Sash Objavljeno Maj 3, 2005 Opozori Objavljeno Maj 3, 2005 Dej mi neki povejte, ka je to rawe ventil? Sem slisu, da motorju pri nizjih obratih da vecjo moc. Zanima pa me ka je tocno to kok stane in kako se vgradi, kakega se splaca kupit(baje je nek nov plasticen).... Pac mal povejte o tem...
Mte :) Objavljeno Maj 3, 2005 Opozori Objavljeno Maj 3, 2005 mas use napisan pod temo od Aprilie RS... drgac pa pvt upras ZOKa pa ti bo lepo razlozu tko k on zna :grim drgac je pa to ventil k je na izpuhu od motorja, in z odpiranjem pa zapiranjem regulera moc pa navor motorja... NE vpliva na moc al pa navor (u smislu da ti ga poveca), ampak sam nardi motor bl elasticn... (stekas?) drgac ga majo pa use RSke od (se mi zdi) letnika 00 dalje... kosta pa (rablen) okrog 20k (ne me drzat za besedo) in zdej se lahk tema zaklene .) P.S.:berte navodila za uporabo foruma... pred spanjem, za lepse sanje :grim
tejcy Objavljeno Maj 3, 2005 Opozori Objavljeno Maj 3, 2005 Dej mi neki povejte, ka je to rawe ventil? Sem slisu, da motorju pri nizjih obratih da vecjo moc. Zanima pa me ka je tocno to kok stane in kako se vgradi, kakega se splaca kupit(baje je nek nov plasticen).... Pac mal povejte o tem... ← pa pr nizjih obratih ti ne da vec moci k npr da hocs spelat mors rs kr dost spravt na vsaj 4 tisoc obratov tko da en vem,dobi pa motor vecjo moc in boljse pospeske jap...drgac pa mislm da je za aprilio strokovnjak zok tko da kr njega prasi :P
Zok Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...65entry242665 aja, pa RAVE se napise... ...sj ves, sam da muva! :D tejcy, glih kontra je.... ...da se pa spelat tud z 2k rpm, celo brez ventila... ...sam sklopko kuris... :D
tejcy Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...533;entry242665 aja, pa RAVE se napise... ...sj ves, sam da muva! :D tejcy, glih kontra je.... ...da se pa spelat tud z 2k rpm, celo brez ventila... ...sam sklopko kuris... :D ← ma ja ne vem pr mojmu tipu je tko da pod 4rpm za speljevat nimas kej pocet k crkne zarad rave ventila...Zdej pa ne vem ce je zravn se kej druzga krivga :D Ej tuki ti ne bom pametvala sam tko je pr lubiju, k vem da vec ves k jaz pa aprilia pa 300pojmov :D hondo pa ni blem :D
batzajla Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 ma ja ne vem pr mojmu tipu je tko da pod 4rpm za speljevat nimas kej pocet k crkne zarad rave ventila... ← čudno čudno :hmm: :grrr b djaw da je kontra,lih zarad tega ventila maš pod nizkimi obrati lepše delovanje motorja...če bi bil izpušni kanal skoz odprt bi delal samo trr trrrr prk prk trrr trrrrrrr :D
Zok Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 hm, mej odprt ventil pol, pa probi na izi spelat, bos vidla ka se (ne) bo zgodil... :D z ventilom lazje speljujes, v visjem rezimu obratov je pa vseen al ga mas al ne. js mam kr odkloplenga, itak navadno speljujem z 10k rpm. :D :D :D
veronek Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 rave ventil je tist ko regulira odprtost izpusnega kanala oziroma kot!! to je tist ko kljuc obrnes pa naredi zzzzz....zzzz.....zzzzz :lol1: !! no sej pr men je tak pa poglej mal na stran tam pr cilindru pa bos vidu kak se neke zajle nategujejo pa bos vidu!! drgac pa ni ne vem kaksne drasticne razlike ce ga npr. cist odpres!!
M|t3k Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Finta je samo v nizkih obratih. Gre tudi brez RAVE, samo moraš skoz vozit nad 9000rpm, ker pod tem ma (pre)malo moči. Nad 9000rpm se pa ful dere, sploh z športnim izpuhom, pa še benza gre več. Nad 9000 pa bo itak RAVE odprt in bo tak kot pri običajno odblokirani RSki. LP PS: Nov pride na Apriliji 50 tisoč (to je električni), tisti drugi RAVE2 je pa mehanski. Tega pa sem do zdaj videl samo na eBayu (novega za 110€)
mjemec Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Ja men samo ena stvar ni jasna - a je ta ventil serijsko v vseh RSkah od '00 naprej al ne. :?
