Skoči na vsebino

Zavore


AREA

Priporočene objave

Naj opisem problem: vozim in ko sem pritisno na pedal za zavoro je kar noter padel. Nekaj casa pred tem je ze smrdelo samo sem mislo da smrdi kombi pred mano z dizlom :angry2: Pol sem si mogo pomagat z rocno in valda ful pocasno voznjo. Vmes sem sprobaval bremzo in v 90% je kar padala noter, vcasih pa je cist na koncu zagrabla in spet spustila. Po nekaj km voznje je vse zacelo delat spet normalno, ceprav je to lahko samo navidezno. Na AMZS je serviser vse skupaj pogledal zlo na hitro in oceno da bi lahko crkno glavni zavorni cilinder in da bi naj vcasih spuscalo olje vcasih pa ne, sicer pa ga v posodici nic ne manjka. Ker pa so enkrat ze postavli napacno "diagnozo" in sem kupo nekaj kar ne bi rabo me zanima kaj naj zdaj nardim? Se je ze komu zgodilo kaj takega? Lahko ga peljem na servis da mi razstavijo celo masino samo to ne bi blo ravno poceni :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce ne manjka tekocine potem najbrz nikjer ne spusca sistem.

preveri koliko je stara zavorna tekocina ali se bolje zamenjaj jo. ker kar velja za motorje velja tudi za vecino avtomobilov: zavorna tekocina se naj redno menjuje, saj je higroskopska in se naleze vode. to bi tudi razlozilo "padec" pedala; najbrz so se zavore dobro ogrele, voda v sistemu je zavrela, se uparila in paro lahko stiskas.

na tako daljinsko diagnozo bi to bilo lahko to, siguren bos pa sele ko ti kak mojster pogleda zadevo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveri, da se ti ni slučajno odlepila zavorna obloga (v primeru da imaš zadaj bobne), al pa tud ploščica. (spredaj)

Jaz sem imel isto zadevo, ker se je odlepila obloga na pakni. Samo men je pol tud ročna šla precej nazaj. Tko, da se je teb mogoče to zgodilo spred s ploščico.

Mah, to se mi pri Z101 ni nikol naredilo no (Zastava rules pa kuker kol so jo vsi podcenjeval pa se je skor sramoval, sam to je blo konstruiran že v 70-ih), pr teh novih je pa to baje kar pogosto (slabša zaščita pred vodo in umazanijo, pol pa vse skup zagrab pa odtrga). Konkretno se je to naredil na Saxo-ju.

lp Pegaso

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preden se v stroške spuščaš, najprej zavorno olje zamenjaj, pa mehanik naj istočasno še malo zavore pogleda. Mislim, da bi to moralo zadostovat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Tisto o pol krajši zavorni poti se mi zdi pretirano - zavorni učinek zavor itak že močno presega oprijem koles (še posebej pri novejših avtih kot je A6) in jih enostavno zablokira.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Pozdravljeni.

Želel bi zamenjat zavorno tekočino,pa mi ni čisto jasno po kakšnem vrstnem redu je potrebno cilindre odzračit.

Za nasvet se vam zahvaljujem .lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še sam izkoristim priliko,

zanima me kaj (če sploh) bi lahko bilo narobe z zavorami, če ob zaviranju začne tresti volan. Jakost se veča skladno s hitrostjo :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Želel bi zamenjat zavorno tekočino,pa mi ni čisto jasno po kakšnem vrstnem redu je potrebno cilindre odzračit.

Za nasvet se vam zahvaljujem .lp

Najprej isprazni zavorno tekočino iz rezervarčka(z inekcijo,vakum pumpico ali potegni z drobno plastično cevko),nato dolij novo zavorno tekočino in začni z prezračevanjem.Ni pomembno na kateri zavorni čeljusti ali zavornem cilindru začneš samo moraš vse prezračiti in vsaj ca 3-4X doliti zavorno tekočino pazi da se rezervarček neizprazne vedno prej dolij OK. Po končanem prezračevanju,če kje poliješ (pošpricaš) izperi takoj z vodo pazi zavorna tekočina razjeda barvo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še sam izkoristim priliko,

zanima me kaj (če sploh) bi lahko bilo narobe z zavorami, če ob zaviranju začne tresti volan. Jakost se veča skladno s hitrostjo :hmm:

Potrebno bo,po vsej verjetnosti zamenjat prednje diske, prekontrolirat obe zavorne čeljusti (batke) in prekontrolirat zračnost ležajev na obeh prednjih kolesih. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Želel bi zamenjat zavorno tekočino,pa mi ni čisto jasno po kakšnem vrstnem redu je potrebno cilindre odzračit.

