Skoči na vsebino

Novi BMW m3


MoNgL

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...

bmw m3 :wub: :wub: :wub: :wub: še posebi cabrio

BMWji so mi že nasplošno vsi všeč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

...vse lepo in prav...dober avto...ampak zadnje luči, pa kot od Daewo-ja :SS ...hmm? :hmm: ...lahko bi bile bl na BMW... :grim

lp flox

Popravljeno . Popravil flero
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Toti novi BMW-ji so precej lepši od starih... me pa motijo zadnje luči na 3-jki, ker so takšne kot pri Ladi Nivi :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnje luči sploh niso važne, ker ko ga peleš jih itak ne vidiš. :)

Ima pa zadnji pogon kar je pa zelo važno :OK: .

Pa veliko zdravih konjičov :worship: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@vulca & motolover: ...po vajinem potem sploh ni važno kako avto izgleda :P ...saj ga itak samo notr gledata, ko se vozta...hehe...važn, da ma konje in lepo armaturko... :grim :grrr ...pa lepo se vozta... B)

lp flox

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@vulca & motolover: ...po vajinem potem sploh ni važno kako avto izgleda :P ...saj ga itak samo notr gledata, ko se vozta...hehe...važn, da ma konje in lepo armaturko... :grim  :grrr ...pa lepo se vozta... B)

lp flox

men so pa zadnje luči čisto všeč (me nič ne motjo, lahko pa bile lepše)

sicer pa vsake oči imajo svojega malarja .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In pol si naj naj jack ko imaš tak avto? Mam že raje navadn avto z 1.1 - 1.4 mašino. Po avtocesti več kot 130km/h sploh ne rabiš, ker se ne da na neki dolgi relaciji v Sloveniji furat skoz nad 150km/h, ker so ceste za posrat. Če ne druzga pa gužve pa vse zravn. Pa tud s hitro vožnjo se ne pride ne vem kolk prej na cilj kot če voziš normalno. Drgač sedežne tud ne rabm met v avtu. Recimo navadn avto ima tudi klimo, pa el. pomik stekel, pa centralno pa vsega boga samo če pljatiš. Dobiš ga ceneje, pa še manj bencina ti žre. Če hočem divjat se usedemo na motor pa gasa. Za pecanje žensk mi pa tud ni avto, ker prvič žensko že mam, drugič pa nebi mel pleh-pič*e. In še zadnje: tak avto je vaba za tatove. In na koncu potegneš črto in sešteješ vse koristi takega avta? Raje ostanem pri navadni kripi... Tole maš lahko edino modelček doma v vitrini pa gledaš vsak dan :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In pol si naj naj jack ko imaš tak avto? Mam že raje navadn avto z 1.1 - 1.4 mašino. Po avtocesti več kot 130km/h sploh ne rabiš, ker se ne da na neki dolgi relaciji v Sloveniji furat skoz nad 150km/h, ker so ceste za posrat. Če ne druzga pa gužve pa vse zravn. Pa tud s hitro vožnjo se ne pride ne vem kolk prej na cilj kot če voziš normalno. Drgač sedežne tud ne rabm met v avtu. Recimo navadn avto ima tudi klimo, pa el. pomik stekel, pa centralno pa vsega boga samo če pljatiš. Dobiš ga ceneje, pa še manj bencina ti žre. Če hočem divjat se usedemo na motor pa gasa. Za pecanje žensk mi pa tud ni avto, ker prvič žensko že mam, drugič pa nebi mel pleh-pič*e. In še zadnje: tak avto je vaba za tatove. In na koncu potegneš črto in sešteješ vse koristi takega avta? Raje ostanem pri navadni kripi... Tole maš lahko edino modelček doma v vitrini pa gledaš vsak dan  :devil:

:eek: :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek:  :slap:

se strinjam :eek: :slap: :slap:

tepko, tak avto je namenjem užiku voznika in sopotnikov, sicer pa za pleh pičke so bolši poršeji pa ferariji .... sj se tud že kšn ferari dobi za tak denar kot bo novi M3

