Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Pozdravljeni Triumphovci!

Malo je offtopic, a se mi zdi da boste tukaj najbolje vedl...

Zanima me, če v Sloveniji trenutno obstaja kakšen zastopnik za Triumph, tako da mu jaz lahko povem številko originalnega dela

in ga potem dobim... Namreč Google je bil s temi informacijami precej skop :unsure: ...

Lastnike prejšnje verzija Sprinta bi še vprašal, kako imajo oni rešeno s prednjo lučjo, ker se mi zdi, da sveti zelo slabo pa tudi podnevi naj bi bil slabo viden... Se splača zvezati, da ti svetita oba žarometa? Kakšne izkušnje s xenon kitom (vem da je prepovedan, a za varnost se splača;)?

Hvala in lep pozdrav!

Dejan

brez problema lahko zvežeš obe lući skupaj jaz sem jih na tigru

Objavljeno

Brand new Tiger (Fusion White) by JANI S. Welcome... :worship::worship::worship:

Objavljeno
Brand new Tiger (Fusion White) by JANI S. Welcome... :worship::worship::worship:

Hvala za dobrodošlico!

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
Hvala za dobrodošlico!

Dobrodošel med izbrance! :worship::OK:

Res, da je že nekaj časa preteklo ampak eni rabimo bolj dolgo, da nam pride. :whistle: Resnično, v maju sem bil v zadnjih osmih letih čisto malo na teh straneh.

Pa lep pozdrav vsem Triumphatorjem izpod vinogradov!

Rocky B)

Objavljeno
Lastnike prejšnje verzija Sprinta bi še vprašal, kako imajo oni rešeno s prednjo lučjo, ker se mi zdi, da sveti zelo slabo pa tudi podnevi naj bi bil slabo viden... Se splača zvezati, da ti svetita oba žarometa? Kakšne izkušnje s xenon kitom (vem da je prepovedan, a za varnost se splača;)?

Hvala in lep pozdrav!

Dejan

Snemi zic, na desni strani pod plastiko boš videl dve sedišči za releje. Notri zatlačiš dva releja in hiphiphip strašni trik, svetita obe lučki, seveda obe dolgi in obe kratki. za točen model releja bi moral pa pod zic pogledat, ti pa javim.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Dragi moji Triumphatorji, pravkar prišel s kratkega testiranja Triumph Rocket-a. Čeprav nisem že vrsto let navdušenec "kruziranja" moram priznat, da je s to raketo kruziranje dobi čisto drugačen pomen.

Sam štart je potekal z nekoliko rešpekta, saj mrcina tehta tudi do 350 kg. Vendar že po par metrih sva bila z mrcino kar na ti. Lahkotnost, okretnost, preprostost upravljanja kljub klasično čoperskemu sedenju ti v trenutku zlezeta pod kožo. Poseben gušt je njegov zvok. Omamno rohnenje, ki prihaja iz njegove kar 2300ccm tricilinderske mašine, s 140 KM, te navdihuje z občutkom moči, ki nikoli ne poide kar zagotavlja za motor neverjetnih 200N/m navora. :worship: Navdušila me je predvsem lahkotnost upravljanja te mrcine v mestni vožnji še posebej pa njegovi pospeški, ki so resnično fascinantni glede na težo motorja. Lahko se kosajo tudi z nekaterimi SS projektili. Seveda ne v končni hitrosti ampak pri pospeševanju. Pohvaliti moram tudi zavore, ki res delujejo glede na težo dokaj preprečljivo. Za to skrbita dva sprednja diska velikosti 320 mm s po štirimi bati, zadaj pa 316 mm disk z dvema batoma. Fascinantna je zadnja gum premera 240/50ZR16 kot sam motor že po sebi. Še posebej mi je bil všeč lepo oblikovani rezervoar goriva s 24 litri goriva in sprednji dve luči, ki dajeta temu motorju poseben pridih drugačnosti, kar je že nekako značilno za motorje, ki prihajajo z britanskega otočja. Lahko bi še navajal določene tehnične podatke ampak nima smisla. Če imate kdaj priložnost popeljat tega lepotca, vam to več kot toplo priporočam. Zase vem, da sem še zdaj Out. Obljubim, ne bo vam žal. :worship::OK:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky

B)

Objavljeno

čestitam!

končno še nekje nekdo, ki ga zanima ta Triumphova mrcina.

Dragi moji Triumphatorji, pravkar prišel s kratkega testiranja Triumph Rocket-a. Čeprav nisem že vrsto let navdušenec "kruziranja" moram priznat, da je s to raketo kruziranje dobi čisto drugačen pomen.