Za nasvet se vam zahvaljujem .lp

post-2208-1192959064_thumb.jpg

S pravilnim vrstnim redom je naloga verjetno opravljena hitreje...

Da še sam izkoristim priliko,

zanima me kaj (če sploh) bi lahko bilo narobe z zavorami, če ob zaviranju začne tresti volan. Jakost se veča skladno s hitrostjo :hmm:

Brumer je omenil že večino možnosti, dodal bi le, da je možno, da so diski neenakomerno utečeni, kar se v običajnem mestnem prometu zaradi pogostega zaviranja do ustavitve, hitro zgodi.

V takem primeru pomaga (preizkušeno 2x na avtu in 1x na mopedu) ponovitev postopka za utekanje zavor, o čemer si lahko več prebereš tukaj.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Seos,spet jaz gnjavim z zavorami.Prvo hvala tudi tebi Danči za odgovor in drugo, ko sem poskušal odviti vijak na hidravlični cevi zadnjega kolesa sem uničil vijak in cev.Ker servis verjetno rezervne cevi nima na zalogi,bom moral čakat par dni jaz pa avto rabim.Sprašujem vas kako se avto obnaša pri zaviranju samo z zavorami na sprednjih kolesih?Avto je Lada Niva zavore pa spredaj diska odzadaj pa čeljusti.Hvala za odgovor in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo podobno kot motor, se večina zavorne sile razporedi na prednja kolesa (zato spredaj diski, zadaj so pa lahko tudi bobni) , vendar zaradi teže avtomobila vseeno manj kot pri motorju (mogoče 65/35) .

Če ne boš bremzal zelo na silo in v kritičnih situacijah nebi smelo biti težav, kljub vsemu pa jaz brez zavor nebi kaj veliko okoli fural :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala prjatu,to sem čakal sedaj pa samo še nakako zablendiram zadnjo hid.cev pa smo zmagali.lp

Najprej bi motal demontirati čeljusti,nato odviti cev samo losati,odviti vijaka zavornega cilindra in nato obračati zavorni cilinder in ne cev(leitungo) na ta način nebi odtrgal cevi OK. Zdaj je kar je, postoji orodje in se naredi nov konus ,ali v najslabšem primeru kupiš na meter 6 mm bakreno cev in se naredi celo novo OK.Pač ker neznaš in se sam spraviš kaj takega početi te bo pač zdaj stalo -vsaka šola nekaj stane. :headbang:

Ps.še delno orodje za popravilo zavor,zavornih cevi in izdelavo enojnega konusa!!!!

post-9445-1193860068_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen,postopal sem po tvojih navodilih ampak se je zataknilo pri losanju vijaka,ki mi ga ni uspelo losat,je postal prej okrogel,in med rezanjem cilindra,da bi losal vijak sem poškodoval tudi cev.Kaj češ ne mora biti vsak mehanik,če pa ni cekinov pa v sili vrak muhe žre.Čakam še na tvoj odgovor glede polnilca za prezimit akumulator,vprašanje sem ti postavil v rubriki" splošno"- prezimovanje motorja.Hvala ti za oba odgovora, :worship: ostani zdrav in brez zamer.

Popravljeno . Popravil Pips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen,postopal sem po tvojih navodilih ampak se je zataknilo pri losanju vijaka,ki mi ga ni uspelo losat,je postal prej okrogel,in med rezanjem cilindra,da bi losal vijak sem poškodoval tudi cev.Kaj češ ne mora biti vsak mehanik,če pa ni cekinov pa v sili vrak muhe žre.Čakam še na tvoj odgovor glede polnilca za prezimit akumulator,vprašanje sem ti postavil v rubriki" splošno"- prezimovanje motorja.Hvala ti za oba odgovora, :worship: ostani zdrav in brez zamer.

Poglej na sliki to so ključi za odvijanje zavornih cevi in so 6-voglati skoraj nikoli nespodrsne.Glede polnilca pa sem ti napisal odgovor OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!