Banjo Objavljeno Junij 25, 2010 Opozori Objavljeno Junij 25, 2010 Po prvi izkušnji z Dolomiti pred dvema letoma (solo in s šotorom) sem že spomladi pričel z načrtovanjem novega obiska. Po predstavitvi ideje sosedovemu paru sta bila takoj navdušena in določili smo fiksen termin: 21. - 24. junij. V začetku maja je bila rezervacija prenočišča preko interneta potrjena v enem dnevu: Garni Reutlingen v Colfoscu. Vse je bilo urejeno, samo še vreme je moralo prispevati svoje. 1. dan: Maribor-Dravograd-Celovec-Beljak-Kötschach-Mauthern-Karnijska dolina-Sillian-Toblach-jezero Misurina-prelaz Tre Croci-Cortina D'Ampezzo-prelaz Falzarego-prelaz Valparole-Colfosco (390 km). Po jutranjem čakanju na izboljšanje vremena, smo se odpravili proti Dravogradu v rahlem dežju, ki nas je spremljal v celotni Dravski dolini. Po prehodu meje je dež ponehal, cste pa so bile mokre še do Beljaka. V Kötschach-Mauthernu smo že malica in pili kavo v soncu. Sledila je vožnja po Karnijski dolini, ki me je navdušila s svojo lepoto (zelo priporočam). Na jezeru Misurina sem bil zelo presenečen, saj je bilo povsem prazno, nikjer nobenega motorista (morda tudi zaradi pozne ure). Občutno se je pričelo hladiti, zato smo v odbrzeli do naše baze v Colfoscu. 2. dan: Colgosco-prelaz Gardena-Bolzano-Meran-prelaz Reschen-Landeck-prelaz Timmelsjoch-prelaz Jaufen-Brixen-prelaz Würzjoch-Colfosco (476 km). Po prvotnem načrtu je bil za ta dan predviden prelaz Stelvio, a nas je že pred odcepom za prelaz pričakala tabla z rdečim napisom Geschlosen. Kljub temu, da se je kar precej vozil vseeno odločilo za vožnjo proti prelazu (tudi v obratni smeri jih je prihajalo precej), smo se odločili, da spremenimo načrt in se podali proti prelazu Reschen. Kljub temu, da je bilo na italjanski strani lepo vreme (razem precej močnega vetra v sunkih), nas je celo pot po Avstriji spreljalo oblačno in hladno vreme, vmes pa še nekaj kapelj dežja. Ob vzponu na Timmelsjoch se je občutno shladilo (ob cesti je še ogromno snega), na vrhu pa nas je pričakala megla. Zato pa nas je po vožni skozi tunel na italijansko stran presenetilo: jasno vreme in sonce. Skoraj ne moreš verjeti, da so možne takšne razlike na eni in drugi strani gore. Nadaljevanja dneva smo prevozili v vremenu, ki smo si ga želeli: sonce in prijetno toplo. 3. dan: Colfosco-prelaz Valparole-prelaz Falzarego-prelaz Giau-prelaz Staulanza-prelaz Duran-prelaz Cereda-prelaz Rolle-prelaz Valles-prelaz San Pellegrino-Canaze-prelaz Pordoi-prelaz Campolongo-Colfosco (259 km). Po jutranjem ogrevanju na Valparole sem komaj pričakoval vzpon na prelaz Giau, ki mi je pred dvema letoma najbolj navdušil. Pričakovanja so se ponovno potrdila - za moj okus ena najboljših gorskih cest: odličen asfalt, izredno malo prometa, pravilni in predvidljivi ovinki (morda se lahko z njim meri še Pordoi, ki pa je bistveno bolj prometen). Po nizu prelazov smo se odločili, da v Canazeiu poiščemo lokal, kjer si bomo lahko ogledali nogometno tekmo Slovenija-Anglija. Kakšno razočaranje! Nikjer niso imeli televizije, a smo s pomočjo domačinov izvedeli, da v Campitellu obstaja pub, kjer predvajajo vse tekme. Brez težav smo ga našli in si kot edini gosti ogledali tekmo. Seveda je bil po koncu tekme razočaranje veliko, a vseeno: bravo naši, uspeh z uvrstitvijo na svetovno prventvo in rezultati v Južni Afriki so fantastičen dosežek. Čestike vsem, ki so Slovenijo postavili na svtovni nogometni zemljevid. Zvečer pa pri pregledu motorja v garaži presenečenje: vodna črpalka rahlo pušča hladilno tekočino. Hladilna tekočina je sicer še nad spodnjo mejo, a bo potrebno naslednji dan pozorno spremljati, kaj se dogaja z motorjem. 