Skoči na vsebino

Daelim DAYSTAR


teo

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...
Majhno vprašanje:

Kod bi lahko kupil oljni filter (in ostalo rezervno / potrošno blago) za daelime (daystar v konkretnem primeru)?

ola čaw, lej jst sm mojga bivšga mela u novi gorici pr marcelotu, on dobi dele, sam mislm d ne lih nwm kok hit, saj pr men se mu ni lih mudil :headbang: , če mene prašaš pa najbolš d ga pokličeš pa ti bo on povedu kako pa kaj, oz te napotiu kam drugam. njegova telefonska j pa: mobi-041 650 505 oz. navadn-05 3025 636

ala, fajn zrihti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Majhno vprašanje:

Kod bi lahko kupil oljni filter (in ostalo rezervno / potrošno blago) za daelime (daystar v konkretnem primeru)?

Poklič na AH ODAR v Ljubljani v Stegnah 33. Tm naj bi mel rezervne dele, k sm jih jst kupvov, ker so tut uradni serviser za daelime, drugač pa MOTO MARIO na Štajerskem koncu. Za cifre pa mal po netu pobrski.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pred kratkim nabavo daystara in je puna ql. Zanima me zakaj mi do 80 pospeši potem pa do maksimalno 95 al pa sto če je breg navzdol. Kaj bi blo lahko narobe??? sumim batne obročke samo newem. Pa zanima me kak bi vzel dušilce vun na avspuhu??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pred kratkim nabavo daystara in je puna ql. Zanima me zakaj mi do 80 pospeši potem pa do maksimalno 95 al pa sto če je breg navzdol. Kaj bi blo lahko narobe??? sumim batne obročke samo newem. Pa zanima me kak bi vzel dušilce vun na avspuhu??

Lej, to je 4 taktna mašina, od 13ih konjev nekih čudežev ne moreš pričakovati. Čeprov, po besedah tistih ki so imeli lih tacga, nej bi šel nekje do 120km/h.

Če bi imel zanič batne obročke bi pri nizkih obratih komaj delal...

Drgač pa, če ti recimo kdaj, ko zapreš gas, pa ponovno odpreš, motor zamori, lih tko k da nebi bencina dobu, je lahko tudi membrana na frgazrju strgana/zluknana...

Tud svečka če je zanič je lahko razlog zakaj ne gre tako kot bi mogu. Lahko je tudi samo zamorjena mašina, pa bo čez čas šel dosti bolje, ko ga boš mal ''prepucal'' (če se prejšni lastnik ni nič vozil)

Glede dušilcev pa, če misliš to zaradi moči se ne bo nič poznalo, oz mogoče kkšen %... tko da se ti samo zaradi tega na splača. Če pa hočeš lepši zvok, potem pa kar :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hy! Zanima me če mi lahko kdo pove kaj lehko naredim da bo moj daystar imel boljši zvok???

dej dol auspuh .... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hy! Zanima me če mi lahko kdo pove kaj lehko naredim da bo moj daystar imel boljši zvok???

če si bolj norc prevrti notr lukne

al pa lahk daš dol dušilc(ena ploščica nekak)

na tehničnem menda ne težijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdej me pa še zanima če imate mogoče na vaših daelimih naprej tiste zaščite. Žal newem kako se jim točno reč, baje da so proti nesreči

pa me zanima kje jih lahko dobim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je ful uporabna zadeva

če fuknš se poškoduje samo te loki pa kovčki mal

drugač pa se ti vse podrgne

drugač sm pa se spomnu na boljšo vrjanto

poglej pri tem človeku

http://www.sfismor.si/motorji.php?pn=0

SFISMOR d.o.o. - Izdelovanje, oprema, predelava triciklov in drugih motorjev

ta ti bo boljše dal

pa še ne bo ti treba tok nemščine prenašat

kot čoperista pa te vabm sm gor

http://chopper.mojforum.si/chopper.html

Izhodišče :: ČOPER FORUM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pred kratkim nabavo daystara in je puna ql. Zanima me zakaj mi do 80 pospeši potem pa do maksimalno 95 al pa sto če je breg navzdol. Kaj bi blo lahko narobe??? sumim batne obročke samo newem. Pa zanima me kak bi vzel dušilce vun na avspuhu??

dušilce uzamš vn tko, da na koncu avspuha maš 3 nete... uzamš vrtalko... pa prevrtaš nete in pol s kleščami vn uzamš dušilc, isto pol nardiš na drugm avspuhu. pa ropota... :rolleyes:

Hy! Zanima me če mi lahko kdo pove kaj lehko naredim da bo moj daystar imel boljši zvok???

glej zgoraj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne priporočam ti nobenega vrtanja v avspuh !!!

Jaz sem dobil takega! Ga je prejšni lastnik sam prevrtal ! Smo ga kar z velikimi problemi nazaj porihtal. Res je imel malo glasnejši zvok; samo se je še vedno slišalo,da je 125ccm.Ko pa smo ga spravili v približno originalno stanje ( je bilo potrebno narediti ene nove sitaste cevi, ki so v originalu not) je dobil motor veliko lepši, čeprav manj glasen zvok, pa tudi imam občutek, da lepše dela. Če imaš motor zato, da uživaš v vožnji z njim, potem pusti avspuh pri miru; če pa ga imaš zato, da te drugi :headbang: slišijo in vidijo na njem , potem bo pa najbolje da avspuh kar snameš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rečmo pr 250 kubičnem ko mamo dol snet dela čist v redu

zvok je odličn

pesm za moja ušesa :worship:

poraba je ista

jst mam na svojmu rečmo dušilc notr, ker pač vem da ga bom naprej prodal(logično)

pol pa pr naslednemu pa direkt zavrtm par lukn notr :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!