M3 je stil, užitek v športni vožnji, udobje, predvsem pa je zlo dovršen avto ozr. stroj ......... poglej kakšen test, avtomobila M3 E46 (še ta star model) pa boš vidu kva to dela, ne smao hitrost pa eksplozivnost, tudi drža na cesti, uglavnem ful dober handling, je pa res da je avto drag (glede na vse kar nudi niti ne tako zelo drag)

če pa je zate tak avto predrag (kot za večino) in če imaš rajši avtomobile z 1.1 - 1.4 mašino pa kupi Yugo koral 65, pa srečno vožnjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer pa sem gledal primerjavo med E46 M3 in RS4

RS 4 ima nekaj več konjev in nekaj več navora, v dragu (pospeških) pa ga BMW prehiti, zaradi odličnega menjalnika in odlične elektronske kontrole cilindra in ventilov, ki izkoristi do zadnjega atoma moči, v ovinkih je RS 4 bolj miren, BMW nudi večji adrenalin (ga bolj odnaša), volan pa je še vseeno lahak in klub temu da nam zadnji del odnaša imaš še popolen nadzor nad avtomobilom, BMW ima tudi zelo natančen nadzor tlakaa v gumah, RS4 ima tišjo mašino in udobnejšo, bolj izolirano notranjost

povzetek:

- RS4 elegantno-športen avto

- M3 superšportnik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

sicer pa sem gledal primerjavo med E46 M3 in RS4

RS 4 ima nekaj več konjev in nekaj več navora, v dragu (pospeških) pa ga BMW prehiti, zaradi odličnega menjalnika in odlične elektronske kontrole cilindra in ventilov, ki izkoristi do zadnjega atoma moči, v ovinkih je RS 4 bolj miren, BMW nudi večji adrenalin (ga bolj odnaša), volan pa je še vseeno lahak in klub temu da nam zadnji del odnaša imaš še popolen nadzor nad avtomobilom, BMW ima tudi zelo natančen nadzor tlakaa v gumah, RS4 ima tišjo mašino in udobnejšo, bolj izolirano notranjost

povzetek:

- RS4 elegantno-športen avto

- M3 superšportnik

poglej si posnetek na metacafe, potem pa govori o pospeških

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In pol si naj naj jack ko imaš tak avto? Mam že raje navadn avto z 1.1 - 1.4 mašino. Po avtocesti več kot 130km/h sploh ne rabiš, ker se ne da na neki dolgi relaciji v Sloveniji furat skoz nad 150km/h, ker so ceste za posrat. Če ne druzga pa gužve pa vse zravn. Pa tud s hitro vožnjo se ne pride ne vem kolk prej na cilj kot če voziš normalno. Drgač sedežne tud ne rabm met v avtu. Recimo navadn avto ima tudi klimo, pa el. pomik stekel, pa centralno pa vsega boga samo če pljatiš. Dobiš ga ceneje, pa še manj bencina ti žre. Če hočem divjat se usedemo na motor pa gasa. Za pecanje žensk mi pa tud ni avto, ker prvič žensko že mam, drugič pa nebi mel pleh-pič*e. In še zadnje: tak avto je vaba za tatove. In na koncu potegneš črto in sešteješ vse koristi takega avta? Raje ostanem pri navadni kripi... Tole maš lahko edino modelček doma v vitrini pa gledaš vsak dan :devil:

