Skoči na vsebino

Motocross motor - kateri in kje kupit rabljenega


mamomu

Priporočene objave

sem nadoknado in prebral celo debato. pa vidim ,da vas je kar nekaj specialistov glede cross.

no zaradi moje teže 108kg in višine 188cm se mi že samemu "šajna",da pride v poštev samo 250 ali več ccm.kaj se mi lahko svetuje za en motor? in če ima slučajno kdo kaj takega za prodat,ki bi mašin še lepo služil in motor imel nepretirano ceno. pa glede 4-taktera -a so to res "neuničljivi motorji" proti 2-taktnim?

l.p.

post-9810-1141337477.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

zakaj ima pri komplet obnovljenem motorju papir pod motorjem, ker olje ven teče :hmm:

Pa 10 let stara 125 kroska ni ravno best buy IMHO. Sploh pa ne za to ceno.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ha, tega pa res nisem opazil. Bravo.

Ja, cene so pa pač takšne za te letnike. Jaz bi ga mel tako za rekreativno vožnjo. Za zajebancijo. Zato nimam namena kupovat nekaj mlajšega za 500 ali 700k sit.

Ima kdo kaj za ponudit? Lahko je tudi 80/85 ne samo 125.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

no mene pa mika 250 ccm 4 taktn cross, pa me zanima kolk let rabljenga se še splača kupit, pa če je 4 taktn pol naj bi se manj kvaril? mel bi ga pa zgolj za rekreativno vožnjo ob vikendih, brez skokov, se pravi da bi lepo delal z njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

no mene pa mika 250 ccm 4 taktn cross, pa me zanima kolk let rabljenga se še splača kupit, pa če je 4 taktn pol naj bi se manj kvaril? mel bi ga pa zgolj za rekreativno vožnjo ob vikendih, brez skokov, se pravi da bi lepo delal z njim.

Zdj tukaj je spet odvisno kako je z motorjem ravnal prejšen lastnik, drugače pa po mojem mnenju kupi letnik 2000 oz. novejše, ker starejši modeli so že več ali manj vsi "izmozgani". Glede okvar je pa spet tako, da je več ali manj odvisno vse od ravnanja prejšnjega lastnika, drugače pa naj bi bili 4-taktni motorji res bolj vzdržljivi kot 2-taktni, ampak vseeno pri nakupu motor zelo dobro preveri, se z njim tudi pelji in le tako lahko z malo sreče dobiš dober motor, ki ti bo deloval tako kot je treba ( ni važno ali je 2-takt ali 4-takt), če boš ti zanj skrbel tako kot je potrebno, ti bo ta tudi dobro služil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no mene pa mika 250 ccm 4 taktn cross, pa me zanima kolk let rabljenga se še splača kupit, pa če je 4 taktn pol naj bi se manj kvaril? mel bi ga pa zgolj za rekreativno vožnjo ob vikendih, brez skokov, se pravi da bi lepo delal z njim.

pol si kar APN6 kupi :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 leto pozneje...

Zanimam se za nakup motocross motorja in sicer med 125 in 250 kubiki.To bo moj prvi motocross motor nasploh in zato gledam malenkost starejše zadeve, saj se mi zdi nesmiselno kupovati novejše motorje, ker ga bom verjetno zelo polagal(beri crashiral), da se bom sploh privadil.Sem 181cm visok in imam 90kg.Gledal sem yamaho yz, kawasaki kx, suzukija in hondo cr.

Zaenkrat mi je še najbolj yz125, ker vidim, da skriva res dosti moči in je dokaj lahko vodljiva :naughty:

Zanimajo me še vaši predlogi.

Na kaj naj bi pazil pri nakupu?

Mi lahko kdo pove koliko bencina povprečno porabi crossmotor?

Se splača iti iskat motor v tujino(nemčija, italija)?

Koliko te pride potem redno vzdrževanje, če naj bi menjal bat na vsake 20 ur vožnje? So dragi deli?

Iskreno hvala za pomoč že vnaprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah tko je to...nakup starejšega motocrossa je prava loterija če nisi poznavalec...vsekakor je pametno vzeti s sabo nekoga ki se spozna...

na kaj je treba biti pozoren:

-pri motocrossu naj te vizualni izgled ne prevzame preveč...do neke mere...

-preveri lufte pri zadnjem amortizerju...daj na stojalo motocross ter preveri koliko ima prostega hoda amortizer

-preveri prve vilici če kaj puščajo (semeringi)

-preveri vzmetenje (rebound itd.)

-diski ter zavorne ploščice (jah zdrsani bojo tko al tko, samo da majo ploščice še neki mesa)

-krmilo (zvito al ne)

-zobniki, veriga (koliko zračnosti ima veriga na zobniku)

-ali je bil menjan bat ter na koliko ur so ga menjali (ponavadi to pri kmečkih riderjih odpede)

-olje so menjali v motorju (kmečki riderji se spet zgubijo pri tem vprašanju ter na koliko časa so ga menjali)?

-preglej rušt...okvir, če je kje počen...prve honde z alu-okvirjem izredno rade pokale, yamahe tudi pr nosilicijh motorja spodaj trer med rezervoarjem ter balanco

-jah več se ne spomnem sedaj...