4. dan: Colfosco-prelaz Furcia-prelaz Kreutzberg-prelaz San Antonio-Auronzo-prelaz Mauria-Tolmezzo-Sella Nevea-Trbiž-Podkoren (267 km) - ostali kilometri do Maribora pa z vlečno službo AMZS. Z enim očesom ves čas spremljam, ali katera od kontrolnih lučk kaj sporoča. Prvič se prižge kontrolna lučka za temeraturo motorja v Sixtnu, ko stojimo na semaforju, a se pri nadaljevanju vožnje takoj ugasne. Do vzpona na Selle Neveo nič posebnega, tu pa se lučka ponovno prižge tik pod vrhom. Z zmerno vožnjo v dolino se ponovno takoj ugasne in tako vse do Trbiža, kjer se ponovno prižge. Kratek postanek v Trbižu in nato nadaljujemo proti Kranjski gori. Kljub zelo umirjeni vožnji se ponovno prižge tik pred mejo. V Ratečah krizni sestanek ob kavici. Prvotni načrt, da se vrnemo čez Korensko sedlo in Avstrijo, spremenimo in se odločimo za poskus po avtocesti do Maribor. A že pri vožnji od Rateč do Podkorena se lučka ponovno prižge - očitno je vodna črpalka dokončno odpovedala. Ne želim tvegati ničesar in po nekaj telefonskih klicih se odločim, da bo najboljša rešitev nujna pomoč AMZS. V eni uri je vlečno vozilo v Podkorenu (iz baze v Kranju), naložimo motor in proti Mariboru. Med potjo kramljava z voznikom, ki je tudi sam motorist. Ne glede na zaključek štiridnevne ture po Dolomitih, sem neizmerno užival v vožnji, v glavnem prekrasnem vremenu, prelepi naravi (kako diši sveže pokošena trava v hribih!) in okolici (kako urejene so hiše in kmetije tudi v najbolj odročnih krajih!) in seveda v dobri družbi Irme in Mitje. Še se bom vrnil v Dolomoite (ne samo pozimi na smučanje), če ne drugače zaradi tistega, ki se nam je letos izmuznil: prelaz Stelvio. Za konec pa še pohvala za naše gostitelje v Garni Reutlingen (www.garni-reutlingen.com): Andreas in Gabriela (rojena v Trstu in govori slovensko) sta res zakon. Prijazna, gostoljubna in prisrčna. Sobe odlične, prostor za sušitev oblačil in obutve (hvala bogu, ga nismo potrebovali), zjutraj obilen zajtrk, garaža za motorje. Vse skupaj za 27 eur na noč. Ni čudno, da je to eden redkih hotelov v Colfoscu, ki obratuje celo leto. Ne glede na to, da je to bilo že večkrat zapisano na tem forumu: zelo priporočam!!!!! Slike: http://www.motosvet.com/album/admin_img.php?cid=2_2366 zika, rdeci_vragec, dotem in 1 other 4
Banjo Objavljeno Junij 25, 2010 Opozori Objavljeno Junij 25, 2010 Ups, mislim da zgornji link ni v redu . Ta bo pravi: http://www.motosvet.com/album/album.php?cid=2366
Mirmidej Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Vprašanje : na katerem prelazu je nastala slika na kateri je polno ovinkov in predorov? lp
Electric Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Prosim izkušene za komentar te ture, odpeljali bi jo naj v soboto (3-dnevna tura) malo se bojim da bo preveč km za del ekipe, ki so vajeni samo dnevnih tur. Povezava na guglj maps
ID Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Med Bolzanom in Clesom pojdi raje čez Mendolo. dotem 1
exe`FZS Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 (popravljeno) Prosim izkušene za komentar te ture, odpeljali bi jo naj v soboto (3-dnevna tura) malo se bojim da bo preveč km za del ekipe, ki so vajeni samo dnevnih tur. Povezava na guglj maps Točno tole sem zvozil lani v enem dnevu, s kar nekaj postanki in ogledi zanimivosti na poti. Čas vožnje od 9h zjutraj do 00.00, bilo bi sicer kakšno uro manj, če nebi iz Bolzana proti Nova Levante izbral neke manjše hribovske ceste. edit: pravkar opazil post od ID, edina razlika je, da sem šel čez mendolo, kar tudi jaz priporočam. Popravljeno Julij 5, 2010. Popravil exe`FZS
Mirmidej Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Pozdrav vsem ekspertom za Dolomite. Bil sem že enkrat tam in je res lepo zato bom še šel. Zanima pa me prelaz na sliki kjer je polno predorov. A mi lahko kdo pove kje je to? Najlepša hvala za informacijo! M.
