RSTDRIVER Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Jaz sem tankal na eni Shellovi črpalki še v Avstriji in je bila poraba ob nažiganju čez prelaze skromne 4 litre, drugače imam pa povprečje nekje 5,3 litra. :)
Tomyboy Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 :) No nažiganje....ni bilo brezglavo divjanje, šparal ga pa tudi nisem, pa potem je bilo še nekaj avtoceste do doma, tako da sem bil res presenečen nad porabo. Tankal sem pa Shell Vpower, okrog 1,4€ za liter
Scarabeo 500 Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Ravnokar sem prišel iz Bolzana preko treh prelazov do Cortine in nato domov. Noro, zadnja dva prelaza sta že bila v dežju. Od Cortine pa je lilo do doma. Deset ur vožnje od tega 8 v hudem dežju. V Lienzu kolaps na cesti. Če ni sneg, pa je dež. Le kaj bo naslednje leto???? Drgač pa je bilo super. Scarabeo
antony Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 a gre kdo ta vikend gor? ja v soboto zjutraj
kianalvane Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Imam eno prošnjo za vse, ki malo bolje poznate ceste in prelaze po Dolomitih. Letos se prvič odpravljamo tja, zato sem si na osnovi prebiranja te teme sestavil 4 dnevno turo. Zanimajo me vaša mnenja, kaj bi lahko izpustil, kaj moram obvezno dodati, itd. :beer1: Saj 350-400km na dan ni preveč, če se nameravaš še kje malo ustaviti in si kaj ogledati? 1.dan Kateri je lepši, Passo di Giau ali Falzarego? Ker se ne morem odločiti, čez katerega bi šli. 2.dan 3.dan 4.dan Kakšen predlog za ugodno prenočišče med Stelviom in Meranom? Hvala
RSTDRIVER Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Kateri je lepši, Passo di Giau ali Falzarego? Ker se ne morem odločiti, čez katerega bi šli. glede na plan poti in očitno spanje nekje okrog badie... pojdite čez oba, časa imate več kot dovolj, o lepoti posameznega pa po tistem, ko ga prevozite...
Banek Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Kateri je lepši, Passo di Giau ali Falzarego? Ker se ne morem odločiti, čez katerega bi šli. Najbolje čez oba. Mi smo zadnji dan še imeli nekaj časa in smo šli še na Giau, ki sicer ni bil v planu. vsi štirje smo se strinjali da je bil Giau No.1
Banjo Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Najbolje čez oba. Mi smo zadnji dan še imeli nekaj časa in smo šli še na Giau, ki sicer ni bil v planu. vsi štirje smo se strinjali da je bil Giau No.1 Se strinjam, Giau je zakon. Iz Cortine je vzpon bolj položen, z druge strani malce bolj strm. Če pa je možnost, pa seveda kar oba (krog čez oba je okoli 50 km). lenci 1
Banjo Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Imam eno prošnjo za vse, ki malo bolje poznate ceste in prelaze po Dolomitih. Letos se prvič odpravljamo tja, zato sem si na osnovi prebiranja te teme sestavil 4 dnevno turo. Zanimajo me vaša mnenja, kaj bi lahko izpustil, kaj moram obvezno dodati, itd. :beer1: Saj 350-400km na dan ni preveč, če se nameravaš še kje malo ustaviti in si kaj ogledati? 1.dan Kateri je lepši, Passo di Giau ali Falzarego? Ker se ne morem odločiti, čez katerega bi šli. 2.dan 3.dan 4.dan Kakšen predlog za ugodno prenočišče med Stelviom in Meranom? Hvala Jaz bi na tvojem mestu izpustil Campolongo (nič posebnega) in turo zaključil preko Falzarega in Valparole v Corvaro.
