Skoči na vsebino

Bencin


VmasIna

Priporočene objave

No nisem še zasledil take teme na forumu.

No v glavnem, tako malo sprašujem kateri bencin tankate v svoj motorček; 95 ali 98? V bistvu kakšna je sploh bistvena razlka, razen to, da ima 98 tri oktane več in da je dražji; se sploh kaj pozna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej jest tankam 98 k itak v ceni se pozna 50 sit, pa mam občutek še od skuterja d je z 98 mal bl letel in tko ga tud zdj tankam!

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Unga tacenejšga....

Za 125ko ko bo pa bomo probali oba, sam mislm da se dost nebi moglo poznat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

98 obvezno. mam tut jest filing da bolj potegne.. tudi ce v resnici ne filing je vseeno super :) :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nimaš bednega filinga na črpalki, way you go, Jest v 4ko 95, ker ni kinte, pa še brez veze je v tomosa dajat 98 :D

Popravljeno . Popravil DimmniBurek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, čist vseen ni, zato pa sta dva, ampak najboljš da probaš, pa mal si zapišeš hitrost alpa pospeševanje, boš vidu če je kje rezultat bolši...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa predvsem zanima a je za 2T mašino vseen al je 95 al 98 oktanski bencin al je pr teh motorčkih k rabjo mešanco treba pol dajat močnejšo mešanco v motor al je vredu tut če ostane mešanca ista??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj je navita mašin in bolj se vrti in več ko ima kompresije, več oktanov rabi. Pol pa računajte :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sam bolj ko se vrti pa večjo temepraturo ko proizvede boljše in temeljitejše mazanje nuca...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja tu glede oktanu je res, sam še zmer nevem kolk se to res pozna pr takih mašincah, nimamo tle 16000obratov, tko da nevem če se splača kej več mazat, je že OK če so 2%

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No nisem še zasledil take teme na forumu.

Ja pa je že kr precej o temu napisan, se spomen da sm jst to enkrat bral. Razlika je v exploziji, nasplošno je bolše za mašino da je 98 oktanski bencin. Drugače se pa na pospeških pa hitrosti pri 2t mašini ne pozna nič. Pri 4t naj bi bla mejhna razlika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora v oktanih, je v tem, da več oktanov ko je, manj možnosti je, da pride do samovžiga (eksplozija, preden se pržge svečka) in s tem pride posledično tud klenkanje mašina.

Saj zdi se mi da je neki takega .)

Ena tema je pa že odprta o tem...nevem točnokje :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja 1X sm že probal 98 bencin in je res motor velik manj klenkal sam vseen se še nism spomnu da bi serviserja mal povprašal če mi more motor kej drugačno(močnejšo/šibkejšo)mešanco delat zarad razlike v bencinu!

No motor se res ne vrti na 16k rpm sam je za material,ki varetno ni lih najkakovostnejši v naših 125kah,tut 11k rpm kr dost!

Drugač pa se 100% pozna razlika med 95 in 98 tut pri 2T mašini!Ni nevemkašna grozna razlika ampak je pa tolk očitna da jo zaznaš če se pelješ najprej z 95 potem pa z 98 oktanskim bencinom!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

maybe it's all in your head :devil: :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mal preračunaš se ti kr splača tankat tacenejšga, na 50 litrih pršparaš za 1L :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kdaj smo pa tok varčni. Sicer pa tankaš tist kar je priporočeno, pa tud motor se na določene stvari mal navad :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!