Ice Objavljeno Januar 31, 2003 Opozori Objavljeno Januar 31, 2003 http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.php?t=33 Ice saj vem, da imaš težko delo, samo tukaj si pa čisto mimo ustrelil :wink: . jah.... najbrz res. :)
PEROVIČ Objavljeno Januar 31, 2003 Opozori Objavljeno Januar 31, 2003 Marca nameravam kupiti 125 cros motor. katere firme mi ga priporočate in kje naj ga iščem? dal bi pa 300-400 tisoč. z temi motorji še nimam izkušenj zato bi rabil takega menni primernega in da bi DELAL :lol: hvala Vsekakor je boljši 250,ker agregat zdrži več.Za 125ko moraš imeti več znanja in je bolj šarf.Sam sem imel oba in poznam njihove razlike,drugač pa so japonske znamke vse dobre.
race Objavljeno Januar 31, 2003 Opozori Objavljeno Januar 31, 2003 se nekaj me zanima: ALi se da izpuh nekoliko zapreti,dodati več volne,.....da bi ropotalo v mejah normale? Ali je boljse kupiti tekmovalni ali rekreativno vožen motor? hvala za odgovore
Hanzi Objavljeno Januar 31, 2003 Opozori Objavljeno Januar 31, 2003 Zavedaj se da večina kros motorjev je bila kupljena za tekmo! Malo je takih zanesenjakov ki bi dali 1.3 mio da bi se potem mal po hosti ganjal pa pred kmeti, policaji, lovci in ne vem kom še vse bežal! Je pa res da dobrega kross motorja bo težko dobit ker pač nima vsak denarja da bo na recimo 20 ur generalko delal! Ti pa da ta zverina več adrenalina kot 1000ccm cestak saj meni ga je dala! Velik sreče pr nakupu!
dave the wave Objavljeno Januar 31, 2003 Opozori Objavljeno Januar 31, 2003 Tudi meni se zdi neumnost kupiti taksen motor z namenom preganjanja zajcev. In verzija z nakupom razklopotanega motorja je zvrhan kos neumnosti. Pametneje in varneje je kupit solidno ohranjen motor in pol na cros progo. V nasih krajih je nekaj fantov, ki so si taksne motorje kupili in se vsak petek in soboto naganjajo po bliznji cros progi. To se mi zdi smiselno in fantje imajo tudi obilo zabave. lp DTW
D.J. Objavljeno Januar 31, 2003 Opozori Objavljeno Januar 31, 2003 se nekaj me zanima: ALi se da izpuh nekoliko zapreti,dodati več volne,.....da bi ropotalo v mejah normale? Ali je boljse kupiti tekmovalni ali rekreativno vožen motor? hvala za odgovore sanja svinja kukuruz, edino glasnejšega lahko namontiraš gor eni pravjo tekmovalnega, ker naj bi bil dobro vzdrževan...samo je fino, da je novejši letnik v salomoncu in nasploh pa so vsi "rekreativno" voženi, sicer je to res, ne velja pa za celo obdobje motorja velika večina jih je sigurno tekmovalo
dave the wave Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 se nekaj me zanima: ALi se da izpuh nekoliko zapreti,dodati več volne,.....da bi ropotalo v mejah normale? Ali je boljse kupiti tekmovalni ali rekreativno vožen motor? hvala za odgovore :shock: :shock: .....cuj ti ta pa ti je malo hecna. Ce bi rad kaj tisjega pol si picikl kupi pol pa Downhill..... :twisted: :twisted: lp DTW
race Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 Sej me ne moti ce je glasen, samo zanimalo me je ce se ga da "utisati". A kdo ve koliko je treba placati za uporabo kros proge na Planini nad Horjulom in kdaj lahko gres tja? mejte se-....