Sam štart je potekal z nekoliko rešpekta, saj mrcina tehta tudi do 350 kg. Vendar že po par metrih sva bila z mrcino kar na ti. Lahkotnost, okretnost, preprostost upravljanja kljub klasično čoperskemu sedenju ti v trenutku zlezeta pod kožo. Poseben gušt je njegov zvok. Omamno rohnenje, ki prihaja iz njegove kar 2300ccm tricilinderske mašine, s 140 KM, te navdihuje z občutkom moči, ki nikoli ne poide kar zagotavlja za motor neverjetnih 200N/m navora. :worship: Navdušila me je predvsem lahkotnost upravljanja te mrcine v mestni vožnji še posebej pa njegovi pospeški, ki so resnično fascinantni glede na težo motorja. Lahko se kosajo tudi z nekaterimi SS projektili. Seveda ne v končni hitrosti ampak pri pospeševanju. Pohvaliti moram tudi zavore, ki res delujejo glede na težo dokaj preprečljivo. Za to skrbita dva sprednja diska velikosti 320 mm s po štirimi bati, zadaj pa 316 mm disk z dvema batoma. Fascinantna je zadnja gum premera 240/50ZR16 kot sam motor že po sebi. Še posebej mi je bil všeč lepo oblikovani rezervoar goriva s 24 litri goriva in sprednji dve luči, ki dajeta temu motorju poseben pridih drugačnosti, kar je že nekako značilno za motorje, ki prihajajo z britanskega otočja. Lahko bi še navajal določene tehnične podatke ampak nima smisla. Če imate kdaj priložnost popeljat tega lepotca, vam to več kot toplo priporočam. Zase vem, da sem še zdaj Out. Obljubim, ne bo vam žal. :worship::OK:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky

B)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
malo updejta

1. Marja (Trophy)

2. Rocky (Trophy)

3. KeC (Sprint 1050)

4. Wind (TT600)

5. T-boy (Speed Triple 1050 '08, mat črn)

6. 7day (SpeedFour)

7. Viggen (Sprint 955i)

8. Mamkabozja Tiger 955i)

9. Zdrawc (Tiger 900i)

10. Dante (SpeedTriple 1050)

11. rrrr (Tiger 955i)

12. tomazales (Sprint 1050 ST 2006)

13. Stormbringer (Trophy)

14. Marvin2 (Tiger 955i) - (bivši nick UTT)

15. SiM (Daytona 955i)

16. Podgurc (Bonneville 2001)

17. Dorinca (Speed Four)

18. Hotscko (Speed triple)

19. Natko Panthers (Daytona 955i)

20. trumf (Sprint RS)

21. hilton (Paris mogoče ) (Street Triple)

22. triumphtb (očitno triupmh thunderbird)

23. Margo ( Daytona 955 i )

24. Greyhound (Thunderbird sport '99)

25: metalbike (Triumph bonneville T100)

26: vrbjeganc (Rocket 3)

27. SprintRS (Sprint RS)

Presedlal iz 955 ST na 1050 ST. :devil:

Objavljeno
Presedlal iz 955 ST na 1050 ST. :devil:

Čestitam :OK: In občutki?! :naughty: :worship:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Objavljeno (popravljeno)

1. Marja (Trophy)

2. Rocky (Trophy)

3. KeC (Sprint 1050)

4. Wind (TT600)

5. T-boy (Speed Triple 1050 '08, mat črn)

6. 7day (SpeedFour)

7. Viggen (Sprint 955i)

8. Mamkabozja Tiger 955i)

9. Zdrawc (Tiger 900i)

10. Dante (SpeedTriple 1050)

11. rrrr (Tiger 955i)

12. tomazales (Sprint 955i)

13. Stormbringer (Trophy)

14. Marvin2 (Tiger 955i) - (bivši nick UTT)

15. SiM (Daytona 955i)

16. Podgurc (Bonneville 2001)

17. Dorinca (Speed Four)

18. Hotscko (Speed triple)

19. Natko Panthers (Daytona 955i)

20. trumf (Sprint RS)

21. hilton (Paris mogoče ) (Street Triple)

22. triumphtb (očitno triupmh thunderbird)

23. Margo ( Daytona 955 i )

24. Greyhound (Thunderbird sport '99)

25: metalbike (Triumph bonneville T100)

26: vrbjeganc (Rocket 3)

