temi oporami praktično rešen problem zvijanja gume v ovinkih. dejansko nalega celotna kotalna površina ves čas. Verjetno bodo pa stvar zaprli ob strani s kakšnim lažjim materialom, ker če greš s tem po pesku, snegu oz. čemerkoli verjetno ni glih prijetno da se ti kolesa spremenijo v mešalce.

Way to go! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!