suzuki Objavljeno Julij 30, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Imam eno prošnjo za vse, ki malo bolje poznate ceste in prelaze po Dolomitih. Letos se prvič odpravljamo tja, zato sem si na osnovi prebiranja te teme sestavil 4 dnevno turo. Zanimajo me vaša mnenja, kaj bi lahko izpustil, kaj moram obvezno dodati, itd. :beer1: Saj 350-400km na dan ni preveč, če se nameravaš še kje malo ustaviti in si kaj ogledati? ... Hola mojster, povprečna hitrost v Dolomitih je po mojih izkušnjah nekje okoli 50-55 km/h (všteto tankanje, fotografiranje, hranjenje) meni je Pasu di Giau veliko bolj gušt odpeljat z južne strani (npr s Passa di Fedaia), ne s severne (iz Cortine d'Ampezzo); enako velja za Stilfserjoch, na zahodu (iz Zerneza) je dokaj sesuta cesta in (mislim da) 48 ostrih serpentin, iz juga (iz Bormia) je asfalt veliko boljši in nudi veliko več užitka :naughty: pa mimo Bolzana se mi zdi nujno zavit malce na jug, po Vinski cesti na Mendelpass (in morda še Gampenjoch in nazaj), pa potem proti zahodu na Passo Tonale in za potem takoj na desno na (pre)čudoviti Passo di Gavia in od tam gor na sever skozi Bormio na Stilfserjoch... tudi zadnji dan bi raje odpeljal bolj severno, skozi Dolomite in potem npr čez Uccejo (in če je čas še spodaj takoj desno, skozi Pradielis, Nimis, Attimis in Faedis do Čedada in potem v Kuro) in ne skozi ploščate in ravne ceste proti Vitoriu Venetu, Portogruaru (kjer me je čist vedno do zdaj opralo, tudi če je bil še tak sonček :wacko: ), Palmanovi in Novi Gorici... toliko, zgolj v vednost in ravnanje seveda, naredite po svoje PS v avgustu so zaradi navala domorodcev (ferragosto) velikokrat zasedena prenočišča (vsaj v bolj znanih, turističnih krajih), tko da bi bilo mogoče fajn da kej vnaprej rezervirate Gregc, Agostini, SharpNinja in 1 other 2 2
Whiskey Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 @kinalvane: za dan 2., če bo dovolj časa bi po spustu s Stelvia v Bormio nadaljeval v smeri Tirana samo do Monna, nato zavil levo čez Mortirolo, potem spet levo do Ponte di Legna in čez Gavio nazaj v Bormio. Od tam do Livigna in naprej čez Bernino do St. Moritza ...... Za spanje med Stelviem in Meranom bi izbral Prato v samem vznožju Stelvia.
vonAxl Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Emmm, ima kdo mogoče kakšen divji plan it za en dan? (recimo jutri) Štart zgodaj zjutraj z gorenjskega konca. Tko mal za povohat pa skomine za naslednjič narest, ko bo več časa... Kkšn olimpionik?
suzuki Objavljeno Julij 30, 2010 Avtor Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 (popravljeno) Emmm, ima kdo mogoče kakšen divji plan it za en dan? (recimo jutri) Štart zgodaj zjutraj z gorenjskega konca. ... Hola mojster, evo ti plan za en dan - tole sem zvozil ene dve leti nazaj: Vrhnika-Idrija-Tolmin-Bovec-prelaz Predel-Sella Nevea-Chiusaforte-Tolmezzo-Passo di Mauria-Passo Tre Croci-Cortina d'Ampezzo-Passo Falzarego-Arraba-Passo Campolongo-Corvara-Passo Gardena-Passo Sella-Canazei-Alba-Passo Fedaia-Agordo-Passo Duran-Passo Cibiana-Passo di Mauria-Tolmezzo-Tarvisio-prelaz Predel-Bovec-Tolmin-Idrija-Vrhnika 12 prelazov, 842 neznansko imenitnih in zabavnih kmjev... priporočam! startal sem ob 7:15, doma ob 22:00; če ti je premalo, lahko narediš še kak ovinek tam naokoli ker je res lepo Popravljeno Julij 30, 2010. Popravil suzuki SharpNinja, Agostini, dotem in 2 others 3 2
