LeWiS Objavljeno Avgust 27, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2007 počasi bo treba menjat olje v mašini,in me zanima kakšno bi blo najbolše za daystarja
Python Objavljeno September 29, 2007 Opozori Objavljeno September 29, 2007 Majhno vprašanje: Kod bi lahko kupil oljni filter (in ostalo rezervno / potrošno blago) za daelime (daystar v konkretnem primeru)?
Irencko Objavljeno September 29, 2007 Opozori Objavljeno September 29, 2007 Majhno vprašanje:Kod bi lahko kupil oljni filter (in ostalo rezervno / potrošno blago) za daelime (daystar v konkretnem primeru)? ola čaw, lej jst sm mojga bivšga mela u novi gorici pr marcelotu, on dobi dele, sam mislm d ne lih nwm kok hit, saj pr men se mu ni lih mudil :headbang: , če mene prašaš pa najbolš d ga pokličeš pa ti bo on povedu kako pa kaj, oz te napotiu kam drugam. njegova telefonska j pa: mobi-041 650 505 oz. navadn-05 3025 636 ala, fajn zrihti!
GrCaR Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 Majhno vprašanje:Kod bi lahko kupil oljni filter (in ostalo rezervno / potrošno blago) za daelime (daystar v konkretnem primeru)? Poklič na AH ODAR v Ljubljani v Stegnah 33. Tm naj bi mel rezervne dele, k sm jih jst kupvov, ker so tut uradni serviser za daelime, drugač pa MOTO MARIO na Štajerskem koncu. Za cifre pa mal po netu pobrski.
Python Objavljeno September 30, 2007 Opozori Objavljeno September 30, 2007 Najlepša hvala obema za odgovor :beer2:
blackman Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Jaz sem pred kratkim nabavo daystara in je puna ql. Zanima me zakaj mi do 80 pospeši potem pa do maksimalno 95 al pa sto če je breg navzdol. Kaj bi blo lahko narobe??? sumim batne obročke samo newem. Pa zanima me kak bi vzel dušilce vun na avspuhu??
_Fingi_ Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Jaz sem pred kratkim nabavo daystara in je puna ql. Zanima me zakaj mi do 80 pospeši potem pa do maksimalno 95 al pa sto če je breg navzdol. Kaj bi blo lahko narobe??? sumim batne obročke samo newem. Pa zanima me kak bi vzel dušilce vun na avspuhu?? Lej, to je 4 taktna mašina, od 13ih konjev nekih čudežev ne moreš pričakovati. Čeprov, po besedah tistih ki so imeli lih tacga, nej bi šel nekje do 120km/h. Če bi imel zanič batne obročke bi pri nizkih obratih komaj delal... Drgač pa, če ti recimo kdaj, ko zapreš gas, pa ponovno odpreš, motor zamori, lih tko k da nebi bencina dobu, je lahko tudi membrana na frgazrju strgana/zluknana... Tud svečka če je zanič je lahko razlog zakaj ne gre tako kot bi mogu. Lahko je tudi samo zamorjena mašina, pa bo čez čas šel dosti bolje, ko ga boš mal ''prepucal'' (če se prejšni lastnik ni nič vozil) Glede dušilcev pa, če misliš to zaradi moči se ne bo nič poznalo, oz mogoče kkšen %... tko da se ti samo zaradi tega na splača. Če pa hočeš lepši zvok, potem pa kar :whistle:
Python Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Kot info. ( naj me kdo popravi če se motim), Slovenija nima več uradnega zastopnika za Daelime
bayern Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Hy! Zanima me če mi lahko kdo pove kaj lehko naredim da bo moj daystar imel boljši zvok???
