Arne Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 Pozdravljeni! B) Ali kdo ve kje so blokade na motorju Tomos Youngst'r 25?
_toony Objavljeno April 25, 2005 Opozori Objavljeno April 25, 2005 - kapa oz. glava cilindra (velik kompresijski prostor) - štrom je treba zamaknat naprej (iz ene črtice na drugo) - zadnji velik zobnik - v airboxu je taka gumjasta cev v obliki trnka ki omejuje pretok zraka - koleno, od fergazerja do cilindra, je fi9 namest fi 12 - avspuh je zavit do amena, pa še majhne širine je. - bat v cilindru je brez luknjic na batu (kr navadn bat je notr)Bi pa mogu bit z luknjicami ker ima lamelni ventil - sesalni kanal v celindru je majhen oz manjši od navadga A5 cilindra To so blokade na flexerju, mislim pa da so na yangsterju iste. Ja res je, da so ti flexerji ful zablokirani. :fight2: Najbolj se ti splača odblokirat blokado na stromu oz. štrom premakneš naprej. Pa blokado iz airboxa ni težko odstranit.
Arne Objavljeno April 25, 2005 Avtor Opozori Objavljeno April 25, 2005 A ta airbox je na desni strani taja črna zadeva? :oops:
-baSe- Objavljeno Junij 21, 2005 Opozori Objavljeno Junij 21, 2005 ja, taka črna škatla, no3 pa gobica ← ej jest mam tomos flexerja!a ves kwa nared:lej tista crna stvar dol jo dej pol pa peno obrez pa jo nastimi gor names une cevke pol dej MF power za automaika!lej pol pa tamav zobnik dej gor!najbols je da gres u polinija pa tm rec da ti dajo use blokade vn lej use se da!najbols je pa se da zamenas bat dej gor l bat!maxsimun bi ti lohk slo okol 100 maby mal vec! :devil: :devil: :devil: sam ne se z policaji :fight2:
EuroBiker Objavljeno Junij 21, 2005 Opozori Objavljeno Junij 21, 2005 maxsimun bi ti lohk slo okol 100 maby mal vec! ← Pri takšni hitrosti se razpade.
MoNgL Objavljeno Junij 21, 2005 Opozori Objavljeno Junij 21, 2005 Pri takšni hitrosti se razpade. ← :kva2: :kva2: :kva2:
mathias Objavljeno Junij 21, 2005 Opozori Objavljeno Junij 21, 2005 LLLOOOOLLLLL, najboljš da bo šu res 100 ane, mogoče celo 110, dej nemi take prbijat, k se lahk sam za glavo primem...če boš dau vse blokade ven, menjal avspuh, ter dal L bat, bo šou max 60-65....
italjet maniac Objavljeno Junij 27, 2005 Opozori Objavljeno Junij 27, 2005 yungster.......................100km/h peš honda.....................380km/h daj no ne mi z takimi dneva kvarit, ce bi blo to tak kdo bi te skutera vozo vsi bi meli jungstere v nulo poslihtane :yea2: :SS :SS :SS
-baSe- Objavljeno Julij 5, 2005 Opozori Objavljeno Julij 5, 2005 ja pa pizda mi gre na kurc jest mam flexerja pa a mi zna u pizdo kdo razlizit kako dam ta proklet strom naprej k nc ne stekam!razlozite cist podrobno!!!!!!!!!!!!!!!!!!plz!
-baSe- Objavljeno Julij 7, 2005 Opozori Objavljeno Julij 7, 2005 lejte ljudje jest sm dov zdej tamav zubnik gor pa auspuh menu pa airbox dov vn pa mi gre 55km/H!pa u flexerju je 35 kubov bat das notr 50 kubov l bat pa glavo bat pa kanale nabruss!pa se ta pofukan strom premakns k ga neznam pa ce mi lahk kdo pomaga prosm sam napiste natancno kwa mors narest da ta strom premakns!in pol nej bi ti sou tm okol 90!
