RSmaniac Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 Bolš da se teh stvari ne dela sam, ker takoj kej zajebeš tud tok da ti ne bo užgau.
Red Arrow Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 glede okvirja NSR v nemčiji... po mojem ni okvir nič drugačn, ko pa npr. u Sloveniji, drgač bi se pa Japoncim splačalo delat šibkejše okvirje posebej za Nemški trg, saj je ta velik... sicer se šibkejši okvir nič ne pozna na videzu, lega je tudi čisto enaka, samo lahko je votel oz. iz drugačnega (lažjega, cenejšega materiala) ali pa ni obtežen oz. ojačan, kot npr. močnejši okvir... po mojem se motim, ampak ni dvakrat za rečt, da bi blo res... :blink: :?
T1cK0 Objavljeno Julij 15, 2005 Opozori Objavljeno Julij 15, 2005 sm jz še zdj ne vem kako je mislu axxxi odblokirat motor u 10 minutah ? :? zgleda ti res nč druzga ne preostane da kupš nov štrom... sm a ste zihr da je 37k ? :unsure:
Temty Objavljeno Julij 15, 2005 Opozori Objavljeno Julij 15, 2005 + 20 % davka, vsaj meni so tak v MB rekli...
Stric Burek Objavljeno Julij 16, 2005 Opozori Objavljeno Julij 16, 2005 Ma če rabte za NSRo za odblokirat elektroniko men rečte poznam enga majstra ki nardi ceneje, in ja elektronika je okol 35k
Stric Burek Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 Hmmm, mal sm iskal po Louis-u ketne in verižnike-sam ko si bom zamenjal bom dal tako razmereje da bo šla odblokirana okol 140km/h(se mi zdi da več ne rabiš, če ti do 160km/h rabi miljon let...), bo pa zarad tega mela boljše pospeške.... In uglavnem sm ugotovu da ima ta zablokirana verzija spredi zobnik 12, zadi pa 36 KETTENSATZ DID O-RING NSR125 80KM/H (110/12/36) Torej, po izračunu v enem programu bi šla torej ta odblokirana verzija 140km/h, in jest ko bom menjavu to, bom nabavu to ketno ki ima spredej 12 zobnik... Torej tisti ku boste kupovali te zablokirane-zdej veste da so tudi verižnik manjši spredej... :OK:
D_u_H_e_C Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 Torej tisti ku boste kupovali te zablokirane-zdej veste da so tudi verižnik manjši spredej... :OK: ←
Grilzz Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 Jaz imam še eno blokado pa premajhen sprednji zobnik, tako da je končna mal čez 150 po ravnem in 160 če cesta visi. ← Da ne bosta tople vode odkrila. Aja tole je moj post ki sem ga napisal kake dve leti nazaj.
Stric Burek Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 Heh, fino :OK: No, jest sm to "odkril" ker sem iskal v Louis-u če se da dobit komplet s manjšimi verižniki spredaj ali večjimi zadej
Avery Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 1. Als erstes müsst ihr euch einen ganz normalen Kippschalter besorgen. (Ist in jedem Elektrowarengeschäft erhältlich). Außerdem braucht ihr noch ein ca. 50 cm langes Kabel (ist egal welches, es muss nur Strom leiten) 2. Hinten am Tacho ist eine kleine Elektronik drin. Sie besteht aus einem kleinen Lämpchen und einem rechteckigen Fühler. Diese musst du einfach aus dem Tacho rausziehen. 3. Als nächstes machst du dieses Teil von den anderen Kabeln ab und nimmst es mit in deine Werkstatt. Nun müsstest du eigentlich zwei Kabel am Fühler sehen, ein schwarz-weißes und ein rot-weißes. Das schwarz-weiße Kabel musst du durchtrennen!! (der sog. REED-KONTAKT) 4. Nun musst du das Kabel an dein gekauftes Kabel anlöten. (Dein gekauftes Kabel muss natürlich am Schalter angeschlossen sein!) Mach an die Lötstelle am besten ein Isolierband oder einen Tesafilm hin, um das Weiterleiten zu verhindern. 5. Der letzte Schritt: Die Elektronik (Lämpchen und Fühler) wieder in den Tacho stecken und an das Kabel anschließen, von welchem du es vorher abgemacht hast! Jetzt musst du nur noch den Schalter irgendwo anbringen, wo man ihn schlecht sieht. Zum Beispiel am Lenker, am Sitz...) Wie das ganze jetzt funktioniert: Erstmal zur Erklärung: Der Fühler besitzt zwei magnetische Plättchen und im Tacho ist ein Magnet angebracht, der zwei + und zwei - Pole hat. Durch diese magnetische Anziehung zweier gleichnamiger Pole wird er von der Tachowelle gedreht. Die zwei magnetischen Plättchen öffnen und schließen den Kontakt dauernd. Es entsteht ein sog. Wechselkontakt. Dieser Wechselkontakt wird zur Elektronik im Tacho (der sog. Blackbox) weitergeleitet und verursacht, dass die DT nur 80 km/h fährt und dann abschält. Man darf auf gar keinen Fall einfach den Fühler ausbauen! Sie geht dann zwar immer noch 80 km/h, aber das nur im dritten Gang!!!! Was ihr machen müsst um die Drossel jetzt auszuschalten: Ihr müsst im dritten Gang bei ca. 6500 Umdrehungen pro Minute , also ca. bei 65-70 km/h den Schalter umlegen. Jetzt ist die Drossel entfernt!!! Wenn du dann deine DT ausmachst, den Schalter wieder umlegen. Wenn du es vergisst, ist es auch nicht so schlimm, dann hast du halt die Drossel wieder für kurze Zeit drin. Du musst dann wieder im dritten Gang bei 6500 U/min den Schalter umklappen! Solltest du aus welchen Gründen auch immer (*lol*) die Drossel wieder rein machen müssen, einfach den Schalter wieder umlegen. (Geht natürlich auch während dem Fahren!) Takole se odpravi blokada 80 km\h pri nemških DTjkah
Stric Burek Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 En mi je zdej povedu da je nek black box še zraven, sam nism ga čist razumu(frenčmen) a se da to sam odcvikat dol al je treba zamenjat celotno elektroniko... Pol je pa še zmer sprednji zobnik za zamenjat-ali pač ne, 140km/h bo končna namesto 160km/h
Stric Burek Objavljeno Julij 23, 2005 Opozori Objavljeno Julij 23, 2005 Torej, ta tip mi je reku da samo odstraniš ta black box in je stvar rešena No pa mamo tle tistih 10minutk :D
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