Skoči na vsebino

Bencin


VmasIna

Priporočene objave

100 je čisto bvz, samo dražje. 95 je za te motorje čisto dobro in nima kaj bit. To o različnih črpalkah sem pa že jaz tudi veliko slišal in sicer, da na Tuševih črpalkah prodajajo najslabši bencin :BUA: Jaz vedno tankam na Petrolu ali pa OMV.

Čeprav tudi jaz včasih tankam 98 ali 100 pa ne vem zakaj :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst pa zmer 95 tankam...ker se mi tdi škoda dat cent več...ker se lih tko peleš...nč slabš nč bolš :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj bi blo to?

Fantje, če ste že tko zihr prepričani povejte zakaj, argumenti!!! :D

Hja, na tem forumu sem nekoč prebral tako. Ker boljše izgoreva al neki takiga, nisem ziher :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah 95 98 100 use je isti kurc... čeprov bi moglo po teoriji bencin z več oktani... imeti močnejše izgorevanje... ter s tem pripomoglo k "večji" moči... sam v praksi je pa use isti kurac .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Amm, gledal sem neko oddajo, sicer so nastopali avti pa vseeno. Probali so razne vrste bencina in je tisti z največ oktanov kr malce povečal moč :OK: Ampak je blo omenjeno, da bencin nima veze, če avto ni dost močn da bi "opazu" razliko. Verjetn je pr prdalcah enako :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probal vam bom mal objasnit .Namreč več oktanov pomeni,da pride kasneje do samovžiga(klenkanja) .Npr. če ima mašina kompresijsko razmerje več kot 11:1 pa tja do 13:1 se mora uporabljal 98 ali 100 Okt. benzin, sicer zadovoljuje 95 Okt.To predpiše proizvajalec.Sepravi,če tankate 95 okt.benzin lahko brez problema tankate 99 ali 100 Okt. Kdor pa po navodilih proizvajalca mora tankat 98-100 Okt. nesme vozit z manj oktanskim benzinom(samo v nujnih primirih) in takrat se mašine nesme forsirat in čimprej dotankat 98 ali 100 Okt.benzin.Pri dvotaktnih motorjih je najboljše tankat 95 Okt. je cenejši,če pa je nekdo povečal kompresijo (podrejal-pobrusil)glavo se lahko mašina malo bolj greje. Je pa res,da samovžig pri dvotaktnih motorjih je skoraj izključen zaradi precej višjih obratov motorja. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Amm, gledal sem neko oddajo, sicer so nastopali avti pa vseeno. Probali so razne vrste bencina in je tisti z največ oktanov kr malce povečal moč :OK: Ampak je blo omenjeno, da bencin nima veze, če avto ni dost močn da bi "opazu" razliko. Verjetn je pr prdalcah enako :)

To da se poveča moč je res, ampk pr mašinah k so mau drgač zasnovane in pa pr večji razliki oktanov...tistih 5 oktanov se niti ne pozna dost, oz se ne pozna nč...kšnih xx al pa xxx(ne vem kolk, nimam predstave ) se pa po moje kr pozna .)

dirkalniki recimo tankajo bencin s precej več oktani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh jaz pa kar kerozin tankam, ker sn blizu letališča doma, pa včasih fehtam če majo kaj viška pri totih športnih cessnah, če pa nimajo pa kar domačo šljivo 70%, če pa grem na pičke pa not vlijem malo dolce & gabbana parfuma, da pol lepo diši za mano :D :D :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jawabusa 125RR :D :D :D :D . drugače pa nea pijem jaz več zaenkrat, sn trezn že celih 7 dni 13 ur in 34 minut. :D :D :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh... js nimam problema z odločitvijo... tankam 100% etanol... če pa tega zmanka vm pa povem d na šnopc tud laufa :D :D

hec hec...

poznam enga ki je vozu rally z avtom v jugoslaviji in je reku da se število oktanov razlikuje sam v tem da z številom oktanov pade možnost samovžiga... fora je baje tudi da če das res premalo oktanov, da ti bat lahko butne v drugo smir (ce se prej vrti v smeri uringa kazalca naj bi ga vrglo v obratno smer) jes sam povem kar je on reku... mislm da se prow zlagov ni... ampak ce kj ni res nism js kriv :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to da se bat v drugo smer zavrti mi ni jasno...kako je to možn če je taka sila v eno smer...a pol pa zard enga kurčevga bencina se bo v drugo smer zavrtu...jst močno dvomm :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se mi zdi da je to nekak tko, da se zarad manj oktanov zmes užge še preden je bat v najvišji legi, k se premika še navzgor, pa ga porine nazaj dol...

oz ga ''poriva'' navzdol, bat se pa še zmerej premika navzgor sam pol nima nobene moči :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pride do samovžiga zaradi kompresije, pa preden bat pride v zgornjo lego, se vžge in butne kontra, zato je za navite mašine treba več oktanov, ker benz z več oktani je bolj odporen na samovžig

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Največji problem je ker se mašina pregreva,če tankaš benzin z premalo oktani in ko se ustaviš odvzameš kontakt takrat pride do samovžiga in se motor zavrti nazaj,sepravi v nasprotno smer,kar lahko poškoduje mašino. Će tankamo benzin z premalo oktanov in prihaja v vožnji do takoimenovanega klenkanja pri velikih obremenitvah in premalo obratov(daljša vožnja v hrib)lahko pride do poškodbe bata (luknja na sredini bata). :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh kakšna luknja......če se v mitotu bat razkoplje ga moraš s sesalcem ven pobirat :D

ne obuji mi spominov :BUA: :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

pri APN6 je kompresijsko razmerje 6,5:1,zato je priporočeno tankanje 86 oktanskega bencina!!!zato se mi zdi že čisto dovolj 95(9oktanov več od priporočenega) sicer pa 86 oktanski več ne obstaja!!!!vsaj v SLO ne!! :unsure: LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst pa dizel... isto gre pa še pršparam B) :fredy:

jst pa kr cvičk... malo meni, malo tebi (motorju) :P :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!