Red Arrow Objavljeno Julij 7, 2005 Opozori Objavljeno Julij 7, 2005 A pol mi nj bo kr mal žou, ka sm kupu Runnerco za 600 čukov? Lohk bi to prej vedu, bi si lani rajš Flexerja kupu...al pa Youngsterja... =)))...djte, ne mi s takimi, me zanima, pol kake pospeške bi mogu met ta bicikl do 100...pa sj to bi se še res razpadl...djte no... :zzz:
-baSe- Objavljeno Julij 7, 2005 Opozori Objavljeno Julij 7, 2005 PROSM USE K VEJO NO LEPO VS PROSM USE K VESTE KAKO SE TA STROM PREMAKNE ZA 1 CRTICO NAPREJ NEJ MI NATANCNO OPISEJO POSTOPEK KER JEST NEWEM KAKO NEJ TO NARDIM NEWEM NITI KJE JE STROM PROSM USE MI NAPISTE NATANCNO PA KOK BI PRBLIZN S TEM PRDOBU!
Osama Objavljeno September 19, 2005 Opozori Objavljeno September 19, 2005 Naredte si vsi skupaj uslugo in se ne pritikajte mašine. Zamenjajte samo zadnji zobnik (+ krajša ketna) in flexer gre skoraj toliko kot Automatic. Vse druge predelave so drage in neučinkovite. Na koncu boste ugotovili, da vas je nabrisal neki flexer kateremu je lastnik zamenjal samo zadnji zobnik. Naslednja poceni predelava je izvlečenje tanke gumi cevke (v obliki tobože - trnka..) iz airboxa in nadomestitev original dize (50) z 51 (od Automatica). Ampak pozna se en drek. Naslednja stvar bi bila menjava auspuha u Automaticovim. Ampak postane predvsem samo bolj glasen. Nadalje bi lahko zamenjali glavo z Automaticovo. Stane enih 10 jurjev in ima bistveno višjo kompresijo. Rezultat: Flexer bo se bo najbrže v vročini začel pregrevati in klenkati. Pozna se pa en k*rc. Jes veliki mojstri grejo izvlačit redukcijsko pušo iz sesalne cevi in vrtat vplinjač. Verjetno je odveč razalagat, da se tako tvegan in zapleten poseg na zmogljivostih praktično ne pozna. Pač pa na porabi. Zato si naredite uslugo in se držite prvega odstavka. Pa veliko uspehov (ravnokarsemzamenjalzadnjizobniknačetrtemflexerjupress).
djeZo Objavljeno September 19, 2005 Opozori Objavljeno September 19, 2005 lol ja, flexer pa 90. mam skuta pa vem ze kaj je 80 in da mors kr nekaj vlozit da ti AC skut gre 80.
mathias Objavljeno September 19, 2005 Opozori Objavljeno September 19, 2005 dej osama, ne nabiji da gre isto flexer kot frček, če samo zadnji zobnik zamenaš. pol glede avspuha, je od frčota definitivno boljši, ker še si kdaj meril notranji fi flexerjovega in notranji fi frčkovga, boš vedu zakaj se gre, poleg tega je od flexerja 100x zavit. pol glede puše v fergu-TVEGAN in ZAPLETEN poseg!? jao, jaki ste vi mehaniki... :slap: zarad kape se ne bo čisto NIČ bolj grel !!! p.s: pa ne bit neki pameten glede predelav, če mislš kaj si naredu k si zobnik zamenu!!!
Osama Objavljeno September 27, 2005 Opozori Objavljeno September 27, 2005 dej osama, ne nabiji da gre isto flexer kot frček, če samo zadnji zobnik zamenaš. pol glede avspuha, je od frčota definitivno boljši, ker še si kdaj meril notranji fi flexerjovega in notranji fi frčkovga, boš vedu zakaj se gre, poleg tega je od flexerja 100x zavit. pol glede puše v fergu-TVEGAN in ZAPLETEN poseg!? jao, jaki ste vi mehaniki... :slap: zarad kape se ne bo čisto NIČ bolj grel !!! p.s: pa ne bit neki pameten glede predelav, če mislš kaj si naredu k si zobnik zamenu!!! ← To kar si rekel o auspuhu, frgazarju itd., je vse res. Se pa en drek pozna. Glede pregrevanja je pa neizpodbitno dejstvo, da so se mi pregrevali vsi originalni frčoti (od l. 91 naprej - 3 komadi), kot predelani flexerji. Nepredelani flexerji se ne pregrevajo (zadnja dva).
