Skoči na vsebino

MZ, ČZ, JAWA


simonsi

Priporočene objave

No če koga zanima prodajam svojo jawo 350-oglas na avto,net-strebrne barve. Mi je kar mal žal, ampak rabim prostor pa dnar za moj streetfighter nprojekt :rolleyes:

sm jo pogledala

dve stvari me motjo po moje si ga orng usral k si jo štrihnu,skor vsak ma raj orginal(tko sm tud jz pred leti zafukala tomosovga trobrzinca letnik okul 60 :headbang: )pa še cena je prenavita jz sm dala za mojo pol manj pa še neki opreme je imela gor

sploh pa jz jo na tvojmu mestu res ne bi prodajala k ne boš nobenga dnarja zanjo dobil,čez par let bo pa oldtajmer ti pa skor nč ne bo treba dat za registracijo.

Uglavnm jz in fant sva nad jawo čist navdušena in če se bo najdla še kakšna ugodna varjanta nej hudir da še eno nabaviva :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej barva je drugač ista kot je bla originalna siva. Cena je res mal visoka (pomoje podzavestno mal upam da jo nebo nihče kupu :xx:) -ampak je v ceno vključena še ena Jawa za dele+še ena mašina v delih+še ene 2 gajbici delov. Pa za manj se mi jo res ne splača prodajat,..ubistvu jo sploh nebi če bi meu dovolj prostora,... Drugač mam polno garažo pa skor nimam prostora šravfat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

No Jawe nisem prodal. Včeraj sem po enmu letu montiral akumulator prakrat brcnu in vžgala brez problema. Šel na registracijo danes pa na ene 100km furco po več al manj vaških cestah. Ni sicer najbolj tehnično dovršen motor ampak svoji nalogi delovnega živinčeta pa služi 100%. Mislim jo pa uporabljat predvsem kot prevozno sredstvo za na šiht pa fax sploh pozimi, ko je Fighterja mal škoda :)

Zanima me kolk vas še ima Jawe? Zdej pod jsen bi lahko nardili eno skupinsko furco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No Jawe nisem prodal. Včeraj sem po enmu letu montiral akumulator prakrat brcnu in vžgala brez problema. Šel na registracijo danes pa na ene 100km furco po več al manj vaških cestah. Ni sicer najbolj tehnično dovršen motor ampak svoji nalogi delovnega živinčeta pa služi 100%. Mislim jo pa uporabljat predvsem kot prevozno sredstvo za na šiht pa fax sploh pozimi, ko je Fighterja mal škoda smile.gif

Zanima me kolk vas še ima Jawe? Zdej pod jsen bi lahko nardili eno skupinsko furco.

jest jo imam tudi. sam jo moram čez zimo obnovit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

kakšne gume so dobre za Jawo predvsem za jesensko-zimske razmere pa kje jih najugodnjeje dobit + zračnice seveda. Mal jo mam namen prirredit za mrzle dni. razmišljal sem o ogrevanih ročkam-mislite jawa proizvaja dost štroma ali bom mel probleme. Pa kakšna šipa spredaj tudi verjetno nebi bila napačna (čeprov me mal motjo). Pri nogah sem razmišljal tudi o ščitnikih na način Dnepra pa Urala. Še kak predlog glede mrebitnih koristnih zimskih modifikacijah?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še kak predlog glede morebitnih koristnih zimskih modifikacijah?

Avto. :D

Malo za šalo, veliko pa tudi zares, predvsem zaradi dolgoročnega zdravja.

Drugač pa dežni kombinezon, nič ne prepiha, samo zašvicat ne smeš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe ne sej avto si že občasno sposodim. Drugač pa mam oblačila kar uredu porihtana za vožnjo v bol mrzlih razmerah (škornji 5.11-vojaško/policijska varianta, spodaj debele nepremočljive hlače, ki se jih navleče čez kaobojke zgoraj pa bombar pa seveda dobra podkapa in rokavice). Bol so me zanimle kake modifikacije na motorju-z ogrevanimi ročkami sedežem se verjetno ne bom mogu preveč igrat....