kianalvane Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 Hvala vsem za odgovore. Upošteval sem večino nasvetov, tako da upam da bo sedaj OK. Če imate pa še kakšen nasvet, ga bom še vedno zelo vesel. 1.dan 2.dan 3.dan
Grega46 Objavljeno Avgust 1, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2010 ...evo tud mi2 nazaj!! 1 dan: Odhod 27.7 v torek iz MB proti Dravogradu in tako naprej po AU strani do meje v ITA, Tolmazzo, Cortina...Colfosco.(komplet routa spodaj).Prispema po lepem vremenu v Colfosco (ALTA BADIA) seveda po eno tedenski predhodni rezervaciji pri slovenki Gabrijeli, ki pa je imela zasedeno, vendar mi je dala tel. št. sosednjih garnijev tako, da sma spala poleg v garniju Armonia (preko ceste). Nočitev z zajtrkom 30eur, lepo urejena soba in dober zajtrk. Pri Gabrijeli sva seveda zvečer spila pir :beer1: in postregla naju je na račun hiše še z domačim hruškovcem:) Priporočam, da se res tam ustavite, ker je zelo gostoljubna in pa kot pravi sama se specializira (zadnje čase in v prihodnosti) samo za ponudbo motoristov. Mimogrede, dobila je dobro oceno od nemškega "TOUREN FAHRER"-ja. Ima veliko garažo tako da pokrit prostor ni problem, v njej pa obešeno SLO zastavo na katero se morate obvezno podpisat:)) torej 1. dan: MB-Dravograd-Lavamund-Ferlach-Arnoldstein-Tarvisio-Tolmezzo-Rigolato-Cortina d´Ampezzo. prevozila prelaz: passo d Falzarego. http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Maribor,+Slovenija&daddr=Dravograd,+Slovenija+to:Lavam%C3%BCnd,+%C3%96sterreich+to:Sittersdorf,+%C3%96sterreich+to:Ferlach,+%C3%96sterreich+to:Faaker-See-Stra%C3%9Fe+(Faak+am+See)%2FB85+to:Arnoldstein,+%C3%96sterreich+to:Tarvisio,+Italia+to:SS13+to:SS13+to:SS13+to:SS52+to:Tolmezzo,+Italia+to:Rigolato,+Italia+to:Via+Monte+Piana%2FSP49+to:Cortina+d'Ampezzo,+Italija+to:Colfosco,+Corvara,+Italien&hl=sl&geocode=FddoxgIdHr3uACklAglPpHdvRzFiYe6gaR5Lcw%3BFT3pxgIdhSblAClP18U3MfBvRzHSZuAGUrsRNw%3BFRuxxwIdB__jACkBY5rIH-VvRzFS_SYQMzgTGA%3BFcRIxgIdwePeACk5Xa8kJgdwRzFqFgwnosr3LA%3BFTPxxQIdei_aACmpE9FVIqB6RzFxrynQYGOG1Q%3BFTR1xgIdshzUAA%3BFaJJxgIdWDHRAClTMQUrhHl6RzHAG-YtV5cABA%3BFbqdxQId_TDPACmpDxznxG96RzHQcJEVhwkHBA%3BFYKmxQIdhD_NAA%3BFWSIxQIdCP_KAA%3BFUbKxAId_ibLAA%3BFVLTwwId7NPGAA%3BFWsaxAIdp47GAClnMpDRkB96RzG4j3VlJG7sBA%3BFZBWxgIdkRfEACn5dM4t5O95RzFgb5EVhwkHBA%3BFVbHxgIdPvK6AA%3BFacaxgIdqjm5AClzSoV-NzR4RzFLZPTPkDUZ4Q%3B&mra=ls&via=5,8,9,10,11,14&sll=46.454889,12.590332&sspn=0.959325,2.458191&ie=UTF8&ll=46.526745,12.070541&spn=0.239517,0.614548&z=11 2. dan: Po prekrasnem jutru in zajtrku se odpravima ob 9.30 proti ValGardeni na passo Sella. Ogromno ljudi že takoj zjutraj prikolice, kolesarji, avtomobili (nizozemcev da peče glava :wacko: , motorji...vse polno. Prekrasen razgled. Pot sva nadaljevala na passo Pordoi in tako naprej...