miha600 Objavljeno Junij 18, 2005 Opozori Objavljeno Junij 18, 2005 Če se ne motim, je bila lani cena 500 SIT
T1cK0 Objavljeno Junij 18, 2005 Opozori Objavljeno Junij 18, 2005 aja ? tuk mal al kva ? bom jz za vsak slučaj 2jurja vzel za vstopnino :D :D
T1cK0 Objavljeno Junij 19, 2005 Opozori Objavljeno Junij 19, 2005 evo jz sm se že vrnu res je blo sam 500 sit za vstopnino :OK: sm keri stroji so bli :blink: jz sm sm gledu :D najboljš sta mi bla corsa pa fiesta :D dva mala vraga :D za corso sm ugotovu da je mlea 2.0 T motor ... za fiesto pa nič :hmm: nikakor ni hotel odpreti haube :D sj drugač so bli še res hudi avtomobili .. drug let grem spet pa bom šu še jz tekmovat :lol1: mogoče bom prvi iz zadnje strani :D
Erik Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 (popravljeno) kje so slike iz drugega foruma klik Popravljeno Junij 20, 2005. Popravil yozo
Dupli Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 zmagala je Micka iz Avstrije, žal je imel Audi težave tule mal slikc za take ki so vam všeč stroji tudi če imajo 4 kolesa :photo:
Dupli Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 (popravljeno) še en zmagovalec v kategoriji do 13sekund Popravljeno Junij 20, 2005. Popravil Dupli
TiCkO Objavljeno Junij 20, 2005 Opozori Objavljeno Junij 20, 2005 http://sash.scooter-on.net/Drag%20Race_SG%2005/ nekaj slik iz draga!
viggen Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Žal nisem bil in pa škoda za AUDI-ja. :cry: Mislim da bi bil konkreten trn u peti sotekmovalcem. :hmm: LP
Kreativc Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Kaj se je 4. uvrsceni nekaj petelinil po kanalu A? Je bil prehiter za svoj razred?
urqlle Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 eni so v kvalifikacijah goljufali, kar se je lepo vidlo :BUA:
DarkDewil Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 kak to misli da so goljufali, ker meni ni najbolj jasno kak lahko goljufaš pri drag racih? razen tega da maš pač v avtu nedovoljene predelave ( če sploh obstaja kaj takšnega..) LP :yea2:
kađiva Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 ...ja fora je v temu,da ne voziš na polno,ko so kvalifikacije....potem avtomatično padeš v nižji razred,...ko pa gre zares pač voziš na polno in odneseš pokal za 1. mesto <_< :BUA: .....vsaj tko sem jz zastopu vse skup....naj me kdo popravi,če ni tko .)
vrho1679 Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 ...ja fora je v temu,da ne voziš na polno,ko so kvalifikacije....potem avtomatično padeš v nižji razred,...ko pa gre zares pač voziš na polno in odneseš pokal za 1. mesto <_< :BUA: .....vsaj tko sem jz zastopu vse skup....naj me kdo popravi,če ni tko .) ← Se pravi luknja v pravilih - iznajdljivost, poznavanje pravil in ne goljufanje se pravi. Ni pa fer resda.
Kreativc Objavljeno Junij 23, 2005 Opozori Objavljeno Junij 23, 2005 Se pravi luknja v pravilih - iznajdljivost, poznavanje pravil in ne goljufanje se pravi. Ni pa fer resda. ← Nobene luknje ni. Nekako je treba avtomobile razporedit v razrede. Ne vem pa koliko je tolerance.. ce si npr. v razredu od 15.00s do 15.99s, Koliko lahko potem peljes najbolje? 15.00s ziher ne, ker jih je bilo veliko, ki so bili pod 15.00.
Gionni Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 (popravljeno) Meni se pa to, da avtomobile razvrstijo v razrede po času, zdi povsem napačno. A ne bi bilo bolje, da bi avtomobile razvrstili v kategorije po tem, koliko konjskih moči imajo. Potem bi se pa videlo, kateri avto in voznik sta najboljša. Pa še nobenih zapletov ne bi moglo bit, ker ne bi bilo nobenih omejitev. Moč avtomobila (na kolesu) bi pa lahko izmerili kar na prizorišču dirke s tisto napravo, ki se je zdaj ne spomnem imena. Popravljeno Junij 24, 2005. Popravil Gionni
Gionni Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 (popravljeno) Zdej sem se pa spomnil: dynometer se reče tisti napravi. :) Takole izgleda: Popravljeno Junij 24, 2005. Popravil Gionni
vuk76 Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 In kje jih boš dobil;pa potem bi seveda potreboval prenosne,da bi jih imel na prizorišču dirke. V Sloveniji sta samo dva dyno-ta,enega ma Senica,enega pa RSR, seveda meritve niso zastonj. Da bi se pa šlo po kW v prometnem dovoljenju pa verjetno tudi sam veš,da je brezveze... lp vuk
kađiva Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 ne po moje bi blo lahko čist enostavno.....avto za drag race mora imet tablco,in če jo ima tud not piše v prometni kolk kubikov ima,tud če je druga mašina,homologirana mora bit.... ...in zakaj ne bi naredil pač po kubikih razrede npr. do 1.600ccm, potem od 1.6 do 2.0, od 2.0 do 2.5, in open klasa,...seveda vse klase tud razdeljene na tiste s turbopuhalom in tiste brez,...čist simpl :) .)
vuk76 Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 (popravljeno) Kubikov že lahko maš isto;pa verjetno tudi veš,da se da turbo avto čipat,pa zamenajt kakšne manjše stvari pa že imaš več konjičkov,pa še vedno isto kubikov in seveda isto mašino;samo poglej Leona npr. kolko konjev ma več proti serijskemu, pa je mašina še vedno ista, ali pa turbo Hondice recimo... saj ta sistem kot je trenutno tudi ni popoln in se bi ga še verjetno dalo izboljšat... Popravljeno Junij 24, 2005. Popravil vuk76
kađiva Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 ja no sej,če bi dobro prebral moj post bi videl da sem napisal,da bi se vse te klase oz. avtomobili razdelili posebej na tiste z TURBO in tiste brez! .) lp cagiva B)
vuk76 Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 Potem pa še ena klasa za tiste z kompresorjem,pa še na za tiste z NOSom, če sem pravilno prebral??
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se