traiker Objavljeno Marec 2, 2006 Opozori Objavljeno Marec 2, 2006 sem nadoknado in prebral celo debato. pa vidim ,da vas je kar nekaj specialistov glede cross. no zaradi moje teže 108kg in višine 188cm se mi že samemu "šajna",da pride v poštev samo 250 ali več ccm.kaj se mi lahko svetuje za en motor? in če ima slučajno kdo kaj takega za prodat,ki bi mašin še lepo služil in motor imel nepretirano ceno. pa glede 4-taktera -a so to res "neuničljivi motorji" proti 2-taktnim? l.p.
maher Objavljeno Marec 11, 2006 Opozori Objavljeno Marec 11, 2006 jas nameravam kupiti cross motor pa me zanima kake so razlike me 125 in 250 :? LP! :D
Antong Objavljeno Marec 22, 2006 Opozori Objavljeno Marec 22, 2006 Pozdravljeni. A mogoče ve kdo kaj otem? OGLAS Šel bi ga pogledat pa da se ne vozim brez potrebe. Izgleda mi zanimiv.
simonsi Objavljeno Marec 22, 2006 Opozori Objavljeno Marec 22, 2006 (popravljeno) zakaj ima pri komplet obnovljenem motorju papir pod motorjem, ker olje ven teče :hmm: Pa 10 let stara 125 kroska ni ravno best buy IMHO. Sploh pa ne za to ceno. Popravljeno Marec 22, 2006. Popravil simonsi
Antong Objavljeno Marec 22, 2006 Opozori Objavljeno Marec 22, 2006 Ha, tega pa res nisem opazil. Bravo. Ja, cene so pa pač takšne za te letnike. Jaz bi ga mel tako za rekreativno vožnjo. Za zajebancijo. Zato nimam namena kupovat nekaj mlajšega za 500 ali 700k sit. Ima kdo kaj za ponudit? Lahko je tudi 80/85 ne samo 125.
Vengy Objavljeno November 19, 2006 Opozori Objavljeno November 19, 2006 no mene pa mika 250 ccm 4 taktn cross, pa me zanima kolk let rabljenga se še splača kupit, pa če je 4 taktn pol naj bi se manj kvaril? mel bi ga pa zgolj za rekreativno vožnjo ob vikendih, brez skokov, se pravi da bi lepo delal z njim.
play Objavljeno November 29, 2006 Opozori Objavljeno November 29, 2006 no mene pa mika 250 ccm 4 taktn cross, pa me zanima kolk let rabljenga se še splača kupit, pa če je 4 taktn pol naj bi se manj kvaril? mel bi ga pa zgolj za rekreativno vožnjo ob vikendih, brez skokov, se pravi da bi lepo delal z njim. Zdj tukaj je spet odvisno kako je z motorjem ravnal prejšen lastnik, drugače pa po mojem mnenju kupi letnik 2000 oz. novejše, ker starejši modeli so že več ali manj vsi "izmozgani". Glede okvar je pa spet tako, da je več ali manj odvisno vse od ravnanja prejšnjega lastnika, drugače pa naj bi bili 4-taktni motorji res bolj vzdržljivi kot 2-taktni, ampak vseeno pri nakupu motor zelo dobro preveri, se z njim tudi pelji in le tako lahko z malo sreče dobiš dober motor, ki ti bo deloval tako kot je treba ( ni važno ali je 2-takt ali 4-takt), če boš ti zanj skrbel tako kot je potrebno, ti bo ta tudi dobro služil.
stuhec Objavljeno November 29, 2006 Opozori Objavljeno November 29, 2006 no mene pa mika 250 ccm 4 taktn cross, pa me zanima kolk let rabljenga se še splača kupit, pa če je 4 taktn pol naj bi se manj kvaril? mel bi ga pa zgolj za rekreativno vožnjo ob vikendih, brez skokov, se pravi da bi lepo delal z njim. pol si kar APN6 kupi :grim
D.J. Objavljeno December 11, 2006 Opozori Objavljeno December 11, 2006 250 4t so na tržišču nekje max 4 leta, povečini pa 2 leti.
