dadovejzo Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 Da ne odpiram nove teme, saj imam par osnovnih vprašanj. Za v službo in nazaj sem si kupil Racinga 25 in ga zaradi resnično majhne hitrosti malo pohitril na 35 km/h, kar mi zaenkrat popolnoma zadostuje...sploh za vožnjo po pločniku. Edino malo me moti, da nima prave moči in se matra, da prestavi v drugo. Če je veliko semaforjev, postane to moteče. Torej naredil sem: - zobnik na 20z - odstranil dihtungo pod kapo - odrezal cevko v zračnem filtru - vstavil novo gumijasto koleno brez blokade Ker nisem ravno podkovan v mopedističnem smislu me zanima, kaj pomeni: - ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€. - po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj? - prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+ to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil? - ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€? - nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil? - a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25? Pa bodi zaenkrat dovolj Hmm.... jst nevem kej preveč o tem ..... sam te pospeške ti ful ta nov zobnik poslapša.... kokr jst vem ... pol elektrike nekej preveč štelat .... k majo baje te motorji ful slabo elektriko .... drgač sm pa jst meu tak motor .... pa sm sam mal z olfa nožom poveču lukno na unmu kolenu, odrezu cevko v airboxu, pa naredu sm 4 lukne v avspuh .... pa mi je šou mini. 30km/h .... zobnika pa nikol nism hotu menjat k ti pospešk pokvar .... k rab doug cajta da zamenja iz prve v druugo .... tko da če poznaš kšnga k zna švasat.... se sam una blokada na avspuhu odreže, pa daš tja drugo cev ...... k isti tak problem ma moj prjatu ..... ( on je tut menju zobnik ) ..... UM ČE PA KEJ NISI RAZUMEU PA PRAŠI ŠE ENKRT..... (k vem da moja pisava ni glih dobra) hehehe
dadovejzo Objavljeno Julij 11, 2009 Opozori Objavljeno Julij 11, 2009 Da ne odpiram nove teme, saj imam par osnovnih vprašanj. Za v službo in nazaj sem si kupil Racinga 25 in ga zaradi resnično majhne hitrosti malo pohitril na 35 km/h, kar mi zaenkrat popolnoma zadostuje...sploh za vožnjo po pločniku. Edino malo me moti, da nima prave moči in se matra, da prestavi v drugo. Če je veliko semaforjev, postane to moteče. Torej naredil sem: - zobnik na 20z - odstranil dihtungo pod kapo - odrezal cevko v zračnem filtru - vstavil novo gumijasto koleno brez blokade Ker nisem ravno podkovan v mopedističnem smislu me zanima, kaj pomeni: - ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€. - po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj? - prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+ to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil? - ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€? - nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil? - a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25? Pa bodi zaenkrat dovolj A tazga maš ??? http://www.motosvet.com/tabla/index.php?ac...t&id=149099 ( ta na sliki je moj bivši motor)
Laura Objavljeno Julij 12, 2009 Opozori Objavljeno Julij 12, 2009 Tega ja... Kako kaže z mojimi odgovori Aja....kje se v tej godlji nastavlja elektrika: kermat28 1
dadovejzo Objavljeno Julij 13, 2009 Opozori Objavljeno Julij 13, 2009 Da ne odpiram nove teme, saj imam par osnovnih vprašanj. Za v službo in nazaj sem si kupil Racinga 25 in ga zaradi resnično majhne hitrosti malo pohitril na 35 km/h, kar mi zaenkrat popolnoma zadostuje...sploh za vožnjo po pločniku. Edino malo me moti, da nima prave moči in se matra, da prestavi v drugo. Če je veliko semaforjev, postane to moteče. Torej naredil sem: - zobnik na 20z - odstranil dihtungo pod kapo - odrezal cevko v zračnem filtru - vstavil novo gumijasto koleno brez blokade Ker nisem ravno podkovan v mopedističnem smislu me zanima, kaj pomeni: - ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€. - po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj? - prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+ to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil? - ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€? - nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil? - a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25? Pa bodi zaenkrat dovolj Ma elektrike raj ne nč prestavljat, kr majo zlo švoh to use skupi :S
kermat28 Objavljeno Oktober 24, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2010 jst mam tut youngtrja pa nevem kako ga naj spravim na 40-45km/h...vsi pišete naj si nastavimo elektriko za 1 črtico naprej..sam kje so te črtice točno? pa kao kak je izpuh sam blokada..toraj kaj naj naredim? zamenjam celega ali samo kaj popravim..jst nisem nek človek da bi že tu celo življenje popravljau motore...če meni nekdo reče naj zamaknem elektriko jaz nena vem kak pa kaj..lahko bi mi malo bolj razložo...pa neki trnek v airboxu?...kje/kaj sploh je airbox? hvala že vnaprej če bo gdo meu kaj za povedat..
