Skoči na vsebino

Motocross motor - kateri in kje kupit rabljenega


mamomu

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Fantje in punce - dajte mi pomagat. Rad bi si kupil kakšen rabljeni motokros motor ampak nevem, kje naj iščem. Pred cca. 10 leti sem že vozil cros kot sparing partner, zdaj pa bi si rad zopet nabavil kakšno mašino.

Kakšen rabljeni SUZUKI RM ali HONDA CR (star tam do štiri leta) bi bil glih pravšen!

HVALA ZA ODGOVORE

Don't drink and drive - just smoke and fly!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzukija RM ti ne priporočam predvsem pa ne 4-ri leta starega!!! Kaj se pa tiče CR vem samo, da grejo radi menjalniki v k****!!! NEDVOMNO HONDA!!! po mojem

speed man

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred dvemi leti sem krosača kupil pri Fortuni (Fortuna Red bull team-al nekej takega), korekten nakup - samo v glavnem ti lahko zrihta Yamaho.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z motocrossom sem se ukvarjal kar nekaj časa zato ti lahko dam nekaj nasvetov.

Kar se znamke tiče ti priporočam Hondo ali Kawasakija,vendar za Kawo je težko dobit rezervne dele zato je Honda boljša izbira.Imel sem jo tudi sam in lahko ti povem da z njo skoraj ni problemov razen tekočih stroškov.

Suzuki je super motor le menjalnik se mu rad kvari,Husqvarna pride v poštev če bi se rad naučil šraufanja,Yamaha pa je nekje vmes.

Štiri leta je zg. meja za nakup cross stroja,pri nakupu pa pazi da te ne nategnejo za letnik(poglej cifre na feltnah) kar se rado zgodi in preveri številke motorja pri uvozniku.

Najbolje je kupovati preko oglasnika in si za to vzeti čas.Pri ogledu stroja si malo poglej kako je bil vzdrževan (čiščenje filtra,menjava olja,menjava bata,servis amortizerjev.....)ter vedno raje kupi motor od tekmovalca kot amaterja ker je bil vsekakor redno vzdrževan.

Če boš nabavljal pri serviserjih se obrni na servis TMR v Hrastniku ali morda tudi na Janija SItarja ki ima včasih kakšen dober stroj.

Sicer pa mi lahko pišeš na mail in če si kje blizu Lj. se lahko dobiva da ti povem različne cake ki jih je preveč da bi pisal saj te lahko ravno pri crossi nategnejo kot čigumi!!!

Shit happens, unfortunetly all the time!

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ter vedno raje kupi motor od tekmovalca kot amaterja ker je bil vsekakor redno vzdrževan.

Leteči

Ej s tem se pa ne strinjam ker ponavadi prodajajo na pol zaribane mašine. Razen če ga osebno poznaš te se splača. npr: jaz sem kupil ktm-125 od Sebastjana Edra-vozi DP. In motor teče kot urica pa še poceni je ful!!!

speed man

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz pa poznam amaterje ki so prvič slišali da je treba filter pucat,pa bat menjat na 20-25ur,ketno so v olju namakal.....

Če kupiš motor od Roka Sitarja,Fortune ali koga podobnega je motor zihr v redu ker ima ponavad tudi svojga mehanika.

Shit happens, unfortunetly all the time!

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa še to me zanima ko si glih napisal da maš KTM?A je to dobr motor al so jajca ker z njim nimam izkušenj.

Slišal sem da ima KTM baje super vzmetenje WP brez klasične "vage" ampak ima amortizer vpet direktno.Kako se kaj obnese.

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za vaše odgovore.

Imam pa še eno par vprašanj. S KAKŠNO CENO NAJ RAČUNAM? KAKŠNO KUBIKAŽO PREDLAGATE? (glede na moja leta (31) in težo (85))

Leteči : žal sem iz Štajerske in nevemkak ne hodim v vaš konec (le tupatam službeno)

Don't drink and drive - just smoke and fly!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha! Dobro vprašanje glede kubikaže!

Rekel ti bom da moči je pri vseh motorjih dovolj le različno je razporejena.

125-pod nizkimi obrati ne vleče nič nato se mu pri 7000-8000 strga in razmetava tako da če nisi vajen te rado strese.Ti motorji zahtevajo največ vzdrževanja ker je mašina najbolj navita cca 40KM.Kritična točka je sklopka saj je treba skozi "kuplat" da držiš obrate.So pa tudi najbolj okretni in primerni za izvajanje kakih akrobacij med skoki.

250-od 125 se razlikuje v tem da zadeva bolj enakomerno vleče skozi različne obrate,je tudi manj stroškov vendar moraš imeti za ta motor dokaj dobro kondicijo in moč ker ima zadeva okoli 60KM in se lahko primerja z večino cestakov v pospeških+krtine,jame in občutek je kot bi jahal na rodeu.

