Alc Objavljeno Maj 27, 2005 Deli Objavljeno Maj 27, 2005 OK- vse živo sem že presrfal pa nikjer ne najdem teme ki bi govorila samo o TOMOS CROSS 50 JUNIOR oz. TOMOS CROSS 50 SENIOR. Glede na zgodovinski pomen teh dveh TOMOSOVIH mopedov (razvoj motocross-a še za časa EX. YU) menim, da si to vsekakor zaslužita. Prosim vse, ki karkoli vedo o teh dveh mopedih naj nam podajo podatke. Baje obstaja že cela četica zbirateljev, ki imajo te bisere v svojih zbirkah, zato tudi njih naprošam naj nam pošljejo kakšno lepo fotografijo, nekaj stvari sem sicer že našel, toda pod drugimi temami. Če kdo ve za kakšen primerek, ki bi bil še naprodaj bi bila to več kot koristna informacija, zaželjena je tudi kakršnakoli literatura na to temo. Povem pa lahko tudi to, da obstaja že zelo velik interes zbirateljev iz tujine, ki bi nam te strojčke radi izpeljali izpred oči. Kolikor sem seznanjen se je JUNIOR prodajal samo na tleh bivših republik EX YU in je pomenil pravo renesanso v dizajnerskem smislu, medtem ko je bil SENIOR čista motocross izpeljanka, sestavljen le v par primerkih pa še ti na svojo nesrečo niso nikoli zablesteli? Torej naj ta tema pomeni izziv vsem tistim, ki te Tomosove motorje že poznajo in vir imformacij za tiste, ki bi jih tašen tip motorjev lahko zanimal, oz. so kakorkoli navezani na TOMOS. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kađiva Objavljeno Maj 27, 2005 Deli Objavljeno Maj 27, 2005 ...uuu zanimiva tema :OK: .... ja kolkor jz vem JUNIOR ima 50 ccm,18 frgazar,kanale še enkrat večje kt BT,konj ima pa 7,5 če se ne motim al jih je 8,5KM :hmm: ..... SENIOR je pa motocross izvedba....ima pa 10,5 KM se mi zdi,pa nastavljive fedre...in drugačen izpuh.... ...no naj povem,da sem imel to čast da sem že vozil JUNIOR-ja,...kolega moj ga je imel....to leti ko raketa,glede na to da ima samo 50ccm....1...2...to gre vse v zrak po zadnji :kva2: .... ...sam na žalost ga je on prodal po delih....če te zanima ima edino še ročke za bremzo in sklopko original od Juniorja .) ...ostalo je šlo... ...ja je pa res,da so te mopedi izginil....vse so pokupili zbiratelji... ...ko bom našel prospekt od TOMOS-a iz leta 1977 ga skeniram in sem prilepim .) zaenkrat pa samo tole :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Alc Objavljeno Maj 27, 2005 Avtor Deli Objavljeno Maj 27, 2005 Vidš - tud to je že nekaj! Prvo, hvala za podatke. Ročke so vsekakor zanimljiva zadeva, koko bi se dalo prit v kontakt s tvojim prijateljem? Ko govoriš o sklopki od JUNIORJA, do sedaj še nisem zasledil podatka da bi se sklopka od juniorja razlikovala od sklopke npr. 15 SLC-ja - a mi lahko malo natančneje razložiš to zadevo - hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kađiva Objavljeno Maj 27, 2005 Deli Objavljeno Maj 27, 2005 ma ne mal smešno sem napisal....on ima ročki za sklopko in bremzo .) ....ne ne sklopke nima....pa tud a nima od JUNIOR-ja sklopka en fedrček al dva več kt od BT-ja :hmm: .... Ja če te zanimajo ročke ga jz loh vprašam pa se magar zmenimo nekje. Ti sporočim na PM ko izvem kej več .) lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kađiva Objavljeno Maj 27, 2005 Deli Objavljeno Maj 27, 2005 edin se mi zdi,da si mal rubriko zgrešil....tuki je sam za 125-250ccm motorje....tole bl med skuterje in mopede paše .) .... ...no pa vseeno: TOMOS CROSS 50 JUNIOR enovaljni,dvotaktni,zračno hlajen motor; gibna prostornina 49ccm ; kompresijsko razmerje 10; največja moč motorja 5,51kW /7,5KM pri 7500 vrt./min ; največja hitrost pri standardnem razmerju zobnikov je 80 km/h ; premagovanje vzpona do 80%; pet nožnih prestav; nožni zaganjač; normalna poraba goriva pri cestni vožnji ca. 2,8 l/100km ; prostornina rezervoarja 8 l ; super mešanica v razmerju 1:25 (4%) ;teža vozila brez goriva 65 kg; nosilnost 100kg. Elektronski