Skoči na vsebino

Zadnja bremza-R1 ali ostali


Rock-46

Priporočene objave

Pozdravljeni,

Evo da vam opisem moj danasnji pripetljaj ki mi je cudn , da si ga ne znam pojasnit.

1. Vozil sem se , gre se za motor R1 l.98, in pol sem sel cez ene ovinke, se peljal gor, in skoraj vedno bremzal samo na prednjo zavoro, mogoce prej kake 5 km prej sem bremzal tudi na zadnjo, drugace vecina prednja.

In potem se mi zdi da mi motor nekam slabo vlece, zapeljem k strani in vidim da mi zadnja bremza blokira zadnje kolo(ne cist), ampak da se tezko vrti, prakiram motor, gledam zadnji disk kr dost vijolicen...probam stopalko za zavoro, pa kr pade dol, ko da nebi bilo nic olja v lajtngi(cevki), in to sem probal ene parkrat da bi recimo napumpal pa ni bilo bolje. Cez priblizno 15 min, se je bremza sama zrihtala , stopalka je spet delala, kolo se je sprostilo...

1. Kaj bi to lahko bilo????

2. Kaj narest, peljat k serviserju, ali menjat olje ali kaj...lajtnga je navadna gumijasta ne pletena.

3. Kaj je z diskom, ce je mal vijolicast...oz. zdej ko je cist ohladu nevem kak je..morm pogledat..

Res pa da so disk ploscice dosti proti koncu..vendar ne na koncu

Kake ideje kaj narest, da mi ne bo to kdaj zastekal, oz. nehal delat..

LP;Rock

Popravljeno . Popravil Rock
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi podrl kompletno zadnjo zavoro, vzrokov je lahko nešteto.

-Lahko ti je šlo kako tesnilo (meni se je to zgodilo dvakrat enkrat na hondi in enkrat na kawasakiju)

- Lahko ti je bat zadnje zavore zarustal in zaradi tega zablokiral

.

.

.

.

.

.

.

Skratka podri in poglej, maš največ dve uri dela če si boš vzel čas, če nisi vajen šraufanja pa do mehanika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi podrl kompletno zadnjo zavoro, vzrokov je lahko nešteto.

-Lahko ti je šlo kako tesnilo (meni se je to zgodilo dvakrat enkrat na hondi in enkrat na kawasakiju)

- Lahko ti je bat zadnje zavore zarustal in zaradi tega zablokiral

.

.

.

.

.

.

.

Skratka podri in poglej, maš največ dve uri dela če si boš vzel čas, če nisi vajen šraufanja pa do mehanika.

Ja bom podrl, ja, sraufanje mi je znano ja :D sem tudi sam to pomislil, samo tesnilo, hmmm nic ni od olja, sem vse pretipal pa pregledal, al se to ne vidi lih takoj..

LP;Rock

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je šlo tesnilo ki se nahaja v cilindru zraven stopalke oziroma takoj pod rezervoarčkom z zavornim oljem. Je pa ena takšna tesnilka klobučaste oblike ki sčasoma preperi na zgibu. Zledalo je pa povsem tako kot si ti napisal, da je bremza zafrkavala potem pa čez 5 min delala čisto normalno.

Slabost tega je bila da si moral kupit cel batek saj se samo tesnil ne dobi posebej v prodaji. Sicer pa kot sem že napisal je lahko nekaj povsem tretjega.

Odpri pa poglej in bo takoj jasna situacija, pa napiši potem tu gor da bomo vedeli kak si zadevo rešil.

Lp

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojih pet minut :D

Batki so malo zarustani, pri zaviranju so se zataknili, ploščice so bremzale, vse skupaj se je pregrelo, tekočina je zavrela in pedal je dol padu, disk postal vijolčen.

Rešitev: podret zadevo, batke spolirat s polirno pasto za kovine, tekočino svežo not, disk bo pa že sam barvo zgubu.