400 IN NAPREJ-ŠTIRITAKTNIKI-Najmanj vzdrževanja,skoraj nič.Zadeva je veliko bolj enostavna za vožnjo,kajti tudi če pozabiš šaltat bo vseeno potegnil kot treba sklopke pa ne rabiš brusit.Super za v blato,sneg...Glas ima bolj traktorski vendar jaz bi se odločil za štiritaktnika če bi že kupoval.Trenutno je zelo dobra Honda 450 vendar je ravnokar prišla ven druga varianta pa je Yamaha 426.Motorji so rabljeni dražji vendar se vložek povrne.

Pazi ko boš kupoval predvsem na letnik (napisan je tudi na feltnah če niso bile menjane-obvezno preveri pri zastopniku),

Poglej ali vilice puščajo olje ter ali je bil zadnji amortizer obnovljen (če je bil je žigosan)priporočljiv je servis enkrat na leto-vsaj.

Preveri amortizacijo za kar ti bo najbolje svetoval ZUPAN GREGOR ki je trenutno največji strokovnjak pri nas 041/643-025(če je ni spremenil)

Predvsem pa se pozanimaj ali je prejšnji lastnik redno pral zračni filter, ker če ni bil spucan na vsako uro do dve vožnje motor pusti pri miru.

Preveri ali je bil bat menjan (ne verjet na besedo, zahtevaj račun)

Splača se prekontrolirat ali sklopka drsi saj so lamele okoli 15kSIT.

PRVO PRAVILO PRI NAKUPU cross motorja pa je da ne glej plastik in zunanjega izgleda.PLastike so poceni in s tem te lahko hitro zavedejo.Kajti motor je po enemu mescu spraskan do konca. Če se le kaj furaš in skušaš doseči svojo mejo hitro zariješ po tleh.

Ko pa boš imel stroj doma najprej zamenjaj zavorno olje, olje v mašini in svečko (se splača).

CENE:Ne glej motorja pod 500.000 ker so pod to ceno večinoma zgonjeni čeprav so tudi izjeme.Predvsem pa ne kupi prvega ampak počakaj in premisli kajti danes je cross motor težko prodat.

Pojdi na kako dirko za DP saj je tam ponavadi vedno kak motor naprodaj ki se ga splača pogledat.

Pa upoštevaj še cca. 70-100kSIT za opremo ker brez nje se človek hitro zlomi in je tako da eno koleno ali razbita glava nista vredna samo 100 tisočakov.Ko pa si opremljen se ti v bistvu če ne pretiravaš ne more kaj dosti nardit, kvečjemu kak zlom ali udarec.

Pa srečno roko pri izbiri in veliko užitkov!

Shit happens, unfortunetly all the time!

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leteči prvo glede KTM-a. Motor-ZAKON!!!!!in sploh nerabiš tolko "kuplat" ker motor vleče, lukna je ampak dosti manjša kot pri yamahi npr. Vzmetenje je tak tak nastavlat ga morš ful. Nedvomno boljše od yamahe,ki sem jo imel prej. MAMOMU JAZ SEM IZ ŠTAJERSKE!!!!!MARIBOR GLEDE KUBIKAŽE:je tak če hočeš vozit "pravi" motokros obvezno 2-takt.

Ker jaz nisem neki privrzenec "traktorov" ti prporočam vseeno 4-takt glede let pa kondicije.NO VGLAVNEM TI JE TAK LETEČI VSE POVEDO!!!

speed man

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priporočam nakup Yamahe YZ250.Sam sem jo kupil 2 leti staro in je sla brez problemov eno sezono potem sem se pa navelical živcirat lokalne kmete. Bo pa treba dat najmanj 700000 sit za dobro ohranjeno.Če bi pa jaz kupoval,bi razmislil tudi o WR400(4T).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prodajal bom svoj motor -čez nekaj časa,

gre za suzuki rm 250, prvi lastnik je bil boštjan kampuš,

od njega ga je kupil njegov spremljevalec na dirkah, slučajno pa je bil ta model še preden sem od njega kupil motor moj sovojak

letnik je 99 (na feltnah piše 98 - normalno) filter redno pucam (imam dva) bat menjan konec prejšnje sezone WERTEX,

zaradi slabih zadnjih špic komplet menjal vse (26.000),

trenutno imam prednje vilice na servisu (menjava olja, itd)

zraven bom dal totalno novo sprednjo gumo dunlop 752, in service manual

olje v menjalniku redno- motul transoil

je popolnoma rekreacijsko vožen

cene pa še nimam

]http://www.bikepics.com/pictures/22349/

na tem linku je ta motor, po želji pošljem še kako sliko na mail

http://www.bikepics.com/suzuki/rm250/99/

namen prodaje: nakup hard endure tko da me daljše relacije ne bojo več omejevale

"byte" mi dust

Popravil/a - suzuki250 dne 01/04/2002 ob 23:03:17

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo ohranjen je ta suzuki, sam sem vido da ketne pa že dolgo nisi štelo al si pa lagere čuvaš(mislim da grejo več kot trije prsti med to ketno)!!!