Tole je kar pametno mnenje :blink: . Mal realnosti je pa treba pokazat. Vse ma pač svojo mejo. Napisanemu bi dodal še naslednje. V času, ko se januarja lahko skoraj sončimo (in vozimo z motorjem :D ), se je pametno mal vprašat, kolko goriva potrošijo takele mrcine, pa kolko CO2 spustijo v zrak... Predvsem pa, kaj je uporabno. Užitki v avtu so že OK, ampak jih je zaradi gneče in slabih cest vsak dan manj. Če hočem užitke v pravi vožnji (ko človek še čuti cesto pod sabo), se usedem na motor. V tehle avtih tako ali tako že vse naredi elektronika (ali kot je rekel Lauda:"še opice bi jih znale vozit"), človek je pa notri nepredušno zaprt. 400 in več KM, lepo vas prosim :slap: ... Raje naj se spravijo naredit avto, ki ne bo več rabil smrdljivih naftnih derivatov, saj so motorji z notranjim izgorevanjem že vsaj 30 let preživeti. Moja mašinca (štirikolesna) potegne 180km/h kadarkoli hočem (pa nočem prav velikokrat), porabi med 5 in 6l/100km, pa ima vsega 110KM. Pa se tud v njej kakšen užitek najde... :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je kar pametno mnenje :blink: . Mal realnosti je pa treba pokazat. Vse ma pač svojo mejo. Napisanemu bi dodal še naslednje. V času, ko se januarja lahko skoraj sončimo (in vozimo z motorjem :D ), se je pametno mal vprašat, kolko goriva potrošijo takele mrcine, pa kolko CO2 spustijo v zrak... Predvsem pa, kaj je uporabno. Užitki v avtu so že OK, ampak jih je zaradi gneče in slabih cest vsak dan manj. Če hočem užitke v pravi vožnji (ko človek še čuti cesto pod sabo), se usedem na motor. V tehle avtih tako ali tako že vse naredi elektronika (ali kot je rekel Lauda:"še opice bi jih znale vozit"), človek je pa notri nepredušno zaprt. 400 in več KM, lepo vas prosim :slap: ... Raje naj se spravijo naredit avto, ki ne bo več rabil smrdljivih naftnih derivatov, saj so motorji z notranjim izgorevanjem že vsaj 30 let preživeti. Moja mašinca (štirikolesna) potegne 180km/h kadarkoli hočem (pa nočem prav velikokrat), porabi med 5 in 6l/100km, pa ima vsega 110KM. Pa se tud v njej kakšen užitek najde... :wub:

Ne moreš primerjat 110KM dizla z 400KM avtom... Niti prbližno pa ne v užitku...

110KM ne gre nikamor... Nima zavor, nima dobrega podvozja, bla bla bla...

Glede uporabnosti pa tudi nevem kaj jamrate, Lancer, Impreza, M3, M5 so limuzine, udobne, imajo klimo, električni pomik stekel, več pa ne rabiš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne moreš primerjat 110KM dizla z 400KM avtom... Niti prbližno pa ne v užitku...

110KM ne gre nikamor... Nima zavor, nima dobrega podvozja, bla bla bla...

Glede uporabnosti pa tudi nevem kaj jamrate, Lancer, Impreza, M3, M5 so limuzine, udobne, imajo klimo, električni pomik stekel, več pa ne rabiš...

Ne vem, zjutraj sem na poti v službo še imel občutek, da mi zavore delujejo... Moram nazaj grede preverit... :headbang: :headbang: :headbang:

Na pospeških prehitim marsikoga (res pa ne raznih zverin), če hočem... S ceste me tud ne odnese kar tako (ne boš verjel, imam "celo" ABS, EBD in podobne zadeve) :kva2:

Vse, kar sem povedal, pa velja tud za vse ostale avte, ki si jih naštel. .)

Niti nisem pričakoval, da boste v svoji prevzetosti ob "konjskih" številkah, ogromnih feltnah in podobnem sploh opazili nekaj drugih stvari, na katere sem še opozoril. Pred okrog 40 leti smo stopili na Luno, motor z notranjim izgorevanjem je v osnovi enak več kot 100 let, računalnik ti danes že skoraj rit obriše, brez mobitela ne znamo več živet... oprosti, ker ne padam dol zaradi avta s 400KM, ko jih imajo nekateri že čez 1000... To je tko kot je naredil Bubka, ko je na treningu preskočil 6,15m, potem je pa zaradi nagrad preskakoval rekorde po 1 ali 2 cm od 5,90m navzgor. Že 30 let bi se lahko vozili na vodik, plin, elektriko ali kaj podobnega, ne pa da svinjamo z avtomobili in vsem ostalim. Ob takšnem stanju je paradiranje s "konjskimi" številkami

navadna blamaža in pitanje ljudskih množic, ki se naslajajo in vzdihujejo ob fotografijah nečesa, kar nikoli ne bodo mogli imeti. :devil: :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

Zakaj bi tovarne izdelovale motorje z manjšo porabo, če naftnim družbam to ni v interesu :?