RSmaniac Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Ne ravn na novejših rskah ga ni mislm da so ga dajal na tastare k so mele še rotax 122 mašino.
tejcy Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 hm, mej odprt ventil pol, pa probi na izi spelat, bos vidla ka se (ne) bo zgodil... :D z ventilom lazje speljujes, v visjem rezimu obratov je pa vseen al ga mas al ne. js mam kr odkloplenga, itak navadno speljujem z 10k rpm. :D :D :D ← hej ma ne vem lej sm bla pr motorju dons in ta pot 4rpm ne spele pol je neki lubi razlagu da to lohka si sam zmisls kako ti deluje.Ma pa neko tretje obmocje pr 13rpm,tko je on men razlozu,sam sm pa pozabla pogledat ce se to sploh obrne do 13rpm <_< Ej fantje v tele rave ventile si jaz ne bom utikala k emm ni moj podrocje ustanem raj pr nsr :D
M|t3k Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Za RSke nove oblike (99'+) sem ziher, da ga nimajo :) Edino v Nemčiji :)
veronek Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Men se zdi (vsaj pr men) da je tak nastavljen da se obrne pr 5.000 nato pri 8.000 pol je pa do konca odprt!!sam brez se mogoc bolje deluje kot z pri visokih obratih seveda je tudi odvisno kak natancno ga imas nastavljenega! :hmm:
Mirchy Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 ja ce nimaš ventil prkloplen al pa da ti crkne ti ga pri nizkih obratih mori. pa menda da če ti ta ventil ne dela da ti lohk tud elektonka crkne. to pa zna bit drago .)
RSmaniac Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 A je možno da pr rave ventilu ko ga tišiš pod visokimi obrati npr. 10.000rpm pa nato malo spustiš gas pol ga pa ponovno dodaš pa najprej k da bi mal kompresija uhajala pol pa spet začne vlečt?
[2fast4u] Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 ma kdo kako sliko od tega ventila da vidim kak sploh to zgleda ?:)
Dolenc™ Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 Ventil se odpre nad 7-8k obrati, in nima več nobene veze.
Stric Burek Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 to-če jest prou štekam je taka zaklopka-predstavljajte si cev(auspuh) v kateri je en okrogu plehec, pritrjen na motorček, in ko je mal obratov je bolj zaprt, ko je velik obratov je odprt, to je moj fren si naredu na Tomosu-ročno seveda, ko je šel v klanc je bolj zaprl-več navora, ko je šel navzdol je odprl-več obratov-moči itak ne rabiš če je dol, in je delovalo
M|t3k Objavljeno Maj 10, 2005 Opozori Objavljeno Maj 10, 2005 Na http://www.navero.co.uk/rs125zone/tuning.htm bol spodaj je slika :) Pa jezus kristus ludje... ne take panike delat s te stvari :)
RHonda Objavljeno Junij 6, 2005 Opozori Objavljeno Junij 6, 2005 Jest pa kupim tisto loputo (ko je tud tam na sliki) pod nujno .) Kurc, če me eni nadlegujejo da naj motor prodam si bom pa še jaz malo privoščil.
norc 16 Objavljeno Junij 10, 2005 Opozori Objavljeno Junij 10, 2005 Kaj res noben ne proda :? ?? ← ti povem nekaj jaz sem si jo dal noter naret pa ni kaj rezlike v nizkih obratih razen ce ni moja vredu nastavljena samo dvomim v to ker tu res ne vidim kaj bi clovek nastavljaj
BlazS Objavljeno Junij 10, 2005 Opozori Objavljeno Junij 10, 2005 Rave ventil je izpusni ventil(pa ne mesat to z izpusnim ventilom pri 4T). Ta ventil regulira presek odprtine za izpusne pline. Pri nizkih obratih je zaprt kasneje(pri visjih obratih se pa odpre). Te obrati so od motorja do motorja razlicni. Ce ti ventil ne dela v smislu da je skoz odprt bo motor pri nizkih obratih imel zelo malo moci in ga bo dusilo, pri visokih pa dela potem normalno. To se je men nardil pri CR250. In je blo zelo motece. Na zacetku nobene moci, k je pa dobil mal obratov se mu je pa strgal. V primeru, da je ventil skoz zaprt ima na zacetku dovolj moci pri visjih obratih ga pa mori. Moj ventil pri CR250 letnik 98' se ni imel elektronsko vodenega ventila. Reguliran je bil preko glavne gredi. Ne vem pa kako delajo ti elektronsko vodeni.
Priporočene objave