Skoči na vsebino

Yamaha DT 50/R,X


race

Priporočene objave

mam že nov problem.

kje bi lohko kupu sprednje vilice, k sm jih zviu?

lp

Kako ti je to ratal ? To je pomoje zelo drago, najlažje ti je da najdš kšno dt-jko k se prodaja po delih!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

ja najverjetneje je elektronika v števcu hin...

števci so čisto uredu,fora je v temu a maš enduro (21 sprednja guma) al pa cestnega ki ma 17 sprednjo gumo,in samo varovalko daš vn pa notr prižgeš in ti ponudi 2 možnosti,Mtrd pa endr (enduro). To so naredili vredu če bi slučajno si kdaj premislil in dal manjšo/večjo gumo gor,odvisno kaj imaš seda = )za 20km/h kaže več ker imaš naštimano na cestnega ki ima 17 col gumo.

Popravljeno . Popravil lukeey
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

jaz imam ta cilinder klik in mi vsakih 2000km zariba... Menjal sem že 4 bate...Mešanca je 3%, olje je castrol tts... Kje bi bil problem??

Popravljeno . Popravil ninjaxx
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam ta cilinder klik in mi vsakih 2000km zariba... Menjal sem že 4 bate...Mešanca je 3%, olje je castrol tts... Kje bi bil problem??

Kaj bat prime al kaj ? Kakšen bat pa daš notr (znamka) ?? Pomoje slabo "einfaraš", ulavfaš in ti prime... GUS: cilinder naj bi ulavfavau tja do 400-500km. Najprej mora laufat 40 min na štant gasu ti morš pa kontrolirat temp. Potem se morš pa vozt največ do 1/2 gasa saj tja do 250km. Potem ga lahko vsake tok časa zategneš na polno ampak ne za dolgo... ALU cilinder se malo manj časa ulaufava tja do 200-300km. Uglavnem je pa potrebno dobr segret motor zmeram pred vožnjo.

*Pomembno je da nimaš skos isto gasa, ker je to za 2T slabo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj bat prime al kaj ? Kakšen bat pa daš notr (znamka) ?? Pomoje slabo "einfaraš", ulavfaš in ti prime... GUS: cilinder naj bi ulavfavau tja do 400-500km. Najprej mora laufat 40 min na štant gasu ti morš pa kontrolirat temp. Potem se morš pa vozt največ do 1/2 gasa saj tja do 250km. Potem ga lahko vsake tok časa zategneš na polno ampak ne za dolgo... ALU cilinder se malo manj časa ulaufava tja do 200-300km. Uglavnem je pa potrebno dobr segret motor zmeram pred vožnjo.

*Pomembno je da nimaš skos isto gasa, ker je to za 2T slabo...

Bat je ta... Verjetno je res problem, da ga nisem dovolj ulaufal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi mi zablokira zadnjo kolo... Potem se lahko dalje vozim normalno?? Do sedaj sem se...

Nevem mogoče ni prava toleranca, a paše na un cilinder oz. ker je mišlen za tist cilinder....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Jaz imam yamaho dt 50r letnik 2009.Ampak velikokrat ko ga hočem vžgat se ne prižge.

Zahvaljujem se že vnaprej ;)

Dej nam malo več povej, mrzel noče vžgat, topel ?? Pa daš zaug/čok ? Te 2T mašince so muhaste in se moraš kar navaditi, da jih znaš sploh vžgat....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej nam malo več povej, mrzel noče vžgat, topel ?? Pa daš zaug/čok ? Te 2T mašince so muhaste in se moraš kar navaditi, da jih znaš sploh vžgat....

Ko je mašina mrzla mi noče vžgat čeprav dam zauh/čok da bi se mašina hitreje ogrela včasih pa mi vžge v prvo že brez zauha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej svečko in jo spucaj, po potrebi zamenjaj. Priporočam ngk br9es.

Hvala!