27. SprintRS (Sprint RS)

28. DeY (Sprint ST)

29. JANI_S (Tiger 1050)

Da mal dopolnim seznam :worship:

Popravljeno . Popravil MARJA
Objavljeno
Da mal dopolnim seznam :worship:

Nisem vedu, da se "moram" vpisat. :evilgrin: Od maja sem po štirih japoncih tudi sam na Triupmhu. Eh, še apdejt:

1. Marja (Trophy)

2. Rocky (Trophy)

3. KeC (Sprint 1050)

4. Wind (TT600)

5. T-boy (Speed Triple 1050 '08, mat črn)

6. 7day (SpeedFour)

7. Viggen (Sprint 955i)

8. Mamkabozja Tiger 955i)

9. Zdrawc (Tiger 900i)

10. Dante (SpeedTriple 1050)

11. rrrr (Tiger 955i)

12. tomazales (Sprint 955i)

13. Stormbringer (Trophy)

14. Marvin2 (Tiger 955i) - (bivši nick UTT)

15. SiM (Daytona 955i)

16. Podgurc (Bonneville 2001)

17. Dorinca (Speed Four)

18. Hotscko (Speed triple)

19. Natko Panthers (Daytona 955i)

20. trumf (Sprint RS)

21. hilton (Paris mogoče ) (Street Triple)

22. triumphtb (očitno triupmh thunderbird)

23. Margo ( Daytona 955 i )

24. Greyhound (Thunderbird sport '99)

25: metalbike (Triumph bonneville T100)

26: vrbjeganc (Rocket 3)

27. SprintRS (Sprint RS)

28. DeY (Sprint ST)

29. JANI_S (Tiger 1050)

30. jupiter (Sprint ST 1050)

Objavljeno
očitno kec nima vec sprinta :closedeyes:

Jah, to pa ne bi vedel. :trance_33_sleep: Na mojem sprintu še ni sedela slovenska rit :evilgrin: , če si to hotel napisat :glare:

Objavljeno
Jah, to pa ne bi vedel. :trance_33_sleep: Na mojem sprintu še ni sedela slovenska rit :evilgrin: , če si to hotel napisat :glare:

se opravičujem ker vem da ga je na avto netu en mel :D

Objavljeno
Jah, to pa ne bi vedel. :trance_33_sleep: Na mojem sprintu še ni sedela slovenska rit :evilgrin: , če si to hotel napisat :glare:

Jaz sem imel svojega na avto netu, pa sem se odločil da ga obdržim.

Aha, občutki na sprintu glede na starejši model; bolj športno naravnana ciklistika, 20 km višja povprečna hitrost, boljše zmetenje, boljša vodljvost, lepši je.

Minusi: večja poraba (1,8l/100km več), ni stranskih kovčkov, serijski veliko manjši od 955, hladen slabše vžiga, menjalnik je pri pretikanju navzdol malce trši. Naj bi se s kilometri izboljšal (Prevoženih 6200 km)?

Iz kod pa si?

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Torej RAT-ofci, ce vreme v nedeljo OK (brez padavin :rolleyes: ), se dobimo pri Gamsu v Slovenski Bistrci ob 11h! Na bograc :grim :grim :grim k Rajhu v Bakovce, pol pa po zeljah vecine.

Do petka se malce prestejmo, da nas bom v soboto lahko najavil. Tak, zaj pa plesat PROTI dezju... :yea2::yea2::yea2:

Objavljeno

Torej RAT-ofci, ce vreme v nedeljo OK (brez padavin :rolleyes: ), se dobimo pri Gamsu v Slovenski Bistrci ob 11h! Na bograc :grim :grim :grim k Rajhu v Bakovce, pol pa po zeljah vecine.

Do petka se malce prestejmo, da nas bom v soboto lahko najavil. Tak, zaj pa plesat PROTI dezju... :yea2::yea2::yea2:

Mogoče pridem samo do Gamsa, kajti zvečer moram bit v službi. Se bo treba drugo leto prej spomnt, ko je daljši dan.

Objavljeno

Mogoče pridem samo do Gamsa, kajti zvečer moram bit v službi. Se bo treba drugo leto prej spomnt, ko je daljši dan.

Ne jezi se no, pač Ptujčan kot Ptujčan... :P

Objavljeno

Mogoče pridem samo do Gamsa, kajti zvečer moram bit v službi. Se bo treba drugo leto prej spomnt, ko je daljši dan.

Ave, Marja!

