Skoči na vsebino

Yamaha DT 50/R,X


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Kupil sem ga v zelo slabem stanju. Motor je komaj peljal z drugo prestavo, kaj šele da bi šaltal v višjo. V zelooo položen klanec navzgor ni mogel s prvo. Odpeljem ga na servis in serviser je rekel da je v avspuhu toliko saj kot v dimniku od toplarne. Ker ga ni mogel celega spucati je moral avspuh 2x prežagati in ga očistiti z brenerjem, ker je bilo res zelooo zabasano. Tako, da mislim da z avspuhom ni nič narobe, razen, če so še saje not pa jih ni vse spucal :hmm: Grem pogledat na ta link, ki si mi ga dal.

Popravljeno . Popravil Unikat
Objavljeno

s tem yamaham je tko ko sem jaz delal v CITY EXPRESS-u in smo 3je fantje dobil popolnoma nove DT50 leta 2000 al 2001 se ne spomnim jih lepo ulavfamo po enemu tednu nam poberejo blokade ven in cinkšpule nam zamenjajo in je blo tko moja je šla 75 km/h,drugi 2 pa ,65km/h in 85km/h

tko da ne vem kaj je s tem yamaham :hmm:

Objavljeno
Grem pogledat na ta link, ki si mi ga dal.

da, lepo od tebe. drugic mogoce se prej uporabis iskalnik.

bang.

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno

jest sm na prejšnmu motorju kuru TTS-a (gilera gsm 50 l.2001) tko no po ene 4000km sm mu tko zapeštan avspuh da mi nikamor več ni šu. Tko da Motul rox:)

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

mene zanima kakšna je velikost luknje za bat pri yamahi dt 50r (letnik 95) za 50 ccm in za 70 ccm in za 80 ccm

LP

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni. Mene zanima če ima yamaha dt50 r mašino AM6 ker se odločam za nakup lamel in nevem če bi potem pasali. še slika lamel (ča vas na kaj spomnijo)

tmb_300X300_634.JPG

Popravljeno . Popravil M-A-T-T
Objavljeno

Evo mene pa zanima kolk gre tale yamahca DT50 R brez blokad. Prašam ker nisem verjeu frendu ki je reku de gre brez obeh blokad 130km/h :D . Ne vrjamm de gre original 50 tok, me je tok ob živce spravlov pa skoz govoru de gre tok, tko de sm mogu prašat.

Objavljeno

Ja 130 :D . Nevem kaj sploh take smešne sprašuješ :) . To ima se mi zdi, kot skoraj vsi 50ccm enduro motorji, motor od minarelli-a, tako da je končna nekje 80-85 km/h. Ker za 130km/h bi že moral imeti kar fajn kit in vse ostalo bi tudi moralo biti menjano.

Lp

Objavljeno

hehe,nism prašov zarad moje nevedonosti ampak mi je mulc tolk cajta najedov an de če že men ne vrjame de je to nemogoče de lahk saj kdo drug to potrd. :D :D :D

lp

Objavljeno

Ja 130 :D . Nevem kaj sploh take smešne sprašuješ :) . To ima se mi zdi, kot skoraj vsi 50ccm enduro motorji, motor od minarelli-a, tako da je končna nekje 80-85 km/h. Ker za 130km/h bi že moral imeti kar fajn kit in vse ostalo bi tudi moralo biti menjano.

Lp

z endurce se kaj več kot 120 težko dobi ven če je natunan. ker jo zračni upor zeza. aja drugače pa grejo dtjke brez blokad od 65-80 odvisno nakatero naletiš

Objavljeno

mene zanima kakšna je velikost luknje za bat pri yamahi dt 50r (letnik 95) za 50 ccm in za 70 ccm in za 80 ccm

LP

kaj ti imas ze vodno hlajenega al se zracnega

jaz sem mel na moji bivsi dtjevki premer bata 45mm-kit menda bil 80ccm

lp

Objavljeno (popravljeno)

Moja gre okoli 115 km/h ker ima polini kit 80 ccm (iz 70 ccm) drugi avspuh (made bi jaz) in še kaj bi se našlo. Odvisno pa je tudi od vetra kako piha. Če ti piha v hrbet gre potem več, če pa piha v trebuh pa je obratno.

Popravljeno . Popravil M-A-T-T
Objavljeno

moja je sla z poliniom 80 okoli 95-100 odvisno od pogojev :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

M-A-T-T & boga dj povejta kva sta nardila z vajinimi dt-ji....jst mam 80ccm cilinder pa fergazer sm zamenju...auspuh mam tud zamenan...pa mi se zmeri leti sam 80km/h edin kar se pozna da vleče v breg velik bolš...sam s končno pa nism tud prbližn zadovoln

dva frenda mata od gilere ene endurce pa nista nč menjala nubenih stvari pa me oba pihneta po ravnin

Objavljeno

jaz sem prvo kot prvo sem zadnji dusilec dal celotni drugi gor , pol sma z ocetom spredjni dusilec spremenila vecji je bil gor pa drugaco speljan nato sma dala v vecji frgazer oz mi je kolega naredil koleno premera 19 nato sem dal kit 80 gor pa se mi je zavrtel do 85max. moras pa vedeti da moras prenose spremeniti

jaz sem na zacetki imel prenose spredaj 11 zadaj pa 47 pol pa menjal pa spredaj dal gor 15 neda se ga kupiti zobčenika lahko pa od ctx kupis zobcenik pa ti ga eden podreja pa bo .zadaj pa je ostal zobčenik 47.

to je to pa je sel 95-100kmh

lp

Objavljeno

Upam, da je izba prava, če ni, se pa opravičujem.

Imam problem z omenjenim motorjem in sicer pri vžigu. Če motor kakšni 2 uri stoji, noče vžgat, razen s spustom, kar pa povsod ni mogoče oz. z porivanjem. Ko pa motor spravim v življenje, ga ugasnem in ga po kakšne pol ure hočem spet prižgat, pa normalno vžge. Vem, da je razlogov za problem veliko, ampak kaj se vam zdi najbolj verjetno?

Objavljeno

To je tudi meni TZRka počela..Svečko sem spucal in se vozil cel dan..Od takrat naprej normalno dela :huh:

Objavljeno

svečka? mogoče ti voda prihaja v cilinder?

Objavljeno

boga hvala za tele informacije

se prav morm jst sam še zobnik menjat

aja sam kok gre pa kj v breg slabš zdj ko si menju zobnik??

hvala & LP

Objavljeno (popravljeno)

nekaj se že pozna,menjave bos imel dalse pa se bos npr s 15zob.peljal gor pobregi s 2o , ko pa imas 11 pa se bos peljal v 3 prestavi tam nekje, to je edino bila razlika pri meni kaj sem opazil!!!

lp

Popravljeno . Popravil boga
Objavljeno

Imama yamaha dt 50 letnik 2000 ki sem ga kupil v avstriji po mnenju sosedov :devil: je preglasen (ker grem zjutraj ob 5 v na avtobus) - je brez dušilca. zanima me ali so športni izpuhi kaj tišji in če pridobim kaj na moči.

še eno vprašanje sedaj mi gre cca 65 km/h kaj bi moral narediti da bi imel končno cca 80

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!