Danes sem ga hotel prižgt pa se mi ekran ni pržgou sam za sekundo se mi je prižgala rumena lučka!

Pa hvala za odgovor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala!

Danes sem ga hotel prižgt pa se mi ekran ni pržgou sam za sekundo se mi je prižgala rumena lučka!

Pa hvala za odgovor!

Ah, potem maš pa akomulator zanič, probaj ga dofilati ali pa doliti destilirano vodo, če nebo bolje ga boš mogel zamenjati. še prej pa ga probaj vžgati na "kurbl".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OOO hvala sem si kar mislil ker ga ne uporabljam redno.Stal je kar nekaj časa drugače pa hvala še enkrat zeloooo ste prijazni!;);)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OOO hvala sem si kar mislil ker ga ne uporabljam redno.Stal je kar nekaj časa drugače pa hvala še enkrat zeloooo ste prijazni! ;);)

Temu je namenjen forum :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

žio. Sm nov tukaj tk d nevem če prov pišem tukaj. Imam problem s štromom pri dt50 je letnik 2007 in je 80ccm. Uglavnm od soseda sem kupil ta motor zelo poceni ker ga ni rabil k ima nowega in tud ni užgal ker je puščala pipca za gorivo. ko je to pipco zamenu mu od takrat motor neužge prawi ni pa imel akomulatorja notri. jaz sem kupil now akomulator, novo pipco (je avtomatska k je kontakt se odpre benz k pani kontakta se zapre) sem pa zamenu tud svečko. Situacija je takšna motor ima iskro na svečki brez akomulatorja samo brez njega ne zaprta pipca ki je avtomatska na kontakt moje mnenje in logika.. Ko pa priklopim akomulator je wse okej dela števec in vse lučke na njem, žmigovci, troba,.. samo iskrice takrat ni.. Zdaj me zanima kje bi lahko bil problem na kmc mi je omenil regler ki nazaj fila akomulator da bi lahko kj blo narobe sm pa vprašov enega ki se bl ukvarja s tem servisi prav da ni to d more kj druzga bit d more vidt je pa čudn to. Sm pa sprobavu že z to pipco kontakt če bi bla iskra z amomulatorjem ter s tastaro in brez nje nič ne spremeni.. ma kdo kake izkušnje s tem oz. kj ve kaj bi blo?

Hvala za vnaprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm najdu napako. Taco sm mev dol kar je prekinlo kontakt. Iskra zdaj je.

Imam pa šezmer problem s pipco ki noče odpret dovajanje bencina.. wse sm pregledov sam benz negre čez tud direkt na akomulator sm preklopu pa noče nič nowa in tastara.??

Popravljeno . Popravil Boris Rus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

385545268181597715016088.jpg

to je pipca ki nedela "kao" in sem kupil novo ki tud nedela kar pomen da ni pr njej problem. zgornja luknja daje benz ven spodnja baje daje nnek pritisk da odpira za dovajanje bencina ki pa izhaja z fergazerja pomojem je pri fergaazerju kei narobe treba mal vn snet pa prepuct oz. pogledat ?

Je kj narobe k sm pod frgazerjem odpru je vn mal olja stekl nwm kaj in kk je to nrjeno? čakam na servis sam bi rad čimprej probu sam uštimat.

SE KDO KAJ BL SPOZNA NA TO???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ewo zrihtuu laufa zdej. motor je dolg stavu že zrd tega tud mal slabi v štartu zalavfu. napaka je bla pri cevkah k so ble narobe obrnjene tk de sm jih prov daw k sm jih zamenu. k je prejšni zamenu to zadevo pa napačn cevke nataknu nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Kje so na tem motorju blokade!!!!

Rabim nujno!!!!

Odstranu sm jo že iz avspuha na začetku pa gre manj kot prej samo pospeški so bolši.

A nej menam dizo pa to

Aja pa nemi govort da nej mau nazaj pogledam ker sem že najmanj 10x pogledu pa nč nism najdu

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 9 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!