Skoči na vsebino

Življenska doba motorja


Priporočene objave

Objavljeno

Koliko km lahko prevoziš z motorjem (življenska doba), predno odluži svoje poslanstvo ?

Koliko km do prve generalke ?

Zanimajo me vaše konkretne izkušnje in mnenja o konkretnih motorjih in tudi na splošno.

Jaz sem za Ducati Monster 750 planiral 200.000km prevoženih potem gre pa v penzijo, si kupim novega, stari pa ostane za spomin in za vožnjo v trgovino pa na pošto po znamke .

hotschko

Objavljeno

Aha, ti RANov račun previsoko hodi, pa si 150000 km razpotegnil na 200000 km, da ne bo tako v žepu bolelo

Brrrm

Objavljeno

odvisno kako ravnas z njim.100-150k km ne bi smel biti problem,200k je ze ok,nad 250k se zacnejo cuditi,nad 400k si pa car (al pa mevza ).

konkretno sem z magno (VF 750 C) naredil 91k km v 4 letih in to bp.kompresija in moc boljsa kot pri 2000 km.potem jo je pa tamic "vzel".

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Se bi kar strinjal s Ice-om. Malo je odvisno o motorja, predvsem pa od lastnika (beri desne roke oz. glave).

Kolega ima Suzukija GSX 850, letnik '78 (kilometrina neznana), pa še vozi. Lani je malo po ventilih "popraskal", pa se spet veselo vozi.

LP SBN

Popravil/a - sbn dne 11/03/2002 ob 12:25:45

Objavljeno

Po moje za sam ekonomski izračun točna cifra niti ni toliko pomembna.

Prepostavimo 150.000 km. Vsako leto 15.000 km. To je 10 let. Koliko po desetih letih dobimo za takšen motor.

Če je stal nov 15.000 DEM najbrž več kot 3000 DEM ne boš dobil zanjga.Torej grem v izračun za strošek prevoženega kilometra z razliko teh dveh cifer. Bolj kot življensko dobo nateguješ bolj te postavka vzdrževanje motocikla zajebava, tako da čudežev ne bi smelo biti.

Za približno vendar dosti natančno ugotovitev stroškov investicije na prevoženi km bi bilo 150.000 km kar pravšnja vrednost.

lp RAN

Objavljeno

Vsi pišete o 100.000 in več kilometrih. Najmanj kilometrov je možno narediti z bolj naspidiranimi motorji, npr. s kakšnimi malokubaturnimi italijanskimi motorji. Aprilie RS 125 baje menjajo bate že na 10.000 do 15.000. Poleg tega pa verjetno cestaki tako ali tako naredijo manj kilometrov, saj so bolj iztrošeni (vozijo se pod višjimi obrati,v povprečju so verjetno večkrat položeni).

Sam imam KMX-a 125, ki ima 16.000 kilometrov, pa še ne nameravam kmalu menjati česarkoli, razen potrošnega materiala. So pa kolegi imeli KMX-e in so menjali bate na 35.000 do 40.000 kilometrih, kar se mi zdi ugodno za malokubaturni dvotaktni motor. Kaj pravite?

lp, john doe

Objavljeno

quote:

Za približno vendar dosti natančno ugotovitev stroškov investicije na prevoženi km bi bilo 150.000 km kar pravšnja vrednost.

lp RAN

Saj me ta podatek ne zanima samo zaradi stroškov, ampak dejansko koliko sploh je življenska doba različnih motorjev.

Priznam pa, da sem začel o tem razmišljat, ko sem preračunaval stroške prevoženega km na motorju.

hotschko

Popravil/a - hotschko dne 11/03/2002 ob 13:28:03

Objavljeno

enemu britancu je triumph podaril novega sprint 900 v zameno za "starega",potem ko so izvedeli,da je mozakar naredil s svojim sprint 900 380k milj v sestih letih.nobenih ni imel problemov in mozakar se je vozil celo leto.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Ja tole vprašanje g. Hotscha je bolj filozofske narave....