ID Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Si prepričan da so tole Dolomiti? Že nekajkrat sem bil tab, pa se tega prizora ne spomnim
m147 Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Pozdrav vsem ekspertom za Dolomite. Bil sem že enkrat tam in je res lepo zato bom še šel. Zanima pa me prelaz na sliki kjer je polno predorov. A mi lahko kdo pove kje je to? Najlepša hvala za informacijo! M. Ej, to tudi mene zanima, bi definitivno šel pogledat. To ni v Dolomitih, mora biti nekje drugje ...
Mirmidej Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 To tut mene bega ker se mi zdi, da tole niso Dolomiti. A je mogoče passo Rombo? Sliko pa je objavil Toma eno stran nazaj
gody01 Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Prosim izkušene za komentar te ture, odpeljali bi jo naj v soboto (3-dnevna tura) malo se bojim da bo preveč km za del ekipe, ki so vajeni samo dnevnih tur. Povezava na guglj maps A to je 3 dni skupaj s transferjem Mb-Dolomiti-Mb ? Točno tole sem zvozil lani v enem dnevu, s kar nekaj postanki in ogledi zanimivosti na poti. Čas vožnje od 9h zjutraj do 00.00, bilo bi sicer kakšno uro manj, če nebi iz Bolzana proti Nova Levante izbral neke manjše hribovske ceste. edit: pravkar opazil post od ID, edina razlika je, da sem šel čez mendolo, kar tudi jaz priporočam. Če je to s transferjem potem je že iz tega razvidno, da je turca bolj ali manj pretežka za koga, ki je na dnevne fure samo navajen. Če pa so 3 dnevi samo za narisano furo, potem pa si lahko še kar kake oglede privoščite ...
Mirmidej Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Toma, kateri prelaz pa ima toliko predorov? :unsure: lp
Electric Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Hvala za nasvete Bo treba bazo premaknit v Bolzano oz okolico, s tem skrajšam turo za cca 150 km, bo lažje prevoziti v petek in pa nedeljo po cca 70 km zraven, kot pa 400km dolomitov v enem dnevu. Kakšno priporočilo kje spati v Bolzanu oz okolici?
spaget Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Sva bila z mojo v soboto v Dolomitih. 623 prevoženih kilometrov. Štart 10 čez 5 zjutraj, prihod domov 21.30. Pot je šla čez Korensko sedlo, Hermagor, St. Lorenzen, Sillian, Toblach, Cortina,... Prevozila sva 8 prelazov (Tre croci, Tre cine, passo Giau, Falzarego, Valparola, Pordoi, Sella, Campolongo. Nazaj grede sva od Cortine bežala dežju, dvakrat naju je napralo, tudi toča vmes. Bilo je pa super lepo in nepozabno, saj sem bil prvič. DAMI34, dotem in gandi 3
exe`FZS Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Si prepričan da so tole Dolomiti? Že nekajkrat sem bil tab, pa se tega prizora ne spomnim Tole je malo nižje, nisem prepričan mogoče res ni več v Dolomitih amapk ze v drugi pokrajini(Venetto?) Slika pove vse.. za ostalo pa je google.
