Skoči na vsebino

Življenska doba motorja


hotschko

Priporočene objave

če motor vzdržuješ ti komot zdrži še veliko večje kilometre....važno je kako je vzdrževan...prijatu ima GPZ 900 R letnik 82(tom cruise-Top Gun)....,motor je strašno močan ma še vedno prede kot nov ..ima 70 k kilometrov....pač je imel prave lastnike....pa poglej koliko Yamah Yzf 1000 Genesis vidš še na cesti...nekatere se kot nove...pa je isto močan motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pa ne bi bilo možno? S pravim vzdrževanjem mora naredit še enkrat tolk pa pika!

@thundercat

omenjaš yzf 1000 genesis, sej to so razmeroma novejši motorji. A si mislu kateri starejši model mogoče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me koli km zdržijo agregati na cestnih motorjih?...

...sam 6.000km do 10.000km .........................................pol mora pa na servis :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Agregati ob pravem vzdrževanju zdržijo tudi 100k km brez težav.

LP

Leteči

na internetu opazil, da tudi po

4X več - africa t.

ali celo 5X - Valkyra

brez generalne, jasno

hondapress

Popravljeno . Popravil 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@1

Hanspizdn sprašuje za agregate cestnih motorjev, za katere bi bilo pričakovati, da zdržijo dosti manj kot agregati enduro in/ali potovalnih motorjev, ki jih ti naštevaš.

Ko smo pa že pri takih in podobnih "rekordih" in če pozabimo, da je govora o cestnih agregatih, lahko omenimo še vse tiste motorje, ki jih je enkrat omenjal Ice že nekaj časa nazaj (vsi tisti motorji tudi naredili za faktor 4, 5, 6 več km, kot jih omenja Handspizdn).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za športne motorje je težko narediti dobro statistiko vzdržljivosti iz preprostega razloga: večina se jih razsuje preden odpove agregat.

Motorrad dela teste vzdžljivosti na 50.000 km. Doma imam izvod tistega v katerem je 2002 CBR9; po tej kilometraži v mašini vse v mejah tovarniških toleranc.

Andrej

Popravljeno . Popravil andrej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@thundercat

omenjaš yzf 1000 genesis, sej to so razmeroma novejši motorji. A si mislu kateri starejši model mogoče?

no ...razmeroma novejši...dejstvo da je tak motor sedaj star 13 let (to ni malo)...to niti ni novejši motor...sej kdaj pa so se motorji začeli pojavljat s po 140 konji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@thundercat

aha , ti si mislil tiste ta stare (na ven so zlo podobni yzf 750 ane?). Sem mislil, da misliš ta novejše (od letnika 1996 dalje). Drugače maš pa prav, veliko teh motorjev (ta starih yzf 750 pa 1000) se še vozi naokoli.

Popravljeno . Popravil Aleron
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@thundercat

aha , ti si mislil tiste ta stare (na ven so zlo podobni yzf 750 ane?). Sem mislil, da misliš ta novejše (od letnika 1996 dalje). Drugače maš pa prav, veliko teh motorjev (ta starih yzf 750 pa 1000) se še vozi naokoli.

pa to ne sam da se vozijo okoli...če jih pogledaš vidš kako so te mašine ohranjene ...so kot nove...prav težko je dobit na našem trgu tako lepo ohranjeno, ker se preprodajajo skoraj med prijatelji....ena je v našem koncu...pa zanimivo kdo so lastniki takih motorjev...sami izkušeni motoristi ki vedo kaj je to stroj... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brat je učlanjen na R1 forum. Gor so slike R1, ki imajo tudi prek 100.000, ena me je fascinirala ko je en tip v dveh letih naredil 100.000, se pravi 50.000 na leto. Je pa res da se tam sezona ne neha.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem na internetu najdu enga tipa iz Amerke ko je naredu 270.000 milj z Guzzijem brez generalke- od motornih delov pa je sam ventile enkrat izamenju! Vsaj tko pravi on! Sicer je res da Guzzijev motor ni glih navit, sam pa vsi jamrajo da kr naprej crkuje - kar sploh ni res!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@1 - Hanspizdn sprašuje za agregate cestnih motorjev,..

aha

no tudi za to sem se pozanimal

cca 100.000 (10.000 goralidol)

info:

servis Kropfitch (Hr. H. Riedl - lastnik), Celovec, kjer popravljajo & šraufajo razen Yamahe, Honde, Aprilie, KTM še celo vrsto drugih znamk

ajezdejprowpress

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje ste še slišali, da naviti športni motorji crknejo prej kot npr. enduro? To sploh ni res. Agregati cestnih športnih motorjev so najboljši od vseh. Razlogi:

- Za izdelavo se uporabljajo najboljši (najdražji) materjali.

- Natančnost izdelave delov in sestavljanja teh delov v motor je največja. Tolerance so najmanjše.

- Razvoj teh motorjev je najbolj intenziven, računalniških simulacij in praktičnih testiranj (prifštand in na cesti) je največ.

Zmotno mišljenje o ranljivosti teh motorjev prihaja samo od dejstev, da lastnik npr. Guzzija verjetno ne bo mesaril z mašino (navijanje v obrate, pokanje z izpuhom, bur out, . . . . . . . .), lastnikov športnih motorjev, ki počenjajo ravno to (da so potem največji frajerji na vasi), pa lahko najdeš toliko kot jih hočeš. In tem fantom tudi potem počasi začnejo crkavati agregati.

Sam sem prodal CBR600 pri 65000 km, od tega vsaj nekaj tisoč prevoženih na Grobniku. V temu času sem zamenjal samo zadnji kolesni ležaj. Stalo me je 2500 SIT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja aprilija je v enem letu nastepala 10 k km... ...vec nism mogu... ...sm mogu na dele skoz cakat... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot rečeno na začetku teme ... moj je cestni in bo delal do 200.000km ... potem si kupim novega ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!