JeRn3j Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Hy! Zanima me če mi lahko kdo pove kaj lehko naredim da bo moj daystar imel boljši zvok??? dej dol auspuh .... :naughty:
Žarko G. Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 Hy! Zanima me če mi lahko kdo pove kaj lehko naredim da bo moj daystar imel boljši zvok??? če si bolj norc prevrti notr lukne al pa lahk daš dol dušilc(ena ploščica nekak) na tehničnem menda ne težijo
bayern Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 zdej me pa še zanima če imate mogoče na vaših daelimih naprej tiste zaščite. Žal newem kako se jim točno reč, baje da so proti nesreči pa me zanima kje jih lahko dobim
Žarko G. Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 ok poglej louis.de tm je itak vse http://www.louis.de/_4001ddc16af9628888ca3...5&anzeige=0 pa t prve dve sta za dealima pr ceniku
bayern Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 ja ja točno to. Mi lahko kaj več poveš o tem
Žarko G. Objavljeno Oktober 8, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2007 to je ful uporabna zadeva če fuknš se poškoduje samo te loki pa kovčki mal drugač pa se ti vse podrgne drugač sm pa se spomnu na boljšo vrjanto poglej pri tem človeku http://www.sfismor.si/motorji.php?pn=0 SFISMOR d.o.o. - Izdelovanje, oprema, predelava triciklov in drugih motorjev ta ti bo boljše dal pa še ne bo ti treba tok nemščine prenašat kot čoperista pa te vabm sm gor http://chopper.mojforum.si/chopper.html Izhodišče :: ČOPER FORUM
GrCaR Objavljeno Oktober 9, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2007 Jaz sem pred kratkim nabavo daystara in je puna ql. Zanima me zakaj mi do 80 pospeši potem pa do maksimalno 95 al pa sto če je breg navzdol. Kaj bi blo lahko narobe??? sumim batne obročke samo newem. Pa zanima me kak bi vzel dušilce vun na avspuhu?? dušilce uzamš vn tko, da na koncu avspuha maš 3 nete... uzamš vrtalko... pa prevrtaš nete in pol s kleščami vn uzamš dušilc, isto pol nardiš na drugm avspuhu. pa ropota... :rolleyes: Hy! Zanima me če mi lahko kdo pove kaj lehko naredim da bo moj daystar imel boljši zvok??? glej zgoraj!
Žarko G. Objavljeno Oktober 9, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2007 grcar, predvidevam da si ti to tut naredu
GrCaR Objavljeno Oktober 9, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2007 grcar, predvidevam da si ti to tut naredu :grim govorim iz izkušenj :D
bayern Objavljeno Oktober 10, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2007 HY! gRČAR KAKO TO MISLIŠ DA POTEM ROPOTA
lokostrelec Objavljeno Oktober 10, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2007 Ne priporočam ti nobenega vrtanja v avspuh !!! Jaz sem dobil takega! Ga je prejšni lastnik sam prevrtal ! Smo ga kar z velikimi problemi nazaj porihtal. Res je imel malo glasnejši zvok; samo se je še vedno slišalo,da je 125ccm.Ko pa smo ga spravili v približno originalno stanje ( je bilo potrebno narediti ene nove sitaste cevi, ki so v originalu not) je dobil motor veliko lepši, čeprav manj glasen zvok, pa tudi imam občutek, da lepše dela. Če imaš motor zato, da uživaš v vožnji z njim, potem pusti avspuh pri miru; če pa ga imaš zato, da te drugi :headbang: slišijo in vidijo na njem , potem bo pa najbolje da avspuh kar snameš...
Žarko G. Objavljeno Oktober 10, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2007 rečmo pr 250 kubičnem ko mamo dol snet dela čist v redu zvok je odličn pesm za moja ušesa :worship: poraba je ista jst mam na svojmu rečmo dušilc notr, ker pač vem da ga bom naprej prodal(logično) pol pa pr naslednemu pa direkt zavrtm par lukn notr :whistle:
bayern Objavljeno Oktober 10, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2007 saj jaz imam tudi odspodaj v auspuhu eno luknjo narejeno da potem poka. Takega sem že kupil Drugače sem se pa odločil da ne bom nič delal na auspuhu
Priporočene objave