vžig s pomočjo magnetne visoko-napetostne kondenzatorske naprave DUCATI brez prekinjevalca. Oprema: enokrako stojalo za postavljanje vozila in električna troblja. TOMOS CROSS 50 SENIOR enovaljni,dvotaktni,zračno hlajen motor; gibna prostornina 49ccm ; kompresijsko razmerje 12; največja moč motorja 7,8kW /10,6KM pri 9800 vrt./min ;največja hitrost pri standardnem razmerju zobnikov je ca.65 km/h. Za prilagajanje hitrosti oz. vlečne sile glede na potrebo optimalnega izkoriščanja moči motorja je potrebna sprememba prestavnega razmerja,ki ga narekuje karakter tekmovalne proge. Prostornina rezervoarja za gorivo 8l ;super mešanica v razmerju 1:25 (4%) ;teža vozila brez goriva 72kg. Elektronski vžig s pomočjo visokonapetostne thyristorske naprave DUCATI brez prekinjevalca. Močno ojačano vzmetenje in kolesa ter specialni cross plašči zadostujejo potrebam športnega udejstvovanja. ...no to je to... :afro1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Alc Objavljeno Maj 27, 2005 Avtor Deli Objavljeno Maj 27, 2005 edin se mi zdi,da si mal rubriko zgrešil....tuki je sam za 125-250ccm motorje....tole bl med skuterje in mopede paše .) .... ...no pa vseeno: TOMOS CROSS 50 JUNIOR enovaljni,dvotaktni,zračno hlajen motor; gibna prostornina 49ccm ; kompresijsko razmerje 10; največja moč motorja 5,51kW /7,5KM pri 7500 vrt./min ; največja hitrost pri standardnem razmerju zobnikov je 80 km/h ; premagovanje vzpona do 80%; pet nožnih prestav; nožni zaganjač; normalna poraba goriva pri cestni vožnji ca. 2,8 l/100km ; prostornina rezervoarja 8 l ; super mešanica v razmerju 1:25 (4%) ;teža vozila brez goriva 65 kg; nosilnost 100kg. Elektronski vžig s pomočjo magnetne visoko-napetostne kondenzatorske naprave DUCATI brez prekinjevalca. Oprema: enokrako stojalo za postavljanje vozila in električna troblja. TOMOS CROSS 50 SENIOR enovaljni,dvotaktni,zračno hlajen motor; gibna prostornina 49ccm ; kompresijsko razmerje 12; največja moč motorja 7,8kW /10,6KM pri 9800 vrt./min ;največja hitrost pri standardnem razmerju zobnikov je ca.65 km/h. Za prilagajanje hitrosti oz. vlečne sile glede na potrebo optimalnega izkoriščanja moči motorja je potrebna sprememba prestavnega razmerja,ki ga narekuje karakter tekmovalne proge. Prostornina rezervoarja za gorivo 8l ;super mešanica v razmerju 1:25 (4%) ;teža vozila brez goriva 72kg. Elektronski vžig s pomočjo visokonapetostne thyristorske naprave DUCATI brez prekinjevalca. Močno ojačano vzmetenje in kolesa ter specialni cross plašči zadostujejo potrebam športnega udejstvovanja. ...no to je to... :afro1: ← Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Alc Objavljeno Maj 27, 2005 Avtor Deli Objavljeno Maj 27, 2005 Kr se tiče rubrike se popolnoma strinjam s teboj, tvoj predlog je utemeljen, se vidi, da nimam prakse na tem forumu, oz. sm predimenzioniral zadevo - je pa res da pod isto rubriko šiba tema ELEKTRONIK 90,... Morm reč da podatke kr stresaš iz rokakava - HVALA! Za ročke velje - naredi povezavo in mi pošlji podatke! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
icerider Objavljeno Maj 29, 2005 Deli Objavljeno Maj 29, 2005 (popravljeno) no evo jst dodajam še slike seniorja in juniorja od zbiratelja ki ima doma skoraj vse take zgodovinske primerke (junior,senior,E90,...)oba motorja sta bila obnovlena.za več slik povej :) senior: junior: poj je dobu še nalepke tukej je pa še en junior od še enga ki ima doma tut 3 electronice (tut na forumu so nekje) drgač pa juniorja boš težko dobu če pa že ga boš mogu obnovit.če rabiš podatke cilindra mi tudi povej (mere kanalov za junior in senior).seniorja pa ne boš dobu po moje nikjer ker jih je blo narjenih 50 primerkov.juniorjov pa recimo 320. Popravljeno Maj 29, 2005. Popravil icerider Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se