Lukeatluke Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Zanimam se za nakup motocross motorja in sicer med 125 in 250 kubiki.To bo moj prvi motocross motor nasploh in zato gledam malenkost starejše zadeve, saj se mi zdi nesmiselno kupovati novejše motorje, ker ga bom verjetno zelo polagal(beri crashiral), da se bom sploh privadil.Sem 181cm visok in imam 90kg.Gledal sem yamaho yz, kawasaki kx, suzukija in hondo cr. Zaenkrat mi je še najbolj yz125, ker vidim, da skriva res dosti moči in je dokaj lahko vodljiva :naughty: Zanimajo me še vaši predlogi. Na kaj naj bi pazil pri nakupu? Mi lahko kdo pove koliko bencina povprečno porabi crossmotor? Se splača iti iskat motor v tujino(nemčija, italija)? Koliko te pride potem redno vzdrževanje, če naj bi menjal bat na vsake 20 ur vožnje? So dragi deli? Iskreno hvala za pomoč že vnaprej
axilon Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 jah tko je to...nakup starejšega motocrossa je prava loterija če nisi poznavalec...vsekakor je pametno vzeti s sabo nekoga ki se spozna... na kaj je treba biti pozoren: -pri motocrossu naj te vizualni izgled ne prevzame preveč...do neke mere... -preveri lufte pri zadnjem amortizerju...daj na stojalo motocross ter preveri koliko ima prostega hoda amortizer -preveri prve vilici če kaj puščajo (semeringi) -preveri vzmetenje (rebound itd.) -diski ter zavorne ploščice (jah zdrsani bojo tko al tko, samo da majo ploščice še neki mesa) -krmilo (zvito al ne) -zobniki, veriga (koliko zračnosti ima veriga na zobniku) -ali je bil menjan bat ter na koliko ur so ga menjali (ponavadi to pri kmečkih riderjih odpede) -olje so menjali v motorju (kmečki riderji se spet zgubijo pri tem vprašanju ter na koliko časa so ga menjali)? -preglej rušt...okvir, če je kje počen...prve honde z alu-okvirjem izredno rade pokale, yamahe tudi pr nosilicijh motorja spodaj trer med rezervoarjem ter balanco -jah več se ne spomnem sedaj... Bat načeloma lahko menjaš tud kasneje kot na 20 ur, bo pač zgubil nekaj moči motor, ne pa veliko. Vsekakor ga pa menjaj na ene 50 ur...skupaj z igličnim ležajem pri sorniku drugače nisi naredil nič. In pa še preden menjaš bat premeri cilinder da vidiš po tolerancah kateri bat ustreza...drugače spet nisi naredil nič Jah veliko sreče...potreboval jo boš Še 1x pa povem...vzemi kakega ki tekmuje s sabo pa mu plačaj kosilo...se bolj splača kot pa domow prpelat zjahan motor :) LP, Peter
Lukeatluke Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 K sreči imam očeta, ki se spozna na res vse tako pri avtih, tovornjakih kot pri motorjih.Ko je bil mlajši je tudi sam vozil crossko(way back...). Koliko pa pride kej menjava če veste. Recimo semeringi in še posebaj bat.Ker 50 ur bom verjetno naredil vsak mesec :closedeyes: Hvala še enkrat
Jerry_exc Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 pazi na letnik.... ogormno cross motorjov se prodaja pod novejsim letnikom kot dejansko so... Poglej na feltne k majo vgravirano letnco izdelave... je ponavad kaksn let starejs kot motor... naprimer letnik 2000 bo na feltn mev vgraviran 99
simonsi Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Mi lahko kdo pove koliko bencina povprečno porabi crossmotor? :lol1: :OK: Ker 50 ur bom verjetno naredil vsak mesec :closedeyes: Takrat ko/če ti bo motor laufal boš ves vesel da se lahko vsaj malo pelješ in bo poraba bencina pa bat tvoja zadnja skrb. ;) Če hočeš kakšne resne ure štepat, bo treba malo več denarja izkašljat za kakšno novejšo zadevo. Pa ne kupit jamebrez dna. Karkoli boš pa kupil je pa krosiranje drag šport.
