Skoči na vsebino

Motocross motor - kateri in kje kupit rabljenega


mamomu

Priporočene objave

quote:

...Osebno se profi ukvarjam z MX,SX in SM sceno,.....

Prosim lahko to malo razloziš (kaj voziš kaj od tega al si novinar)!!!

Ker ce si novinar potem mam par vprašanj ker se odločam da bi to pot ubral!!!

speed man

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: GIDL iz Mengša?

Ja sem skor siguren!Če ne zarad drugega se po e-mailu vid.

Zdej mamo pa enega strokovnjaka več med med nami, predvsem kar se vzmetenja tiče.

Shit happens, unfortunetly all the time!

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Jaz pa nabavljam hard enduro.Kaj mi proporocate.

Lep Pozdrav.

KTM-zakon!!! Če si pa po poklicu mehanik pa Huso!!!

speed man

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Odločam se za nakup cross motorja. Katero znamko mi priporočate glede na vaše izkušnje. Odločam se med Hondo,Yamaho,KTM mogoče Husqvarna....250 ccm....staro 2-3 leta!! Na kaj moram bit posebej pozoren pri nakupu?

Pa lahko se ksno besedo glede opreme. Posebej me pa zanima kje v lj bi dobil očala in pa prsni ščitnik.

hvala

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odločam se za nakup cross motorja. Katero znamko mi priporočate glede na vaše izkušnje. Odločam se med Hondo,Yamaho,KTM mogoče Husqvarna....250 ccm....staro 2-3 leta!! Na kaj moram bit posebej pozoren pri nakupu?

Pa lahko se ksno besedo glede opreme. Posebej me pa zanima kje v lj bi dobil očala in pa prsni ščitnik.

hvala

lp

Si že kdaj imel kakšno krosko ali bo to tvoj prvi motor. Če bo prvi ti predlagam da kupiš 125ccm ker bo to za začetek čisto dovolj.

Sam sem nekaj prevozil nekaj ur na sposojenemu kawasakiju in hondi. Kaj več ti bo pa kdo drug napisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej jest sem mel včasih kroslo in sem jo tud dost prešraufal.

Če se že odločaš med znamko je takole, da glede na to da boš kupoval rabljen motor ti priporočam hondo ki sem jo tud sam imel ter z njo ni bilo nobenih stroškov.Medtem ko je kolega Husqvarno več šraufal kot vozu.Suzuki je dobrer stroj samo ima šibko točko menjalnik, Yamaha dokaj dobra vendar daleč od Honde,KTM ima daleč najboljše vzmetenje vendar ga malce muči zanesljivost (edino ta nove zadeve so baje kar dobre),Kawasaki je super in se lahko primerja s Hondo ampak je problem z deli.

Honda je morda malce dražja od ostalih vendar se splača dat malo več saj so deli za te motorje lahko kar dragi.

Jaz sem imel 125 l.96 od Sitarja (Janija) in ,motor je šel kot šus.

Ko boš kupoval predvsem ne glej plastik če so polomljene raje se posveti motorju in vzmetenju (da vilice niso mastne-puščanje, ter ali je bil zadnji amortizer servisiran- vsak pravi serviser ti ga žigosa kdaj hje bil obnovljen)

Glej kdaj je bil menjan bat.

Najbolje pa je da s sabo vzameš kakega krosista ali pa mehanika, sploh če si frišn te hitr nategnejo za letnik motorja (preveriš ga lahko s serijskimi št. na servisu ali pa pogledaš na kolesne obroče-feltne kjer maš napisan letnik)

Opremo ma pa Jani Sitar na Brezovici ali pa Pleško ki prodaja Renault.Ti pa priporočam da se brez škornjev, čelade in ščitnikov ne usedeš na motor ker te zna hitr strest iz sedla, sploh če ga nisi vajen.