abn Objavljeno Oktober 29, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2010 Menjam Tomos 125 SM racing 08 za youngsterja 25 + doplačilo....
Pristavc Objavljeno Oktober 30, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2010 Fantje,najbol,kar se da nardit,je da menjate avspuh.Stem dobite takoj 10-15 kmh.pol pa loh manjši zobnik,pa večji ferg pa tko...
JaniBaj Objavljeno Marec 17, 2011 Opozori Objavljeno Marec 17, 2011 Mi lahko kdo pove kateri avspuh paše na Racinga .... ???? ..... :evilgrin: jaz imam racinga in mi doro gre z masterejem (master racing) ! gre okoli 60-65 !
drjanez Objavljeno Marec 17, 2011 Opozori Objavljeno Marec 17, 2011 jaz imam racinga in mi doro gre z masterejem (master racing) ! gre okoli 60-65 ! 2 leti je čakal na tvoj odgovor. Se ti bom jaz zahvalil v njegovem imenu, ker je on verjetno že v penziji... :notworthy:
Strah Objavljeno April 27, 2011 Opozori Objavljeno April 27, 2011 - ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€. - po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj? - prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+ to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil? - ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€? - nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil? - a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25? Pa bodi zaenkrat dovolj Oj, Sicer je stara tema pa vendar! Tudi jaz sem dobil ta moped za v službo in nazaj in imam natačno ista vprašanja kot uporabnik Laura. Je kdo tako dober, da bi odgovoril na zg. zastavljena vprašanja? Lp, David
franc Objavljeno April 28, 2011 Opozori Objavljeno April 28, 2011 Oj, Sicer je stara tema pa vendar! Tudi jaz sem dobil ta moped za v službo in nazaj in imam natačno ista vprašanja kot uporabnik Laura. Je kdo tako dober, da bi odgovoril na zg. zastavljena vprašanja? Lp, David 1- ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€. 2- po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj? 3- prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+ to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil? 4- ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€? 5- nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil? 6- a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25? k1 lahko samo "spuliš" cevko (reducirko) iz kolena (za kaj več moraš menjati vplinjač). k2 boljše je da menjaš (odvisno od predelav) k3 s povečanjem kompresije se bolj greje, vendar resno dvomim, da jo lahko toliko zbrusiš, da bi bil to problem (oblika izgorevalnega prostora). Naredi ti praktično vsak, ki ima stružnico (malenkost "roba" mora ostati). k4 ne k5 ne pomaga k6 nisem videl 45 glave (ugibam) verjetno ne, 25 ima alu podložko, ki jo odstraniš. lp Franc
drjanez Objavljeno April 29, 2011 Opozori Objavljeno April 29, 2011 1- ko govorimo o novem uplinjaču in njegovi povečavi iz 14/9 na 14/12. A to pomeni zamenjava celotnega uplinjača ali kakšnega dela in ali bi lahko s starim prišel do istega učinka, saj je nov cca. 65€. 2- po forumih je omenjena tudi (obvezna?) menjava dize. Sedaj imam 53 vendar pa obstajajo tudi 55. A s tem kaj s tem pridobim in kaj? 3- prav tako se po forumih omenja brušenje kape zaradi povečanja kompresije. A se potem mašina kaj bolj greje in če se a lahko ob večjih T ozračja 35°C+ to pomeni kakšno nevarnost za mašino? Koliko naj bi se še pobrusilo in kdo bi mi lahko to naredil? 4- ali je mogoče kako odblokirati izpuh, saj je nov za 45km/h 135€? 5- nadalje se govori o zamiku elektrike. A se sploh splača in kaj bi s tem pridobil oz. izgubil? 6- a je znotraj kapa od 45 kaj drugačna od 25? k1 lahko samo "spuliš" cevko (reducirko) iz kolena (za kaj več moraš menjati vplinjač). k2 boljše je da menjaš (odvisno od predelav) k3 s povečanjem kompresije se bolj greje, vendar resno dvomim, da jo lahko toliko zbrusiš, da bi bil to problem (oblika izgorevalnega prostora). Naredi ti praktično vsak, ki ima stružnico (malenkost "roba" mora ostati). k4 ne k5 ne pomaga k6 nisem videl 45 glave (ugibam) verjetno ne, 25 ima alu podložko, ki jo odstraniš. lp Franc Glede vprašanj 4,5,6 4: malo se ga da odpreti, vendar je bolj glasen 5: zamik el. je obvezen, ker drugače motor ne dobi višjih obratov 6: glava od 25 ima večji kompresijski prostor, za podložko ne vem nič, vem pa do so različne To je to, imaš že kar nekaj napisanega o predelavi tega motorja, samo poišči.