(po routi). Okoli 18.00 ure sva po mučni cesti iz Merana prispela v Prato allo Stelvio kjer sva se odločila ali nadaljujema pot na Stelvio ali ne,...pa sma vseeno šla...bilo je oblačno in temačno na vrhu in že na poti na vrh pa deževno,vetrovno,megleno in mrzlo ko hudič. pa sma tud to preživela čeprav z zelo oz. nikakršnim razgledom na sosednje špice. Potem prispema v Bormio kjer v centru najdema na hitro garnija za 38eur (nočitev z zajtrkom). http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Colfosco,+Corvara,+Italien&daddr=Passo+Sella,+Canazei,+Italia+to:Passo+Pordoi,+Livinallongo+del+Col+di+Lana,+Italia+to:Livinallongo+del+Col+di+Lana,+Italia+to:Passo+di+Fedaia,+Rocca+Pietore,+Italia+to:Mazzin,+Italia+to:Passo+di+Costalunga,+Vigo+di+Fassa,+Italia+to:Bolzano,+Italija+to:Hauptstrasse%2FSS38+to:Via+Nazionale%2FSS38+to:Merano,+Italija+to:Silandro,+Italia+to:Passo+dello+Stelvio,+Stelvio,+Italia+to:Bormio,+Italia&hl=sl&geocode=FTBfxgIdx-e0AClhSb1PsT94RzHgi-SriQkHCg%3BFTSpxQIdUYuzACk5Y_416Gp4RzGgmXcuiAkHHQ%3BFbdcxQIdxEe0ACkV_Ys3NEB4RzERmWwuiAkHJg%3BFcJAxQIdoGy2ACkF0VuaQ0d4RzGwVJEVhwkHBA%3BFafTxAIdtGm1ACnxwx3ZtkZ4RzGATnEuiAkHHQ%3BFWLmxAIdV4uyACkxU_dHX2l4RzExtaXBbEScnA%3BFVISxAIdUiixACnJOwPUdW94RzHwTHEuiAkHHQ%3BFct7xQIdNU-tACk5NOUQ2p2CRzFwMJEVhwkHBA%3BFUAuxgIdYn6rAA%3BFbzUxgId6POqAA%3BFTAdyAIdUlmqACnT0QnjbbyCRzEgM5EVhwkHBA%3BFQ2CxwIdkl-kACnlOFikit2CRzHzCe9HMuS0QA%3BFWP4xQIdKn-fACndlKap5RqDRzHw-jV-LfVvlQ%3B&mra=ls&via=8,9&sll=46.483265,10.364227&sspn=0.239709,0.614548&ie=UTF8&ll=46.590957,10.526962&spn=0.239234,0.614548&z=11 3.dan: odhod iz Bormia (spet) v dežju cca. ob 10.00 uri proti brezcarinskemu Livigno seveda pričakovane gužve na tankšteli (bencin 0,94 EUR diesel 0,75 eur). Pot sva nadaljevala po vzpenjajoči se cesti proti Švicarski meji, kjer je neprenehamo deževalo in pihalo in takšno vreme se je nadaljevalo vse do St. Moritza kjer se ob 12.00 vse zapre (razen restavracij,gostiln itd.)odpre pa spet ob 14.00. Do takrat pa je St. Moritz mrtev...vsaj takšno izkušnjo sva doživela midva. Nato dalje preko Švice do Avstrije, kjer sva spet takoj za mejo (8 km) tankala v brezcarinski coni. Naj povdarim, da cesta je fenomenalna, široka, hitra, lepa. Potem spet dalje "pranje" preko Landecka do končne postaje, cca. 20 km iz Insbrucka, kjer sva v lepi tirolski vasici Vomp v bližini avtoceste našla ob 20.30 uri "gasthof Traube" za 30 eur nočitev z zajtrkom/osebo. http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Bormio,+Italia&daddr=Livigno,+Italia+to:St.+Moritz,+Schweiz+to:Landeck,+%C3%96sterreich+to:Neznana+cesta+to:Tiroler-Bundesstra%C3%9Fe%2FB171+to:Karres%2FB171+to:Tiroler+Str.%2FB171+to:Thannrain%2FB171+to:Landesstr.+to:Hauptstr.