exe`FZS Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Hvala za nasvete Bo treba bazo premaknit v Bolzano oz okolico, s tem skrajšam turo za cca 150 km, bo lažje prevoziti v petek in pa nedeljo po cca 70 km zraven, kot pa 400km dolomitov v enem dnevu. Kakšno priporočilo kje spati v Bolzanu oz okolici? Če uporabiš opcijo s prelazom Mendolo, vse skupaj znese cca 430km, sicer pa malo več. Po mojem mnenju za 3 dni ne rabiš baze nikamor prestavljat, če pa že pa vsaj stran od Bolzana, tam ni nič za videt, mesto, kot mesto, razen če boš raziskoval jedro mesta. Kot sem ze napisal v enem dnevu s tem da sem čakal pri vsakem vojaškem spomeniku in fotografiral, na vrhu Stelvia celo pešačil nekaj 100m. Vožnja pa je bila previdno okoli omejitev. Največji "problem" se mi v Dolomitih zdi hrana, tako dobro in obilno kot jemo v Sloveniji, nisem jedel nikjer v Italiji.
Electric Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Če uporabiš opcijo s prelazom Mendolo, vse skupaj znese cca 430km, sicer pa malo več. Po mojem mnenju za 3 dni ne rabiš baze nikamor prestavljat, če pa že pa vsaj stran od Bolzana, tam ni nič za videt, mesto, kot mesto, razen če boš raziskoval jedro mesta. Kot sem ze napisal v enem dnevu s tem da sem čakal pri vsakem vojaškem spomeniku in fotografiral, na vrhu Stelvia celo pešačil nekaj 100m. Vožnja pa je bila previdno okoli omejitev. Največji "problem" se mi v Dolomitih zdi hrana, tako dobro in obilno kot jemo v Sloveniji, nisem jedel nikjer v Italiji. Ok hvala za nasvet, čakam odgovor od Gabrijele, če ima še kaj prosto v našem terminu, v primeru da ima ostane tako kot je, v nasprotnem pa iščemo spanje malo bližje, nimam pa pojma glede Bolzana, sem si ga izbral tako orientacijsko, glede na to da gre tura skozi 2x in bi bila dobro izhodišče za krožno vožnjo. Nisem še jedel v dolomitih, ampak meni se zdi tako nasplošno, da se v slo zelo dobro je, da pridem velikokrat lačen domov, pa ne mislim količinsko tako nasplošno, ali pa smo razvajeni ?
toma Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Pozdrav vsem ekspertom za Dolomite. Bil sem že enkrat tam in je res lepo zato bom še šel. Zanima pa me prelaz na sliki kjer je polno predorov. A mi lahko kdo pove kje je to? Najlepša hvala za informacijo! M. mogoče res ni v dolomitih je pa blizu, in če greste v dolomite iz smeri pordenona ga ne smete zgrešit je vreden da ga prevozite in ogledate še zemljevid in slika kako so ga gradili,zgrajen pa je bil v 4 mesecih . dotem, zika in gandi 3
triler Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Evo še fura k sva jo naredla pred ene 2mi tedni. 1 dan, 700km. Route: http://bit.ly/9MfYAX . Nazaj sva šla čez Rezijo in pršla v dolino Soče, na Žago (najbolj ozka asfaltirana cesta v mojem življenju:D) Pa se mal fotomateriala http://www.facebook.com/album.php?aid=68021&id=1443515246&l=2274d2f7b3 dotem 1
spaget Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Ej, to tudi mene zanima, bi definitivno šel pogledat. To ni v Dolomitih, mora biti nekje drugje ... Passo San Boldo.
Dadi Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Pozdrav vsem ekspertom za Dolomite. Bil sem že enkrat tam in je res lepo zato bom še šel. Zanima pa me prelaz na sliki kjer je polno predorov. A mi lahko kdo pove kje je to? Najlepša hvala za informacijo! M. Mogoče prelaz Plockenpass med Mauthen-At in Tolmezzo-It, sem parkrat tam čez peljal, nisem pa ziher tako da ...
basbas Objavljeno Julij 6, 2010 Opozori Objavljeno Julij 6, 2010 Mogoče prelaz Plockenpass med Mauthen-At in Tolmezzo-It, sem parkrat tam čez peljal, nisem pa ziher tako da ... PA SAJ NEMORŠ VERJET!
Electric Objavljeno Julij 8, 2010 Opozori Objavljeno Julij 8, 2010 Poštimal ruto po vaših predlogih. Bo 12ur dovolj časa za prevozit zadevo, glede na predvideni čas vožnje 7h33'? Spremenjena ruta
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se