Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Ja, pol je to za tebe :worship: dost južno :naughty: pa še vseh hribov se boš rešil. :photo: Lp

vse ok je to :worship: sam to je za moj stil vožnje komi pol dneva lahko je več km :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

hvala motoristek :OK: :OK: :OK: :OK:

Objavljeno
Koliko je to ne predolgo? Koliko km delaš na dan? Pa ne avtocestnih, tistih okoli rit zavitih!

Dolomite lahko obdelaš površno v enem dnevu, ali pa se po njih cel teden lajhaš.

Hm, letos sm najdalšo furo peljal slabih 500. 2 postanka, samo za tankanje. cesta pa ubi bože. tako da...pa pustimo rezervo. če ni dežja, rečmo 400. bi pa rad tole izvedel, tako, da bi se nekje "utaboril" za par noči, in od tam zlezel na prelaz al pa dva. od prenočišča pa nazaj v SLO.

Objavljeno
... bi pa rad tole izvedel, tako, da bi se nekje "utaboril" za par noči, in od tam zlezel na prelaz al pa dva. od prenočišča pa nazaj v SLO.

Canazei je priljubljena izhodiščna točka. Predlagam pa, da po netu poiščeš čimveč hotelov in garnijev ter pošlješ poizvedbe in se potem odločiš. Seveda se splača tudi poslati rezervacijo, da te prenočišče sigurno čaka pa še ceneje bo kot če samo priletiš tja ob 7h zvečer.

Jaz imam recimo letos rezervirano za tri nočitve po 22€ po glavi, čeprav je sicer cena nočitve ob prihodu zvečer čez 30 €.

Sicer pa tudi za rute dela internet čudeže. Samo išči po magičnih besedah "Dolomiti", "passo" pa še kar ti pade v glavo. Potem pa s temi točkami na Avtoroute ali Michelin.

LP

Objavljeno
Canazei je priljubljena izhodiščna točka. Predlagam pa, da po netu poiščeš čimveč hotelov in garnijev ter pošlješ poizvedbe in se potem odločiš. Seveda se splača tudi poslati rezervacijo, da te prenočišče sigurno čaka pa še ceneje bo kot če samo priletiš tja ob 7h zvečer.

Jaz imam recimo letos rezervirano za tri nočitve po 22€ po glavi, čeprav je sicer cena nočitve ob prihodu zvečer čez 30 €.

Sicer pa tudi za rute dela internet čudeže. Samo išči po magičnih besedah "Dolomiti", "passo" pa še kar ti pade v glavo. Potem pa s temi točkami na Avtoroute ali Michelin.

LP

se pravi, najbolš de se odpravim, in mam nekje rezervirano spanje, pol pa so itak vse ceste prbližno podobne. ni kašnega best of al pa must see. . . . tam po hribih pa pentle delat. mogoče res preveč kompliciram....

tenx

Objavljeno
... ni kašnega best of al pa must see. . . .

Narobe, ogromno je "best of", zato lepo po vrsti. Dolomite in poti do tja se spoznava na več furah. Še se boš vračal in raziskoval.

Objavljeno
Prelaz Bonette - Col de la Bonnete - je visok "le" 2715 m, zato so zviti Francozi naredili ovinek ceste od prelaza do "vrha" - Cime de la Bonette... na višini 2802 m - in tako naredili pravzaprav najvišjo (asfaltno) cesto in ne prelaz v Evropi :-)) Razgled je res fantastičen, kako izgleda na vrhu pa poglej na slikci. Tako da je najvišji pravzaprav Col de l'Iseran, 2770 m. Tudi slikca.

prosim brez zamere, a Dolomiti in Mendelpass (Passo di Mendola, 1383 m) nimajo nič skupnega... ups, pač, imajo: oboje je v Italiji.

To pa ni res. Najvišja cesta v evropi se nahaja v španski sierra nevadi in sicer pico Vala (nekej podobnga) , ki je visok 3300. Na vrhu je teleskop, zato tudi asfaltirana cesta.
Objavljeno

Mene pa zanima kako je z nočitvami v dolomitih, kaj se splača?

Zdej vrjamem da je bi bil rad v hotelu da je je bolje v naprej rezervirat, kako je z privat sobami? kake so cene? Je pri privat sobah ravno tako pomembna rezervacija v naprej?

Kar se tiče rezervaci v naprej se i zdi da trenutno še ni ravno visoka sezona ko bi bilo vse naprej razprodano in bi cene že segale v višave.

Kolikor imam jaz izkušnje (Toskana, Grossglockner), sem vedno zvečer iskal prenočišče in ga ni bilo problem dobiti cene so se gibale med 20-30€ z zajtrkom.

So dolomiti kaka izkema da bi bila potrebna rezervacija v naprej ali vse lafa po istem sisetmu?

Zanima me še naslednje. Kako je z garažami? Jo je možno dobit tudi pri privat sobah, jo zaračunajo in koliko?

