Racing Objavljeno April 23, 2002 Opozori Objavljeno April 23, 2002 Jest sem pa precej firbcen od kje ideja da imas 4 motorje (sej nc narobe sam....expencive predvsem no....), kaj vozis vse 4? Racing
Wobewt Objavljeno April 23, 2002 Opozori Objavljeno April 23, 2002 quote: Sej sem vedu.Zakaj pa imaš R6, če pa poseduješ tudi R1?? Malo sem firbčen.. R6 ma moja gospodicna, R1 je pa za majstre, he-he....
Wobewt Objavljeno April 23, 2002 Opozori Objavljeno April 23, 2002 quote: Jest sem pa precej firbcen od kje ideja da imas 4 motorje (sej nc narobe sam....expencive predvsem no....), kaj vozis vse 4? Racing Ideje izpod odeje...
Racing Objavljeno April 23, 2002 Opozori Objavljeno April 23, 2002 quote: quote: Sej sem vedu.Zakaj pa imaš R6, če pa poseduješ tudi R1?? Malo sem firbčen.. R6 ma moja gospodicna, R1 je pa za majstre, he-he.... Ajajaj, ubitacno Racing
pero Objavljeno April 25, 2002 Opozori Objavljeno April 25, 2002 Ideje izpod odeje... Ja tudi jaz bi jih imel več naenkrat(pač želja)!! Ja sej veste Yamahi ma dve k se ni mogu odločt katero bi, Hondo za vozt in gledat, Duca pa za šraufat - torej ma vse!! Ciao,by Pero
Wobewt Objavljeno April 25, 2002 Opozori Objavljeno April 25, 2002 quote: Ideje izpod odeje... Ja tudi jaz bi jih imel več naenkrat(pač želja)!! Ja sej veste Yamahi ma dve k se ni mogu odločt katero bi, Hondo za vozt in gledat, Duca pa za šraufat - torej ma vse!! Ciao,by Pero Pravilno razmišljanje, sam R1 in R6 mata odnos gospodarica-suzenj (cloveski, seve), Honda ropota, Duce je pa itak razšraufan, odkar ga poznam, pa tut ropota...
TOMAŽ Objavljeno Maj 4, 2002 Opozori Objavljeno Maj 4, 2002 motor: honda CB 450s, avto: citroen GS. oba sta stara (89 in 75), oba imata zračno hlajenje, sta približno enako hitra. GS mi je bolj pri srcu in ga bom še nekaj časa obdržal, hondo bom zamenjal za kaj močnejšega. lp, Tomaž
Virko Objavljeno Maj 6, 2002 Opozori Objavljeno Maj 6, 2002 Jaz sem zadovoljen z motorjem in avtomobilom :) Yamaha YZF R-6 in Opel Vectra 2.0i CDX
busa Objavljeno Maj 15, 2002 Opozori Objavljeno Maj 15, 2002 Prav nič. Za skurjene živce in glavo v red spravt Suzy Hayabusa, za družino pa Pasat Variant 1.8T. Sicer je Turbo ampak tist turbo opaziš sam pr porabi
AREA Objavljeno Maj 15, 2002 Opozori Objavljeno Maj 15, 2002 Če bo šlo vse po načrtih+sreči bom mel Fiat Uno 1.0 in BMW F 650 GS
rude Objavljeno Maj 27, 2002 Opozori Objavljeno Maj 27, 2002 mopedek: CBR 600 FS avteček: GOLF IV 1.8 na zalost brez T quote: Prav nič. Za skurjene živce in glavo v red spravt Suzy Hayabusa, za družino pa Pasat Variant 1.8T. Sicer je Turbo ampak tist turbo opaziš sam pr porabi Če Hayabuso navijas pa dej še mal Pasata. Se splača, sem na lastni koži občutu navitga 1.8 T Pasata , ti povem leti kot sneta skira. Navit pa je bil na samo 190 KM. Kako grejo tisti s 305 KM se mi pa tudi sanja ne.