Moje osebno mnenje je: Motocikel (mašina + podvozje) lahko zdrži (preživi) lastnika, če le ta to želi. Sam sem imel starega suzukija gsx 1100e letnik '83, zanj dal pred leti cca 4.000 Dem, nanj naložil pribljižno še toliko in motor je bil kot nov....? Seveda nov gsx letnik 83?????? Potem sem hudiča prodal in pred dnevi kupil podoben motor (razvoj starega gsxa) suzukija 1200 bandit 97. Skoraj 15 let mlajši motor se vozi kot bomba napram gsxu (šajtrga- vse trese, nad 160km/h se prične zvijati, adrenalin je večji kot pri banditu pri 200+....). Zato je vprašanje koliko zdrži motor malo filozofsko.

Seveda pa vem, da motor ni samo prevozno sredstvo, da se motoristi praviloma na svojega konja "čustveno" navežemo, ga dodatno opremimo in se ga zato s težavo znebimo. Resnica pa je, da motor starejši kot je, dražji je za vzdrževanje (tudi kilometri so pomembni).

Trenutno je moje mnenje glede bandita 1200 takšno: imel ga bom celo življenje.... Ko bo podvozje slabo, ga bom nadgradil (ohlins, WP, technoflex, deget....), ko bo premalo moči (malo verjetno) ga bom navil (halo 1157 ccm -> 1200+, dynojet, kakšen del od gsxr-ja, turbo, NOS, itd....) skratka možnosti so neomejene. Tako lahko imaš zelo star motor, ki pa se vedno vozi kot nov. (je pa to zelo drago, sicer pa kdo ima motor zato, da bo z njim šparal?) Samo je pa treba ahtat, da ga kdaj ne zabiješ......hmmmm.? ah pol pa streetfighter rata....CENA???!!!

Pa še to, kaj je to generalka? Je to kompletna obnova motorja? Tega ni mogoče naredit. Ko je cela mašina narazen, da bi menjal vse vitalne dele? uf drago! Če pa mašino prevečkrat odpiraš, pa olje spuša vsepovsod ali pa je treba vedno šraufe vrtat, popravljat, švasat luknje.... verjemite mi imel sem tak motor in vem, da se to ne splača. Stroški teh t.im. generalk so previsoki. Ko je motor preveč obrabljen, ga je najbolje sneti in ga zamenjati z novim (rabljene mašine z malo km v Nemčiji (motor zaleten) stanejo toliko kot dobra generalka pri nas), starega pa eventuelno uporabiti za rezervne dele, če je še sploh kaj uporabnega! Takšena mašina je praktično kot nova!

Lp

p.s. Bikes are forever (at least in our memories)

Onim

Objavljeno

Onim ma res.

generalka... ponavadi brušenje cilindrov(!), novi obročki za prvo/drugo brušenje, tesnila, tefloni, ketnca za ventile, po potrebi še kaken ležaj, vsemi skupaj bi pa dodal še oljno pumpo glede na svoje izkušnje. Ali pa se vsaj izmeri pritisk olja.

V 1985 kawasakiju 600R je neka mala zobniška pumpica, ko se obrabi izgubi pritisk, pa gre kakšen ležaj. Sem pa gledal pumpo svoje bodoče (hopefully) Yamahe XS11, pa je zadeva taka, da zlepa ne more izgubit pritiska.

Zadeva se pa obrabi zato, ker pumpa črpa olje iz karterja, pred pumpo je pa samo kovinska mrežica, ki ne zaustavi malih kovinskih delcev, ki jo opraskajo. Šele nato pride olje do oljnega filtra in naprej v glavo motorja itn...

Če je motor res že star in je lastnik čustveno navezan nanj, se splača delat generalko. Sicer se pa pokrpa kolikor se da in zamenja.

V Nemčiji in Italiji se tudi dobi dosti ohranjenih mašin za ne preveč denarja.

Sicer se pa ima motor do konca (njegovega) življenja splača imeti samo, če se kupi novega. Ali pa v mojem primeru, ko ni denarja za novega, ko je motor že tako star da nimam izbire kot da se vozim z garo, dokler ne crkne pod mano. Bomo videli kako bo z XS.