Če te zanima še kaj vpraši, pa tud Gidl ti bo znal svetovat glede samega motorja.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne šparat dnarja k drgač se boš lahko oženu z motorjem k ga boš tok šraufal, ker kros že itak zahteva dost vzdrževanja.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem dve Yamahi (najprej l.95, potem l.99), obe 125 ccm. Drugo sem kupil pri Fortuni in sem se tudi bolj nagibal k nakupu 250-ke, pa mi jo je Fortuna za rekreativno vožnjo odsvetoval, ker je precej bolj zahtevna za vozit. Pri Yamahi je dobro to, da pri Delta teamu dokaj hitro "zrihtajo" rezervne dele, jih pošiljajo tudi po pošti pa še cene so kar solidne. Pri nakupu pazi na to koliko je povarjen okvir (saj ne, da bi bil že najmanjši na novo privarjen nosilček problematičen), pa koliko ima "lufta" v ročičju vpetja zadnjega amortizerja, če ga pa nima pa preveri, če nima iglične ležaje nadomeščene s "pušami". Če so mastne sprednje vilice to ni največja tragedija, ker je set za obnovo sorazmerno poceni, lahko pa samo že nekaj časa niso bile razdrte in očiščene, pa je blato med zunanjimi in notranjimi semeringi. Je pa res najbolje, da imaš pri nakupu s seboj nekoga, ki stvar obvlada.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so mastne sprednje vilice to ni največja tragedija, ker je set za obnovo sorazmerno poceni, lahko pa samo že nekaj časa niso bile razdrte in očiščene, pa je blato med zunanjimi in notranjimi semeringi. Je pa res najbolje, da imaš pri nakupu s seboj nekoga, ki stvar obvlada.

Ni tragedija (cca20-25kSIT za servis) sam ti to tud pove kako je lastnik skrbel za samo vzdrževanje tud ostalih komponent.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam sem furu yamaho 125 93, 250 94 in suzo 250 99, yamahe so delale BP, suzuki je delal BP, samo res, menjalnik je šibka točka, še posebi če ga zmatra Boštjan kampuš

zarad vzdrževanja ti priporočam 250, pa tut če si že vozu 250, veš da gre v 3 za šalo na zadnjo (tut v 5 če je treba), zato, če nisi izkušen, ti na kros progi takšna moč nebo koristila

pomembno je da poleg motorja dobiš še knjigo, ki ti pove vse o motorju, tudi o dizah v fergazarju

pri nakupu preglej

1.gume

2.plastike (če je bil motor veliko na tleh, pomeni da je bil tudi hitro vožen, posledica je bolj zjahana amortizacija in mašina)

3.vzmetenje (ko se voziš po razgibanem terenu ne sme motor poskakovati kot na fedrih, pa tut premehek ne sme biti), je pa za kulturno vožnjo treba vsaj 1x letno zrihtat vilce in zadni amortizer,

pazljiv bodi tudi pri semeringih na vilicah, lahko so obrisane, zato je pomembna testna vožnja po terenu, da vidiš če kje pušča (dražje popravilo)

4.motor mora biti v sorazmerno čistem stanju, toliko, da vidiš če na kakšnih tesnilih pušča olje...

5.luft v zadnjih vagah- pogledaš tako, da stoji motor na štendru, ti pa primeš zadnje kolo in ga malo privzdiguješ (gor-dol)- ta luft ima praktično vsak starejši motor, samo eni večjega drugi manjšega, če pa je še levo desno, pa reci- adijo hvala lepa

6.ketna, zobniki, zavorne ploščice, diski, sicer kao potrošna roba, vendar draga

7. stanje ročk, zajl, felten, balance- hitrost vračanja gasa (mora biti zelo hitro), zatikanje sklopke, kdaj začne sklopka prijemat pri speljevanju, ali motor kaj cuka pri speljevanju- zjebana košara za sklopko (drago) ali načete lamele (ceneje)

luft zadnjega kolesa- levo, desno, stanje šprikel (zategnjenost, če kakšna manjka-preverjaš z roko)

8.stanje izpuha- sivo, mastno in svečke (svetlo do temneje peščeno rjava, ni v redu če je črna ali bela)

in krivine- pošvasana, če na kakšnem spoju pušča črne mastne saje

9.stanje okvirja (švasan, štrihan), luft v križu (tam kjer so vilice vpete v okvir), zamaknjenost zadka, stanje tačk-ali jih feder dobro vrača nazaj in če so razmajane

