simonsi Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 Najprej en lep pozdrav vsem. Počasi se pripravljam na prvi svoj motor.Šlo bo za motocross motor. Upam, da mi boste tu znali malo bolj pomagati kot ponekod drugje. Pa začnimo... Zanima me najprej kako je z vsem tem "šraufanjem" in servisi.Vsi govorijo kako naj bi bilo to drago in koliko so morali popraviti, drugi pa, da niso imeli nobenih problemov. Zanima me kaj se največkrat menja in ali o kakšni ceni na mesec(recimo) govorimo. Imam namen kupiti rabljen motor verjetno med 00-02 letnikom, z 125ccm 2T. Kako je kaj z opremo.Katere znamke so najboljše glede na cena/kakovost in kaj mi priporočate. Ali mi lahko kdo pove koliko "papca" tako huda reč kot je motocross motor? Najlepša hvala že vnaprej Lp! :winkiss: za dobra dva jurja bi mogal dobiti kakšno lepo 125-ko generalno obnovljeno. Mnogo lažje je dobiti dobro in lepo 125-ko kot pa 250. Pa 125 kar fino leti če je treba.
sky_21 Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 Če imaš denar za vzdrževanje kupi en 4t in bo prav:)
Lukeatluke Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 Servis, kaj, kako? Kolikokrat letno.Slišal sem, da je dovolj če bat menaš na sezono-sicer motor zgubi par % moči ampak...Poraba? Kaj je res kaj ne?
simonsi Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 Bat se menja zato, da vse skupaj ne zariba.
axilon Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 bolj kot menjava bata je pomembno da se menja iglični ležaj pri sorniku...ta rad odpove in iglice se razsujejo po cilindru...posledice bi morale biti vsem znane :( bat sam lahko menjaš manj pogosto, pač moči bo manj...čeprav je praksa da se menja vse skupaj ko je 1x podrto. Je pa dobro na 50 ur vožnje zamenjat...profiji pa menjajo na 10 do 20 ur
Lukeatluke Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 Joj, končno en dober post :) In kok pridejo te iglični ležaj pri sorniku.Je drago popravilo? :naughty:
Jure Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 Če imaš malo smisla za šraufanje lahko pri 2t stroju, ki nima nobenih ventilov in odmičnih in ostalega sranja, relativno hitro zamenjaš kar sam :) Ležaj pa tista tesnila pa tudi ne morejo bit tak strošek :)
axilon Objavljeno Maj 14, 2008 Opozori Objavljeno Maj 14, 2008 ma tisti ležaj ni nek strošek...od oka 20€...prištej pa zravn še tesnila pa boš vidu de se na 50 ur splača vse zamenjat...tud bat. Tko bo motor delal kot bo mogu, sploh pa 50 ur ne nabereš tko hitro. Ponavad to časovno znese 3 mesce če se voziš za vikende... Komplet bat z obročki ter sornikom, ležajčk ter tesnila pa te pridejo cca. 200 €... (2t motor) nekaj pa vedi...2T cross načeloma predstavlja manj stroškov kot 4T cross. Ko pri 4T crossu kaj začne nagajt glava, boš vložil še pa še denarja da popraviš...glava z odmično gredjo, ketnca, ventili, ponavadi ločeno olje za menjalnik ter motor (honda)... 2T motor pa je na osnovi mopeda in je vzdrževanje je ob rednih servisih (doma) načeloma cenejše... Seveda pa ni vse v motorju...dosti denarja ponavadi zahteva še vzdrževanje vzmetenja ter potrošni material kot so gume, ploščice, bencin... Tko de nakup motorja še zdaleč ni največji strošek...izdatki še sledijo... :)
miran10 Objavljeno Julij 2, 2008 Opozori Objavljeno Julij 2, 2008 Mogoče bom pa našel v tej temi: Kupim cross najraje Yamaho 80 ali 85 ccm. Če kdo prodaja ali ve za katerega prosim, če mi lahko javi na PM. Hvala
MariborBMW Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 Fantje, a se najde v Sloveniji kakšna druščina, ki ti posodi motor za motokros in te nauči osnov. Sam vozim samo potovalne, pa nisem tega še nikoli probal. Me pa ma, da bi...
simonsi Objavljeno Julij 29, 2010 Opozori Objavljeno Julij 29, 2010 prov taprav motokros je čisto drug svet. Vso srečo pri iskanju inštruktorja in motorja.
