Skoči na vsebino

MZ, ČZ, JAWA


Priporočene objave

Objavljeno

Torej očitno stvar s sklopko rešana po nasvetu od regija zdej je sklopka fiksna na gred in kurblej lepo obrača celo mašino:)

Sedaj pa druga stvar in sicer elektrika, kot sem videl ima 6v baterijo, ki je pri meni crknjena, zanima me če motor potrebuje baterijo za dat iskro , ali dela iskra tudi brez baterije? Ker pri meni iskre ni.

Objavljeno

Torej očitno stvar s sklopko rešana po nasvetu od regija zdej je sklopka fiksna na gred in kurblej lepo obrača celo mašino:)

Sedaj pa druga stvar in sicer elektrika, kot sem videl ima 6v baterijo, ki je pri meni crknjena, zanima me če motor potrebuje baterijo za dat iskro , ali dela iskra tudi brez baterije? Ker pri meni iskre ni.

za mz-ja ne vem, čz pa je rabu imet baterijo za iskro...... za iskro sprobat bi ble mogoče dovolj skupaj zvezane 1.5v baterije? (bl so debele, več je kapacitete :) :) :) :) )

Objavljeno

Kot so ti že napisali, brez beterje ne bo šlo, kajti bateriija je pogoj, da je tokokrog sklenjen. Mi je pa skrajno sumljivo.da imaš 6V, kajti MZ ETZ 250 je bil prvi model MZ ja, kateri je imel 12V napeljavo in alternator za proizvodnjo napetosti ( takrat pravi hit iz vzhoda)

Pred njim pa je bil model TS 250/1, ta pa je imel 6V napeljavo in 5 brzin. pa malo bolj okroglih oblik je bil.

Lp Regi

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Kolega je danes tole pripeljal domov!

 

 

Samo 4x je crknila na poti! :D

 

A kdo že po videzu takoj ve za katero Jawo 350 gre? A je mozno da je tale http://www.bikez.com/motorcycles/jawa_350_type_6346_1983.php ?

Bo kar držalo! To bo, ta, JAWA.Če je 4x crknila ne more biti kaj posebnaga, se zgodi, sicer pa leta naredijo svoje. Zato jo skrbno preglej in očisti tudi poti goriva, pa elektriko itd. Želim ti obilo veselja in užitkov v delavnici in potem na vožnji.

Lp Regi

Objavljeno

Lepa je! Najprej očisti frgazer, preglej svečke, očisti in nastavi platine itd. Kdaj je pa crknila?-pod štandgasom ali med vožnjo?

Objavljeno (popravljeno)

Prvič med vožnjo (je moral preklopiti na rezervo), potem pa še parkrat na križiščih, preden je pogruntal da ročna sklopka kratkomalo NE DELUJE (to je "working theory" trenutno).

 

Sicer pa sila zadovoljen.

Popravljeno . Popravil nsignific
Objavljeno

Potem ni nič takega. Samo malo naj našpona zajlo sklopke pa bi moral bit OK. Pri mašini mora bit en vijak, naj nastavi tako, da bo imela ročka 1-2mm prostega hoda pa bo.

Objavljeno

Kakšna pa je ta Jawinka na cesti? Na vozne lastnosti mislim.

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Jaz imam malo težav z mojo jawo 350 - model 634, letnik 1975...

 

Vžge in laufa na štantgasu normalno, tudi med vožnjo tam do 1/4 gasa ni težav.. Takoj ko bolj odprem gas, ali pod obremenitvijo (klanec.. ) pa začne sekat. Fergazar sem spucal, kestl tudi.. Iglo sem prestavil gor-dol, tudi šrauf na fergu sem že obrnil na vse možne položaje, ni efekta... Tako da sumim na vžig (kondenzatorji in platine so novi).. Ima kdo podatek na koliko se štela vžig?

Popravljeno . Popravil pofl
Objavljeno

Jaz imam malo težav z mojo jawo 350 - model 634, letnik 1975...

 

Vžge in laufa na štantgasu normalno, tudi med vožnjo tam do 1/4 gasa ni težav.. Takoj ko bolj odprem gas, ali pod obremenitvijo (klanec.. ) pa začne sekat. Fergazar sem spucal, kestl tudi.. Iglo sem prestavil gor-dol, tudi šrauf na fergu sem že obrnil na vse možne položaje, ni efekta... Tako da sumim na vžig (kondenzatorji in platine so novi).. Ima kdo podatek na koliko se štela vžig?

na svečke ne pozabi...

verjetno bo nekaj na vžigu :closedeyes:

Objavljeno

Verjetno je potrebno nastavit predvžig. Spodaj imaš service manual v katerem so poadatki nastavitve vžiga ter predvžiga.

https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDEQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.jawamotorcycles.co.uk%2F350%2520manual.pdf&ei=_f3vUebRHI7E4gSopIHIDQ&usg=AFQjCNGFTQZIHZvRZyJzzvcneScRbsQuFA&sig2=RszGcBcHw_92x0L67uS0MQ

 

Pa kot je že rekel @dotem-poglej še svečke.

Objavljeno

Svečke nove, vžig (približno-zaenkrat) nastavljen. Je zdaj bistveno bolje, oziroma sploh ne seka več.

Objavljeno

Izpušne cevi in kanali očiščeni?

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

2.75 / 18

 

3.5 / 18

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Jaz sem v svojega nalival 15W40. Imel sem letnik 1988, potem mi je pa Novoselec povedal, da naj noter ulivam olje za avto menjalnike (HIP 90, če se ne motim), mi je bolje lavfal... V prvega, letnik 1982, pa ne vem, ker sem ves čas vozil na servis k Rifelju, v Gornji Grad. Oba kupljena nova, prodana po petih letih.

Objavljeno

Pomoje kr ATF - dobiš na Petrolu

Objavljeno

Noter gre 80w-90.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Imam mz etz 250 letnik 1983 in sem ga pred kratkim usposobil. Nekaj dni je delal super, potem pa je sklopka odpovedala. Odprl sem jo in pregledal lamele, da ni katera od njih počena, ampak je bilo vse v redu. Nato sem jo sestavil skupaj in dolil olje vendar sklopka se vedno ne dela. Ce ima kdo kak nasvet bi bil vesel.

Lep pozdrav!

Objavljeno

Če si dal not napačnega menjaj lamele. Mogoce se jih da oprat npr z bencinom? Naj ti kdo svetuje ki vec ve.

Objavljeno

2.75 / 18

 

3.5 / 18

mislim da je zadaj 16" ne 18"

Objavljeno

V motor lahko daš tudi SAE 90, predvsem sedaj poleti, oziroma, če potuješ v bolj južne - toplejše kraje. Mora pa biti navadno mineralno olje za zobnike (hipoidno olje).Ne sme vsebovat raznih dodatkov in aditivov za boljše drsenje ali pa manjšo obrabo. To v končni fazi zelo nagaja sklopki - preverjeno.

Kolesa pa so bila v originalu spreedaj in zadaj 18".

16-ko zadaj je imel model TS 250/1 -  njegov predhodnik

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!