Skoči na vsebino

Motoristicni zacetnik


cresh

Priporočene objave

Sem nov v tem športu in me zanimajo nekatere stvari.

1. Kupil bi rabljen motor(do 600 ccm) za približno 700.000, toda ne vem kaj bi kupil, v mislih sem imel diversen al pa er5, toda punca me preprečuje naj kupim raje čoperja saj je bolj prijazen do sopotnika

2. Ker še nimam narejenga izpita me zanim ali je res, da lahko jaz delam izpit z svojim motorjem.

3. Zelo rad imam huuud zvok motorja, kako zamenati auspuh, kje dobiti kakšnega in kolko košta in kaj je s temi filtri, al je to pododbno kot pri avtu, in koliko stane

4. Registracija in zavarovanje -- cena?

5. Kaj priporočate glede kombinezona(eno-dvodelen), škornjev, rokavic in čelade.

Hvala

Popravil/a - Ice on 17/05/2002 16:53:52

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Punco poduči, da večina čoperjev ni ravno prijaznih ne do voznika ne do sopotnika (niti približno tako kot npr. Diversion ali pa tudi ER5), pa še vozne lastnosti so slabše, torej čoper=bolj ko ne imidž in poza (sorry chopperaši).

2. Lahko, ampak so komplikacije.

3.,4.,5. Odvisno od motorja.

Uzdaj se u se i u svoje kljuse!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cresh, vidim da nisi samo nov ampak tudi malce nestrpen (3x ista tema). Kaj naj ti rečem. Kupi DUCATI-ja !!!

hotschko

Popravil/a - hotschko dne 10/03/2002 ob 22:41:49

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cresh, en prakticni nasvet: uporabi funkcijo ISCI (ne pozabi odkljukati tudi ARHIV) in poizkusi dobiti cimvec tem na svoje iskalne opcije. Veliko o auspuhih, filtrih, jetih in podobno bos dobil.

Drugace pa nekaj kratkega tukaj:

1. kot je iggy rekel: coperji so neprijazni do voznika, malo bolj prijazni do sopotnika, ampak Diversion ali ER5 sta vsekakor bolj prijazna do obeh, pa se bolje se vozita po ovinkih (pa tudi kje drugje). Povprasaj Lojzija ali Starega Fakerja, ti bosta z veseljem povedala.

2. lahko delas izpit s svojim motorjem, zakaj ne?

3. kot receno: uporabi funkcijo isci

4. poglej v temo Tocne cene registracij

5. odvisno od motorja. Naceloma je usnje najboljse (kombinezoni) glede varnosti, za udobje je boljsa cordura....

----------------------------------

Cilj ni želja, temveč uresničitev!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

popraviti moram Gregsa, ki trdi, da je čoper neprijazen do voznika do sopotnika pa malo manj. Ravno obratno je, voznik se lahko na čoperju pelje zelo udobno, sopotnik bo pa preklel vse čoperje tega sveta, razen kakšnega Royal Stara ali podobnega potovalnega mastodonta. Čoper je pač bolj sebičen motor.

Burn to be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

sopotnika pa malo manj. Ravno obratno je, voznik se lahko na čoperju pelje zelo udobno, sopotnik bo pa preklel vse čoperje tega sveta,

Hehe, Hanzija sem slisal pripovedovati, da ga boli trtica od viragota

Glede neprijaznosti je Gregs verjetno mislil predvsem vozne lastnosti. Zaviranje mogoce?

--

Andraz, cyc

Popravil/a - cyc dne 11/03/2002 ob 00:52:15

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Puzdraulen Cresh!

Glede čoprejev, te zadeve so res dokaj neprijazne do voznikov in tudi do sopotnika, običajno imajo slabe zavore, so težki, trdo vzmetenje, okorni za ovinke..itd. Jst bi reku, da so bolj za gledat kot za vozit, skratka gre za pravi bajkerski imidž-veliko kroma,železja,dobrih airbrushev..itd. Kar se tiče voznih lastnosti, udobja za voznika in sopotnika sta Diversion in ER-5, neprimerno boljša motorja. Če se želiš naučit "vozit" z motorjem, v pravem pomenu besede, potem ti svetujem ER-5, za začetek odličen motor, nekje cca 50 konjev, dobre vozne lastnosti, priročen za nedeljsko polaganje ovinkov in daljše potovanje. Diversion bi bila po mojem mnenju malce prehuda za začetek. Če si želiš imidž, veliko kroma in železja, skratka..Live to Ride and Ride to Live..Born to be Wild.., si želiš bolj vožnje "naravnost", pa tja do 130 km/h...no 150 po klancu navzdol..pri 130+ ti že piha ko strela...Ker nimajo nobene maske, ti tut vetra ne odpele, ampak ga direkt v prsa pokasiraš. Registracije si poglej v temo, ki je že odprta, tut o izpuhih je blo že velik govora (mislim,da celo nekaj o zvezi z er-5).

..Aja pa poduči punco o teh zadevah.....sicer pa pišeš, da še nimaš izpita..če si 18+..pol bo mislem da omejitev do 350ccm. O hudem zvoku mašine boš po vsej verjetnosti mogu vsaj za dve leti pozabt..izbira motorjev se ti pa full skrčii..ufff....no to je že druga zgodba.. preglej po temah!

...zaščita...varnost-usnjeni kombinezon, udobje-kordura. Sicer je pa v obeh polet vroče ko hudič.

...potreben sem še opravičila vsem užaljenim čoperistom...

" No revenge means no satisfaction "

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če še nima izpita in če je star 18 let in manj kot 21, potem bo Kawasaki ER-5 premočan, ker ima razmerje moč (37 kW) / masa (195 kg) = 0,19 kW/kg (dovoljeno največ 0,16).

Yamaha Diversion 600 pa tudi: 45 kW/231kg = 0,19 kW/kg.

Razen, če ne bo kupil, če se dobi, dovolj zadušenega motocikla.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot srečni lastnik Diversion-a ti lahko povem, da je zadeva zelo udobna za voznika in sopotnika, da pa zaradi svoje odprtosti (tisti poloklep je res samo za okras) težko voziš več kot 140-150 km/h. Za tvojo deklico pa brez skrbi, toliko udobja kot zadaj na Diversion-u bo težko našla še na kakšnem motorju v temcenovnem razredu.

Druga zgodba je tvoj izpit, kot je že omenil Brrrm, ampak o tem preberi v drugih topicih. Starejši motorji niso bili tovarniško zadušeni na 34 KM, kako bo od zdaj naprej (novi) povprašaj uvoznike, vendar mislim, da se bodo tako kot vsi drugi po Evropi prilagodili novim razmeram in začeli uvažati tudi "blokirane" motorje!

Lojzi ma vas rad

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cresh definitivni vzemi Yamhco Diversion. Je malenkostno mocnejsa od ER-5, ima pa tudi stiri cilindre, kar da definitivno boljsi zvok (z odprtimi rori, bo sliąati kot pravi cestak). Pa tudi tisti pol oklep veliko odnese.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veliko povedano,ostalo se najde s funkcijo "isci".zaklenjeno.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!