D.J. Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 provzaprov se ga da utišat... za Avstralijo celo izdelujejo yamaho 2Takt, z nazivom WR250, ki ima vse lastnosti YZ250, le da je street legal, vključujoč z tišjim izpuhom
Filip111 Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 Po mojem da če bi se prou dau na to bi ti ratal, bi pogledal kataloge od fmf auspuhou, preštudirau anatomijo auspuha ''the q'' ali neki takega in pol dau kakemu frendu ki zna varit, materjal in ta ti ga skup spravi. Sam to je na hard way, street legal auspuh pa je zgoraj imenovani 'the q' in podobni in sam kupiš in montiraš... je pa to dosti dražja možnost :evil: ... Poglej po netu :roll: boš gotovo kakšen guide najdu
mimixtz Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 Če misliš, da boš imel, če boš trofil dobro krosko potem majhne stroške, se zelo motiš. Z vsako pravo krosko (Suzuki RM, Yamaha YZ, Honda CR, kawa KX) so veliki stroški. začnejo se že s porabo (to žre več ko kak bencinar V6, zato se tu poraba ne more meriti v l/km, ampak v l/h), potem drago kvalitetno 2T olje, ki je obvezno, pa dragi air filter spreji in ketn spreji, ki jih porabiš bistveno več, kot pri kateremkoli drugem motorju, potem gume, ki že po terenu hitr grejo, če greš pa samo mal na asfalt in ornk gasiraš je pa itaq prec fuč. Potem so tu še veriga in verižniki, ki jih je treba prav tako dosti pogosto menjat. In verjel ali ne, vse to je potrošen material. Skoraj bi lahko trdil, da so potrošen material tudi bat in obročki (kar potegne za sabo še tesnila,...), no ojnica in ojnični ležaj je treba tut dostikrat menjat. Verjetno je jasno, da če nimaš saj kakšne malo boljše drvarnice, kar nekaj orodja in pa seveda znanja in izkušenj, so stroški še bistveno večji. Ne vem kako je s tem sedaj, ampak cca. 10 let nazaj je bio tako, da če si kupil NOV kros motor (siguren sem za Yamaho), nisi dobil niti sekunde garancije. Si pa ob novem motorju dobil zraven še en kompl. bat z obročki, sornikom in ležajem, ter komplet ojnice z ležajem za prvo brušenje. In to je bilo to. Možakarju je NOVA Yamaha ribnila po 8 urah. Hja, je pač zamenjal bat in cilinder. Je pa res, da ko se usedeš na motor in priviješ gas ter doživiš tist filing, ko se odfuzla cvajtakterju, je to .........jooooooooooj... bom še kupu krosko, bom.... bote vidl da bom.... :wink: :D
Filip111 Objavljeno Februar 1, 2003 Opozori Objavljeno Februar 1, 2003 Če misliš, da boš imel, če boš trofil dobro krosko potem majhne stroške, se zelo motiš. Z vsako pravo krosko (Suzuki RM, Yamaha YZ, Honda CR, kawa KX) so veliki stroški. začnejo se že s porabo (to žre več ko kak bencinar V6, zato se tu poraba ne more meriti v l/km, ampak v l/h), potem drago kvalitetno 2T olje, ki je obvezno, pa dragi air filter spreji in ketn spreji, ki jih porabiš bistveno več, kot pri kateremkoli drugem motorju, potem gume, ki že po terenu hitr grejo, če greš pa samo mal na asfalt in ornk gasiraš je pa itaq prec fuč. Potem so tu še veriga in verižniki, ki jih je treba prav tako dosti pogosto menjat. In verjel ali ne, vse to je potrošen material. Skoraj bi lahko trdil, da so potrošen material tudi bat in obročki (kar potegne za sabo še tesnila,...), no ojnica in ojnični ležaj je treba tut dostikrat menjat. Verjetno je jasno, da če nimaš saj kakšne malo boljše drvarnice, kar nekaj orodja in pa seveda znanja in izkušenj, so stroški še bistveno večji. Ne vem kako je s tem sedaj, ampak cca. 10 let nazaj je bio tako, da če si kupil NOV kros motor (siguren sem za Yamaho), nisi dobil niti sekunde garancije. Si pa ob novem motorju dobil zraven še en kompl. bat z obročki, sornikom in ležajem, ter komplet ojnice z ležajem za prvo brušenje. In to je bilo to. Možakarju je NOVA Yamaha ribnila po 8 urah. Hja, je pač zamenjal bat in cilinder. Je pa res, da ko se usedeš na motor in priviješ gas ter doživiš tist filing, ko se odfuzla cvajtakterju, je to .........jooooooooooj... bom še kupu krosko, bom.... bote vidl da bom.... :wink: :D Ma yz-jevke so itak bp, uni pa gotovo ni lepo ravnal z motorjem saj bi bat mogu zdržat usaj 20 ur, če bi motor lepo ogreval in ga ne bi gonu u p***o materno mrzlega...
WhiteRider Objavljeno Marec 2, 2003 Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 Ali se splaca kupiti motor pri, recimo, Sitarju, [veckrat sem ze zasledil, da jih prodajajo] kjub temu, da pise, da je servisiran in use, v kar ne dvomim, ampak je bil pa motor tekmovalen, se pravi, da je tudi bolj "obrabljen"? Kako je s tem?