speed man

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

po navodilih mora ketna plesat 5 centi gor dol na sredini,

mal sem jo že našponu sam maš prov: mogu jo bom še bol

kaže pa že prve znake raztega- še eno sezono bo dobra

"byte" mi dust

Ves da sem vzel ravnilo v roke in si zmero tri prste-veš kolko je:4,8cm(brez mezinca pa palca) probaj pa bos vido kolko še morš našpanat. KOLKO SEZON MAŠ TO KETNO???

speed man

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

okol dve sezoni; ko mopd še ni bil moj je bla menjana z zobnikom

samo baje regina ketno hitro stegne

"byte" mi dust

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Suzuki ima prav, ketna mora imet ko je motor dvignjen cca 50mm lufta, drugač ti jo na kakem skoku utrga in če imaš srečo te prav lepo poboža po nogi povrh vsega ti ponavadi pa še po mašini udar in hitro kak kos stran odleti (že vidu kaj takega).

Drgač so pa dobre ketne Renthal ali DID.

Shit happens, unfortunetly all the time!

Leteči

2mm gor al dol!!! Jaz pa mam izkušnje če maš preveč ketno našpanano saj mi je v zadnji koli vse zdrobilo lagere pa to!!! ODKAR PA KETNO ŠTELAM S PRSTI NI PROBLEMOV

speed man

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

te scene s ketno so že malo iz osnovne teme ampak je še fora:

odšraufi zadnji amortizer zgoraj in prosto premikaj zadnje kolo na vilici skrajno gor in dol, v nobeni točki ne sme biti ketna preveč nategnjena mora pa v tistem položaju ko je najbolj nategnjena še zmeri lepo dihat

DID so dobre in to za vse motorje

šraufat pa morš najprej po navodilih pol pa še z občutkom

moment ključ- 60 jurjov (bolana cena)

lp

"byte" mi dust

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: odšraufi zadnji amortizer zgoraj in prosto premikaj zadnje kolo na vilici skrajno gor in dol, v nobeni točki ne sme biti ketna preveč nategnjena mora pa v tistem položaju ko je najbolj nategnjena še zmeri lepo dihat

Nasvet je v bistvu čisto dober, vendar je pa pristop vseeno nekoliko prekompliciran. Če ne zaupaš navodilom, je najbolje, da motor daš na zadnje stojalo in s pomočjo dovolj težkega (ne po karakterju) kolega - kolegice inp. obremeniš motor toliko, da so sprednji verižnik, vpetje zadnje vilice in os zadnjega kolesa v isti liniji - takrat veriga ne sme biti niti trda, niti ohlapna, še nekajkrat premakneš kolo (če je veriga slučajno neenakomerno raztegnjena) in to je to - brez teorije. Če nimaš stojala pač premikaš motor po dvorišču.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

morm ga probat preden ga kupim da vidim kako poteguje

in če bo v redu:

BO NORO

"byte" mi dust

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A poznate koga k prodaja zadnje veliko kolo za 80 ccm krosa ( 17' col, kakšno poceni iz druge roke!)

Roll, roll, roll the joint and twist it all around, light it up and take a puf and give it to your friend.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leteci ti je ze vse napisu, jaz ti svetujem da si kupis cimnovejsi in cimbolj ohranjen motor, najraje novega. Odvisno od tega koliko mislis investirat. Pocen motor zna bit vcasih zelo drag, ce kupis eno kripo za 300 jurjev se bos z njo zihr ozenu, pa se nonstop bos ulagu vanjo in ko na konc sestejes te je ta kripa stala isto kot en soliden motor, povrh vsega pa se nebos dost vozu, ker bos skoz na kaksne dele caku in bos samo jezn. De imas kaj pod pelcem in ti ni skoda investirat si kup nov motor, zgubis 200 jurjev po dveh letih in nic ne sraufas, samo menjas filtre in mazes verigo, pa gasssss.

Osebno se profi ukvarjam z MX,SX in SM sceno, pa velik modelov poznam ki so kupil kripe in potem jao pa ze spet, pa glih prejsnic na Rakeku mi je slo to in ono. Ce sestejes in odstejes je nov motor najcenejsi, res pa je da moras imet mel vec cekina.

ps

Zupan Gregor ni spremenil tel. stevilke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!