Predvsem me pa zanimajo dobre gume za mrzle razmere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

mene pa zanima koliko je predvžiga na plati in koliko morajo biti platine odprte,ali im kdo doma

knjigo z navodili in podrobnosti

Popravljeno . Popravil SLEPEC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvžiga je 2,5mm od ZMT +0,3, -0,2mmm je še vredu , razmak platin je pa 0,3mm

Service manual pa poslus najt kje na netu. Jst enga slikanga v češčini, ga komi dekodiram da kake podatke vn potegnem.... Če boš našu kakega v angleščini se pa priporočam.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabi kdo geštel od Jawe 350 TS letnik 1986 z papirji? Pa tud delov mam kar neki, tko da če kdo kej rab naj me kontaktira.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se prav spomnim.....so bile platine 0,25 - 0,30

Sicer pa se sliši......če preveč kiha.......pač malček zmanjšaš.

Za prevdžig......žal, tle se mi pa ne sanja.....nikol štelal.........platine pa..........jap, na vsakih 1Kkm.

pač.........tehnologija zahtevala :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še en trik, ki bo mogoč pomagal Jawam (pa tud ostalim 2 takterjem) užigat v mrazu. Ko prispete na cilj, pa VESTE da boste mašino užigal MRZLO!! je ne ugasnite z kontaktom ampak vključite čok/zaug tako da bo sama ugasnila potem jo pa šele izklopite kontakt. Če mašina mrzla noče vžgat je ponavad problem z iskro, ker se ne inducira dost napetosti. Tako da obstaja še en trik. Mrzlo mašino najprej ob vključenem kontaktu pri zaprti pipici goriva mal kurblajte potem pa odprite pipco. Glavni problem je namreč da je ob prvih brcah štarterja iskra preslaba da bi vžgala zmes, bencin nato zalije svečko. To pa še toliko bolj, ker je kr bogato zmešan z oljem, in bencin počas izhlapi olje pa ostane na svečki in slabi iskro. Aja pa v vožnji v mokrih pogojih (dež, sneg) čim bolj zatesnite pokrov platin!!!

Tko da za vse zimske voznike, sploh pa morebitne obiskovalce Elefantrreffna priporočam da poskusjo uporabt tale dva trika :) Če ma kdo še kako idejo pa na plan z njo!!!

LP

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še en trik, ki bo mogoč pomagal Jawam (pa tud ostalim 2 takterjem) užigat v mrazu. Ko prispete na cilj, pa VESTE da boste mašino užigal MRZLO!! je ne ugasnite z kontaktom ampak vključite čok/zaug tako da bo sama ugasnila potem jo pa šele izklopite kontakt. Če mašina mrzla noče vžgat je ponavad problem z iskro, ker se ne inducira dost napetosti. Tako da obstaja še en trik. Mrzlo mašino najprej ob vključenem kontaktu pri zaprti pipici goriva mal kurblajte potem pa odprite pipco. Glavni problem je namreč da je ob prvih brcah štarterja iskra preslaba da bi vžgala zmes, bencin nato zalije svečko. To pa še toliko bolj, ker je kr bogato zmešan z oljem, in bencin počas izhlapi olje pa ostane na svečki in slabi iskro. Aja pa v vožnji v mokrih pogojih (dež, sneg) čim bolj zatesnite pokrov platin!!!

Tko da za vse zimske voznike, sploh pa morebitne obiskovalce Elefantrreffna priporočam da poskusjo uporabt tale dva trika :) Če ma kdo še kako idejo pa na plan z njo!!!