Pri 600R je šel ležaj na ojnici pri 56000km, pa sem menjal komplet glavno gred z ojnicami in vsemi ležaji. Kupil sem pa zadevo od kolega, ki je lepo skrbel zanj 3-4 leta.

XS ima 66000 in izgleda OK. Če bo zadeva delala kot se spodobi, bom letos najbrž dosegel 100000km.

Kako bo pa drugo leto, bomo pa videli.

LP

LP

Popravil/a - strom dne 13/03/2002 ob 00:52:14

Objavljeno

Jst mam KTM Lc2 in ma 17k kilometrov. Je 96 letnik. Jst menjam bat na 5k kilometrov, pr 20k pa bom probal menjat semeringe + ležaje in lamele sklopke. Mam ga dosti pod obrati zato je dobro menjat bat po 5k kilometrov (lahko tudi 10k). Pr crossu je treba še bolj redno menjat bat. Ahh sami stroški

NoFear

Objavljeno

Ekonomija in motor?

Če bi preračunaval, ga ne bi nikoli kupil! Saj veste, registracija draaaaaaaaaga, gume draaaaaage, oprema zelo draaaaaga ....

Ampak, za dušo je potrebno poskrbeti! Osebno menim, da cena zmeraj previsoka (cost - benefit), a kaj ko je lepo!

LP SBN

Objavljeno

jaz sem di pa upeljal hondo cb 500 letnik 78. Z njemu sem že naredil okoli 300 - 500 km brez problemov. Kar se tiče mašine je malo olje ven curlalo, pa akumulator sem zamenjal.

Vendar sem ga kljub temu dal na generalno (novi batni obročki, dihtunge...). Bomo videli če bo potem kaj boljše (zeprejjebilodobropress).

Drugače pa bo motor ostal pri hiši. Če ne zaradi drugega, ker premalo denarja dobiš.

MM

Objavljeno

Kot sem dejal ne zanima me samo finančni vidik ampak dejanska življenska doba različnih motorjev seveda ob rednem vzdrževanju.

hotschko

Objavljeno

STROM a ti bate brusis? Pri nas se brusijo valji (puše, bloki, whatever).

ace

Objavljeno

starejsi modeli bi morali zdrzati vec,ker so masine vecinoma bolj "grobo" narejene,i.e.niso se zaceli varcevati na debelini materiala in tudi masine niso se navite.

kot primeri:

- FJ 1100,letnik ´87 440k km,

- VFR 750,letnik ´89 310k km,

- VFR 750,letnik ´91 240k km,

- sprint 900,letnik ´92,380k milj,

- VS 1400,letnik ´91 210k km,

itd.

pri novih motorjih/masinah je tehnika in poznanje le-te veliko bolj razvita (obremenljivost,debelina,obdelava materialov itd) in zato so skoraj vse masine zracunane na doloceno kilometrino,ki je pa varovana skrivnost.revije se vedno vecinoma testirajo motorje do 50k km,redke do 100k km.koliko pa nove masine realno zdrzijo meni se ni znano.

ob rednem vzdrzevanju ne bi smelo biti problema do vsaj 150k km.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Življenska doba motorja hm ja no??

Jest vem za mojo TRANSLP-večna!

Ciao,by Pero

Objavljeno

Pero,ne hval prehiter da se ne boš opekel.Sicer pa so motorji delani tako da oni zdržijo sam mi ne,ker skoz kupujemo boljše,novejše,težje,lepše.Zato večina nas ne bo nikoli vedela kolk bi zdržal motor.Verjetno pa so čoperji najbolj vzdržni,cestaki pa naj manj.

sanda LIVE TO RIDE

Objavljeno

quote:

vse odvisno od desnega zapestja in tehnicnega razumevanja voznika/ce.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Moji TA dobro kaže. Je res ne navijam prevež. Zaenkrat. Opa. Zaenkrat ;)

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

Objavljeno

Motorji, ki imajo mašine močnejših bratov so vzdržlivejši.

-Kawa zrx 1100/1200 (mašina zzr 1100...)