Bat načeloma lahko menjaš tud kasneje kot na 20 ur, bo pač zgubil nekaj moči motor, ne pa veliko. Vsekakor ga pa menjaj na ene 50 ur...skupaj z igličnim ležajem pri sorniku drugače nisi naredil nič. In pa še preden menjaš bat premeri cilinder da vidiš po tolerancah kateri bat ustreza...drugače spet nisi naredil nič

Jah veliko sreče...potreboval jo boš

Še 1x pa povem...vzemi kakega ki tekmuje s sabo pa mu plačaj kosilo...se bolj splača kot pa domow prpelat zjahan motor :)

LP, Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K sreči imam očeta, ki se spozna na res vse tako pri avtih, tovornjakih kot pri motorjih.Ko je bil mlajši je tudi sam vozil crossko(way back...).

Koliko pa pride kej menjava če veste.

Recimo semeringi in še posebaj bat.Ker 50 ur bom verjetno naredil vsak mesec :closedeyes:

Hvala še enkrat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pazi na letnik.... ogormno cross motorjov se prodaja pod novejsim letnikom kot dejansko so... Poglej na feltne k majo vgravirano letnco izdelave... je ponavad kaksn let starejs kot motor... naprimer letnik 2000 bo na feltn mev vgraviran 99

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo pove koliko bencina povprečno porabi crossmotor?

:lol1: :OK:

Ker 50 ur bom verjetno naredil vsak mesec :closedeyes:

Takrat ko/če ti bo motor laufal boš ves vesel da se lahko vsaj malo pelješ in bo poraba bencina pa bat tvoja zadnja skrb. ;)

Če hočeš kakšne resne ure štepat, bo treba malo več denarja izkašljat za kakšno novejšo zadevo. Pa ne kupit jamebrez dna. Karkoli boš pa kupil je pa krosiranje drag šport.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, že biciklizem je drag šport.Če samo hočeš met kolo "kot novo" je treba vsakič vršt par 100€, da samo vse ročke, ki so zdrajsane zamenjaš.

In kaj je smešnega vprašat za porabo? A slučajno nič ne pijejo.Potem motocross res ni drag šport :evilgrin:

Ja no...Kolko pridejo te batje in ojnice? Na netu ni ne duha ne sluha o kakšnih cenah... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja glej...motocross diši po bencinu...in ne morš ga primerjat z biciklizmom...cenovno nikakor.

Še 1x te opozorim...dober rabljen cross (pa tud če očka še tako obvlada avte ter tovornjake) je kar težko dobit...zakaj?

-ker tisti kmečki crosisti ki ga majo ponavad samo vozjo in menjajo samo ko kaj crkne...motor je zjahan...čeprav rekreativno voen

-tisti profiji pa ga zdelajo do amena in prodajo ko motor ni več v takme stanju kot bi hotel...

Lahko pa maš srečo in naletiš na dobrega...srednjo varianto...dečka ki je pazil na motor in je bil picajzelj...Ampak to je redkost.

In še to: za cene se pozanimaj pri recimo yamahi (delta team krško)...telefon imaš, oni pa tudi imajo tel. številko...ne maram na pamet govorit cen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sem jaz kupoval, sem tut dosti pregledal

na koncu sem kupil ktm 4 takt in sem zadovoljen

lahk se peljem še po cest, edin da se mal težk cross :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej en lep pozdrav vsem.

Počasi se pripravljam na prvi svoj motor.Šlo bo za motocross motor.

Upam, da mi boste tu znali malo bolj pomagati kot ponekod drugje.

Pa začnimo...

Zanima me najprej kako je z vsem tem "šraufanjem" in servisi.Vsi govorijo kako naj bi bilo to drago in koliko so morali popraviti, drugi pa, da niso imeli nobenih problemov.

Zanima me kaj se največkrat menja in ali o kakšni ceni na mesec(recimo) govorimo.

Imam namen kupiti rabljen motor verjetno med 00-02 letnikom, z 125ccm 2T.

Kako je kaj z opremo.Katere znamke so najboljše glede na cena/kakovost in kaj mi priporočate.

Ali mi lahko kdo pove koliko "papca" tako huda reč kot je motocross motor?

Najlepša hvala že vnaprej

Lp! :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest ti zelo svetujem cr-250- s tem motorjem boš zmagal... 125 pusti na miru al pa mal počak

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest ti zelo svetujem cr-250- s tem motorjem boš zmagal... 125 pusti na miru al pa mal počak

Ah dej ne klobasej no.... 125 krosla je za začetnika več kot dovolj in bo vozil z njo hitreje kot pa bi z 250 2t...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

niet. nima navora, kvari se, plačeval bo samo za dela...brezveze...jest sm mesec nazaj prvič vozil kroso, to je bla cr250 in ni problema. Če zame ni bila preveč tudi za koga drugega ne bo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje vprašanje ni bilo samo glede motorja tako bi prosil, da še malo odgovorite na ostala.

A cr250 se pa ne kvari? :worship: :evilgrin: Hehe

Zdi se mi čisto nelogično zakaj bi se 125 kvarila bolj kot 250ka...

Popravljeno . Popravil Lukeatluke
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja bolj navite mašine so. SIcer je res da tud prbližno neboš izkoristu 2 takte 125-ke, vsaj en čas ne, kaj šele 250-ko, ampak nevem no, vsaj meni se je enkrat boljše pelati z 250-ko, če ne drugega ma bistveno več navora. Trga pa itak oboje ko prasica, 250-ke pa sploh nenormalno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!