CAPIROMZY Objavljeno November 15, 2010 Opozori Objavljeno November 15, 2010 Zdravo! Odločam se za nakup kros mopeda, in sicer 450 4T Najbolj mi diši CRF-ka (Honda pač , ampak ima pa suzuki 450, ki je dve leti mlajši enake cene. Se komu sanja zakaj in pa predloge prosim kateri kros 450 kupiti ?? Hvala Lp Roman
matej2212 Objavljeno Julij 13, 2016 Opozori Objavljeno Julij 13, 2016 Pozdravljeni! Sem nov na tem forumu. Iščem krosa, ki bi ga uporabljal za vožnjo po gozdovih. Lahko je rabljen, vendar dvotaktni. Budget je 1000€. Sem še začetnik, do sedaj sem vozil le mopede. Se dobi kaj pametnega v tem cenovnem rangu?
hajoktejn Objavljeno Julij 13, 2016 Opozori Objavljeno Julij 13, 2016 pred 12 minutami, matej2212 pravi: Lahko je rabljen, vendar dvotaktni. Budget je 1000€. Sem še začetnik, do sedaj sem vozil le mopede. Se dobi kaj pametnega v tem cenovnem rangu? Za jurja dobiš fejst zgonjen moped na katerga še vsaj jurja obesiš da se približaš spodobnemu vozilu. Za cca. 2000€ se že da kej najdt, računaj pa še dodatne stroške, ker za tak denar nihče ne prodaja motorja ki bi bil 100%.
jskrablin Objavljeno Julij 13, 2016 Opozori Objavljeno Julij 13, 2016 Za jurja dobiš podrtijo. Al pa kak bolj ali manj smrtno nevaren kitajski šrot. hajoktejn 1
matej2212 Objavljeno Julij 13, 2016 Opozori Objavljeno Julij 13, 2016 Kaj pa to? http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=10907599&display=Stomp Superstomp 120 Vem da ni nevem kaj, vendar je v redu?
avro Objavljeno Julij 14, 2016 Opozori Objavljeno Julij 14, 2016 obstajajo malenkost višji. In tudi 300-400€ dražji. Novi. Priporočam. Za na razrito cross progo pa ni. Pa tud kakšno leto rabljen, če ni preveč potolčen... je OK Za norenje po poljskih poteh, travnikih.... čist vredu. Vzdrževanje dosti ceneje.
smasher Objavljeno Julij 14, 2016 Opozori Objavljeno Julij 14, 2016 Tisti za 999€ zgleda čisto tak kot tisti za 500€, za jurja mislim da dobiš že 200cc kitajca.
matej2212 Objavljeno Julij 14, 2016 Opozori Objavljeno Julij 14, 2016 Ja vendar sem bral naj bi bil ta Stomp angleški in malo kvalitetnejši od kitajcev. Rabim pa za po poljskih poteh.
hajoktejn Objavljeno Julij 14, 2016 Opozori Objavljeno Julij 14, 2016 pred 11 minutami, matej2212 pravi: Ja vendar sem bral naj bi bil ta Stomp angleški in malo kvalitetnejši od kitajcev. Rabim pa za po poljskih poteh. Za to kar rabis in tolk denarja kot si napisal bi jst kupil CTX 80 in ga porihtal v nulo pa zraven kupil osnovno zaščitno opremo; vsaj ne bi bil v strahu kdaj se mi bo zlomil moped in bom z zobmi drsal po pesku.
SF Objavljeno Julij 14, 2016 Opozori Objavljeno Julij 14, 2016 Za ta namen je nesmiselno kupovat krosa. bolj smiselen nakip predstavlja kakšen 125 kubičen moped v slogu Yamahe DT125, ker ima zadeva manj vzdrževanja... smasher 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se