Hanzi Objavljeno Marec 2, 2003 Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 Ali se splaca kupiti motor pri, recimo, Sitarju, [veckrat sem ze zasledil, da jih prodajajo] kjub temu, da pise, da je servisiran in use, v kar ne dvomim, ampak je bil pa motor tekmovalen, se pravi, da je tudi bolj "obrabljen"? Kako je s tem? Mislim da se crossov novih proda več kot 95% za tekmovalne namene! Kdo pa misliš da bo dal >1,3 mio za 125 pa čeprav trga in ti da več adrenalina kot pa kak cestak jurja! Skratka da boš v sloveniji našel crosko ki ni bila nikdar na tekmi boš imel preklemansko srečo če jo boš sploh imel! Kake motorje sitar prodaja ne vem vem pa da je tukaj kar nekaj kamničanov ki njega poznajo in bi ti znali kaj več o tem povedat!
D.J. Objavljeno Marec 2, 2003 Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 o katermu sitarju pa to govoriš, ljubljanskemu ali kamnškemu?
gidl Objavljeno Marec 2, 2003 Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 o katermu sitarju pa to govoriš, ljubljanskemu ali kamnškemu? Kake motorje sitar prodaja ne vem vem pa da je tukaj kar nekaj kamničanov ki njega poznajo... D :roll: :splat:
Hanzi Objavljeno Marec 2, 2003 Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 o katermu sitarju pa to govoriš, ljubljanskemu ali kamnškemu? Kake motorje sitar prodaja ne vem vem pa da je tukaj kar nekaj kamničanov ki njega poznajo... D :roll: :splat: Upss zgleda da sem res očitno v meglu brcnu! Tist Sitar iz kamnika očitno samo Dunlop prodaja ta Ljubljanski(sever lj?) pa kroske preganja kajne! Nisem v tem fohu zato se opravičujem za zavajajoče podatke! :oops:
gidl Objavljeno Marec 2, 2003 Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 Ne ni tako Hanzi, ti imaš prav, samo DJ je imel odgovor na dlani pa ga ni vidu... Sitar Jani (LJ) je bivši motokrosist in se ne ukvarja več s tem športom, Sitar Rok (Kamnik) se pa še in on bi tudi imel kakšen motor za prodat.
D.J. Objavljeno Marec 2, 2003 Opozori Objavljeno Marec 2, 2003 sej vem da Jani ne tekmuje več, je pa motorje (pre)prodajal tudi že po koncu svoje "karjere", mogoče pa še kaj zrihta preko STAR štacune? vprašanje je bilo provzaprov whiteriderju namenjeno imel sem le nekaj trpkejših na račun Janija za dodat...
D.J. Objavljeno Marec 3, 2003 Opozori Objavljeno Marec 3, 2003 pa še ki bu si našlu ( k kolibo postavš pa začneš moped kupavat, kar puvej)
vuca77 Objavljeno Junij 5, 2003 Opozori Objavljeno Junij 5, 2003 Pozdravljeni nisem vedel kam naj dam to temo pa sem se odločil da jo bom dal sem. IN sicer kupujem CROSS motor rabljen pa nevem kaj bi vzel: - Kawasaki kx85 ali 125 ??? - honda cr85 - yamaha yz85 to si pribljižno predstavljem.Proso bi če bi mi kdo kaj svetoval, kupujem pa za rekreacijo in sicer rabljen motor :P LP Vsem
BlazS Objavljeno Junij 5, 2003 Opozori Objavljeno Junij 5, 2003 Po mojem mnenju je honda se najbol. Kup kar lepo CR 125 pa bo. Ko bos sel kupovat vzem enga k ma ze en casa kroslo pa k ve kaj pogledat pa prasat. Vedi pa da je s takmu motorjam velik stroskov pa redno ga mors vzdrzevat.
vuca77 Objavljeno Junij 5, 2003 Opozori Objavljeno Junij 5, 2003 V Oglasniku sem videl oglas za Kawasaki kx85 pa je letnik 98 in piše da ma zamenjano novo ojnico, novi zebnike, novi bat,... in prodaja za 160k LP VSEM
Tomozuki Objavljeno Junij 5, 2003 Opozori Objavljeno Junij 5, 2003 Kaj pa KMX? Ker, če se boš s pravim hard-endurom vozo po cesti ti znajo plavi kaj težit.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se