+to:Neznana+cesta+to:Landesstra%C3%9Fe+to:Insbruck,+Austria+to:Vomp,+%C3%96sterreich&geocode=FRYKxQIdTlueACn3AV40WwWDRzFQ7GYuAngGBA%3BFcI4xgIdnb6aACkPDspl922DRzH_J9b6o5cUhQ%3BFVx9xQIdeB-WACkxSkOYv32DRzH-akJup_8NTQ%3BFcJGzwIdezuhACkbgcz2jcWcRzFAkeYtV5cABA%3BFapvzwIdAG2hAA%3BFXL8zwIdUjOiAA%3BFRxs0AIdP5akAA%3BFZIh0QIdYHumAA%3BFc-G0QIdx-enAA%3BFZSz0QIdqYmpAA%3BFXJJ0QIdUfmqAA%3BFfQd0QIdq-arAA%3BFfUb0QIdujOsAA%3BFeQr0QIdjN6tACmjskcJ4mudRzGvvtCCtQRNOA%3B&hl=sl&mra=ls&via=4,5,6,7,8,9,10,11,12&sll=47.306241,11.619415&sspn=0.236058,0.614548&ie=UTF8&ll=46.509026,10.304489&spn=0.119798,0.307274&z=12 4.dan: V fejst deževnem jutru... to pomeni, da sma se že v sobi oblekla v dežni kombinezon:) sva pot začela ob 10.00 uri proti Kitzbuhlu. Kitzbuhel res vreden ogleda, prelepo, sanjsko, športno, bogato...tapravo tirolsko mesto. Od tukaj na manjši prelaz Pass Thurm 1274 m.n.v. v Mittersil. Od tukaj dalje pa na prelaz oz. pokrajino Hochtauern (vzporedna cesta z Grossglockner strasse),kjer je na vrhu plačljiv predor (Felbertauern tunnel 5304m) 8 eur za motor. Mimogrede naj omenim, da nisma plačala (po najini routi) niti enega predora v ITA ali Švici razen tega v AU. Nato pa še zaključek poti proti Lienzu kjer je nepopisna gneča zaradi tranzita in ceste ki pripelje iz Grossglocknerja in nato še gasa po avtocesti do Celovca, ker je že bila časovna stiska in utrujenost prevelika. Za dobrodošlico pa naju je še dokončno opralo malo pred domom v temi dežju in hladu in vso to pot naj omenim sma prejahala na mopedih HONDA CBR600 RR in SUZUKI GSXR 1000. :notworthy: http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Vomp,+%C3%96sterreich&daddr=Loferer-Bundesstra%C3%9Fe%2FB178+to:Kitzb%C3%BChel,+%C3%96sterreich+to:Mittersill,+%C3%96sterreich+to:Lienz,+%C3%96sterreich+to:Spittal+an+der+Drau,+%C3%96sterreich+to:Villach,+%C3%96sterreich+to:V%C3%B6lkermarkt,+%C3%96sterreich+to:Lavam%C3%BCnd,+%C3%96sterreich+to:Maribor,+Slovenija&hl=sl&geocode=FSBh0gIdBESyACndX2WYS3edRzHAmOYtV5cABA%3BFbIb1QIdnOS6AA%3BFeP10wIdCBa9ACkVXU7gdU12RzFaS6lL_Ze2_w%3BFVVz0QIdW3S-ACm_QWwfM6Z3RzHAZOYtV5cABA%3BFZGPygIdtdbCACk1q_k68113RzE7NYXdFF6rqw%3BFXYVygIdT-7NACll4Ahy6qJwRzEgG-YtV5cABA%3BFaNNxwIdl1DTACkd21e_2oFwRzHLq7V3UL0S0Q%3BFZH7xwIdl0vfAClFWMza1QRwRzFydR0qUzlVVQ%3BFRuxxwIdB__jACkBY5rIH-VvRzFS_SYQMzgTGA%3B&mra=ls&via=1&sll=46.611243,15.126114&sspn=0.239145,0.614548&ie=UTF8&ll=46.586238,15.353394&spn=0.478508,1.229095&z=10 zdaj pa počitek 2 dni da pridem k sebi od vseh bolečin v sklepih Definitivno pa se še vračam v Dolomite (ampak s kako VFR-ko 1200)!!!!! pa srečno in veselo vožnjo lenci in dotem 2
Whiskey Objavljeno Avgust 1, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2010 Da ne bo pomote, Gabriella NI SLOVENKA !!! Dokler ji Andrea ni nataknil prstana in zvlekel v Colfosco, je živela v Trstu. Takrat se je naučila zelo dobro slovensko, srbohrvaško, ... Vse pride enkrat prav za biznis :naughty: GULI, vonAxl, Agostini in 1 other 2 2