-Suza gsf 1200 (mašina gsxr 1100)

-Yamaha xjr 1200/1300 (mašina xj 1100, fj1100/1200)

-Honda hornet 600/900 (cbr 600/900)

-Yamaha Fazer 600/1000 (yzf 600/1000)

-Suzuki gsf 600 (gsxr 750-> gsx-f 600/750)....

in še bi lahko našteval.

Mašine teh motorjev so narejene tako, da proizvedejo več moči in to moč morajo polj prenašati na zadn picikl. Ni vrag, da bi "zadušen" (optimiran motor za "normalno" uporabo) ne preživel originala. Poleg tega je potrebno še vsako leto upoštevati novosti, ki so dodane motorjem. (Pa sej ne mislite, da ima bandit 1200 mašino od starega gsxr1100, žejnega olja????!) - Izboljšave!!!

Torej če je mašina narejena za 105PS ni vrag, da nebi dle zdržala s 95 PS, ali se pač motim? (tudi vzdrževanje in glava voznika je pomembna)

Kar pa se vzdržljivosti čoperjev tiče, pa takole: Zdržijo dolgo, vendar so težave pogoste (vibracije-lomi, ležaji, zobniki...)

.... pa sej je vseeno, dokler si zadovoljen z motorjem ga maš, pol ga pa prodaš.... Opažam, da je med nami nekaj takih, ki se sploh ne obremenjujejo s vzdržljivostjo, ker itak naslednje leto pride nov model, ki ga mora imeti.... Pač stvar okusa.

Lp, Onim

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Objavljeno

a ni nekdo izjavu, da bo menjal na lc2 pri 17k lamele na sklopki? brez zamere no... ampak sozalje pa ze morem izrect...

poznam 125, s katerimi se kr precej grdo dela, endure, tudi crosse, pa se nisem slisal, da bi kdo uspel skurit lamele... razn ce vsaki dan po 4 ure treniras po zadni?

jas bi rekel, da je bolj verjetno, da so svoh fedrce, nikakor pa ne lamele... sem si v zivo stvari ogledal ob enem struckotu, pa me je kr preprical...

sicer pa: vecna slava DTju! samo fergazer je treba prav nastavit, pa spet leti 120 (tudi ful gas 110 km lj - brezice!!!) brez problema...bat v odlicni formi tudi po 15k!

-----------------------

long live yamaha!

Speed king

Objavljeno

KAJ SPLOH DODATI, kar še ni napisano.

Važnni sta kot pravi Ice lastnikovo tehnično poznavanje motoroznanstva (mrzlega počasi) in moč desnega zapestja.

Zato so na boljšem veliki stroji, ker jih ne moreš skoz tišat. Tudi sicer se z njimi ravna bolj spoštljivo.

Ni pa nihče omenil olja. S to zgodbo imam veliko izkušenj na avtu (na motorju mi ni ratal naredit več kot 32 K KM). Ogromno je odvisno od olja. Šparati na olju je smrt za motor. Imel sem golfe dizle (od novega), ki so bili pri 80 K KM že čisto prezračeni - pili olje. Sedaj pa imam enega, ki ima sicer samo 55 K KM, pa ga že od novega napajam s sintetiko in je dejansko še kot nov. Vem po duhu iz auspuha, ko ga vžgeš.

Torej, POZOR OLJE.

Dsident

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Zanima me koli km zdržijo agregati na cestnih motorjih? Vem za eno yamaho fzr 600 letnik 95' in ima prevoženih 65k km. Lastnik pravi, da nima nobenih problemov z njim. Je to možno? :hmm:

Meni se zdi 65k km dost za "navito" mašino!. :huh:

Objavljeno (popravljeno)
...Je to možno? :hmm:

Meni se zdi 65k km dost za "navito" mašino!. :huh:

Zakaj pa ne!?

Njemu je do sedaj delal BP :OK: , kar pa se ne pomeni, da jo lahko ti ganjas do konca brez BP :hmm:

Vprasaj ga, koliko mu popije olja na servisni interval :naughty: ce gre proti malo ali celo nic je to dober znak :010

Ce se ti priblizno sanja kako zelis vozit motor, prilagodi izbiro svojim zahtevam in ne obratno - pricakovat od potrosenega materiala nove cudeze O:-)

Popravljeno . Popravil Max

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!