Pa še spredaj očisti, ko boš že ravno v elementu. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo podobno se je zgodilo tudi yozotu, ko sva šla z Marije, mu je popolnoma zablokiralo zadnjo zavoro, še sreča, da mu ni v ovinku, če ne nevem kaj bi se zgodilo :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo podobno se je zgodilo tudi yozotu, ko sva šla z Marije, mu je popolnoma zablokiralo zadnjo zavoro, še sreča, da mu ni v ovinku, če ne nevem kaj bi se zgodilo :cry:

res sem imel srečo :huh: Potem sem ta bat našrical z WDjem in zdaj dela normalno. Zdajle moram še bremz olje zamenjat, ki je lahko tudi razlog, da je zagrablo premzo :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še dobr, da ti ni kolo blokiru. Lahko bi pošteno padu. Čimprej popravi. Ne poliraj batkov, če so zarjaveli, raje kupi nove. Za guzzija se dobijo iz keramike in so pol večni, dobiš pa tud aluminijaste, ki so aluksirani in so tudi dobri. Vse pa je boljš kot navadno kromano železo. Pa veliko lepih fur do konca sezone ti želim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdajle moram še bremz olje zamenjat, ki je lahko tudi razlog, da je zagrablo premzo

Kako pa je lahko zavorna tekočina razlog za to?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odpri posodico za dolivat olje, tam bi mogle bit dve luknji. Načeloma. Če nista, sta pa malo naprej pri batku (ne zavornem). Ena je za povratni tok olja, da kar ga je preveč, steče nazaj v posodico. Lahko da se je zamašila in ko se je bremza segrela, se je olje icipici raztegnlo, nardilo pritisk, še mal bolj pobremzalo vse skupej, se še mal bolj segrelo itd....

Kakšne kitarske strune so fletkane za to, lahko tudi kakšen laks, pa se malo igraj.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rešitev: podret zadevo, batke spolirat s polirno pasto za kovine, tekočino svežo not, disk bo pa že sam barvo zgubu.

e, to je to :grim sam spucat je treba... Prvo spulirat, pole prešpricat z WD-jem. Zadeva funkcionira 110% :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, bom to jest cimprej naredu da vidm kaj pa kako...

Sam morm pocakat da se mi najprej glezenj pozdravi, sem si vceri zvecer glezenj pocil..:BUA: :SS baje da bo v 10 dneh dobr :D

Bom napisal kaj sem naredu...

LP;Rock

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pa potem menjaš olje v mašini :hmm:

Motorno olje in zavorna tekočina sta pa dve popolnoma različni stvari, ki služita popolnoma različnemu namenu na popolnoma drugačen način.

Sicer je res, da je tudi zavorno tekočino potrebno menjati, vendar močno dvomim, da bi se lahko zaradi starosti razširila tako, da bi stiskala ploščice k disku...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce to ni specificna hiba R1 potem so se, kot je je simonsi napisal, zataknili batki zavorne celjusti. razdri, ocisti, sestavi, testiraj.

jaz vedno pri menjavi zavornih ploscic tudi batke in zavorno celjust kolikor se da ocistim z WD-40. zavorne celjusti potem ne pozabiti razmastiti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:yea2: Prvo, sam da ti ni v ovinku zaštekal,bi imel že prej zvit gleženj.

Glede bremze je pa lahko, če nisi že dolgo menjal olja, se je olje navzel vlage in zgubi svoje lasnosti in dela neenakomerno, enkrat prime drugič ne, včasih zgubi pritisk in pade stopalka dol.

Sigurno razdri kompletno bremzo in spucaj in daj novo olje.

To, da bi z wd40 mazal se mi ne zdi najboljša ideja, ker ni temp obstojen in boš spet v sistemu vzpostavil neko mešanico olja in wd40.

Drugače se pa to pri R1, če sam olje menjaš rado dogaja, ker ima sistem mrtve točke kjer če ne znaš nastane zračni mehurček, kar sploh ni dodobro.

Skoraj bi tole raj kakšnemu serviserju prepustil, gre za tvojo varnost.

Po pameti!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

možen vzrok: med vzvodom zavore in batom črpalke ni bilo dovolj lufta, da bi

se bat vračal v prvotno stanje. to je povzročilo, da je na koncu kolo zaštekal, še prej pa je verjetno olje zavrelo? posledice: olje zanič, pa verjetno kakšna tesnila tudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!