klemens Objavljeno Maj 27, 2002 Opozori Objavljeno Maj 27, 2002 Avto je peugeot 406, motor pa kawasaki GPZ 500 S. Povezave : oba kurita preveč olja ( no ja, peugeot se je mal odvadu odkar točim sintetično olje), benzina pa priblizn enako :) LP, klemen
Gregs Objavljeno Maj 27, 2002 Opozori Objavljeno Maj 27, 2002 quote: Avto je peugeot 406, motor pa kawasaki GPZ 500 S. Povezave : oba kurita preveč olja ( no ja, peugeot se je mal odvadu odkar točim sintetično olje), benzina pa priblizn enako :) Medklic: ce ti GPZ poje prevec olja, potem niekaj ni v redu. Ker meni ga sedaj (generalka) ne popapa skoraj nic, pa je letnik '88. ---------------------------------- Kuhanje je kot zenske: malo odvrnes pozornost stran, pa imas ogenj v strehi.
busa Objavljeno Maj 29, 2002 Opozori Objavljeno Maj 29, 2002 quote: mopedek: CBR 600 FS avteček: GOLF IV 1.8 na zalost brez T quote: Prav nič. Za skurjene živce in glavo v red spravt Suzy Hayabusa, za družino pa Pasat Variant 1.8T. Sicer je Turbo ampak tist turbo opaziš sam pr porabi Če Hayabuso navijas pa dej še mal Pasata. Se splača, sem na lastni koži občutu navitga 1.8 T Pasata , ti povem leti kot sneta skira. Navit pa je bil na samo 190 KM. Kako grejo tisti s 305 KM se mi pa tudi sanja ne. Sem res slišal od raznih prijateljev ki so to probali. Baje gre do 225KM brez kakšnih posledic. Takrat ko me je to zanimalo je bil čip ene 4000DEM, kar se mi je zdelo preveč, sedaj ko je pa 130k SIT pa sem se avta počasi že naveličal. Žena ima recimo Alfo 147 in ko primerjaš lego na cesti pasata in Alfe je pasat ena huda Pa še ene par drugih tapravih TURBO avtov sem peljal (ALFA, SAAB) in kaj tisti delajo brez čipa
busa Objavljeno Maj 29, 2002 Opozori Objavljeno Maj 29, 2002 quote: Kirega SAAB-a? Prav točno ne vem, ker je blo to ene 4 leta nazaj (nekaj na 9000). Je imel pa v glavnem 2L Turbo mašino s pribložno 200KM. Poezija od motorja.
AREA Objavljeno Maj 29, 2002 Opozori Objavljeno Maj 29, 2002 SAAB 9-3, 1985ccm, 200KM, 283Nm navora , 7.3s/100km, max 235km/h...to pa je res stroj
busa Objavljeno Maj 29, 2002 Opozori Objavljeno Maj 29, 2002 quote: SAAB 9-3, 1985ccm, 200KM, 283Nm navora , 7.3s/100km, max 235km/h...to pa je res stroj Je, je .....
gapec Objavljeno Junij 8, 2002 Opozori Objavljeno Junij 8, 2002 Golf III dizl, za na šiht pa kadar je dež. Za adrenalin pa GSXR Mislim da ni nobene bistvene povezave
_THUNDER_ Objavljeno Februar 5, 2007 Opozori Objavljeno Februar 5, 2007 evo iz nafatlina :D yzf 600 r Thundercat (100) Lantra 1.8 16V (131)
Port Folio Objavljeno Februar 5, 2007 Opozori Objavljeno Februar 5, 2007 PEUGEOT (štirikolesec) vs. SUZUKI (dvokolesec) === :alien1: :fredy:
bna Objavljeno Februar 5, 2007 Opozori Objavljeno Februar 5, 2007 ford mondeo 1,9 tdi honda hornet 600
tom Objavljeno Februar 5, 2007 Opozori Objavljeno Februar 5, 2007 daewoo lanos 1.5 aprilia pegaso trail :OK:
exe`FZS Objavljeno Februar 5, 2007 Opozori Objavljeno Februar 5, 2007 Ford Fiesta 1.8 dizl :alien1: Yamaha Fazer 600 :wub:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se