spaget Objavljeno Avgust 2, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2010 No, danes sva se pa midva vrnila s trodnevnega potepanja po Italiji in Avstriji. Pot je šla z Jesenic čez Korensko sedlo, Hermagor, Lienz, Sillian, Brunico, Brixen, Jaufen pass, Timmeljoch, Sölden (tu sva prespala). Drugi dan naprej do Imsta, Landecka, do Italije v Graun z znamenitim zvonikom, čez Stelvio, Gavio, čez passo del Tonale in passo Mendolo v Missiano, kjer sva drugič prespala. Danes navsezgodaj, pa skozi Bolzano v Gardeno, ravno toliko, da sva oplazila Dolomite, in sicer tisti del, kjer zadnjič ni časovno zneslo. Nato skozi Colfosco v Stern, Brunico, Sillian in domov. Skupaj 1070 prekrasnih kilometrov. dotem 1
bica Objavljeno Avgust 3, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2010 Da ne bo pomote, Gabriella NI SLOVENKA !!! Dokler ji Andrea ni nataknil prstana in zvlekel v Colfosco, je živela v Trstu. Takrat se je naučila zelo dobro slovensko, srbohrvaško, ... Vse pride enkrat prav za biznis :naughty: Da ne bo pomote, Gabriella je zamejska SLOVENKA, ki je zivela v vasi Mačkovlje takoj za slovensko mejo. Slovenscina je njen materni jezik. dotem, vonAxl, Dadi in 1 other 4
antony Objavljeno Avgust 3, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2010 Da ne bo pomote, Gabriella je zamejska SLOVENKA, ki je zivela v vasi Mačkovlje takoj za slovensko mejo. Slovenscina je njen materni jezik. Saj ni važno kdo je in kaj je, vsi bi se lahko kaj naučili od nje PRIJAZNOSTI in DELAVNOSTI to pa sta osnovni lastnosti za dejavnost TURIZEM in v Dolomitih vejo kako se tej reči streže. Bil u dolomitih ta vikend in morm rečt zelo pozitivno presenečen, ja Slovenci bi se lahko kaj naučili od njih. Saj vsa ta pokrajina živi od turizma Pozimi in Poleti. Drugače pa prelepih 1080 km in cela gora slik. Spali smo v Arabbi v Hotelu Malita toplo priporočam polpenzion 45 EUR in res odlična hrana v izobilju, pa še prijazna šefica, edino pivo ( 3,5 EUR za 0,4litra) pojdite kupit va market je neprimerno cenejše, kava pa so iste cene kot pri nas od 0,90 do 1,10 EUR.
bica Objavljeno Avgust 3, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2010 Hvala vsem za odgovore. Upošteval sem večino nasvetov, tako da upam da bo sedaj OK. Če imate pa še kakšen nasvet, ga bom še vedno zelo vesel. 1.dan 2.dan 3.dan Za prvi dan, bi jaz raje ubral tole pot.... 1. dan, jmogoce lahko izpustis passo di fedaia. Bos pa itak imel casa, da popoldne se enkrat v kontra smeri zvozis sello rondo.
traktor Objavljeno Avgust 4, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2010 tudi jaz sem obiskal dolomite, pa je bilo super. Lepe ceste, lepi prelazi, lepe ceste. še bom šel... lenci 1
lenci Objavljeno Avgust 4, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2010 Se strinjam, Giau je zakon. Iz Cortine je vzpon bolj položen, z druge strani malce bolj strm. Če pa je možnost, pa seveda kar oba (krog čez oba je okoli 50 km). Ja, tudi mi smo se strinjali in ga napadali z vseh strani dotem 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se