10.stanje zračnega filtra, čist, namaščen, kako pogosto ga čisti

11.vprašaš koliko % mešanico je delal, s katerim oljem, kateri bencin, približna poraba, na koliko je menjal olje v menjalniku, kako je pral motor, kako ga je vozil

12.voda v hladilniku, nivo, izgled (fino je , če ni ravno navadna voda, še

bolje je mešana z antifrizom, ker podmazuje pumpo)

pogledaš olje v menjalniku, če je belkaste barve, pomeni da se voda iz hladilnega sist. meša z oljem- hvala nasvidenje

13.v redu je če je motor hladen,ko ga zalaufaš in segrevaš toliko časa, da je cilinder topel čez rokavico

vidiš kako motor vžiga hladen in vroč...

14.vgravirane oznake na cilindru- pomeni da je bil motor friziran (brušen) in posledično so bile menjane tudi dize, kar zate pomeni večja poraba bencina in slabši izkoristek motorja v nižjih obratih

15. avspuh-krivino snameš dol, z baterijo posvetiš v cilinder in z kakim ala zobotrebcem malo podrgneš po steni cilindra, če so kakšni risi

16.poslušaj motor kako laufa, če se ti zdi da v mašini melje so lahko fuč ležaji na glavni gredi, sicer zdržijo dolgo tud po tem ko že meljejo.

ne mešat z zvokom eksplozij v cilindru, motor mora skoraj malo žvižgat

17.pozanimaj se o preteklosti motorja (tu se v glavnem na veliko laže...)

18.bat, kdaj menjan, kdo ga je menjal, koliko časa je že notri...

19.dejanski letnik motorja- fino je da se spoznaš na razlike med letniki, spremembe barv, zunanjih malenkosti,

lahko pogledaš tudi po feltnah (raje obeh), če piše npr 11 00 na eni in 4 00 na drugi, je motor letnik 2001, ker je bil narejen nekje leta 2000 za naslednje leto

to je na kratko o tem :wink: , sigurno je še kakšna stvar za pogledat, ki sem jo pozabu napisat

če je kawl res problem z deli, zbiraj med hondo in yamaho, mogoče raje yamaho, če si bolj začetniški, ker je po moči bolj hvaležna

honda :twisted: , yamaha :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Marca nameravam kupiti 125 cros motor. katere firme mi ga priporočate in kje naj ga iščem?

dal bi pa 300-400 tisoč.

z temi motorji še nimam izkušenj zato bi rabil takega menni primernega in da bi DELAL :lol:

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud sam že nekaj časa razmišljam o cros motorju, 125 al 250.

Mal za šport. (300-400.000 SIT)

In informacije, ki sem jih dobil do sedaj so nasprotujoče.

Za ali proti mislim. In tudi kaj se splača, zakaj in kdaj ?

Iskušnje so dobrodošle ?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene predvsem zanima kje bi nasel dobro ohranjen motor; mogoče raje kje drugje kot po salamoncu; ce bi koga poznal bi blo še najbolje.

Kje naj koga dobim, ki bi se spoznal na to in šel tudi zmenoj pogledat....mene bi hitr ksn zajebu, fotr pa tud nima pojma

tko je blo pri yamahai dt 50, v 2 letih smo dal več za popravila kot je bil motor.....BEDA

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj kolega prodaja HONDO CR 125 l.98 ali pa 97 nisem čisto prepričan vem pa da je že nova oblika. Ceno ima 300.000,00SIT, pa čez zimo je naredil generalno (bat,...). Motor je odličen za začetnika, 250 kubičen je po moji logiki kar že premočan za začetnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal preštuderej tist moj link, pa pejt po salomoncu par motorjev samo pogledat, da dobiš mal izkušenj

vsak starejši motor, še posebej tekmovalen, bo potreboval nekaj dodatnega vložka denarja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje naj koga dobim, ki bi se spoznal na to in šel tudi zmenoj pogledat....mene bi hitr ksn zajebu, fotr pa tud nima pojma  

O tem smo že pisali tako da malo pobrskaj in boš našel.

Drugače pa če res ne poznaš nikogar ki bi se zastopil v te zadeve grem lahko jaz s tabo (daš za pijačo :D )

Ker kle te lohk tok nategnejo da ti ni nč jasn

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!