Skoči na vsebino

Motocross motor - kateri in kje kupit rabljenega


mamomu

Priporočene objave

Marca nameravam kupiti 125 cros motor. katere firme mi ga priporočate in kje naj ga iščem?

dal bi pa 300-400 tisoč.

z temi motorji še nimam izkušenj zato bi rabil takega menni primernega in da  bi DELAL  :lol:  

hvala

Vsekakor je boljši 250,ker agregat zdrži več.Za 125ko moraš imeti več znanja in je bolj šarf.Sam sem imel oba in poznam njihove razlike,drugač pa so japonske znamke vse dobre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se nekaj me zanima:

ALi se da izpuh nekoliko zapreti,dodati več volne,.....da bi ropotalo v mejah normale?

Ali je boljse kupiti tekmovalni ali rekreativno vožen motor?

hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavedaj se da večina kros motorjev je bila kupljena za tekmo! Malo je takih zanesenjakov ki bi dali 1.3 mio da bi se potem mal po hosti ganjal pa pred kmeti, policaji, lovci in ne vem kom še vse bežal!

Je pa res da dobrega kross motorja bo težko dobit ker pač nima vsak denarja da bo na recimo 20 ur generalko delal! Ti pa da ta zverina več adrenalina kot 1000ccm cestak saj meni ga je dala!

Velik sreče pr nakupu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni se zdi neumnost kupiti taksen motor z namenom preganjanja zajcev. In verzija z nakupom razklopotanega motorja je zvrhan kos neumnosti. Pametneje in varneje je kupit solidno ohranjen motor in pol na cros progo. V nasih krajih je nekaj fantov, ki so si taksne motorje kupili in se vsak petek in soboto naganjajo po bliznji cros progi. To se mi zdi smiselno in fantje imajo tudi obilo zabave.

lp DTW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se nekaj me zanima:

ALi se da izpuh nekoliko zapreti,dodati več volne,.....da bi ropotalo v mejah normale?

Ali je boljse kupiti tekmovalni ali rekreativno vožen motor?

hvala za odgovore

sanja svinja kukuruz, edino glasnejšega lahko namontiraš gor

eni pravjo tekmovalnega, ker naj bi bil dobro vzdrževan...samo je fino, da je novejši letnik

v salomoncu in nasploh pa so vsi "rekreativno" voženi, sicer je to res, ne velja pa za celo obdobje motorja

velika večina jih je sigurno tekmovalo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se nekaj me zanima:

ALi se da izpuh nekoliko zapreti,dodati več volne,.....da bi ropotalo v mejah normale?

Ali je boljse kupiti tekmovalni ali rekreativno vožen motor?

hvala za odgovore

:shock: :shock: .....cuj ti ta pa ti je malo hecna. Ce bi rad kaj tisjega pol si picikl kupi pol pa Downhill..... :twisted: :twisted:

lp DTW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej me ne moti ce je glasen, samo zanimalo me je ce se ga da "utisati".

A kdo ve koliko je treba placati za uporabo kros proge na Planini nad Horjulom in kdaj lahko gres tja?

mejte se-....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

provzaprov se ga da utišat...

za Avstralijo celo izdelujejo yamaho 2Takt, z nazivom WR250, ki ima vse lastnosti YZ250, le da je street legal, vključujoč z tišjim izpuhom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem da če bi se prou dau na to bi ti ratal, bi pogledal kataloge od fmf auspuhou, preštudirau anatomijo auspuha ''the q'' ali neki takega in pol dau kakemu frendu ki zna varit, materjal in ta ti ga skup spravi. Sam to je na hard way, street legal auspuh pa je zgoraj imenovani 'the q' in podobni in sam kupiš in montiraš... je pa to dosti dražja možnost :evil: ...

Poglej po netu :roll: boš gotovo kakšen guide najdu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš, da boš imel, če boš trofil dobro krosko potem majhne stroške, se zelo motiš. Z vsako pravo krosko (Suzuki RM, Yamaha YZ, Honda CR, kawa KX) so veliki stroški. začnejo se že s porabo (to žre več ko kak bencinar V6, zato se tu poraba ne more meriti v l/km, ampak v l/h), potem drago kvalitetno 2T olje, ki je obvezno, pa dragi air filter spreji in ketn spreji, ki jih porabiš bistveno več, kot pri kateremkoli drugem motorju, potem gume, ki že po terenu hitr grejo, če greš pa samo mal na asfalt in ornk gasiraš je pa itaq prec fuč. Potem so tu še veriga in verižniki, ki jih je treba prav tako dosti pogosto menjat. In verjel ali ne, vse to je potrošen material. Skoraj bi lahko trdil, da so potrošen material tudi bat in obročki (kar potegne za sabo še tesnila,...), no ojnica in ojnični ležaj je treba tut dostikrat menjat. Verjetno je jasno, da če nimaš saj kakšne malo boljše drvarnice, kar nekaj orodja in pa seveda znanja in izkušenj, so stroški še bistveno večji.

Ne vem kako je s tem sedaj, ampak cca. 10 let nazaj je bio tako, da če si kupil NOV kros motor (siguren sem za Yamaho), nisi dobil niti sekunde garancije. Si pa ob novem motorju dobil zraven še en kompl. bat z obročki, sornikom in ležajem, ter komplet ojnice z ležajem za prvo brušenje. In to je bilo to. Možakarju je NOVA Yamaha ribnila po 8 urah. Hja, je pač zamenjal bat in cilinder.