LP

ja dobr nasvet....jest sem mojo zmrzneno jawo..na elefantih komej uživu ...pri -13 ...sm pa tut nekej probov pa je ratal...na ognju sem greu svečke in vroče pršaufov...pa je ratal...po 3 poskusu...je zalaufala...pa sm biu vesev...Zdej je pa moja jawa 350 končala ,v lokalu ,ki ga mam...v Jawa bar-u...tko da vse ljubitelje Jaw vabim na obisk....evo naslov...JAWA bar,nova vas 102,4201 Zg.besnica...če boste hodil mim pa se ustavte..na kšn kofetk-- :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spomlad bi res lahko kako skupno vožno nardil-pa se na konc zapelal še do Jawa bara:yea1:

Še par slikic zanimive predelave Jawe: združu 3 mašine:wacko::worship::worship:

post-20343-12641152998_thumb.jpg

post-20343-126411530501_thumb.jpg

post-20343-126411530958_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Spomlad bi res lahko kako skupno vožno nardil-pa se na konc zapelal še do Jawa bara:yea1:

Še par slikic zanimive predelave Jawe: združu 3 mašine:wacko::worship::worship:

Za ljubitelje Jaw.....prodam Jawo 350 let.87 ....po delih...če kdo kej rab ....kontakt 041 613 133 Robi.... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

jaz bi pa rabu eno pomoc vseh ljubiteljev jawe. Imam samo sliko jawe, pa ne vem niti kater letnik, niti kubature nic. Ce kdo prepozna oz. se spomne da je kdaj kaj taksnega uporabljal, naj pove prosim. Rabim pa jo, da jo na stara leta za rd podarim nekomu ki jo je vozu pred 30 leti. Ce pa slucajno se kdo pozna koga ali pa ve za kaksen tak motorcek, v kakrsnem koli stanju ( gajbicah, ali pa vozen ) pa naj pod nujno pov.

hvala in LPpost-24363-127324617944_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ja, ze predelava, to ni problem, krmilo in tist "sissy bar" bomo ze naredili, pobarvali tudi, ampak ne vem v bistvu al gre v osnovi za jawo al MZ ja. Mislim da je jawa 175, nism pa sigurn, zato rajs mal povprasam. Torej, se vedno sem interesent za tak motor, oz, njegovo osnovo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz bi pa rabu eno pomoc vseh ljubiteljev jawe. Imam samo sliko jawe, pa ne vem niti kater letnik, niti kubature nic. Ce kdo prepozna oz. se spomne da je kdaj kaj taksnega uporabljal, naj pove prosim. Rabim pa jo, da jo na stara leta za rd podarim nekomu ki jo je vozu pred 30 leti. Ce pa slucajno se kdo pozna koga ali pa ve za kaksen tak motorcek, v kakrsnem koli stanju ( gajbicah, ali pa vozen ) pa naj pod nujno pov.

hvala in LPpost-24363-127324617944_thumb.jpg

To je ČZ Jawa 350, sicer malo predelana. Okvir (gištel) je enojni, zato je ČZ (original Jawa je imela dvojni okvir). Te Jawe, so se pri nas prodajale med letoma 1975 do1980. Barvna kombinacija je bila samo ena in sicer, neka marin zelena barva, po blatnikih in rezervoarju, pa je imela tanko belo črto. Pred 33 leti sem sam imel tak stroj in z njim užival prva potovanja.

Lp Regi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Regi: najlepsa hvala.

Torej, popravljam svoj oglas; ce ima kdo, ali pa kdo pozna koga, ki ima čZ jawo 350, pa jo proda, v kakrsnemkoli stanju, naj se prosim oglasi, lahko tudi na 040 475 918-nejc.

hvala

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je ČZ Jawa 350, sicer malo predelana. Okvir (gištel) je enojni, zato je ČZ (original Jawa je imela dvojni okvir). Te Jawe, so se pri nas prodajale med letoma 1975 do1980. Barvna kombinacija je bila samo ena in sicer, neka marin zelena barva, po blatnikih in rezervoarju, pa je imela tanko belo črto. Pred 33 leti sem sam imel tak stroj in z njim užival prva potovanja.

Lp Regi

Take zelene, kot si omenil, so bile ČZ 250.

ČZ 350 so bile pa oranžne.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!