Drugače pa, bi ga mel :grim o ja, in ne verjamem ljudem ki bi se ga otepali :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je Carr že vse povedal ni kaj dodati.

Ko veš da auto na minimumu žre 12 litrov pa več, da ne omenim stroške gum, bencina ko teraš, registracije, raznih servisov, drugih pimm... fantje to je samo lepo, uporabno pa za en kurac

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je Carr že vse povedal ni kaj dodati.

Ko veš da auto na minimumu žre 12 litrov pa več, da ne omenim stroške gum, bencina ko teraš, registracije, raznih servisov, drugih pimm... fantje to je samo lepo, uporabno pa za en kurac

Huh, ti maš pa blazno poceni in uporaben motor :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blazno poceni je, pa uporaben je tud če le malo "muško".

Kar napiši tu cene mojega motorja, dajva tisočke pa dajva novega bmw m3.

Tisočke bomo dali tako da bo bolj na okroglo da bo vsaj neka cena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Carr, takrat je res Lauda reku, da bi še opice znale voziti tak avto. No, kmalu za tem se je usedel v F1 Jaguar ter naredil totalko. Toliko o opicah. :doze:

BMW M3 je avto za izbrance, tako po ceni kot po uporabnosti.

Kot prvo je potrebno vedeti, da si ga praviloma privoščijo ljudje, ki to zmorejo, to pomeni da se za porabo goriva in gum ne sekirajo, ravno tako ne za stroške servisa ter izgube na vrednosti vprvih 2-3 letih. Kupijo ga zaradi izgleda ali zmogljivosti, ne pa zato da bi tovorili družino na morje ali vozili pralni stroj iz Merkurja. V kraju kjer živim, so trije M3 (zadnji model). Večinoma se vozijo sami v avtomobilu, ko zapade sneg ga pustijo v garaži ter gredo z terencem naokoli, za družinske izlete pa je še limuzina. In to je to . Gre za užitek, ali ko ga samo zjutraj pogledaš preden sedeš in greš v službo, ali zvok ter vozne dinamike ali enostavno samo samopotrditev, da pač si sposoben si ga kupiti. Tako pač je.

In nazadnje, po pisanju italijanske Quattroruote onesnažuje manj kot si mislite, saj ima zelo sofisticiran sistem katalizatorjev (npr. onesnažuje manj kot Alfin dvolitraš)

LPA

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

he he he klobasanje. :slap:

če M3 voziš tako kot voziš 1.1 ali 1.4 klasični slo avto (recimo clio, punto ali kaj takega), se pravi 20 sec od 0-100, 120-130 na AC itd. ne bo pil nič več kot prej omenjeni avti. tudi gume ne bodo drastično prej znucane ali kaj drugega.

ker pa tak avto omogoča dosti več je jasno da ga vsak vozi bolj M3 style kot clio style :grim

užitek v vožnji pa je 100:1, M3 in podobni avti so užitek, ostalo pa prevozno sredstvo. o ja, bi ga mel :grim

mi je pa smešno da motoristi razpravljate o smiselnosti in praktičnosti. čisto vsak motor, razen do 200 ccm skuterjev za mesto, je nepraktičen in neracionalno (pre)močen.

razen faušije ne vidim razloga proti M3 v vašem pisanju, tisto o ekologiji so pa klobase na kvadrat. večina 5 let starih avtov bolj onesnažuje, da ne govorimo o starih katalizotorjih in slabo servisiranih avtih ki so daleč od optimalnega zgorevanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!