Toliko za enkrat. Hvala ža v naprej.

Objavljeno
...

Zanima me še naslednje. Kako je z garažami? Jo je možno dobit tudi pri privat sobah, jo zaračunajo in koliko?

Toliko za enkrat. Hvala ža v naprej.

Veliko je Garnijev in hotelov z možnostjo parkiranja v garažah. Je pa seveda pametno malo naprej pobrskati, kje jih imajo ali pa dovolj zgodaj popoldne poiskati, da nazadnje ne izbereš najslabše variante. Izbire je kar dovolj.

Objavljeno
Al´ v Dolomitih tud´ kradejo? :rolleyes:

saj ne greš na balkan pač pa v dolomite..če pa ne bo garaž pa si ga kr v sobo pripelješ in pač plačaš za dve osebi :evilgrin:

Objavljeno
saj ne greš na balkan pač pa v dolomite..če pa ne bo garaž pa si ga kr v sobo pripelješ in pač plačaš za dve osebi :evilgrin:

Ja pismo jaz ne vem. Nisem se nikol bil tam. Nekateri pravijo da je skor "obvezno". Ko sem bil v Toscani mi na kraj pameti ni padla garaža.

Kako ste pa tisti prakticirali k ste bli tm?

Objavljeno

Prakticiramo tako, da več motorinov povežemo skupaj z večimi ključavnicami ... vsak ima pač eno s seboj in to je to; Če je garaža v sklopu hotelčka, motelčka ali kar koli je že to, potem pač prosiš (mogoče pomaga, da malo nakladaš v stilu, da ne vidiš rad, da je motor na dežju, itd ... - če je seveda dež ) ... Drugače pa gledano v celoti, mislim, da ni neke panike okoli tega.

Objavljeno

E super take info sem rabu.

Še to me zanima povprečno koliko km na dan lahko narediš po tistih ovinkih?

Objavljeno

Ja, pa med tistim miljonom motorjev, ki so tam, bodo lih tvojega izbrali za ukrast, ali kaj?

Objavljeno
To pa ni res. Najvišja cesta v evropi se nahaja v španski sierra nevadi in sicer pico Vala (nekej podobnga) , ki je visok 3300. Na vrhu je teleskop, zato tudi asfaltirana cesta.

Hola, "slabimožgani" :)

brez zamere, a nimaš res... tvojemu hribčku se reče Pico Veleta in je visok 3392 m, IRAM observatorij pa je na višini 2900 m, ne na vrhu... čez prelaz Veleta (Puerto de Veleta, 3250 m) res pelje cesta, a je makadamska, kar tud piše v tekstih, lahko pa vidiš tud na slikcah :)

http://www.iram.es/IRAMES/public/about/index.html

post-163-1181216382.jpg

post-163-1181216408_thumb.jpg

Objavljeno
Še to me zanima povprečno koliko km na dan lahko narediš po tistih ovinkih?

Za moje razumevanje je to "povprečje" nekako takole: po zajtrku in kavi na motor; potem pa je vse odvisno pač od "hitrosti potovanja", vremena (kolikokrat si se v tem dnevu ustavil in oblačil/slačil dežni kombinezon), postankov za pijačo, malico, slikanje narave, eventuelnega "zalutanja" iz začrtane smeri (gremo pogledat še to in to), tako da se na koncu dneva nabere 250 - 300 km ...

Objavljeno
...

Še to me zanima povprečno koliko km na dan lahko narediš po tistih ovinkih?

Po tistih ridah je povprečna hitrost 60km/h že kar precej huda!

Sedaj pa računaj koliko časa ti rit prenese vožnjo in dobiš dnevno kilometrino. Pa kakšno uro do dve rezerve si vzemi.

Objavljeno

NEKAJ DOLOMITOV V ENODNEVNI FURI

Ob 9:30 na prehodu Rateče potem pa Tolmezzo, Ampezzo, Passo Mauria 1295m, Auronzo di Cadore in že je tu prvi prelaz pred Cortino - Passo tre croci 1805m.

Nato pa spust v Cortino d"Ampezzo, vzpon na Passo Giau 2233m, spust in pred Selvo di Cadore desno proti Passo Falzarego 2105m nato spet spust v Cortino in preko Dobbiaca; Linza in Spitala na Dravi ter Vilacha preko Korenskega sedla ob 19:30 v SLO.

Tudi Italjani niso več kar so bili. So pričeli šparati z asfaltom

Precej motoristov. Slovenske registracije nisem zasledil. Zelo ugoden dan za vožnjo - 630km

post-11137-1181421110_thumb.jpg

post-11137-1181421176_thumb.jpg

post-11137-1181421263_thumb.jpg

post-11137-1181421303_thumb.jpg

post-11137-1181421373_thumb.jpg

post-11137-1181421413_thumb.jpg

post-11137-1181421455_thumb.jpg

post-11137-1181421496_thumb.jpg

post-11137-1181421655_thumb.jpg

post-11137-1181421826_thumb.jpg

Objavljeno
NEKAJ DOLOMITOV V ENODNEVNI FURI

Ob 9:30 na prehodu Rateče potem pa Tolmezzo, Ampezzo, Passo Mauria 1295m, Auronzo di Cadore in že je tu prvi prelaz pred Cortino - Passo tre croci 1805m.