Lukeatluke Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 Mah, že biciklizem je drag šport.Če samo hočeš met kolo "kot novo" je treba vsakič vršt par 100€, da samo vse ročke, ki so zdrajsane zamenjaš. In kaj je smešnega vprašat za porabo? A slučajno nič ne pijejo.Potem motocross res ni drag šport :evilgrin: Ja no...Kolko pridejo te batje in ojnice? Na netu ni ne duha ne sluha o kakšnih cenah... :naughty:
axilon Objavljeno Maj 6, 2008 Opozori Objavljeno Maj 6, 2008 ja glej...motocross diši po bencinu...in ne morš ga primerjat z biciklizmom...cenovno nikakor. Še 1x te opozorim...dober rabljen cross (pa tud če očka še tako obvlada avte ter tovornjake) je kar težko dobit...zakaj? -ker tisti kmečki crosisti ki ga majo ponavad samo vozjo in menjajo samo ko kaj crkne...motor je zjahan...čeprav rekreativno voen -tisti profiji pa ga zdelajo do amena in prodajo ko motor ni več v takme stanju kot bi hotel... Lahko pa maš srečo in naletiš na dobrega...srednjo varianto...dečka ki je pazil na motor in je bil picajzelj...Ampak to je redkost. In še to: za cene se pozanimaj pri recimo yamahi (delta team krško)...telefon imaš, oni pa tudi imajo tel. številko...ne maram na pamet govorit cen...
Kobayagi Objavljeno Maj 7, 2008 Opozori Objavljeno Maj 7, 2008 Ja z biciklizmom res ne primerjat krosk. axilon ti je kr dost izčrpno povedu vse glavne stvari. Ne bo pa nč narobe, če boš še na hard enduro forumu vprašu za kak nasvet.
stuhec Objavljeno Maj 7, 2008 Opozori Objavljeno Maj 7, 2008 ko sem jaz kupoval, sem tut dosti pregledal na koncu sem kupil ktm 4 takt in sem zadovoljen lahk se peljem še po cest, edin da se mal težk cross :closedeyes:
Lukeatluke Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 Najprej en lep pozdrav vsem. Počasi se pripravljam na prvi svoj motor.Šlo bo za motocross motor. Upam, da mi boste tu znali malo bolj pomagati kot ponekod drugje. Pa začnimo... Zanima me najprej kako je z vsem tem "šraufanjem" in servisi.Vsi govorijo kako naj bi bilo to drago in koliko so morali popraviti, drugi pa, da niso imeli nobenih problemov. Zanima me kaj se največkrat menja in ali o kakšni ceni na mesec(recimo) govorimo. Imam namen kupiti rabljen motor verjetno med 00-02 letnikom, z 125ccm 2T. Kako je kaj z opremo.Katere znamke so najboljše glede na cena/kakovost in kaj mi priporočate. Ali mi lahko kdo pove koliko "papca" tako huda reč kot je motocross motor? Najlepša hvala že vnaprej Lp! :winkiss:
RHonda Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 Jest ti zelo svetujem cr-250- s tem motorjem boš zmagal... 125 pusti na miru al pa mal počak
Fabo Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 Jest ti zelo svetujem cr-250- s tem motorjem boš zmagal... 125 pusti na miru al pa mal počak Ah dej ne klobasej no.... 125 krosla je za začetnika več kot dovolj in bo vozil z njo hitreje kot pa bi z 250 2t...
RHonda Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 niet. nima navora, kvari se, plačeval bo samo za dela...brezveze...jest sm mesec nazaj prvič vozil kroso, to je bla cr250 in ni problema. Če zame ni bila preveč tudi za koga drugega ne bo
Lukeatluke Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 (popravljeno) Moje vprašanje ni bilo samo glede motorja tako bi prosil, da še malo odgovorite na ostala. A cr250 se pa ne kvari? :worship: :evilgrin: Hehe Zdi se mi čisto nelogično zakaj bi se 125 kvarila bolj kot 250ka... Popravljeno Maj 14, 2008. Popravil Lukeatluke
NejcZ Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 Ja bolj navite mašine so. SIcer je res da tud prbližno neboš izkoristu 2 takte 125-ke, vsaj en čas ne, kaj šele 250-ko, ampak nevem no, vsaj meni se je enkrat boljše pelati z 250-ko, če ne drugega ma bistveno več navora. Trga pa itak oboje ko prasica, 250-ke pa sploh nenormalno :)
Žarko G. Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 kaj pa harley davidson 125 ccm a kdo ve kako bi ga lahk dobil zato da bom mel doma HD :naughty: :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se