Ni panike, ti samo vleti, je zmeraj lepo videt Trophy-ejnega s preko 100 kkm. :worship::worship::worship:

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

no ravnokar malo iščem o Triumph klubih v Sloveniji, pa sem naletel na tale topic.

Po novem sem sveži Triumph-ist, tako da bi prosil za kako informacijo glede Triumph club-ov ali RAT pack-a.

Vozim pa Triumph Street triple R, oranžen (pomoje sem edini :)

Če mi kdo pošlje kak podatek na PM ali mail, bom hvaležen :)

harris@brainatwork.info

Lp,

Objavljeno

...Po novem sem sveži Triumph-ist...

Ave brainy,

cestitke za carski motor (+ carska barva). :worship::worship::worship: Na zalost se v zadnji sezoni Triumphatorji nismo prevec druzili, kar pa ne pomeni, da letos ne bi moglo bit bolje. RAT pack pri nas ni organiziran kot drugod, se pa tu in tam (premalo) vidimo in odpeljemo kaksno furco. Ce drugega ne, jaz nas v jeseni zbobnam za bograc furo. Torej, imamo se veliko maneverskega prostora. Predlogi vec kot dobrodosli.

Ce bos kaj na Stajerskem, moje podatke imas v profilu, welcome.

Napisi nam kaj o Streetu R v temi, vsaka dodatna informacija koristi...

Objavljeno

Hvala lepa za warm welcome ;)

No naj povem, da je to moj prvi motor (sem sicer v mlajših letih friziral 125-ke in pred tem tomose), ampak pravite motoristi, da to ne šteje - torej sveži motorist :=)

Kupil sem motor v Italiji, ker mi je bilo bližje kot v MS in ker je bil cenejši - zdaj čakam še izračun DMV-ja, potem registracija in vreme :)

Tako, da nekih izčrpnih podatkov še nimam.

Na prvo roko lahko samo povem, da je zelo jezen.. navor je nor, prožnost motorja ravnotako. Nisem se še ukvarjal z nastavljanjem vzmeti ker niti še ne vem kaj mi paše, bo treba kake par jurjov na njem prvo narest.

Zvok je pa enostavno (po mojem) brez konkurence, tisto JET-ovsko žvižganje je enkratno.

Barva je tudi mene enostavno prevzela, v živo je res enkraten.

Zdaj nekako skušam ugotovit kak tip opreme rabim oz. mi paše, verjetno ne bom kupil čisto vsega letos (no pri čeladi nisem šparal - Arai RX7 gp) ostalo bom pa malo še poštudiral :)

A na Triumph Tri-days gre kdo ? V Avstriji (www.tridays.com).

Ko bom na štajerskem koncu, te pa sigurno kliknem.

Happy trails ! :)

Objavljeno

Hvala lepa za warm welcome trance_44_wink5.gif

No naj povem, da je to moj prvi motor (sem sicer v mlajših letih friziral 125-ke in pred tem tomose), ampak pravite motoristi, da to ne šteje - torej sveži motorist :=)

Kupil sem motor v Italiji, ker mi je bilo bližje kot v MS in ker je bil cenejši - zdaj čakam še izračun DMV-ja, potem registracija in vreme smile.gif

Tako, da nekih izčrpnih podatkov še nimam.

Na prvo roko lahko samo povem, da je zelo jezen.. navor je nor, prožnost motorja ravnotako. Nisem se še ukvarjal z nastavljanjem vzmeti ker niti še ne vem kaj mi paše, bo treba kake par jurjov na njem prvo narest.

Zvok je pa enostavno (po mojem) brez konkurence, tisto JET-ovsko žvižganje je enkratno.

Barva je tudi mene enostavno prevzela, v živo je res enkraten.

Zdaj nekako skušam ugotovit kak tip opreme rabim oz. mi paše, verjetno ne bom kupil čisto vsega letos (no pri čeladi nisem šparal - Arai RX7 gp) ostalo bom pa malo še poštudiral smile.gif

A na Triumph Tri-days gre kdo ? V Avstriji (www.tridays.com).

Ko bom na štajerskem koncu, te pa sigurno kliknem.

Happy trails ! smile.gif

čestitam k nakupu.

aja malce navora mu ne bi škodilo closedeyes.gif

Objavljeno

glede opreme pa priporočam alpinestars by trumf worship.gif zakon

post-16508-126987093122_thumb.jpg

Objavljeno

čestitam k nakupu.

aja malce navora mu ne bi škodilo closedeyes.gif

Hej, Hilton, za malo večji navor imaš pa Raketo :boobies:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!