Nato pa spust v Cortino d"Ampezzo, vzpon na Passo Giau 2233m, spust in pred Selvo di Cadore desno proti Passo Falzarego 2105m nato spet spust v Cortino in preko Dobbiaca; Linza in Spitala na Dravi ter Vilacha preko Korenskega sedla ob 19:30 v SLO.

Tudi Italjani niso več kar so bili. So pričeli šparati z asfaltom

Precej motoristov. Slovenske registracije nisem zasledil. Zelo ugoden dan za vožnjo - 630km

Res si naredu lepo turco. Že iščem prost dan in predvsem lepo vreme, da ponovim točno tvojo turci, ki se mi zdi čudovita...

Objavljeno
Res si naredu lepo turco. Že iščem prost dan in predvsem lepo vreme, da ponovim točno tvojo turci, ki se mi zdi čudovita...

Ja tudi sam nisem mogel verjeti, da sem tako res zlahka opravil navedeno pot. Spoznal sem, da bi, če bi bil dve uri prej na meji z Italijo lahko opravil še SELLA KROG ( Passo Gardena, Passo Sella, Passo Pordoi ). :P

Če imaš dovolj kondicije ti priporočam. :OK:

Objavljeno
Ja tudi sam nisem mogel verjeti, da sem tako res zlahka opravil navedeno pot. Spoznal sem, da bi, če bi bil dve uri prej na meji z Italijo lahko opravil še SELLA KROG ( Passo Gardena, Passo Sella, Passo Pordoi ). :P

Če imaš dovolj kondicije ti priporočam. :OK:

Respect! če potegnem ta krog po zemljevudu, ga je kar lepo videti. Vreme, po fotkah sodeč, pa ni blo tako blazno poletno, ne? zanima me, če lahko teh 630km "prevedeš" v kilometre po Hrvaškem. v soboto sm se peljal postjna-senj-plitvice-karlovac-črnomelj-kočevje-postojna, števec pokaže 500, in jaz sm bil kar malo zmahan. Si ta krog na izi odvozil ker si fit, al je tudi cesta uporabniku prijazna? morda so vprašanja trivialna, ampak sorry, jaz še nism bil v dolomitih z motorjem.

Tenx!

Objavljeno
Respect! če potegnem ta krog po zemljevudu, ga je kar lepo videti. Vreme, po fotkah sodeč, pa ni blo tako blazno poletno, ne? zanima me, če lahko teh 630km "prevedeš" v kilometre po Hrvaškem. v soboto sm se peljal postjna-senj-plitvice-karlovac-črnomelj-kočevje-postojna, števec pokaže 500, in jaz sm bil kar malo zmahan. Si ta krog na izi odvozil ker si fit, al je tudi cesta uporabniku prijazna? morda so vprašanja trivialna, ampak sorry, jaz še nism bil v dolomitih z motorjem.

Tenx!

Vreme je bilo idealno za vozit ne mraz, ne vročina, vedno malo oblačno, to pa zelo vpliva na število kilometrov vsaj pri meni. Ustavljal sem se pogosto za fotkanje in tudi to je koristno.

Drugače pa se vozim skoraj le po takih ovinkastih hribovitih razgibanih urejenih cestah ker mi ležijo. razgibanost tudi pripomore k številu km.

Malo je tud kondicija.

To je to

Objavljeno

Jest odrinem v petek za štiri dni. Smer; Dolomiti.....Švica(Bernina)... ...Stelvio, Gavia......Dolomiti.

Objavljeno
zanima me, če lahko teh 630km "prevedeš" v kilometre po Hrvaškem.

Si ta krog na izi odvozil ker si fit, al je tudi cesta uporabniku prijazna?

Jaz bi pa na tvoje vprašanje odgovorila tako: 1) štartamo precej zgodaj proti Hrvaški, se vozimo cel dan, medtem kar nekajkrat naletimo na gužvo, zvečer pa nam pokaže števec le nekaj čez 400 km, obrazi so vidno zmatrani; 2) štartamo precej pozno proti dolomitom, pa čeprav se jih samo dotaknemo, odvozimo do večera 700km+ in se ne počutimo zmatrane sploh!

Tako da sem sama bolj naklonjena drugi tvoji tezi :)

Objavljeno

Mogoče še eno vprašanje. kaj je boljše za Dolomite (obleka): usnje ali kordura. Mi gremo v petek in se ne morem odločiti.

Prosim za odgovor tistega, ki je že bil tam, ne vsesplošnega filozofiranja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!