Je pa res, da ko se usedeš na motor in priviješ gas ter doživiš tist filing, ko se odfuzla cvajtakterju, je to .........jooooooooooj... bom še kupu krosko, bom.... bote vidl da bom.... :wink: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš, da boš imel, če boš trofil dobro krosko potem majhne stroške, se zelo motiš. Z vsako pravo krosko (Suzuki RM, Yamaha YZ, Honda CR, kawa KX) so veliki stroški. začnejo se že s porabo (to žre več ko kak bencinar V6, zato se tu poraba ne more meriti v l/km, ampak v l/h), potem drago kvalitetno 2T olje, ki je obvezno, pa dragi air filter spreji in ketn spreji, ki jih porabiš bistveno več, kot pri kateremkoli drugem motorju, potem gume, ki že po terenu hitr grejo, če greš pa samo mal na asfalt in ornk gasiraš je pa itaq prec fuč. Potem so tu še veriga in verižniki, ki jih je treba prav tako dosti pogosto menjat. In verjel ali ne, vse to je potrošen material. Skoraj bi lahko trdil, da so potrošen material tudi bat in obročki (kar potegne za sabo še tesnila,...), no ojnica in ojnični ležaj je treba tut dostikrat menjat. Verjetno je jasno, da če nimaš saj kakšne malo boljše drvarnice, kar nekaj orodja in pa seveda znanja in izkušenj, so stroški še bistveno večji.

 Ne vem kako je s tem sedaj, ampak cca. 10 let nazaj je bio tako, da če si kupil NOV kros motor (siguren sem za Yamaho), nisi dobil niti sekunde garancije. Si pa ob novem motorju dobil zraven še en kompl. bat z obročki, sornikom in ležajem, ter komplet ojnice z ležajem za prvo brušenje. In to je bilo to. Možakarju je NOVA Yamaha ribnila po 8 urah. Hja, je pač zamenjal bat in cilinder.

 Je pa res, da ko se usedeš na motor in priviješ gas ter doživiš tist filing, ko se odfuzla cvajtakterju, je to .........jooooooooooj... bom še kupu krosko, bom.... bote vidl da bom.... :wink:  :D

Ma yz-jevke so itak bp, uni pa gotovo ni lepo ravnal z motorjem saj bi bat mogu zdržat usaj 20 ur, če bi motor lepo ogreval in ga ne bi gonu u p***o materno mrzlega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ali se splaca kupiti motor pri, recimo, Sitarju, [veckrat sem ze zasledil, da jih prodajajo] kjub temu, da pise, da je servisiran in use, v kar ne dvomim, ampak je bil pa motor tekmovalen, se pravi, da je tudi bolj "obrabljen"? Kako je s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali se splaca kupiti motor pri, recimo, Sitarju, [veckrat sem ze zasledil, da jih prodajajo] kjub temu, da pise, da je servisiran in use, v kar ne dvomim, ampak je bil pa motor tekmovalen, se pravi, da je tudi bolj "obrabljen"? Kako je s tem?

Mislim da se crossov novih proda več kot 95% za tekmovalne namene! Kdo pa misliš da bo dal >1,3 mio za 125 pa čeprav trga in ti da več adrenalina kot pa kak cestak jurja!

Skratka da boš v sloveniji našel crosko ki ni bila nikdar na tekmi boš imel preklemansko srečo če jo boš sploh imel!

Kake motorje sitar prodaja ne vem vem pa da je tukaj kar nekaj kamničanov ki njega poznajo in bi ti znali kaj več o tem povedat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o katermu sitarju pa to govoriš, ljubljanskemu ali kamnškemu?

Kake motorje sitar prodaja ne vem vem pa da je tukaj kar nekaj kamničanov ki njega poznajo...

D :roll: :splat:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o katermu sitarju pa to govoriš, ljubljanskemu ali kamnškemu?

Kake motorje sitar prodaja ne vem vem pa da je tukaj kar nekaj kamničanov ki njega poznajo...

D :roll: :splat:

Upss zgleda da sem res očitno v meglu brcnu! Tist Sitar iz kamnika očitno samo Dunlop prodaja ta Ljubljanski(sever lj?) pa kroske preganja kajne! Nisem v tem fohu zato se opravičujem za zavajajoče podatke! :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ni tako Hanzi, ti imaš prav, samo DJ je imel odgovor na dlani pa ga ni vidu... Sitar Jani (LJ) je bivši motokrosist in se ne ukvarja več s tem športom, Sitar Rok (Kamnik) se pa še in on bi tudi imel kakšen motor za prodat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej vem da Jani ne tekmuje več, je pa motorje (pre)prodajal tudi že po koncu svoje "karjere", mogoče pa še kaj zrihta preko STAR štacune?

vprašanje je bilo provzaprov whiteriderju namenjeno

imel sem le nekaj trpkejših na račun Janija za dodat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Pozdravljeni nisem vedel kam naj dam to temo pa sem se odločil da jo bom dal sem.

IN sicer kupujem CROSS motor rabljen pa nevem kaj bi vzel:

- Kawasaki kx85 ali 125 ???

- honda cr85

- yamaha yz85

to si pribljižno predstavljem.Proso bi če bi mi kdo kaj svetoval, kupujem pa za rekreacijo in sicer rabljen motor :P

LP Vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju je honda se najbol. Kup kar lepo CR 125 pa bo. Ko bos sel kupovat vzem enga k ma ze en casa kroslo pa k ve kaj pogledat pa prasat. Vedi pa da je s takmu motorjam velik stroskov pa redno ga mors vzdrzevat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Oglasniku sem videl oglas za Kawasaki kx85 pa je letnik 98 in piše da ma zamenjano novo ojnico, novi zebnike, novi bat,... in prodaja za 160k

LP VSEM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!