Tilen Zalar Objavljeno Marec 12, 2012 Opozori Objavljeno Marec 12, 2012 mene zanima kje je ta elektrika??
rabbit66 Objavljeno Marec 27, 2012 Opozori Objavljeno Marec 27, 2012 A je tukaj gor mogoče kdo, ki bi mi pobral blokade ven iz novega youngsterja? Lep dan, Tomaž
tomos youngster 25 Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 (popravljeno) ke se lahko kup mansi zobnik za ta mutor (youngster) :mellow: Popravljeno Maj 14, 2012. Popravil tomos youngster 25
Dy111 Objavljeno Junij 20, 2012 Opozori Objavljeno Junij 20, 2012 ke se lahko kup mansi zobnik za ta mutor (youngster) :mellow: Cilinder.si
vouzek Objavljeno Julij 29, 2012 Opozori Objavljeno Julij 29, 2012 mene pa presneto zanima, kje se nasttavlja elektrika...lahko gdo objavi kakšne sliice in vse opiše?
Gain Objavljeno Avgust 12, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2019 bmk js bom u moj auspuh naredu lukno pa je Zok 1
Zok Objavljeno Avgust 12, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2019 (popravljeno) 1 hour ago, Gain said: bmk js bom u moj auspuh naredu lukno pa je Veliko srece na tehnicnem pa ob policijski kontroli... ...pa da ne bos mislil, da bos s tem pridobil kaj glede zmogljivosti. Popravljeno Avgust 12, 2019. Popravil Zok
sesir Objavljeno Avgust 13, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2019 (popravljeno) pred 13 urami, Zok pravi: ...pa da ne bos mislil, da bos s tem pridobil kaj glede zmogljivosti. Pridobil? Ne vem ta tomos.... A kjer jz kaj čaru prej izgubo... Zato najraje serija...razen v primerih ko se kaj skrajša oz kaksen del skrajsa... Popravljeno Avgust 13, 2019. Popravil sesir Zok 1
Zok Objavljeno Avgust 13, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2019 21 minutes ago, sesir said: A kjer jz kaj čaru prej izgubo... Tako je, lahko potrdim. Sploh dvotaktniki so obcutljivi na razne neoptimalne razmere. sesir 1
revival Objavljeno Avgust 13, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2019 pred 5 urami, Zok pravi: Tako je, lahko potrdim. Sploh dvotaktniki so obcutljivi na razne neoptimalne razmere. Dvotaktne se da lepo zrihtat...zrak,bencin,izpuh,morda kakšen drug zobnik,ampak moraš vedet,kaj delaš,vsekakor pa nesmeš pretiravat,ker je hitro lahko slabše.Tovarniško niso nastavljeni optimalno,ker morajo izpolnjevat zakonske zahteve in so večinoma tako ali drugače zaprti...
Zok Objavljeno Avgust 13, 2019 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2019 2 hours ago, revival said: Dvotaktne se da lepo zrihtat... Res je. Ampak ce je nivo znanja na "bmk js bom u moj auspuh naredu lukno pa je", bo karkoli uporabnega tezko sproducirati. sesir in Mavti 1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se