Skoči na vsebino

Bencin


VmasIna

Priporočene objave

Ob priložnostih tankam 98OK, ali če sem blizu Shell črpalke v Austriji kupim 100OK rdečega (super z svincem) nekakšna različica hvraškega 98 ( super z svincem), ker pri nas žal ni na zalogi.

Drugač je razlika v 3OK ... bistvena je... sami pač boste videli kak se vam motor obnaša, tu pa tam svečko prečikirat, mogoče kak kanal v celindru pogledat skratka... splača se :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mal preračunaš se ti kr splača tankat tacenejšga, na 50 litrih pršparaš za 1L :OK:

zato pa vec porabis .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... če sem blizu Shell črpalke v Austriji kupim 100OK rdečega (super z svincem) nekakšna različica hvraškega 98 ( super z svincem)...

Seveda 100 oktanski bencin v avstriji obstaja.. dvomim pa da je osvinčen (ekološke norme)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js tankam 95, ucasih 98 da se mal zlaufa..

Drugače me pa zanima kaj je bol priporočljivo? jebeš tistih 5 sit, že tk je predrag benz..

do zdej še nisem opazu razlike med 95 in 98, ker motorja še nimam dolgo in se sploh še nisem kam dlje pelal..

Popravljeno . Popravil TiCkO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm da je s tem misliu da pač en liter več in tudi tistga boš pokuriu v tem smislu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh sej obstaja tut 140 oktanski, moj frend ga je neki mel k je s skuterjam dirkov al neki tazga. tist se sele pozna .... runerca spizdla k sneta skira

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe prvictanku 98 namest 95...

"isti kurac drugo pakovanje" dobesedno  .)

Reče se isto sranje, drugo pakovanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probite tankat 98 oktanskega pa dolijte še kak dcl nitrota :P :D:D pol mi pa poročajte :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš dal en dcl v mašino se kar poslov od nje, ponavad se da tko, en zamašek na cel tank. Pozna se pa bol mal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

98, če je na razpolago.. drgač pa 95, jebiga.. ni neka svetska razlika, se pa minimalno pozna .)

Pr avtu naprimer, se mi je na dolgi rok (5000 km recimo - na en tank al pa dva itak nima smisla gledat... ) poznalo na porabi lih ene tolko, da sm razliko v ceni not prnesu. Če pa za isti keš boljše laufa mašina se pa definitivno splača B)

Popravljeno . Popravil maXXXimum
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm v 4ko tanku dns 98 in se mi zdi da se mal pozna, moped laufa bolj čisto :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sm sterko skos furu na 98... pa je sla k prasica :kva2: (sam to verjetn k je mela "mal" predelano masino :devil: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst pr svojmu atxu učas nism opazu razlike, edin to da je iz dneva v dan nekaj na novo ružl .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Reče se isto sranje, drugo pakovanje.

ja to pr vas u lublan

Sm v 4ko tanku dns 98 in se mi zdi da se mal pozna, moped laufa bolj čisto

eh to se ti je sam zdel, ce nebi pisal gor na pumpi 98 se opazu nebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje pa nima veze kwa tankas... Pac tanaks tist bencin k je pac u tistem trenutku frej ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomoje pa nima veze kwa tankas... Pac tanaks tist bencin k je pac u tistem trenutku frej ;)

točno tako, vsaj js.

in mislim da tisti ki praviste da opazite razliko malo nakladate. ali pa sm le js tisti ki je ne opazi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, sej če maš eno pumpo frej pol maš vse frej, 95, 98 in dizl :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika med 95 in 98 je v oktanskem številu. Večje k je oktansko število kasneje bo prišlo da samovžiga mešanice zraka in bencina v zgorevalni komori, primarni namen povišanja oktanskega števila v bencinu je preprečitev klenkanja (to pomeni preprečitev da bi se ti mešanice vžgala preden bi svečka dala iskro - s tem dobiš nekontrolirano zgorevanje v valju) tak da se to sliši kot en kovinski zvok v motorju.

Oktansko število nima veze s končno hitrostjo motorja, ker preprostno ne pomeni večje oktansko število več moči :blink:

Tak da zdej lahk zaključte to temo :topic:

Dipl.inž.strojništva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dipl.inž.strojništva

Frajer :afro1:

Ja verjetno res, morda it is all in our heads-placebo učinek

uspešno zaključil 3.letnik Gimnazije na Vegovi 4 :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!