e90 Objavljeno September 27, 2005 Opozori Objavljeno September 27, 2005 To kar si rekel o auspuhu, frgazarju itd., je vse res. Se pa en drek pozna. Glede pregrevanja je pa neizpodbitno dejstvo, da so se mi pregrevali vsi originalni frčoti (od l. 91 naprej - 3 komadi), kot predelani flexerji. Nepredelani flexerji se ne pregrevajo (zadnja dva). ← Original frčoti so se ti pregrevali verjetno misliš a3 mašino?Skoraj ne verjamem,razen če jih nisi na polno tišu na šmarno goro. :hmm:
Osama Objavljeno September 28, 2005 Opozori Objavljeno September 28, 2005 Original frčoti so se ti pregrevali verjetno misliš a3 mašino?Skoraj ne verjamem,razen če jih nisi na polno tišu na šmarno goro. :hmm: ← Ma ne, pregrevali so se ta novi z ta velikimi cilindri. In bilo jih je več. Stvar je po svoje res nenavadna. Tud na Šmarno goro jih nisem tišu.
e90 Objavljeno September 28, 2005 Opozori Objavljeno September 28, 2005 To se mi zdi čudno,ker jst sm s svojim naredu (a 35 sprint) okol 10000km pa niti slučajno se mi ni pregrevu mel sm pa samo ror zamenjan z mf-om.Pa tut zej ko mam gor kit(je pa res da je zej alu cilinder) ni problemov tko ,da ne vem-lahk,da si pregrete že kupu.Tišu sm jih pa itak do konca in naprej. :D
Osama Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 To se mi zdi čudno,ker jst sm s svojim naredu (a 35 sprint) okol 10000km pa niti slučajno se mi ni pregrevu mel sm pa samo ror zamenjan z mf-om.Pa tut zej ko mam gor kit(je pa res da je zej alu cilinder) ni problemov tko ,da ne vem-lahk,da si pregrete že kupu.Tišu sm jih pa itak do konca in naprej. :D ← Zanimivo, ker si imel gor mf-ja. Ker tudi jaz sem sumil kot enega možnih vzrokov za pregrevanje preslaboten odvod toplote skozi tanek in zavit originalen auspuh. So se mi pa po drugi strani pregrevali tudi originalni automatici. Morda je to kaj povezano s tistimi letniki in elektriko oz. predvžigom, kaj vem. Veliko manj se tudi greje, če daš notri dobro olje (sintetika). Sicer pa - res ne vem, sedanji novi in originalen flexer, ki ima samo zamenjan zobnik, se sploh zelo malo greje, sploh v primerjavi s tistimi izpred let.
Osama Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 P.S. ...tko ,da ne vem-lahk,da si pregrete že kupu.. .(CITAT E90) Res je, če se enkrat pregreje, se potem to rado ponavlja.
e90 Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Zeloo možno se ti je pregrevalo zaradi original rora,ker zeloo slabo odvaja toploto in tudi izpušni plini sekajo nazaj,če pogledaš kakšen je fi cevi pri izpušnem kanalu ti je vse jasno.Olje sem mel pa navaden od petrola al pa omv-ja.
bernikm Objavljeno Avgust 11, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2007 (popravljeno) :Osama kje se pa da dobiti manjši zadnji zobnik za Youngsterja in kak mora biti (24,21 zobov)? Trenutno imam gor zobnik Tomos 31. Je potrebno menjati tudi ketno ali se to samo napne? Hvala lp,Miha Popravljeno Avgust 11, 2007. Popravil bernikm
KuC Objavljeno Avgust 14, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2007 če si kaj majstra lahko ketno sam krajšaš
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se